Доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.

Освіта: У 1997 р. закінчив Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Трудове навчання і профорієнтація».

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук з 2009 р. зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (креслення). Тема кандидатської дисертації «Методика розвитку просторового мислення майбутніх учителів технологій засобами комп’ютерної графіки».

Кандидатську дисертацію захищено в Національному університеті біоресурсів і природокористування України, м. Київ.

Вчене звання: доцент кафедри технологічної і графічної освіти та профорієнтації (присвоєно у 2012 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations https://scholar.google.com/citations?user=_GhiGB0AAAAJ&hl=ru

SCOPUS: https://www.scopus.com/results/authorNamesList.uri?sort=count-f&src=al&sid=4c11e19be0efa8515d74c69e00746cf2&sot=al&sdt=al&sl=19&s=AUTHLASTNAME%28%D0%A4%D0%B5%D1%89%D1%83%D0%BA%29&st1=%D0%A4%D0%B5%D1%89%D1%83%D0%BA&orcidId=&selectionPageSearch=anl&reselectAuthor=false&activeFlag=true&showDocument=false&resultsPerPage=20&offset=1&jtp=false&currentPage=1&previousSelectionCount=0&tooManySelections=false&previousResultCount=0&authSubject=LFSC&authSubject=HLSC&authSubject=PHSC&authSubject=SOSC&exactAuthorSearch=false&showFullList=false&authorPreferredName=&origin=searchauthorfreelookup&affiliationId=&txGid=40d5b3d47727010470bd68d9b8ac368e

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4890-0588?lang=ru

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Інженерна та комп’ютерна графіка»; «Нарисна геометрія і креслення»; «Комп’ютерна графіка»; «Методика навчання креслення»; «Комп’ютерний графічний дизайн»; «Методика застосування комп’ютерної техніки в технологічній освіті»; «3-D моделювання»; «Вибрані питання методики навчання креслення»; «Ландшафтний дизайн».

Автор понад 100 наукових, навчально-методичних праць (монографії, навчально-методичні посібники, методичні рекомендації, статті у збірниках наукових праць) з питань методики навчання креслення, комп’ютерної графіки, графічної та технологічної підготовки учнівської та студентської молоді основними з яких є:

