
Посада доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії
Науковий ступінь кандидат психологічних наук
Профілі:
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1489-6878
Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57392603100&origin=resultslist
WoS: https://www.webofscience.com/wos/author/record/AAL-7233-2021
Електронна адреса: inna.nohachevska@rshu.edu.ua, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Сфера наукових інтересів:
Проблематика загальної психології, зокрема дослідження когнітивних процесів, механізмів сприймання та розуміння інформації, мислення і пам’яті. Наукові інтереси охоплюють питання психології розуміння текстів, розвитку критичного мислення, а також застосування активних соціально-психологічних методів у навчанні та комунікації. Цікавлюсь проблемами міжкультурної комунікації, розвитком толерантності та міжкультурного розуміння, плануванням та координацією міжнародних студентських проектів та локальних ініціатив.
Інформація про вищу освіту:
Рівненський державний гуманітарний університет, 2004, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література»; кваліфікація - вчитель української мови і літератури та мови (англійської) і зарубіжної літератури, практичного психолога у закладах освіти.
Рівненський державний гуманітарний університет, 2005, магістратура, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)»; кваліфікація -магістр педагогічної освіти. Викладач мова (англійська) та література у вищих навчальних закладах.
Інститут імені Г.С.Костюка НАПН України, аспірантура, спеціальність 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія).
Стаж роботи: 21 рік
Дисертаційні дослідження:
Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 05 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Психологічні особливості розуміння майбутніми вчителями-філологами сучасного поетичного тексту» (Переяслав-Хмельницький, 2018).
Наукові та професійні досягнення:
Членкиня лабораторії міжкультурної комунікації РДГУ
Членкиня неографічної лабораторії «Неолекс Рівне» РДГУ
Замісниця голови Рівненської обласної громадської організації «Асоціація шкіл-партнерів»
Координаторка міжнародних проектів молодіжної мобільності та навчальних курсів програми Erasmus +:
“BRIDGES” (2020-2-RO01-KA105-080605) Грудень, 2021р.; Румунія;
“FEELING EUROPEAN” (2020-1-RO01-KA105-078933) Лютий, 2022р.; Румунія.
“REPUTATION” (2020-2-R001-KA105-080762) Січень, 2022 – Серпень, 2022р.; Румунія.
“CONNECT THROUGH EMPATHY” (2020-3-R001-KA105-094990) Березень, 2022р.; Румунія.
“ADAPTIVE STRATEGIES FOR YOUTH EMPOWERMENT” (2020-2-KA105-018853) Липень 2022р. ; Італія.
“FROM RURAL TO PLURAL – TRAINING COURSE ON [RURAL] YOUTH POLICY MAKING AND MEDIA ADVOCACY” (2024-1-RO01-KA151-YOU-000207686) Січень, 2025р. ; Румунія.
“THE POWER OF NON-FORMAL EDUCATION IN RURAL AREAS” (2024-1-RO01-KA151-YOU-000207686) Березень, 2025р.; Румунія.
Навчальні дисципліни
Психологія
Загальна психологія
Автор понад 35 публікацій.
Основні публікації:
Наукові публікації у фахових виданнях та періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.
- Івашкевич, Е.Е. & Ногачевська, І.О. (2020). Психологічні традиції щодо проблеми розуміння художніх текстів. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Вип. 14. Рівне : РДГУ. С. 187–194. (Index Copernicus).
- Nohachevska, I. & Lohvina, O. (2021). Psychological approaches for building up a monologue-story. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 52, 204–224. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2021-52.204-224 (Index Copernicus).
- Mykhalchuk, Nataliia, Ivashkevych, Ernest, Nohachevska, Inna, Nabochuk, Alexander & Voitenko, Oksana (2021). Psycholinguistic Mechanisms of Understanding Contemporary Poetry by Future Philologists. PSYCHOLINGUISTICS, 30(1), 139-179. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2021-30-1-139-179. Retrieved from https://psycholing-journal.com/index.php/journal/article/view/1205 (Web of Science, SCOPUS).
