Мрієш про яскраве літо, нові знайомства та справжню командну атмосферу?
Приєднуйся до нашої великої таборової родини!
Ми шукаємо:
Вожатих / Аніматорів — людей, які надихають, створюють драйв і заряджають енергією!
Педагогів / Тренерів / Менторів — фахівців, які готові ділитися знаннями з дітьми в захоплюючій формі.
Що потрібно:
✅ Любов до дітей і командної роботи
✅ Відповідальність, ініціативність, енергійність
✅ Досвід у педагогіці або волонтерстві буде перевагою
✅ Готовність працювати в активному ритмі впродовж таборової зміни (червень–серпень)
✅ Медична довідка та довідка про несудимість (перед початком роботи)
Що ми пропонуємо:
✨ Роботу в крутій команді однодумців
✨ Унікальний досвід роботи з дітьми
✨ Проживання та харчування на базі табору
✨ Корисні тренінги, підтримку наставників та яскраві емоції на все життя
✨ Гідну оплату та бонуси за результатами роботи
Як подати заявку?
Надішли резюме або коротку мотиваційну заявку на
email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
або Viber, Telegram, WhatsApp +380501933155 Oksana Sheptala
"ВСІ СВОЇ" — місце, де кожна дитина відчуває підтримку, а кожен працівник — важливу місію.
31 березня 2025 року кафедра української мови (модератор – доц. Шульжук Н. В.) провела перший етап Всеукраїнської олімпіади з «Української мови (за професійним спрямуванням)». В олімпіаді взяли участь 48 здобувачів вищої освіти таких факультетів РДГУ, як педагогічний, психолого-природничий, художньо-педагогічний, філологічний (іноземне відділення), факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики, факультет історії, політології та міжнародних відносин, факультет математики та інформатики, факультет музичного мистецтва.
Завдання були зорієнтовані на виявлення рівня сформованості в здобувачів освіти орфографічних та пунктуаційних навичок, а також на практичне застосування лексичних, граматичних, стилістичних та ін. норм сучасної української літературної мови у текстах наукового й офіційно-ділового стилів. Крім того, учасники олімпіади здійснили вдалу спробу укласти текст оригінального вступу до публічного виступу на запропоновану тему, яка б зацікавила потенційних слухачів і зосередила їхню увагу на порушеній проблемі.
Усі успішно впоралися із завданнями, проте найкращими виявились роботи Сіліної Софії, (іноземне відділення філологічного факультету) та Борончук Наталії (факультет математики та інформатики).
Другий результат продемонстрували здобувачі вищої освіти педагогічного (Демчук Ірина, Романчук Катерина, Осівська Тетяна, Демчук Анна) та психолого-природничого (Скрипковська Анна, Харчук Анна) факультетів.
Третю сходинку з-поміж призерів олімпіади посіли: Садовчук Дарина (іноземне відділення філологічного факультету), Кусяк Анна (психолого-природничий факультет), Гузовата Софія, Мельничук Карина й Лютко Ірина (факультет математики та інформатики), Лощиць Світлана та Пилипчук Анна (педагогічний факультет).
Щиро вдячні усім учасникам олімпіади та їхнім наставникам за виявлену громадянську позицію й популяризацію української культури, одним із найпотужніших репрезентантом якої є українська мова.
У 2010 році в США народилася спільнота освітян EdCamp. Вона стала альтернативним державному способом підвищення кваліфікації та професійного розвитку освітян у форматі (не)конференцій.
Громадська організація «ЕдКемп Україна» (заснована в 2015 р.) ставить завдання професійного розвитку шкільних педагогів, підвищення статусу вчительської професії та загалом реформування системи освіти України. Сьогодні EdCamp Ukraine – потужний освітянський рух, до якого приєдналися освітяни з усієї України.
27 березня 2025 року на базі Рівненської гімназії №24 відбулась афілійована (не)конференція міні-EdCamp Rivne 2025 «Партнерство в освіті (не)без обмежень».
Студенти спеціальності А4 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) Олена Дем’янчук, Вікторія Кулик, Вікторія Наумець, Марія Міщурак, Соломія Байчура, Валерія Кузнєцова, Олеся Васильєва, наші випускники – вчителі музичного мистецтва Рівненщини, – взяли найактивнішу участь у заході: відвідували експертні панелі, майстерки, творчі та патріотичні локації, спілкувалися з креативними спікерами та вчителями з різних міст України.
Усією дружною музично-педагогічною командою студенти та вчителі працювали на експериментальному майданчику з теми «Музика – джерело самопізнання». Спікером-експертом цієї освітньої форми стала Оксана Гумінської, доцент кафедри музикознавства, фольклору та музичної освіти, кандидат педагогічних наук Рівненського державного гуманітарного університету.
Для майбутнього вчителя участь у таких заходах – відкриття перспектив власної фахової траєкторії в нетрадиційній формі освіти-партнерства.
«Партнерство в освіті» – мета, а водночас і важлива умова професійного розвитку, вдосконалення, творчості та підвищення якості сучасної освіти.
Посольство Республіки Аргентини в Україні нотою від 25.03.2025 АЕ 16/2025 повідомило про проведення Конференції Південноамериканський Бізнес Форум (SABF), організованою некомерційною асоціацією студентів Технологічного інституту Буенос-Айреса.
Зацікавлені студенти можуть зареєструватися до 22 квітня.