  1. Фещук Ю.В. Підходи до реалізації політехнічного принципу при навчанні графічній грамоті учнів основної школи. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 30. Рівне: РДГУ, 2005. С. 65-68.
  2. Фещук Ю.В. Шляхи розвитку просторового мислення студентів за допомогою комп’ютерної графіки. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 33. Рівне: РДГУ, 2005. С. 69-71.
  3. Фешук Ю.В. Модульно-рейтингова система на заняттях з нарисної геометрії та креслення з основами машинної графіки. Технології навчання: Науково-методичний збірник. Випуск 10. Рівне, НУВГП, 2006. С. 185-187.
  4. Ю.В. Фещук, Козяр М.М. Використання інформаційних технологій в графічній підготовці студентів вищих навчальних закладів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2008. №2. С. 111-114.
  5. Ю.В. Фещук, Козяр М.М. Мультимедійний підручник “Основи машинної графіки”. Проблеми трудової і професійної підготовки: Наук. –метод. зб. / кол. авт. / Під. ред. В.В. Стешенко. Слов’янськ: СДПУ, 2008. Вип. 12. С. 211-216.
  6. Фещук Ю.В. Навчально-методичний комплекс на основі комп’ютерної графіки. Молодь і ринок. 2008. №4 (39). С. 100-102.
  7. Фещук Ю.В., Козяр М.М. “Електронний конструктор” як засіб розвитку просторового мислення майбутніх вчителів трудового навчання. Нова педагогічна думка. 2008. C. 104-107.
  8. Фешук Ю.В. Геометричне моделювання в AutoCAD як засіб розвитку просторового мислення студентів. Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. 2010. №3. С. 52-56.
  9. Фешук Ю.В. Нові інформаційні технології в графічній підготовці майбутніх учителів технологій і креслення. Проблеми трудової та професійної підготовки: Зб. наукових праць. Матеріали всеукр. наук.-практ. конф. присвяченої 80-ї річниці від дня народження академіка Д.О. Тхоржевського «Освітня галузь «Технологія»: реалії та перспективи», (Київ, 17 червня 2010 року). Київ: Вид.-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2010. Вип. 6. С. 194-198.
  10. Фещук Ю.В., Козяр М.М. Машинобудівні кресленики: навчальний посібник. Рівне: НУВГП, 2011. 196 с.
  11. Фещук Ю.В., Козяр М.М. Твердотільне моделювання як засіб отримання знань про конструктивні елементи та технології виготовлення деталей. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. 2011. №2. 128 С. 111-114.
  12. Фещук Ю.В., Козяр М.М., Сасюк З.К. Інженерна графіка в системі графічного пакету AutoCAD: навчальний посібник. Рівне: НУВГП, 2011. 204 с.
  13. Фещук Ю.В. Олімпіада з комп’ютерної графіки як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів. Трудова підготовка з закладах освіти. 2011, №7-8. С. 47-49.
  14. Фещук Ю.В. Твердотільне моделювання деталей з наріззю в процесі графічної підготовки студентів. Нова педагогічна думка. №1, 2012. Частина II. C. 91-94.
  15. Фещук Ю.В. Нарисна геометрія. Бланк-конспект лекцій: навчальний посібник. Для студентів напряму підготовки «Технологічна освіта». Рівне: РВВ РДГУ, 2014. 71 с.
  16. Фещук Ю.В. Бланк-конспект лекцій з нарисної геометрії як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 2014. Вип. 9. С. 117-119.
  17. Фещук Ю.В., Козяр М.М. Комп’ютерна графіка: AutoCAD: навчальний посібник. Херсон: Грінь Д.С., 2015. 304 с.
  18. Фещук Ю.В. Практикум з методики навчання креслення: навчальний посібник. Для студентів напряму підготовки «Технологічна освіта». Рівне: РВВ РДГУ, 2015. 52 с.
  19. Фещук Ю.В. Практикум з методики викладання креслення в старшій школі і професійно-технічних навчальних закладах: навчальний посібник. Для студентів напряму підготовки «Технологічна освіта». Рівне: РВВ РДГУ, 2015. 72 с.
  20. Фещук Ю.В. Методика навчання креслення: курс лекцій. Навчальний посібник для студентів напряму підготовки «Технологічна освіта». Рівне: РВВ РДГУ, 2016. 92 с.
  21. Фещук Ю.В. Методичні підходи до виконання конкурсного завдання з геометричного моделювання. Проблеми трудової та професійної підготовки. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №13. Випуск 8: збірник наукових праць. Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. С. 110-116.
  22. Фещук Ю.В., Герасименко О.А. Конструювання і моделювання меблевих наборів засобами програми PRO 100 майбутніми вчителями технологій і профільного навчання.Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2017. № 21. С. 189-192.
  23. Фещук Ю.В., Герасименко О.А., Сингаївський Д.В. Дієвість позиційності вишу – запорука результативності його профорієнтаційної роботи. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: збірник наукових працьНаукові записки РДГУ.Вип. 14 (57). Рівне: РДГУ, 2017. С. 141-145.
  24. Фещук Ю.В., Козяр М.М., Парфенюк О.В. Комп’ютерна графіка: SolidWorks: навчальний посібник. Херсон: Олді-Плюс, 2018. 252 с.
  25. Фещук Ю.В., Герасименко О.А. САПР PRO 100 в системі фахової підготовки вчителів трудового навчання та технологій. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2018. № 37. С. 125-132.
  26. Фещук Ю.В. Формування вмінь віртуального моделювання в учнів старших класів на заняттях предмету «Технології». Підготовка майбутніх педагогів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності: колективна монографія / за заг. ред.: Войтовича І.С. / упоряд. Гнедко Н.М. Луцьк, 2020. С. 242-259.
  27. Фещук Ю.В., Козяр М.М., Парфенюк О.В. Роль регіональної олімпіади з геометричного моделювання деталей та анімації збірок у професійному становленні майбутнього фахівця. Нова педагогічна думка : Науково-методичний журнал. № 1 (101). Рівне : РОІПДПО, 2020. С. 85-90.
  28. Фещук Ю.В. Місце навчальної дисципліни «Імітаційне моделювання в роботі готельно-ресторанного комплексу» у процесі підготовки фахівців професійної освіти. Педагогічний дискурс. №32. 2022. С. 75-79.
  29. Фещук Ю.В., Герасименко О.А. Дизайн освітнього середовища закладу вищої освіти засобами системи автоматизованого проєктування PRO100. Нова педагогічна думка: Науково-методичний журнал. № 3 (111). Рівне : РОІПДПО, 2022. С. 24-31.
  30. Фещук Ю.В., Симонович Н.В. Впровадження технології 3-D друку в процес підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Освіта. Інноватика. Практика. Том 10, № 4. 2022. С. 42-47.
  31. Фещук Ю.В., Мислінчук В.О. Реалізація міжпредметних зв’язків технологій та фізики з використанням 3-D моделювання. Освіта. Інноватика. Практика. Том 12, № 2. 2024. С. 72-78.

