науковий ступінь – кандидат філологічних наук         
вчене звання – доцент      
посада – доцент кафедри практики німецької та французької мов     
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дисципліни, які викладає: теоретична граматика, теоретична фонетика, теоретична граматика другої мови, теоретична фонетика другої мови, друга іноземна мова (німецька)

Основні публікації:

Експліцитні та імпліцитні перформативи // Науковий вісник ВДУ. Філологічні науки. – 1998. -  С.96-99

Мікрополя перформативних висловлювань з інтенцією поради та пропозиції// Науковий вісник ВДУ. Філологічні науки. – 1999. -  С.74-76

Імпліцитні перформативи / Т.В. Терещенко. - С .214-218 Мова і культура = Язык и культура: серія "Філологія". Вип. 1. Т. 2. Культурологічний компонент мови / Ін-т міжнар. відносин Київського ун-ту ім. Т. Шевченка, Ін-т мовознавства ім. О.О. Потебні, Фонд культури і мистецтв "Парад Планет" ; під заг. ред. С.Б. Бураго. - Київ : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2000. - 248 с.

Комунікативна роль мовних одиниць при перекладі поетичного тексту//Актуальні проблеми перекладознавства в контексті міжкультурної комунікації. Сучасні технології навчання іноземних мов. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції . – Луганськ, 2006. – С. 165-172

Інтегровані синтаксичні структури актуалізації в англійському та німецькому діалогічному мовленні// Нова педагогічна думка, 2006. - №4. – С.36-39

Болонський процес в Україні: перспективи розвитку вищої освіти // Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі: Збірник наукових праць. – Донецьк, ДонНУ, 2006.- вип. 8. – С. 184-187

Особливості словника молодіжного лексикону. (Причини вживання не літературної лексики у мові молоді) // Іноземномовна комунікація: здобутки та перспективи: Тези доповідей міжнародної наукової конференції. – Тернопіль, 2006. – С. 102-104

Вплив національної специфіки мови на формування фразеологізмів// Нова педагогічна думка, 2007. - №1. – С.63-66

Найменування жінок за фахом в сучасній німецькій мові як об᾽єкт феміністичної мовної критики. – Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 37. – 2013. – С. 277-280.

Семантика локальних прийменників німецької мови an  і bei – контрастивний аналіз. - Наукові записки. Серія «Філологічні науки». – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013. Кн. 3. – С. 48-53.

Метафора в бізнес-дискурсі (морфологічний аналіз) // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. - Серія «Філологія». – Одеса, 2014. – С. 75-79.

Основні шляхи подолання гендерної асиметрії у німецькій мові. – Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції: м. Львів, 26-27 вересня 2014р. – Львів: ГО «Наукова філологічна організація «ЛОГОС», 2014. – С. 122-124.

Метафора в бизнес-дискурсе. – Коллективная  монография «Приоритетные направления филологии и методики преподавания языков», под редакцией к.ф.н., доцента Н.А. Бондаревой. – Орел, 2015. – С. 86-107.

Комунікативно-прагматичний потенціал еліптичних  конструкцій (на матеріалі заголовків німецькомовної преси): збірник наукових праць «Актуальні проблеми філології та перекладознавства» Хмельницького національного університету. – 2016. - С. 133-136

Використання соціального сервісу «подкаст» як інноваційна методика навчання говоріння (на матеріалі німецької мови): Матеріали Другої Регіональної науково-практичної конференції «Оптимізація процесу навчання іноземних мов у закладах освіти гуманітарного та технічного напрямів», квітень, 2016

Теоретико-концептуальні підходи до трактування поняття колокація у зарубіжній    лінгвістиці Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 64. – 2017. – С. 151-154.

Підвищення кваліфікації

  • Fortbildung “Sprache-Politik. Sprachenpolitik” Lwiw, 15.und 16.März 2018
  • Konferenz “CLILIG in der Ukraine” 13.10.2017
  • Online-Fortbildungskurs dll 6: Curriculare Vorgaben und Unterrichtsplanung12.2017 - 31.03.2018. – 80 Fortbildungsstunden
  • Seminar zur aktuellen Landeskunde für Deutschlehrkräfte aus Polen und der Ukraine, Lublin, 22. – 23.09.2017. - 12 Fortbildungsstunden
  • Online-Fortbildungskurs dll 2 – Wie lernt man die Fremdsprache Deutsch, 18.09.17 – 17.12.17. - 80 Fortbildungsstunden
  • Präsenzseminar “Einführung in dll – Merkmale und Prinzipien ” 05.09.2017 – 06.09. 2017. – 16 Fortbildungsstunden
  • Online-Fortbildungskurs dll 4 – Aufgaben, Übungen, Interaktion, 12.09.16 – 11.12.16. - 80 Fortbildungsstunden
  • Seminar Arbeit mit aktuellen Videoclips aus Deutschland, 25.04.2016-26.04.2016. - 16 Fortbildungsstunden
  • Online-Fortbildungskurs “B2 – Prüfungen des Goethe-Instituts ”  11.2015-05.02.2016. - 80 Fortbildungsstunden

 

 

 

 

Back to top