Надрукувати
17 листопада 2022 року кафедрою практики англійської мови і методики викладання було організовано та проведено круглий стіл з обговорення змісту, особливостей реалізації і перспектив розвитку освітніх програм для бакалаврського та магістерського рівнів за участі зовнішніх стейкхолдерів та представників наукової спільноти. Зустріч було проведено в онлайн-режимі у формі відеоконференції.
У роботі круглого столу взяли участь головний спеціаліст відділу освіти, культури, молоді та спорту Великоомелянської сільської ради Рівненського району Рівненської області Якимчук Анна Валеріївна, вчителька франц. мови старший вчитель опорного закладу «Котівський ліцей» Олександрійської ради Рівненського р-ну Похилюк Євгенія Андріївна, кандидат педагогічних наук, викладач Школи іноземних мов «INDIGO» Воробйова Ірина Анатоліївна, вчителька німецької мови Рівненського ліцею №15 Рівненської міської ради Нікіфорчук Л.Б., викладач англійської мови вищої категорії Рівненського фахового коледжу економіки та бізнесу Гонтар Вікторія Євгенівна, практичний психолог та соціальний педагог Березнівського економіко-гуманітарному ліцею Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області Новачок Людмила Володимирівна, Проректор з організаційно-виховної роботи, Соціальних питань й розвитку ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», кандидат психологічних наук, доцент, професор кафедри психології Терновик Наталія Анатоліївна, Доктор психологічних наук, професор, завідувачка кафедри психології Національного університету «Острозька академія» Матласевич Оксана Володимирівна, начальник навчально-методичного відділу ліцензування та акредитації РДГУ Байло Олена Анатоліївна.
Під час Круглого столу, кожний учасник отримав можливість не тільки висловити свої судження щодо мети, унікальності, профільної сфери освітніх програм, а й конкретизувати свої зауваження та пропозиції щодо компонентів освітніх програм кафедри, які є базисом набуття компетентностей здобувачами вищої освіти та отримання результатів навчання за кожною з програм, які обговорювались.