Сойчук Руслана Леонідівна – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти Рівненського державного гуманітарного університету.

У 1994 р. закінчила з відзнакою Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка і методика початкового навчання».

У травні 2003 р. захистила кандидатську дисертацію у спеціалізованій вченій раді Інституту педагогіки АПН України зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. У 2005 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри теорії і методики виховання. З 2013 р. по 2016 р. навчалася в докторантурі Інституту проблем виховання НАПН України. У жовтні 2017 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук у спеціалізованій вченій раді Інституту проблем виховання НАПН України зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання. З 2018 р. ‒ професор кафедри теорії і методики виховання Рівненського державного гуманітарного університету.

З 2018 р. призначена на посаду завідувача кафедри педагогіки початкової освіти РДГУ. З 2019 р. – директор Освітньо-ресурсного центру РДГУ на базі кафедри педагогіки початкової освіти.

Член редакційної колегії наукових видань, що внесені до переліку фахових видань України: «Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді» (м. Київ, ІПВ НАПН України); «Інноватика у вихованні» (м. Рівне, РДГУ).

Пріоритетні напрями наукових досліджень: національно-патріотичне виховання підростаючого покоління; зарубіжний досвід навчання й виховання дітей та молоді; підготовка майбутнього педагога до професійної діяльності в закладах освіти.

Загальний обсяг наукового доробку становить понад 100 наукових праць, серед яких: монографій – 4 (одноосібних – 1, колективних – 3, з них у європейських країнах – 1); навчально-методичних посібників – 4; понад 60 статей, надрукованих у наукових фахових виданнях України та інших держав; понад 50 публікацій в інших виданнях.

Безкоровайна Ольга Володимирівна – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії і практики іноземних мов та методики викладання філологічного факультету Рівненського державного гуманітарного університету, Відмінник освіти України.

Закінчила факультет іноземної філології Рівненського державного педагогічного інституту, (нині – Рівненський державний гуманітарний університет) з відзнакою. Працювала вчителем англійської мови в ЗОШ № 27 м. Рівного. Продовжила навчання в аспірантурі альма-матер, після закінчення якої в 1998 р. залишилась працювати в університеті  на кафедрі теорії і методики виховання. У 2006-2009 рр. навчалась у докторантурі Рівненського державного гуманітарного університету. У 2010 році захистила докторську дисертацію, з 2012 р. – професор, завідувач кафедри методики викладання іноземних мов, з 2021 р. – завідувач кафедри міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури, з 2024 р. – завідувач кафедри теорії і практики іноземних мов та методики викладання. Автор понад 100 наукових та навчально-методичних праць, серед яких монографія, методичні посібники, колективні монографії, публікації у зарубіжних наукових виданнях, що входять до науково-метричних баз даних (Scopus,Web of Science), статті у фахових наукових виданнях України, статті у збірках матеріалів науково-практичних конференцій і семінарів міжнародного, всеукраїнського, регіонального рівнів.

Науковий керівник Навчально-наукової лабораторії РДГУ «Інноваційних методик навчання іноземних мов».

 Здійснює наукову підготовку магістрів та аспірантів, бере активну участь в атестації наукових кадрів як офіційний опонент, член спеціалізованих вчених рад Київського Інституту проблем виховання НАПН України та Рівненського державного гуманітарного університету. Упродовж 2012-2018 років була членом спеціалізованої вченої ради Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.

Ольга Володимирівна Безкоровайна бере участь у роботі спеціалізованих вчених рад Рівненського державного гуманітарного університету з правом прийняття до розгляду та проведення разових захистів дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії в галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.

Керівник кафедральної науково-дослідної роботи на тему: «Міжкультурна комунікація: філологічний та методичний аспекти» (державний реєстраційний №: 0122U200105). Член редакційної колегії фахового збірника наукових праць Інституту проблем виховання НАПН України «Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді» (категорія Б), (Index Copernicus);  фахового збірника наукових праць. РДГУ «Інноватика у вихованні» (категорія Б), (Index Copernicus), фахового журналу «Нова педагогічна думка» (категорія Б), (Index Copernicus), фахового журналу «Advanced Linguistics» (Новітня лінгвістика) (категорія Б), (Index Copernicus).

 Регіональний координатор миротворчих програм Рівненської області Українського руху «Педагоги за мир та взаєморозуміння».

 Учасниця проєкту «Науковці України – еліта держави. Том III,  запровадженого  ТОВ «ВИДАВНИЦТВО ЛОГОС УКРАЇНИ» ( м. Київ).

