До уваги здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, аспірантів, співробітників!
ВПРОДОВЖ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ БІБЛІОТЕКА РДГУ БУДЕ РАЗОМ З ВАМИ
ДО ВАШИХ ПОСЛУГ НАШІ ЕЛЕКТРОННІ ТА ТРАДИЦІЙНІ ІНФОРМАЦІЙНІ
РЕСУРСИ, СЕРВІСИ, ПОСЛУГИ:
Бажаєте отримати підручники, навчально-методичні посібники, інші необхідні видання додому?

* завітайте на абонемент центральний, у фондах якого представлені видання з педагогічних, психологічних, природничих, технічних, філологічних, мистецьких навчальних дисциплін (навчальний корпус № 2, вул. Пластова, 31);
* на абонементі суспільної літератури до Ваших послуг навчальні, наукові видання з історії, політології, філософії, економіки, релігієзнавства та ін. (навчальний корпус № 2, вул. Пластова, 31);
* абонемент нотно-музичної літератури пропонує видання з теорії та історії музичного мистецтва, ноти (навчальний корпус №3, вул. Хвильового, 7);
* абонементі №2 представлені видання з мистецьких дисциплін (гуртожиток № 2, вул. Котляревського, 16
Запрошуємо до читальних залів.
* до Ваших послуг читальний зал №1 з багатогалузевим фондом навчальних, наукових, інших видань (навчальний корпус №5, вул. Пластова, 31);
* в читальному залі №2 пропонуємо скористатися фондом періодичних видань (гуртожиток №5 РДГУ, вул. Пластова, 41).
Користуйтеся електронними та віртуальними інформаційними ресурсами:
* вебсайтом бібліотеки (з доступом до електронного каталогу фонду бібліотеки, баз даних, створюваних бібліотекою, корисних лінків, інших інформаційних складових контенту);
* Інституційним репозитарієм Рівненського державного гуманітарного університету (повнотекстовою базою наукових праць професорсько-викладацького складу РДГУ: книгами, статтями, дисертаційними роботами науковців тощо);
* надається доступ до Міжнародних наукометричних баз даних Scopus, Web of Science, SpringerLink, Bentham Books, ScienceDirect, Research4life.
Перейти за посиланням (http://library.rshu.edu.ua ); (http://repository.rshu.edu.ua )
Пропонуємо інформаційні сервісні послуги (традиційні, електронні, віртуальні):

* довідково-бібліографічне обслуговування користувачів/читачів в традиційній, електронній, віртуальній формах (тематичні, уточнювальні та інші довідки за Вашими інформаційними запитами, в т. ч. електронною поштою, телефоном, інтернет-месенджерами);
* надання консультацій у підборі видань в інформаційно-пошукових системах та ін.;
* інформаційні заходи, довідки, консультації здобувачам вищої освіти, аспірантам, молодим науковцям в роботі з Міжнародними наукометричними базами, створенням і редагуванням запису та підтримки профілю науковця у реєстрі унікальних ідентифікаторів ORCID, оформленні списків використаних джерел до книг, статей, дисертаційних робіт науковців, кваліфікаційних робіт (бакалаврських, магістерських) здобувачів вищої освіти за державними та Міжнародними стилями оформлення наукових публікацій тощо;
* визначення індексу УДК на книги, статті, дисертаційні роботи науково-педагогічних працівників та кваліфікаційні роботи (бакалаврські, магістерські) здобувачів вищої освіти;
* проведення різних форм інформаційних та соціокультурних заходів, спрямованих на формування основ інформаційної культури, допомогу у вивченні навчальних дисциплін, самоосвіті.
Звертайтеся в інформаційно-бібліографічний відділ (навчальний корпус № 5, вул. Пластова №31, ауд. 112); відділ інформаційних технологій та підтримки автоматизованої комп’ютерної системи (навчальний корпус № 5, вул. Пластова, 31, ауд. 110); відділ наукової обробки документів (навчальний корпус №5, вул. Пластова, 31, ауд. 110); (library@rshu.edu.ua); тел. (0362)633345.
Що потрібно для того, щоб стати користувачем бібліотеки?
З початком навчального року першокурсникам необхідно отримати читацькі квитки, здобувачам вищої освіти 2-5 курсів - перереєструвати читацькі квитки:
* в читальному залі №1 - здобувачі вищої освіти 1-5 курсів факультетів: педагогічного, філологічного, математики та інформатики, психолого-природничого, історії, політології та міжнародних відносин; документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики; художньо-педагогічного (навчальний корпус №5, вул. Пластова, 31);
* на абонементі нотно-музичної літератури - факультету музичного мистецтва (навчальний корпус №3, вул. Хвильового, 7 ).
Чекаємо на Вас у бібліотеці РДГУ!