- Nohachevska, Inna & Hudyma, Oleksandr (2022). Understanding the poetry as a complex analytical and synthetic process of the cognitive sphere of the personality. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 58, 183–205. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2022-58.183-205 (Index Copernicus).
- Nohachevska, Inna & Komarnitska, Liudmyla (2023). The typology of poetic text comprehension. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 60, 162–184. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2023-60.162-184.
Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:
- Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Культура фахового мовлення. Методичний посібник з опанування освітнього компонента «Культура фахового мовлення» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 46 с.
- Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Культура фахового мовлення. Методичний посібник із забезпечення поточного контролю з освітнього компонента «Культура фахового мовлення» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 29 с.
- Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Психологія гендерних відносин. Методичний посібник з опанування освітнього компонента «Психологія гендерних відносин» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 70 с.
- Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Психологія гендерних відносин. Методичний посібник із забезпечення поточного контролю з освітнього компонента «Психологія гендерних відносин» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 61 с.
- Михальчук, Н.О., Івашкевич, Е.Е. & Ногачевська, І.О. (2023). Лінгвокраїнознавство. Навчальний посібник з опанування освітнього компонента «Лінгвокраїнознавство» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 289 с.
- Михальчук, Н.О., Івашкевич, Е.Е. & Ногачевська, І.О. (2023). Лінгвокраїнознавство. Навчально-методичний посібник із забезпечення поточного контролю з освітнього компонента «Лінгвокраїнознавство» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 237 с.
Публікації у наукових виданнях:
- Nohachevska, Inna & Hudyma, Alexander (2022). The problem of text comprehension. Актуальні проблеми експериментальної психології: Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції на пошану професора Шинкарюка А.І. (26 жовтня 2022 року, Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Жешів – Ченстохова – Париж). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. С. 64–68.
- Nabochuk, Alexander & Nohachevska, Inna (2023). Personal Approach in the paradigm of Creative Psychology. Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин (21 квітня 2023 року, Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Дніпро – Жешів – Париж). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. С. 23–26.
- Nabochuk, Alexander & Nohachevska, Inna (2023). The role of divergent thinking in the development of professional creativity of the manager. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми експериментальної психології: досвід та перспективи (на пошану проф. Шинкарюка А.І.). Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Дніпро – Жешів – Париж, 26 жовтня 2023 р. За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. С. 73–77.
- Ivashkevych Eduard, Nohachevska Inna & Herheliuk Tetiana (2023). The processes of communication and quasi-communication in the paradigm of European Integration. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції у співпраці з національним Еразмус+ офісом в Україні під егідою програми ЄС Еразмус+ напряму ім. Жана Монне у рамках проєкту «ЄС-східне партнерство: майбутні шляхи активізації спільних ініціатив академічних та громадських спільнот в Україні» (620395-EPP-1-2020-1-UA–EPPJMO–SUPPA–EU–EaP) “Європейська інтеграція України в умовах російсько-української війни: роль академічних та громадських спільнот” (09 листопада 2023 р., м. Рівне). Українська Асоціація Викладачів і Дослідників Європейської Інтеграції; Київ. 2023. С. 164–169. https://aprei.com.ua/
- Mykhalchuk, Nataliia & Nohachevska, Inna (2024). Poetic text comprehension as a problem of contemporary linguistics. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції, 15 лютого 2024 року. Рівне: РДГУ. С. 34–49. https://sites.google.com/view/pam-rshu
Підвищення кваліфікації
- Інститут психології Університету ім. Марії Кюрі-Склодовської (Польща), сертифікат № 2004/01, тема «Освіта і наука без кордонів», 02.06.2020; 6 кредитів ЄСТС (180 год.);
- Навчальний курс програми Ерасмус+ “FROM RURAL TO PLURAL – TRAINING COURSE ON [RURAL] YOUTH POLICY MAKING AND MEDIA ADVOCACY” Січень, 2025 ; Румунія (56 год, 1,5 кредитів ЄСТС).
- Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра психології та інклюзивної освіти, сертифікат, «Застосування сучасних освітніх технологій, актуального методичного інструментарію та освітніх інновацій у діяльності практичних психологів, соціальних педагогів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів» (15.11.2025), (180 год., 6 кредитів ЄКТС).