Детальна інформація про Конференцію доступна за покликанням: https://www.sabf.org.ar/. З будь-яких додаткових питань звертайтеся до Хуана Гаго за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Водночас звертається увага на те, що відповідно до пункту 26 Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.1995 № 57, виїзд з України чоловіків віком 18–60 років – здобувачів фахової передвищої та вищої освіти, асистентів-стажистів, аспірантів та докторантів, які навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти, під час дії воєнного стану обмежено.
29 березня 2025 року студентки спеціальності А4 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво) Мирослава Герело, Олена Якимець, Дарина Кушнірчук, Анастасія Дежнюк, Анастасія Дячук, Олена Легкобит, Софія Богдан разом з групою вчителів музичного мистецтва Ларисою Тивончук, Маргаритою Бружинською, Іриною Патутіною та викладачем Оксаною Гумінською взяли участь у заході Рівненського міського будинку культури – майстерні «Як звучить весна?» для учасників Зразкового естрадного хору «Кольорові ноти».
Ініціатором такої взаємодії стала наша випускниця Світлана Малько, художній керівник колективу. Вона показала різні форми роботи з молодшими групами хору: музичні вітання, розспівування, вокальні історії з імпровізаціями, руханки. Студенти виконували з дітьми українські народні пісні «Розлилися води» та «Ой є в лісі калина», водили «Кривий танок». Випускники-вчителі музичного мистецтва продемонстрували, як завдяки самоосвіті можна навчитись грати на укулеле, сопілці та використати це в роботі з дітьми.
Приємно бачити взаємодію музпедівських поколінь: від студентів, вчителів до викладачів, яка виконує не лише навчально-практичну, а й велику мотивуючу функцію!
Гостьова лекція Ольги Яловенко «Crucial Events and Main Periods in the English Language Development»
Гостьові лекції є одним важливих елементів освітнього процесу, що дозволяє збагачувати навчання, збільшувати кругозір здобувачів та створювати можливості для професійного розвитку викладача. Науково-педагогічні працівники факультету іноземних мов не відмовляють у запрошенні проведення таких лекцій, розширюючи, у такий спосіб, мобільність та контакти з іншими ЗВО. Так, 02 квітня доцент кафедри англійської мови та методики її навчання, кандидат філологічних наук Ольга ЯЛОВЕНКО провела гостьову лекцію з «Історії мови» для здобувачів освіти ОС «Бакалавр» та ОС «Магістр» Рівненського державного гуманітарного університету та Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка на тему «Crucial Events and Main Periods in the English Language Development». Лекцію відвідали 54 здобувачі освіти. Зустріч відбулась за сприяння завідувача кафедри теорії і практики іноземних мов та методики викладання РДГУ, доктора педагогічних наук, професора Ольги БЕЗКОРОВАЙНОЇ та кандидата педагогічних наук, ст. викладача кафедри іноземних мов та методики викладання ГНПУ ім. О. Довженка Віри БУТОВОЇ. Модератором зустрічі була доцент кафедри теорії і практики іноземних мов та методики викладання РДГУ Алла ФРІДРІХ, яка виступила з вітальним за заключним словом.
Лекція була інформативною та захопливою, адже охопила основні етапи розвитку англійської мови від староанглійської (Old English) до сучасної, що дозволило глибше зрозуміти, як мова змінювалася з часом і які важливі події вплинули на її становлення.
Під час лекції було обговорено виникнення англійської мови, підкреслено її походження з германських мов, а також перші етапи розвитку, які були тісно пов’язані з вторгненнями різних племен, таких як англи, сакси та юти. Особливу увагу було приділено впливу староанглійської мови та її особливостям, зокрема закінченням (Period of Full Endings) та порядку слів.
Однією з найважливіших подій, яка змінила англійську мову, стало нормандське завоювання Англії в 1066 році (Norman Conquest). Лекторка детально пояснила, як французька мова стала мовою дворянства та адміністрації, а також уплинула на розвиток лексики англійської мови, зокрема в галузі права, уряду та культури.
Акцент було зроблено на періоді, коли англійська мова почала інтегрувати елементи латинської та грецької мов через наукові, релігійні та культурні контакти, що збагачувало лексику та створювало нові можливості для вираження складних ідей.
Під час лекції було проаналізовано важливі зміни у граматиці англійської мови, зокрема спрощення морфології, відсутність відмінків та інші зміни в синтаксисі, які стали результатом еволюції мови в напрямку простоти та зручності (fixed language). Слухачі зрозуміли, чому досі маємо множину “children” замість “childs”, “feet” замість “foots”, а також багато інших граматичних нюансів.
Також було зроблено акцент на важливості діалектів, та проведено компаративний аналіз з функціонуванням сучасних діалектів. Лекторка завершила обговорення розглядом сучасних тенденцій в англійській мові, зокрема вплив глобалізації, технологій та соціальних медіа на формування нових слів та зміну мовних норм.
Друга частина лекції носила прикладний характер: учасникам було запропоновано знайти та порівняти сучасний еквівалент слова (match the word) і прослухати та проаналізувати фрагмент староанглійської мови.
Інтерактивна лекція стала корисною для тих, хто хоче зрозуміти, як англійська мова розвивалася протягом століть. Яловенко О.В. чудово донесла важливість кожного етапу в розвитку мови та вплив конкретних історичних подій на її структуру і лексику. Зустріч допомогла слухачам отримати цілісне уявлення про еволюцію англійської мови та її сучасний стан. Дякуємо за участь здобувачам освіти Рівненського державного гуманітарного університету та Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка.
За матеріалами сайту:
https://fld.udpu.edu.ua/gostova-lekcziya-crucial-events-and-main-periods-in-the-english-language-development/