Національне агентство України з питань державної служби реалізовує низку заходів, спрямованих на посилення кадрового потенціалу державної служби шляхом залучення активної, талановитої та вмотивованої молоді.

Досвід і численні напрацювання у цій сфері стали передумовою започаткування у 2020 році Всеукраїнського конкурсу творчих робіт серед молоді.

Завдання Конкурсу:

  • виявлення та розвиток вмотивованої молоді, сприяння реалізації її здібностей у прийнятті управлінських рішень;
  • стимулювання інтересу у молоді до актуальних питань публічної служби;
  • сприяння залученню молоді на публічну службу;
  • сприяння залученню молоді до формування позитивного іміджу публічних службовців у суспільстві.

Конкурс відбуватиметься за підтримки і сприяння:

  • ООН Жінки в Україні;
  • Фонду Ганнса Зайделя в Україні;
  • Швейцарсько-українського проєкту DECIDE «Децентралізація для розвитку демократичної освіти»;
  • Проекту «Підтримка комплексної реформи державного управління в Україні» (EU4PAR);
  • Програми розвитку ООН в Україні;
  • «U-LEAD з Європою»;
  • Професійної спілки працівників державних установ України.

 

У 2025 році визначено наступні номінації Конкурсу:

  • Рівні права та можливості жінок і чоловіків
  1. У чому ви вбачаєте сучасні пріоритети політики забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків, враховуючи повномасштабне вторгнення рф? Які тенденції у сфері гендерної рівності ви спостерігаєте зараз та на які проблеми варто звернути увагу в першу чергу?
  2. Якою, на ваш погляд, повинна бути державна політика щоб забезпечити гендерно відповідальне відновлення та відбудову України, які підходи та механізми варто застосовувати?
  3. Що дозволить зробити вітчизняну гендерну політику більш дієвою та наблизити її до стандартів ЄС?

  

  • Політична освіта та політична культура
  1. Якою, на вашу думку, мусить бути політична освіта для сучасної молоді?
  2. Що, на вашу думку, може мотивувати активну участь сучасної молоді у суспільно-політичній діяльності?
  3. Щоб ви хотіли привнести у сучасну політичну культуру?
  4. Як політична освіта підсилює політичну культуру?

  

  • Відбудова та відновлення системи освіти в умовах воєнного стану
  1. Стан системи освіти в умовах війни, проблеми та перспективи розвитку.
  2. Шляхи та алгоритми відновлення системи освіти в умовах воєнного стану.
  3. Альтернативні форми здобуття освіти в умовах воєнного стану.
  4. Як зберегти систему освіти в умовах воєнного стану?

  

  • Державна служба, яка приваблює: як зацікавити молодь?
  1. Якою має бути державна служба, щоб молодь була зацікавлена пов’язувати з нею кар’єру?
  2. Що сприятиме підвищенню мотивації молоді обирати кар’єру на державній службі?
  3. Які чинники мають значення при виборі майбутнього місця роботи? Що з цього є на державній службі?
  4. Як би ви особисто розглядали можливість працевлаштування в державному секторі, яку б саме роботу ви обрали і чому?
  5. Яку цінність молодь може запропонувати державній службі?
  6. Які знання вміння та навички потрібні на державній службі в наступні 10 років?
  7. Як ви бачите роль молоді в посиленні культури доброчесності на державній службі?

  

  • Відновлення України на цінностях прав людини
  1. Ваше бачення щодо того, як інтегрувати права людини при плануванні відновлення на рівні громад.
  2. Які цінності прав людини сприяють об’єднанню та згуртованості громад?
  3. Як цінності прав людини наближають Україну до членства в ЄС?

  

  • Активна молодь для сильної громади
  1. Що для вас означає місцеве самоврядування та ваша громада?
  2. Якби ви були головою громади, якби ви вирішували питання залучення молоді до вирішення питань місцевого значення? 
  3. Як ви бачите свою роль і роль молоді у відновленні громади під час війни? 
  4. Що, на вашу думку, може мотивувати молодь активно долучатися до процесів прийняття рішень у сфері місцевого самоврядування?

 

  • Соціальний діалог і соціальне партнерство
  1. Чи вважаєте ви ефективним сучасний рівень соціального діалогу в Україні, з його перевагами і недоліками?
  2. Якими мають бути ключові умови для ефективності соціального діалогу у формуванні та реалізації державної політики у різних сферах?
  3. Наведіть приклади, як соціальний діалог і партнерство можуть покращити реалізацію державної політики в сфері державного управління.

Конкурс є некомерційним заходом і переслідує виключно творчі і загальнокультурні цілі.

Для участі у Конкурсі необхідно до 30 вересня 2025 року подати на електронну адресу Організаційного комітету Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:

  • заявку, оформлену за встановленим зразком;
  • конкурсну роботу.

Конкурсна робота повинна бути викладена державною мовою та оформлена відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс творчих робіт серед молоді (https://vseukrainskyi-konkurs2020.mozello.com/pro-konkurs/polozhennja-pro-konkurs/).

Детальнішу інформацію можна знайти на офіційному вебсайті Всеукраїнського конкурсу творчих робіт серед молоді (http://vseukrainskyi-konkurs2020.mozello.com).

 

Back to top