доктор педагогічних наук, професор

Народилась 10 вересня 1978 року в с. Дерев’яне Рівненського району Рівненської області, в сім’ї вчителів.

Після закінчення із золотою медаллю Клеванської середньої школи № 1 вступила до Рівненського державного гуманітарного університету. В 2000 році отримала диплом спеціаліста з відзнакою та кваліфікацію «вчитель математики».

Впродовж 1997–2012 років працювала на посадах вчителя математики, фізики, хімії, біології у санаторній школі, професійно-технічному ліцеї, загальноосвітній школі.

В 2011 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Виховання милосердя у дітей молодшого шкільного віку в умовах кардіоревматологічного санаторію», спеціальність 13.00.07 – теорія і методика виховання.

З 2011 року викладач (за сумісництвом), старший викладач, доцент, професор Рівненського державного гуманітарного університету. Заступник завідувача кафедри загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки із наукової роботи; гарант освітньої програми спеціальності 015 Професійна освіта (Охорона праці); керівник науково-дослідної теми 0122U000517 Технології формування загальнотехнічної та працеохоронної компетентностей здобувачів вищої освіти; керівник гуртка «Безпека життєдіяльності та охорона праці»; організатор щорічного Конкурсу студентських стіннівок і презентацій до Всесвітнього дня охорони праці; керівник проєкту «Здоров’я та безпека через просвіту».

В 2021 році захистила докторську дисертацію на тему «Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи», спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.

З 2023 року дійсний член Асоціації міжнародного освітнього та наукового співробітництва.

Почесна грамота РДГУ (2019 рік). Диплом наукового керівника дипломанта Міжнародного конкурсу учнівської та студентської молоді «Мій рідний край» (2019 рік). Грамота департаменту освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (2022 рік).

Сфера наукових інтересів: основи безпечного та здоров’язберігального освітнього середовища; теоретико-методичні засади викладання безпекових дисциплін; формування працеохоронної компетентності здобувачів вищої освіти.

Автор більше 150 наукових та навчально-методичних публікацій.

Основні публікації за останні роки:

  1. Глінчук Ю. О. Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи: [моногр.]. Рівне: Доцент, 2021. 520 с.
  2. Hlinchuk Yu.О. The influence of profession-oriented syllabus of «Occupational safety in the field» on the motivation of future primary school teachers to prepare for the provision of pupils’ physical activity. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering. Vol. 8 Issue 9. P. 1317–1324. SCOPUS 
  3. Bereziak К., Diachenko І., Hlinchuk , Kalinina Т., Tereshchenko О. The Influence   of   Hardiness   on   the   Effectiveness   of Students’  Adaptation  During  the  HostilitiesLa  Influencia de  la  Dureza  en  la  Eficacia  de  la  Adaptación  de  los Estudiantes Durante las Hostilidades. Journal for Educators, Teachers and Trainers. 2022. Vol. 13 (5). Р. 272–282. Web of Science
  4. Hlinchuk Yu. Тhe technology of the formation of the future teachers’ readiness to the prevention of the professional syndromes and illnesses. New stages of development of modern science in Ukraine and EU countries: [monograph / edited by authors]. 1st ed. Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2019. Р. 83–
  5. Глінчук Ю. О. Методологічні підходи до формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Напрями удосконалення соціально-гуманітарних відносин в сучасних умовах розвитку України та світу: [кол. моногр.]. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2022. 120–129.
  6. Глінчук Ю.О. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей. Нова педагогічна думка. 2019. № 1 (97). С. 13–
  7. Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення. Нова педагогічна думка. 2019. №3 (99). С. 164–
  8. Глінчук Ю. Професійно-орієнтовані інноваційні педагогічні технології формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. №1(95). 2020. С. 59–69.
  9. Глінчук Ю. Шкільні технології збереження здоров'я учнів: загальна класифікація. Освітологічний дискурс. 2020. № 1 (28). С.80–
  10. Глінчук Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення. Нова педагогічна думка. №1(101). 2020. С. 98–101.
  11. Глінчук Ю.О. Індивідуальні особливості учнів, що зумовлюють частоту випадків фізіологічного травматизму. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. Вип. 72. Т.1. С. 111–
  12. Глінчук Ю. Педагогічні умови формування працеохоронної компетентності у студентів педагогічних спеціальностей. Інноватика у вихованні. 2020. Випуск 12. Том 2. С. 118–123.
  13. Глінчук Ю. Модель формування фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта». Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. № 76. С. 42–
  14. Глінчук Ю.О. Фахова працеохоронна компетентність вчителя. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. Вип. 74. Т.2. С. 128–
  15. Глінчук Ю. О. Удосконалення змісту навчання з безпеки життєдіяльності майбутніх педагогів. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 45. С. 167–
  16. Глінчук Ю. О. Підготовка майбутніх учителів до запобігання електротравматизму здобувачів загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 81. С. 147–
  17. Глінчук Ю. О. Розвиток ризик-орієнтованого мислення здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей під час вивчення безпекових дисциплін. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 49. С. 100–
  18. Глінчук Ю. О. Стан та проблеми підготовки майбутніх учителів у галузі цивільної безпеки. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 83. С. 150–
  19. Глінчук Ю. Розвиток життєстійкості майбутніх педагогів у процесі вивчення безпекових дисциплін. Інноватика у вихованні. № 16. С. 95–101.
  20. Розвиток соціальної відповідальності з охорони праці майбутніх учителів у контексті європейського поступу України. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2022. Спецвипуск, присвячений євроінтеграційній тематиці. Том 1. № 76. С. 42–
  21. Глінчук Ю. Соціальний аспект працеохоронної підготовки майбутніх учителів. Viae Educationios: Studies of Education and Didactics. 2022. 1. № 3. Р. 102–108.

Back to top