посада – викладач кафедри практики німецької та французької мов
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дисципліни, які викладає: практика усного та писемного мовлення (французька), лінгвокраїнознавство (французька), практичний курс другої мови (французька), ділова інземна мова (французька), практична фонетика (французька)   

Основні публікації:

- наявність наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України

  1.  Яницька О.М. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови). Наукові записки. – Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 42. – 2014. – С.330-332.
  2. Яницька О.М. Мовленнєві засоби вираження лінгвопрагматичних аспектів заголовків статей французького медійного дискурсу (на прикладі друкованих видань). Наукові записки. – Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 48. – 2014. – С. 328-330.
  3. Палій В.П., Яницька О.М. Аналіз функціональних особливостей прислівника beaucoup (на матеріалі корпусу французької мови). Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Вид-во Національного університету «Острозька академія». – Вип. 55. – 2015. : С. 188-191.
  4. Яницька О.М. Голуб Т.В. Лінгвокультурне значення та етимологічна структура номінативних полів французького концепту LA FOI, британського FAITH та українського віра. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць/ укладачі : І.В.Ковальчук, С.В.Новоселецька. – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2016. – Вип.60. – С. 262-265.
  5. Яницька О.М. Семантико-етимологічний аналіз концепту ВІРА (на матеріалі англійської, української та французької мов). Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Перекладознавство та міжкультурна комунікація». - Херсон , 2016. - Випуск 4 .- С. 118-122.
  6. Яницька О.М. Лінгвокультурологічні аспекти аналізу концепту ВІРА в англійській, українській та французькій мовах. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Перекладознавство та міжкультурна комунікація». - Херсон , 2016. - Випуск 6.- С. 117-121.
  7. Яницька О.М. Корпусний аналіз для визначення ключових лексем-номінантів концепту ВІРА на матеріалі англійської, української та французької мов. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія, № 25, Том 1, 2016, с. 160-162.
  8. Яницька О.М. Лексикографічна репрезентація лінгвокультурного концепту ВІРА у англійській, українській та французькій мовах (на основі аналізу словникових дефініцій). Південний архів. Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Філологічні науки. Випуск № 68, 2017, с. 181-186.
  9. Яницька О.М. Поняття символу та стереотипу в лінгвокультурологічному дослідженні концепту (на матеріалі концепту «ВІРА» в англійській, українській і французькій мовах). Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія, № 31, Том 3, 2017, с. 89-91.

 - наявність науково-популярних та/або консультаційних (дорадчих) та/або дискусійних публікацій з наукової або професійної тематики

  1. Яницька О.М. Антропоцентрична спрямованість лінгвопрагматики, як вираження нового напрямку розвитку сучасної лінгвістики (на матеріалі французьких періодичних видань). Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Львів, 26-27 вересня 2014 р. – С. 136-138.
  2. Яницька О.М. Зіставлення семантичної структури ключових лексем концепту ВІРА (на матеріалі англійської, української та французької мов) : програма міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Рівне : РДГУ, 2016. - С. 44-47
  3. Яницька О.М. Філософсько-релігійне осмислення французького концепту LA FOI, англійського FAITH та українського ВІРА. Дослідження різних напрямів розвитку філологічних наук : Міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 27-28 листопада 2015 року. – Одеса: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2015. - С.109-113.

Публікації у іноземних виданнях :

  1. Ianytska O. Changing aspects of work in the global era: artificial brain and multiculturalism, programme of international forum in department of Legal, Language, Interpreting and Translation Studies, University of Tieste, 2016. - p.46-49.
  2. Ianytska O. Role of Literary and Linguistic Studies for the Career in Global Enterprises. Alumni C.L.E. Recherche.Actes du colloque du 29 juin 2017. Numero  p. 235 – 242.
  3. Ianytska O. Multicultural and social dialogue through social networking sites : Facebook and Twitter as tools of globalization. Programme of international forum in department of Legal, Language, Interpreting and Translation Studies, University of Tieste, 2017. - p.37-40.

