посада – викладач кафедри практики німецької та французької мов
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Дисципліни, які викладає: практика усного та писемного мовлення (французька), лінгвокраїнознавство (французька), практичний курс другої мови (французька), ділова інземна мова (французька), практична фонетика (французька)
Основні публікації:
- наявність наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України
- Яницька О.М. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови). Наукові записки. – Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 42. – 2014. – С.330-332.
- Яницька О.М. Мовленнєві засоби вираження лінгвопрагматичних аспектів заголовків статей французького медійного дискурсу (на прикладі друкованих видань). Наукові записки. – Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 48. – 2014. – С. 328-330.
- Палій В.П., Яницька О.М. Аналіз функціональних особливостей прислівника beaucoup (на матеріалі корпусу французької мови). Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Вид-во Національного університету «Острозька академія». – Вип. 55. – 2015. : С. 188-191.
- Яницька О.М. Голуб Т.В. Лінгвокультурне значення та етимологічна структура номінативних полів французького концепту LA FOI, британського FAITH та українського віра. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць/ укладачі : І.В.Ковальчук, С.В.Новоселецька. – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2016. – Вип.60. – С. 262-265.
- Яницька О.М. Семантико-етимологічний аналіз концепту ВІРА (на матеріалі англійської, української та французької мов). Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Перекладознавство та міжкультурна комунікація». - Херсон , 2016. - Випуск 4 .- С. 118-122.
- Яницька О.М. Лінгвокультурологічні аспекти аналізу концепту ВІРА в англійській, українській та французькій мовах. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Перекладознавство та міжкультурна комунікація». - Херсон , 2016. - Випуск 6.- С. 117-121.
- Яницька О.М. Корпусний аналіз для визначення ключових лексем-номінантів концепту ВІРА на матеріалі англійської, української та французької мов. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія, № 25, Том 1, 2016, с. 160-162.
- Яницька О.М. Лексикографічна репрезентація лінгвокультурного концепту ВІРА у англійській, українській та французькій мовах (на основі аналізу словникових дефініцій). Південний архів. Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Філологічні науки. Випуск № 68, 2017, с. 181-186.
- Яницька О.М. Поняття символу та стереотипу в лінгвокультурологічному дослідженні концепту (на матеріалі концепту «ВІРА» в англійській, українській і французькій мовах). Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія, № 31, Том 3, 2017, с. 89-91.
- наявність науково-популярних та/або консультаційних (дорадчих) та/або дискусійних публікацій з наукової або професійної тематики
- Яницька О.М. Антропоцентрична спрямованість лінгвопрагматики, як вираження нового напрямку розвитку сучасної лінгвістики (на матеріалі французьких періодичних видань). Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Львів, 26-27 вересня 2014 р. – С. 136-138.
- Яницька О.М. Зіставлення семантичної структури ключових лексем концепту ВІРА (на матеріалі англійської, української та французької мов) : програма міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Рівне : РДГУ, 2016. - С. 44-47
- Яницька О.М. Філософсько-релігійне осмислення французького концепту LA FOI, англійського FAITH та українського ВІРА. Дослідження різних напрямів розвитку філологічних наук : Міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 27-28 листопада 2015 року. – Одеса: Південноукраїнська організація «Центр філологічних досліджень», 2015. - С.109-113.
Публікації у іноземних виданнях :
- Ianytska O. Changing aspects of work in the global era: artificial brain and multiculturalism, programme of international forum in department of Legal, Language, Interpreting and Translation Studies, University of Tieste, 2016. - p.46-49.
- Ianytska O. Role of Literary and Linguistic Studies for the Career in Global Enterprises. Alumni C.L.E. Recherche.Actes du colloque du 29 juin 2017. Numero p. 235 – 242.
- Ianytska O. Multicultural and social dialogue through social networking sites : Facebook and Twitter as tools of globalization. Programme of international forum in department of Legal, Language, Interpreting and Translation Studies, University of Tieste, 2017. - p.37-40.
