науковий ступінь – кандидатка філологічних наук

вчене звання – доцентка

посада – доцентка кафедри міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

АВТОБІОГРАФІЯ:

Під час навчання у школі з 07/1989 по 08/1992 працювала помічником-вихователя в яслах-саді № 19. У 1992 році вступила до Рівненського державного педагогічного інституту на факультет української філології. По завершенню інституту до 12/1997 працювала вчителем української мови і літератури в ЗОШ № 28 м. Рівного. Згодом вступила в аспірантуру, а 05/2001 захистила кандидатську дисертацію.

Працювала старшим викладачем кафедри теорії літератури та славістики РДГУ, з 2020 р. – доценткою кафедри теорії та історії світової літератури, нині – доцентка кафедри міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання світової літератури.

Впродовж 2000-2007 рр. працювала заступником декана з навчальної роботи факультету іноземної філології. 2015-2021 рр. – голова навчально-методичної комісії факультету іноземної філології РДГУ.

З 2014 по 2022 рр. працювала у складі журі (член, голова журі) II етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Рівненської Малої академії наук у секції «Зарубіжна література».

Брала участь у експертизі електронних версій проектів підручників під шифрами 110504 та 110505, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 01 листопада 2018 року № 1191«Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 6 та 11 класів закладів загальної середньої освіти».

У співавторстві з Синевич Б.М. вела читацький клуб вітчизняної та зарубіжної літератури.

Керівник проблемної групи «Література ХХ століття: інтерпретація і конверсія» (2014-2020 рр.).

Започаткувала на факультеті іноземної філології кінолекторій «Біблійний сюжет у світовій літературі».

Нагороджена статуеткою «Наймолодший вчений Рівненщини» (2002), почесними грамотами Рівненського державного гуманітарного університету.

У 2006 р. пройшла та отримала сертифікат курсу «Intel ® навчання для майбутнього».

Учасниця воркшопу «Світова література та світове громадянське суспільство», організованого німецькою службою академічних обмінів (DAAD, Київ, 2016 р.), літньої школи «Як міста (не)пам’ятають» (7-11 серпня 2017 р., м. Рівне), літніх шкіл зі студій Голокосту (м. Київ, 1-12 липня 2019 р.; 5-12 липня 2021 р.).

Напрями наукових досліджень: генерика, генологія художнього тексту, інтермедіальність в літературі, постколоніальні студії, імагологічні аспекти образів, віктимізація, аналізу читацького сприймання, література й історії, Holocaust studies.

Дисципліни, які викладає: «Зарубіжна література» (Античність, Середні віки та Відродження, романтизм, реалізм, модернізм, постмодернізм), «Сучасна література зарубіжних країн», с/к та с/с «Аналіз та інтерпретація тексту», «Літературна генологія», «Традиційна та мідл-література як форма письменства», «Філософія любові», «Феноменологія Голокосту», «Сучасний постмодерністський роман».

Основні публікації:

  1. Творчість Б.Шоу у гендерному прочитанні // Актуальні проблеми слов’янської філології: Міжвузівський збірник наук. праць. – К.: Знання України. Вип.9: Лінгвістика і літературознавство. 2004. С. 308 - 316
  2. Проблема «Іншого» в містерії Дж. Байрона «Каїн» // Актуальні проблеми слов’янської філології: Міжвузівський збірник наук. праць. К.: Знання України. Вип.9: Лінгвістика і літературознавство. 2006. С. 308 316
  3. Реальне та фантазм у п’єсі Оскара Уальда «Саломея» // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.Сковороди»: Науково-теоретичний збірник. Тернопіль: Астон, 2006. С.429-434
  4. «Стереометрична» структура у драматургії Б.Брехта // Брехтівський часопис: статті, доповіді, есе: Збірник наук. праць (філологічні науки): №2 / ред. колегія Бондарева О.Є., Білоус П.В., Віцисла Е. та ін. – Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2012. С.139-143.
  5. Екфрасис як художня світоглядна модель // Традиційно-інноваційні стратегії сучасного художнього тексту:. Матеріали регіонального науково-практичного семінару. Рівне: О.Зень, 2013. С.101-106
  6. Серіал «Страшні казки» як інтермедіальний текст // У тридев’ятому царстві»: феномен казки в літературі, фольклорі і медіа: матеріали Міжнародної наукової конференції: зб. / [Ред.-упор. С.С.Журавльова]. Бердянськ, 2014. С.101-103.
  7. Художня парадигма роману Варгоса Льйоси «Похвальне слово мачусі» // Сучасні проблеми гуманітаристики: світоглядні пошуки, комунікативні та педагогічні стратегії: матеріали всеукр.наук.-практ.конфер./ Редкол. Бошицький Ю.Л., Чернецька О.В., Українець С.Я. Рівне: О.Зень, 2014. С.90-93.
  8. Белетризована проекція життя у повісті Наталени Королевої «Шляхами і стежками життя» // Науковий Вісник міжнародного гуманітарного університету. Серія Філологія. Вип. 24. Т.1. Одеса. 2016. С. 46-48
  9. Нестерук С.М. Флірт як любовна гра у комедії «Серцеїд» Бернарда Шоу // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. №26. Т.1. 2017. С.108
  10. Нестерук С.М. Наративна стратегія в романі С.Алексієвич «У війни не жіноче обличчя» // Південний архів. Філологічні науки: Збірник наукових праць. Випуск LХХI. Херсон: ХДУ, 2017. С.52-56.
  11. Нестерук С.М.Синевич Б.М. Літературні формули в романі Сесилії Ахерн «P.S. Я люблю тебе»// Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. №33. Т.1. 2018. С.110-113
  12. Нестерук С.М. Віктимізація в п’єсі братів Преснякових «Тероризм» // Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія»: науковий журнал. Острог: Вид-во НаУОА, березень 2019. Вип. 5(73). С. 157-160
  13. Nesteruk S. M., Verovkina O. Ye. The analysis of the structure and the elements of Dan Brown’s novel “Origin” // Advanced trends of the modern development of philology in European countries: Collective monograph. Riga: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2019. P. 179-199
  14. Нестерук С. М. Жанрово-стильові особливості роману-полар Елізабет Джордж «Гіркі плоди смерті».// Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія». Острог: Вид-во НаУОА, 2020. Вип. 9(77). С. 189-192.
  15. Нестерук С. М., Залевська О. А., Залевська А. Є. Гносеологічні моделі персонажів у романі Андреаса Ешбаха «Відео Ісус»// Науковий журнал Львівського державного університету безпеки життєдіяльності «Львівський філологічний часопис». № 8. 2020. С.132-139
  16. Verovkina O. Ye., Nesteruk S. M. The sources of feminism in the works of victorian writers // Modern researches sciences: Collective monograph. Riga: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2020. P. 16-31

Back to top