Учасниця міжнародного науково-дослідницького проєкту «Шкільний вчитель нового покоління» запровадженого Британською Радою спільно з Міністерством освіти і науки України (2016-2019 рр.).

Член організаційного комітету з підготовки та проведення регіональних (2015 р., 2016 р.) науково-практичних конференцій та Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції «Оптимізація процесу навчання іноземних мов у закладах вищої освіти гуманітарного та технічного напрямів» (2019 р.), Першої Міжнародної науково-практичної конференції, «Новітні тенденції сучасної лінгвістики та методики навчання іноземних мов» (2025 року.

Гарант освітньо-професійної програми «Середня освіта (Англійська мова і зарубіжна література)» другого рівня вищої освіти за спеціальністю  014.02 Середня освіта (Англійська мова і зарубіжна література) галузі знань № 01 Освіта /Педагогіка.

Член робочої групи з розробки освітньо-професійної програми другого (магістерського)  рівня вищої освіти  за спеціальністю 014.02 Середня освіта.  Англійська мова і література, друга іноземна мова.

Стейкхолдер освітньо-наукової програми третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки галузі знань 01 Освіта / Педагогіка. Кваліфікація: Доктор філософії; розробленої проєктною групою фахівців Інституту проблем виховання НАПН України.

Бере участь у роботі методичного об’єднання вчителів іноземної мови Рівненського ліцею № 15 (м. Рівне) в межах реалізації науково-методичної теми: «Впровадження інноваційних технологій, моделей застосування оптимальних форм і методів роботи на  уроках іноземної мови в контексті компетентнісного підходу в умовах НУШ».

Керівник проблемної групи здобувачів  другого (магістерського) рівня вищої освіти фіологічного факультету «Сучасні технології формування міжкультурної комунікації здобувачів вищої освіти».

Підвищення кваліфікації

  1. Участь в методичних семінарах з професійної майстерності в межах проекту «Шкільний вчитель нового покоління» : Зимова школа (16.01-22.01 2016 року, м. Львів) та Літня школа (01.06-08.06 2016 року, м. Рахів Закарпатської області). Сертифікати участі.
  2. Підвищення кваліфікації на факультеті перепідготовки та підвищення кваліфікації за програмою «Інноватика у викладанні романо-германських мов» у Національному педагогічному університеті ім. М.П.Драгоманова (28.03-15.04 2016 р., м. Київ). Свідоцтво про підвищення кваліфікації.
  3. Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Онлайн навчання як нетрадиційна форма сучасної освіти на прикладі платформи GOOGLE MEET GOOGLE і CLASSROOM». Сертифікат ES № 5373\2020, від 22.03.2021 р. м. Люблін, Польща. 1,5 кредита ECTS (45 годин).
  4. Підвищення кваліфікації (міжнародне дистанційне стажування ) в Університеті Марії Кюрі Склодовської (Польща) UMCS (Poland), гуманітарний факультет, Інститут англійської філології (04.02-04.05 2021 р.) (180 годин). Сертифікат №0103/04.05.2021.

Нагороди

За сумлінну працю нагороджена  нагрудним знаком «Відмінник освіти України» (посвідчення № 786, наказ МОН України № 396 від 28.09. 2003 р.); медаллю, дипломами та грамотами президії українського руху «Педагоги за мир та взаєморозуміння» за плідну діяльність, велику організаційну роботу в регіоні щодо впровадження програми дій в межах декади ООН «За культуру Миру  та не насилля в інтересах дітей» (2004-2005 рр., 2008-2009 рр.); Грамотою Інституту педагогіки АПН України за значний внесок у розроблення виховних систем закладів освіти м. Рівного (2008 р.); Почесною грамотою ректорату РДГУ за багаторічну, сумлінну працю, вагомі досягнення у навчанні, науковій та виховній роботі, організацію проєкту спільно з Британською радою «Шкільний вчитель нового покоління» та з нагоди Дня працівника освіти (2016 р.); Почесною грамотою обласної державної адміністрації за сумлінну багаторічну працю, високий професіоналізм з нагоди 25-річчя факультету іноземної філології Рівненського державного гуманітарного університету (2017 р.); Почесною грамотою Інституту проблем виховання НАПН України за багаторічну, плідну співпрацю, активну участь у підготовці та атестації наукових кадрів, як член спеціалізованої  вченої ради Інституту (2018 р.); Почесною грамотою міського голови м. Рівного В. Хомка за багаторічну плідну наукову діяльність, підготовку висококваліфікованих педагогічних кадрів, проведення науково-практичних конференцій та з нагоди Дня науки (2019 р.).

 

Back to top