АВТОБІОГРАФІЯ:
- Здобувач наукового ступеню кандидата філологічних наук кафедри романо-германської філології Рівненського державного гуманітарного університету.
- Здача кандидатських іспитів у Львівському національному університеті імені І. Франка:
- 29.05.2014 іспит з предмету "філософія”, оцінка – відмінно
- 28.10.2014 іспит з предмету “англійська мова”, оцінка – відмінно ра
- 16.05.2017 іспит зі спеціальності порівняльно-історичне і типологічне мовознавство, оцінка – відмінно
- 09.2011-07. 2013 Диплом магістра «Європейська література і культура» 3 університетів Магістерської Програми Європейської комісії Еразмус Мундус: університету Страсбургу, Франція) Université de Strasbourg, Болоньї, Alma Mater Studiorum Bologna, (Італія), Aristoteleion Panepistimion Thessaloniki Салонік, (Греція)
- 09.2009-06.2010 Унівеситет м.Перпінян (Франція), диплом магістра, “Лінгвістика, викладання французької мови як іноземної”
- 09.2005-07.2010 Рівненський державний гуманітарний університет (кваліфікація «Вчитель французької, англійської мови та літератури» — диплом спеціаліста)
Стажування, форуми та конференції :
12 -13.04.2018 11 Київський безпековий форум. Тема : "План реінтеграції для безпечного майбутнього".
10-11.02.2018. Київський безпековий форум для молоді. Тема форуму – «When democracy at stake : new security challenges in hybrid warfare and role of society/ «Демократія під загрозою: роль суспільства під час гібридної війни».
9-10.02.2017 Київський безпековий форум для молоді 9-10.02.2017.
6 -7.04.2017- Киїівський безпековий форум.
29.09 – 1.11.2017 Міжнародна конференція у м. Трієсте, Італія, організована асоціацією “Poesia e solidarietà/ Поезія і солідарність” та університетом м. Трієсте, ІТАЛІЯ на тему “ Dialogical condition/Умова діалогу ”.
30.09-2.10.16 – учасник міжнародного молодіжного форуму "Work : histories, cultures and rights/Робота: історії, культури, права ” у м.Трієсте, Італія
27.06-29.06 участь у конференції в університеті м. Мюлюз, Франція Тема : “H.E.A.D. - Humanities and Enterprises Annual Dialogue” виступала з доповіддю "Le rôle des sciecnes humaines pour le travail dans des entreprises/ Роль гуманітарних наук у працевлаштуванні на підприємствах ”.
23.05-31.05.2015 – учасник міжнародної програми "Молодь в дії" Еразмус + у м. Норвіч, Великобританія.
30-31.08.2014 Міжнародна конференція у рамках програми Жана Моне Європейської комісії “ Вивчення євростудій у школі (Learning EU at school)” м. Клуж-Напока, Румунія. Виступала з доповіддю "Роль електронного навчання у пропагування вивчення європейських інституцій в університетах України ( The role of e-learning in promoting EU Studies in schools and universities) ".
23.06-3.07.2014 Стажування для викладачів французької мови як іноземної в університеті Лотарингії, м. Мец, Франція Стажування проводили викладачі відділень мовознавства та французької мови як іноземної Університету Лотарингії. Викладачі французької мови з українських університетів змогли в ході стажування удосконалити свою методику та практику викладання французької мови як іноземної, ознайомились з роботою освітніх установ Франції зсередини.
Мови: Мови За рівнями Рекомендацій Ради Європи з питань мовної політики: A1/A2 (початковий) ; B1/B2 (незалежний) ; C1/C2 (вищий)
Мова |
Слухати |
Читати |
Брати участь у розмові |
Монолог |
Письмо |
Російська |
С2 |
С2 |
С2 |
С2 |
С2 |
Французька |
С1 |
С1 |
С1 |
С1 |
С1 |
Англійська |
С1 |
С1 |
B2 |
B2 |
B2 |
Італійська |
С1 |
С1 |
B2 |
B2 |
B2 |
Грецька |
B1 |
B1 |
B1 |
B1 |
B1 |