АВТОБІОГРАФІЯ:

  • Здобувач наукового ступеню кандидата філологічних наук кафедри романо-германської філології Рівненського державного гуманітарного університету.
  • Здача кандидатських іспитів у Львівському національному університеті імені І. Франка:
  • 29.05.2014 іспит з предмету "філософія”, оцінка – відмінно
  • 28.10.2014 іспит з предмету “англійська мова”, оцінка – відмінно ра
  • 16.05.2017 іспит зі спеціальності порівняльно-історичне і типологічне мовознавство, оцінка – відмінно
  • 09.2011-07. 2013 Диплом магістра «Європейська література і культура» 3 університетів  Магістерської  Програми Європейської комісії Еразмус Мундус: університету Страсбургу,  Франція) Université de Strasbourg,  Болоньї, Alma Mater Studiorum Bologna, (Італія),  Aristoteleion Panepistimion Thessaloniki Салонік, (Греція)
  • 09.2009-06.2010 Унівеситет м.Перпінян (Франція), диплом магістра, “Лінгвістика, викладання французької мови як іноземної” 
  • 09.2005-07.2010 Рівненський державний гуманітарний університет  (кваліфікація  «Вчитель французької, англійської мови та літератури» —  диплом спе­ціаліста) 

Стажування, форуми та конференції :

12 -13.04.2018 11 Київський безпековий форум. Тема :  "План реінтеграції для безпечного майбутнього".

10-11.02.2018. Київський безпековий форум для молоді. Тема форуму – «When democracy at stake : new security challenges in hybrid warfare and role of society/ «Демократія під загрозою: роль суспільства під час гібридної війни». 

9-10.02.2017 Київський безпековий форум для молоді 9-10.02.2017.

6 -7.04.2017- Киїівський безпековий форум.  

29.09 – 1.11.2017 Міжнародна конференція у м. Трієсте, Італія, організована асоціацією  “Poesia e solidarietà/ Поезія і солідарність” та університетом м. Трієсте,  ІТАЛІЯ на тему “ Dialogical condition/Умова діалогу ”.

30.09-2.10.16 – учасник міжнародного молодіжного форуму  "Work : histories, cultures and rights/Робота: історії, культури, права ” у м.Трієсте, Італія

27.06-29.06 участь у конференції в університеті м. Мюлюз,  Франція  Тема : “H.E.A.D. - Humanities and Enterprises Annual Dialogue” виступала з доповіддю "Le rôle des sciecnes humaines pour le travail dans des entreprises/ Роль гуманітарних наук у працевлаштуванні  на підприємствах ”.

23.05-31.05.2015 – учасник міжнародної програми "Молодь в дії" Еразмус +  у м. Норвіч, Великобританія.

30-31.08.2014              Міжнародна конференція у рамках програми  Жана Моне Європейської комісії “ Вивчення євростудій у школі (Learning EU at school)” м. Клуж-Напока, Румунія. Виступала з доповіддю "Роль електронного навчання у  пропагування вивчення європейських інституцій в університетах України ( The role of e-learning in promoting EU Studies in schools and universities) ".

23.06-3.07.2014      Стажування для викладачів французької мови  як іноземної в університеті Лотарингії, м. Мец, Франція Стажування проводили викладачі відділень мовознавства та  французької мови як іноземної Університету Лотарингії.  Викладачі французької мови з українських університетів змогли в ході стажування удосконалити свою методику та  практику викладання французької мови як іноземної,  ознайомились з роботою освітніх установ Франції зсередини.

Мови:  Мови  За рівнями Рекомендацій Ради Європи  з питань мовної політики: A1/A2 (початковий) ; B1/B2 (незалежний) ; C1/C2 (вищий)

Мова

Слухати

Читати

Брати участь у розмові

Монолог

Письмо

Російська

С2

С2

С2

С2

С2

Французька

С1

С1

С1

С1

С1

Англійська

С1

С1

B2

B2

B2

Італійська

С1

С1

B2

B2

B2

Грецька

B1

B1

B1

B1

B1

Back to top