Надрукувати

Посада доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Науковий ступінь   кандидат психологічних наук

Профілі:

ORCIDhttps://orcid.org/0000-0002-1489-6878

Scopus  https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57392603100&origin=resultslist

WoS: https://www.webofscience.com/wos/author/record/AAL-7233-2021

Електронна адреса: inna.nohachevska@rshu.edu.uaЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Сфера наукових інтересів:

Проблематика загальної психології, зокрема дослідження когнітивних процесів, механізмів сприймання та розуміння інформації, мислення і пам’яті. Наукові інтереси охоплюють питання психології розуміння текстів, розвитку критичного мислення, а також застосування активних соціально-психологічних методів у навчанні та комунікації. Цікавлюсь проблемами міжкультурної комунікації, розвитком толерантності та міжкультурного розуміння, плануванням та координацією міжнародних студентських проектів та локальних ініціатив.

Інформація про вищу освіту:

Рівненський державний гуманітарний університет, 2004, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література»; кваліфікація - вчитель української мови і літератури та мови (англійської) і зарубіжної літератури, практичного психолога у закладах освіти.

Рівненський державний гуманітарний університет, 2005, магістратура, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)»; кваліфікація -магістр педагогічної освіти. Викладач мова (англійська) та література у вищих навчальних закладах.

Інститут імені Г.С.Костюка НАПН України, аспірантура, спеціальність 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія).

Стаж роботи: 21 рік

Дисертаційні дослідження:

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 05 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Психологічні особливості розуміння майбутніми вчителями-філологами сучасного поетичного тексту» (Переяслав-Хмельницький, 2018).

Наукові та професійні досягнення:

Членкиня лабораторії міжкультурної комунікації РДГУ

Членкиня неографічної лабораторії «Неолекс Рівне» РДГУ

Замісниця голови Рівненської обласної громадської організації «Асоціація шкіл-партнерів»

Координаторка міжнародних проектів молодіжної мобільності та навчальних курсів програми Erasmus +:

BRIDGES” (2020-2-RO01-KA105-080605) Грудень, 2021р.; Румунія;

FEELING EUROPEAN (2020-1-RO01-KA105-078933) Лютий, 2022р.; Румунія.

REPUTATION” (2020-2-R001-KA105-080762) Січень, 2022 – Серпень, 2022р.; Румунія.

CONNECT THROUGH EMPATHY” (2020-3-R001-KA105-094990) Березень, 2022р.; Румунія.

ADAPTIVE STRATEGIES FOR YOUTH EMPOWERMENT” (2020-2-KA105-018853) Липень 2022р. ; Італія.

FROM RURAL TO PLURAL – TRAINING COURSE ON [RURAL] YOUTH POLICY MAKING AND MEDIA ADVOCACY” (2024-1-RO01-KA151-YOU-000207686) Січень, 2025р. ; Румунія.

THE POWER OF NON-FORMAL EDUCATION IN RURAL AREAS” (2024-1-RO01-KA151-YOU-000207686) Березень, 2025р.; Румунія.

 

Навчальні дисципліни

Психологія

Загальна психологія

Автор понад 35 публікацій.

Основні публікації:

Наукові публікації у фахових виданнях та періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Івашкевич, Е.Е. & Ногачевська, І.О. (2020). Психологічні традиції щодо проблеми розуміння художніх текстів. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Вип. 14. Рівне : РДГУ. С. 187–194. (Index Copernicus).
  2. Nohachevska, I. & Lohvina, O. (2021). Psychological approaches for building up a monologue-story. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"52, 204–224. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2021-52.204-224 (Index Copernicus).
  3. Mykhalchuk, Nataliia, Ivashkevych, Ernest, Nohachevska, Inna, Nabochuk, Alexander & Voitenko, Oksana (2021). Psycholinguistic Mechanisms of Understanding Contemporary Poetry by Future Philologists. PSYCHOLINGUISTICS, 30(1), 139-179. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2021-30-1-139-179. Retrieved from https://psycholing-journal.com/index.php/journal/article/view/1205 (Web of Science, SCOPUS).
  4. Nohachevska, Inna & Hudyma, Oleksandr (2022). Understanding the poetry as a complex analytical and synthetic process of the cognitive sphere of the personality. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"58, 183–205. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2022-58.183-205 (Index Copernicus).
  5. Nohachevska, Inna & Komarnitska, Liudmyla (2023). The typology of poetic text comprehension. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"60, 162–184. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2023-60.162-184.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Культура фахового мовлення. Методичний посібник з опанування освітнього компонента «Культура фахового мовлення» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 46 с.
  2. Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Культура фахового мовлення. Методичний посібник із забезпечення поточного контролю з освітнього компонента «Культура фахового мовлення» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 29 с.
  3. Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Психологія гендерних відносин. Методичний посібник з опанування освітнього компонента «Психологія гендерних відносин» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 70 с.
  4. Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Психологія гендерних відносин. Методичний посібник із забезпечення поточного контролю з освітнього компонента «Психологія гендерних відносин» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 61 с.
  5. Михальчук, Н.О., Івашкевич, Е.Е. & Ногачевська, І.О. (2023). Лінгвокраїнознавство. Навчальний посібник з опанування освітнього компонента «Лінгвокраїнознавство» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 289 с.
  6. Михальчук, Н.О., Івашкевич, Е.Е. & Ногачевська, І.О. (2023). Лінгвокраїнознавство. Навчально-методичний посібник із забезпечення поточного контролю з освітнього компонента «Лінгвокраїнознавство» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 237 с.

Публікації у наукових виданнях:

  1. Nohachevska, Inna & Hudyma, Alexander (2022). The problem of text comprehension. Актуальні проблеми експериментальної психології: Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції на пошану професора Шинкарюка А.І. (26 жовтня 2022 року, Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Жешів – Ченстохова – Париж). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. С. 64–68.
  2. Nabochuk, Alexander & Nohachevska, Inna (2023). Personal Approach in the paradigm of Creative Psychology. Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин (21 квітня 2023 року, Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Дніпро – Жешів – Париж). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. С. 23–26.
  3. Nabochuk, Alexander & Nohachevska, Inna (2023). The role of divergent thinking in the development of professional creativity of the manager. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми експериментальної психології: досвід та перспективи (на пошану проф. Шинкарюка А.І.). Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Дніпро – Жешів – Париж, 26 жовтня 2023 р. За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. С. 7377.
  4. Ivashkevych Eduard, Nohachevska Inna & Herheliuk Tetiana (2023). The processes of communication and quasi-communication in the paradigm of European Integration. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції у співпраці з національним Еразмус+ офісом в Україні під егідою програми ЄС Еразмус+ напряму ім. Жана Монне у рамках проєкту «ЄС-східне партнерство: майбутні шляхи активізації спільних ініціатив академічних та громадських спільнот в Україні» (620395-EPP-1-2020-1-UA–EPPJMO–SUPPA–EU–EaP) “Європейська інтеграція України в умовах російсько-української війни: роль академічних та громадських спільнот” (09 листопада 2023 р., м. Рівне). Українська Асоціація Викладачів і Дослідників Європейської Інтеграції; Київ. 2023. С. 164–169. https://aprei.com.ua/
  5. Mykhalchuk, Nataliia & Nohachevska, Inna (2024). Poetic text comprehension as a problem of contemporary linguistics. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції, 15 лютого 2024 року. Рівне: РДГУ. С. 34–49. https://sites.google.com/view/pam-rshu

Підвищення кваліфікації