Надрукувати

Viktor Martseniuk

викладач кафедри менеджменту

У 2000 році закінчив Рівненський інститут слов’янознавства  Київського славістичного університету за спеціальністю "Маркетинг".

З 2000 по 2001 рік працював стажистом-дослідником кафедри економіки та маркетингу Рівненського інституту слов’янознавства Київського славістичного університету.

Навчався в аспірантурі НУ «Львівська політехніка» (2001-2004 рр.). за спеціальністю 08.06.02 Підприємництво, менеджмент та маркетинг.

3 2004 року прийнятий на посаду викладача кафедри маркетингу Рівненського інституту слов’янознавства КСУ, у 2008 році переведений на посаду старшого викладача.

З 2012 року працює на кафедрі менеджменту Рівненського державного гуманітарного університету, факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики. Загальний стаж викладацької роботи у закладах вищої освіти становить більш як 18 років.

Є автором понад 55 наукових та навчально-методичних праць, в тому числі співавтором 1 монографії.

Коло наукових інтересів: маркетингове забезпечення підвищення ефективності діяльності підприємств, установ, організацій; формування та реалізація логістичних стратегій в управлінні підприємствами.

Підвищення кваліфікації:

Посилання на наукові профілі: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=new_profile&hl=uk
https://orcid.org/0000-0002-1128-7743 

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Викладає дисципліни: "Основи бізнесу", “Мерчандайзинг” "Економіка праці та соціально-трудові відносини", "Маркетинг".

Останні наукові праці:

  1. Марценюк В.В. Оптимізація форм зайнятості як інструмент підвищення ефективності бізнесу / Сучасні тренди поведінки споживач товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.] – Рівне : О. Зень, 2022. – 251 с.
  2. Марценюк В.В. Вплив маркетингу відносин на ефективність задоволення потреб споживача / Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнародна науково-практична конференція, 20–21 лютого 2020 р. : [тези доп.]. – Рівне: О. Зень, 2020. – 206 с.
  3. Андрощук М.С., Березюк Т.П., Берташ Б.М., Марценюк В.В. та ін. Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем: Монографія/ за заг. ред. М.Х.  Шершуна. – Рівне: Волинські обереги, 2015. – 196 с.
  4. Марценюк В.В., Левчищин В.О. Особливості застосування практики дорадництва в агромаркетингу / Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень: Матеріали Всеукраїнської науково–практичної конференції студентів та молодих науковців. Рівне: РВВ РДГУ.- 2017.- 163 с.
  5. Марценюк В.В., Михальчук Ю.В. Трансформація концепції маркетинг-міксу в умовах сучасного ринку / Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями: Матеріали ІІ науково-практичної інтернет-конференції. Рівне, 2-3 листопада 2017 року [Електронний ресурс]. – http://www.conf.dkm.rv.ua/arhiv/2017
  6. Марценюк В.В. Регіональні особливості поведінки споживачів на ринку м’яса птиці в Україні / Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – 251 с.
  7. Бокеєва А.О., Марценюк В.В. Управління збутом на підприємствах лісогосподарського комплексу в умовах ЗЕД / Наука, освіта, суспільство очима молодих: Матеріали VІIІ Міжнародної науково–практичної конференції студентів та молодих науковців. Частина 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне: РВВ РДГУ.- 2015.- с 161.