Рівненський державний гуманітарний університет
1 вересня о 11:00 запрошуємо на урочистості з нагоди початку навчального року та Посвяти першокурсників.
Місце зустрічі — площа біля пам’ятника Першій Вчительці (вул. Пластова, 31).
Це твій перший крок у студентське життя: нові знайомства, натхнення та незабутні враження.
Де припаркувати автомобіль:

28 серпня 2025 року Голова Ради молодих вчених Рівненського державного гуманітарного університету доктор культурології, професор Сергій ВИТКАЛОВ (кафедра івент-індустрій, культурології та музеєзнавства) взяв участь у першому в цьому навчальному році засіданні Спілки Рад молодих учених МОН України, на якій розглядалася низка організаційних питань: представлено та затверджено Голову Ради молодих учених МОН України – Анастасію СІМАХОВУ; проведено огляд законодавчих змін у частині підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти та військового обліку наукових та науково-педагогічних працівників (спікер – Олександр ТОРБАС – д-р юрид. наук, професор, завідувач кафедри кримінального процесу Національного університету «Одеська юридична академія»).



Щиро вітаю з початком нового навчального року! Переконаний, що для нашого закладу він стане роком натхненної праці та вагомих досягнень, бо попри виклики воєнного часу ми обрали шлях розвитку, конструктивних змін і вдосконалення.
Тож хай у нашій університетській родині завжди панує дух єдності та взаємоповаги! Хай нас не полишають оптимізм і надія! Нехай перемога України буде близькою, а наше майбутнє мирним! Бажаю всім здоров’я і впевненості в завтрашньому дні!
В.о. ректора
Рівненського державного
гуманітарного університету
Роман ПАВЕЛКІВ


Рівненський державний гуманітарний університет долучився до міжнародного проєкту Erasmus+ KA220-HED «COOL-APA» (Collaborative online and onsite learning in Adapted Physical Activity). Упродовж 28 місяців – з вересня 2025 до грудня 2027 року – команда університетів із Фінляндії, Ірландії, Литви, Чехії та України внесе суттєвий внесок у модернізацію прикладної фізичної активності, створюючи нову освітню модель з бюджетом у 400 000 євро.
У межах проєкту буде розроблено навчальну програму, що складатиметься з шести модулів – загальним обсягом в 30 ECTS і завершиться отриманням європейського сертифіката з APA. Цей формат не лише підтримує академічну мобільність, але й сприяє адаптації освітнього процесу до індивідуальних потреб здобувачів, зокрема з особливими потребами.
Ключові акценти проєкту включають створення інклюзивних цифрових інструментів і методик, розвиток професійної компетентності викладачів, а також забезпечення умов для активності здобувачів, які можуть стикатися з бар’єрами. Партнерство університетів має на меті поєднати онлайн-навчання з очними зустрічами, розвиваючи інклюзію, педагогічні інновації та міжнародну співпрацю.
Партнери проєкту:
- Haaga-Helia University of Applied Sciences (Фінляндія);
- Munster Technological University (Ірландія);
- Lithuanian Sports University (Литва);
- National University of Ukraine on Physical Education and Sport (Україна);
- Rivne State University of Humanities (Україна);
- Palacký University Olomouc (Чехія).


Університет надає комфортні умови проживання, де ви знайдете не лише дах над головою, але й нових друзів, захопливі історії та незабутні моменти.
Ми підготували для усе необхідне, щоби ваше проживання в гуртожитку було максимально зручним і приємним.
Документи, що необхідно мати:
- Паспорт
- Витяг про реєстрацію місця проживання
- Довідка від дерматолога (дійсна 3 дні)
- Довідка про флюрографію
- Довідка від гінеколога (дівчатам)
- Довідка про щеплення
- Фото 3х4
Чекаємо на вас із нетерпінням!
Вул. Пластова, 29 (гуртожиток №6)






