ERASMUS-EDU-2024-CBHE

«Комплексне впровадження розширеної та альтернативної комунікаційної методології в українській системі освіти / Comprehensive Introduction of Augmented and Alternative Communication Methodology into the Ukrainian System of Education (AMUSE)»

                                                                                         

Коротка назва проєкту: AMUSE

Тривалість проєкту: 36 місяців

Сума гранту програми Еразмус+ (CBHE): 700 000 євро

Грантхолдер: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Мета проєкту: Проєкт AMUSE спрямований на вирішення низки проблем та усунення деяких прогалин для покращення професійної підготовки вчителів до та під час роботи з використанням альтернативної та додаткової комунікації (далі АДК – англ. ААС, Augmentative and Alternative Communication) в українських закладах вищої освіти.

Проєкт передбачає створення хабу інклюзивної освіти в українському закладі вищої освіти, інноваційної класної кімнати для організації освітнього процесу для використання АДК в дошкільній, початковій та середній освіті; встановлення партнерства із закладами дошкільної, початкової, середньої та вищої освіти для забезпечення можливостей апробації АДК на практиці, розвиток системи обміном досвіду та взаємодії між університетами Європи та України, що сприятиме інтернаціоналізації та інтеграції в європейський освітній простір.

Очікувані результати:

  1. Оновлені освітні програми.
  2. Розроблені нові курси.
  3. Розбудова потенціалу педагогів, які потребують підходів та методів АДК для роботи з постійно зростаючою кількістю дітей з мовленнєвими порушеннями, і для яких ця методика залишається недосяжною через брак інформації про неї та потенційні можливості навчання

Команда проекту:

  1. ПАВЕЛКІВ Роман, доктор психологічних наук, професор, в.о.ректора – юридичний та фінансовий підписант проєкту;
  2. ПЕТРЕНКО Оксана, доктор педагогічних наук, професор, проректор з інноваційної діяльності і міжнародного співробітництва, професор кафедри теорії і методики виховання – представник юридичної особи;
  3. СОЙЧУК Руслана, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти – основна контактна особа координатора проєкту;
  4. ШЛІХТА Ганна, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри цифрових технологій та методики навчання інформатики – адміністратор облікового запису;
  5. ДИЧКІВСЬКА Ілона, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Поніманської Т.І. – член команди зі спеціальності 012 «Дошкільна освіта»;
  6. ГОРОПАХА Наталія, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Поніманської Т.І. – член команди зі спеціальності 012 «Дошкільна освіта»;
  7. ПАВЛЮК Тетяна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Поніманської Т.І. – член команди зі спеціальності 012 «Дошкільна освіта»;
  8. БОРОВЕЦЬ Олена, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти – член команди зі спеціальності 013 «Початкова освіта»;
  9. ЯКОВИШИНА Тетяна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти – член команди зі спеціальності 013 «Початкова освіта»;
  10. ТРЕТЯК Оксана, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти – член команди зі спеціальності 013 «Початкова освіта»;
  11. ГРИЦАЙ Наталія, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри природничих наук – член команди зі спеціальності 014.15 «Середня освіта (Природничі науки)»;
  12. ВОЙТОВИЧ Оксана, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри природничих наук – член команди зі спеціальності 014.15 «Середня освіта (Природничі науки)»;
  13. КАЛІНІЧЕНКО Михайло, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри романо-германської філології – член команди;
  14. СОЛОВЕЙ Людмила, старший лаборант кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти – диспетчер завдань;
  15. ЄДИНЕЦЬ Зореслава – заступник головного бухгалтера, фінансовий підписант проєкту.

Партнери:

інституції країн ЄС:

  • Університет Осло (Норвегія),
  • Університет Марії Кюрі-Склодовської (Польща),
  • Університет прикладних наук Утрехта (Нідерланди),
  • Тартуський коледж охорони здоров’я (Естонія),
  • Асоціація Говорити без слів – ISAAC (Польща),

вітчизняні інституції:

  • Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (грантовласник, координатор),
  • Рівненський державний гуманітарний університет,
  • Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка,
  • Харківський національний педагогічний університет імені Сковороди,
  • Мукачівський державний університет,
  • ГО «Одеська обласна організація медичної психолого-педагогічної допомоги «Здорове суспільство».

Контактна особа: Руслана Сойчук,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

XIV. Features of admission to study at the University of foreigners and persons without citizenship

Наказ 614-07-01 від 31.10.2023

Рейтингові списки вступників - іноземців із зазначенням рекомендованих на навчання для здобуття ОС Магістра за денною формою навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб (27.10.2023 року)

Результати складання вступного іспиту з мови навчання (англійська) іноземців та осіб без громадянства для прийому на навчання для здобуття ступеня “Магістра” на основі НРК 6, НРК 7 за денною формою здобуття освіти за кошти фізичних та/або юридичних осіб (24 жовтня 2023 року)

Результати складання вступного фахового іспиту іноземців та осіб без громадянства для прийому на навчання для здобуття ступеня “Магістра” на основі НРК 6, НРК 7 за денною формою здобуття освіти за кошти фізичних та/або юридичних осіб (25 жовтня 2023 року)

РОЗКЛАД проведення консультацій та вступного іспиту з фаху для вступників на навчання для здобуття ступеня магістра на основі НРК 6 (ОС бакалавра), НРК 7 (ОС магістра, ОКР спеціаліста) за денною формою здобуття освіти на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб (24, 25.10.2023).

SCHEDULE conducting consultations and an entrance exam in the specialty for entrants to study for a master’s degree based on NRK 6 (Bachelor’s OS), NRK 7 (Master’s OS, OKR specialist) according to the full-time form of obtaining education to places at the expense of individuals and/or legal entities (24, 25.10.2023).

РОЗКЛАД проведення консультацій та вступного іспиту з мови навчання (англійської) для вступників на навчання для здобуття ступеня магістра на основі НРК 6 (ОС бакалавра), НРК 7 (ОС магістра, ОКР спеціаліста) за денною формою здобуття освіти на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб (23, 24.10.2023).

SCHEDULE conducting consultations and an entrance exam on the language of instruction (English) for entrants to study for a master’s degree based on NRK 6 (Bachelor’s OS), NRK 7 (Master’s OS, OKR specialist) according to the full-time form of obtaining education to places at the expense of individuals and/or legal entities (23, 24.10.2023).

PROFESSIONAL EXAMINATION PROGRAMS 2023

 

Заява на допуск до участі у конкурсному відборі (Форма № Н-1.01.3.1 від 21.06.2023)

Заява на допуск до участі у вступних випробуваннях (Форма № Н-1.01.6.1 від 21.06.2023)

Згода на збір та обробку персональних даних (українською, для запрошення)

Consent to personal data collection and processing (in English, for invitation)

 

Back to top