На засіданні НАЗЯВО від 08.06.2021 р. прийняте рішення про акредитацію освітньо-професійних програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: «Менеджмент соціокультурної діяльності», «Суспільні комунікації». Щиро вітаємо гарантів - Сергія Володимировича Виткалова, доктора культурології, доцента, професора кафедри культурології та музеєзнавства, Романа Михайловича Крета, кандидата політичних наук, доцента, доцента кафедри політології та соціології! Бажаємо міцного здоров'я і подальших професійних успіхів!

Ми рухаємося далі за програмою наших заходів для реалізації освітнього проєкту “Освіта у ЄС: Україна ближче до Європи” у межах Eu Study Days in Ukraine та за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні.

І наш наступний етап: проведення анкетування у кожному університеті, який бере участь у проєкті (а їх ми нагадаємо, що 8). Участь в анкетуванні можуть брати студенти усіх спеціальностей та курсів.

Як це зробити?

КРОК ПЕРШИЙ: згадайте, чи брали Ви участь у міжнародних програмах академічної мобільності (семестрове навчання, програма “Подвійний диплом”, програма “Еразмус+”, міжнародна практика, короткотермінове стажування тощо в університетах ЄС).

Якщо згадали, тоді

КРОК ДРУГИЙ: перейдіть за посиланням та пройдіть анкету для тих студентів, які мають досвід мобільності

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe1kDGV6PU–PS7ZBiMbepjPS1NfTtnT1_l-8BhPtsDVbfuuw/viewform

Якщо такого досвіду Ви не пригадуєте або його у Вас не було, тоді перейдіть за посиланням нижче та заповніть анкету для тих студентів, у яких не було досвіду мобільності (повірте Ваша думка для нас так само важлива ,як і думка першої групи студентів)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdFlm7LiiSFtXcjzU32jHdirxQpveANuJhJ3i74-WvyH-Jz6w/viewform

КРОК ТРЕТІЙ: обов’язково надішліть відповідь у кінці анкети, щоб ми могли опрацювати Ваші дані та представити їх на нашому форумі.

КРОК ЧЕТВЕРТИЙ: надішліть ці посилання Вашим друзям, одногрупникам, знайомим, однокурсникам, які навчаються з Вами разом в університеті або вже завершили своє навчання, щоб кількість опитаних була більшою, а результати більш якісними та репрезентативними.

КРОК П’ЯТИЙ: зареєструйтесь для участі у нашому форумі “Навчання у ЄС: пропозиції, за і проти, досвід”, який відбудеться 23 червня о 12.00 за київським часом.

https://docs.google.com/forms/d/1yR9iGVVrfEzh-UmxTRWUjOVBBsrnlbo4otewI_SaQgQ/viewform?fbclid=IwAR1Mn8xjSM8PTgLmmazyFXtDxlZZFopj7QAtr2n7vmoWq5bBR8Bg1US_Ph8&edit_requested=true

КРОК ШОСТИЙ: приєднуйся до нашої групи у Facebook https://www.facebook.com/groups/791670368017298/ та слідкуй за усіма новинами проєкту і нашої колаборації університетів!

МИ ДЯКУЄМО ТОБІ, НАШ СТУДЕНТ, ЗА ТВІЙ ЧАС ТА ДО ЗУСТРІЧІ НА ФОРУМІ!

для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти

 

З 02 липня по 13 липня 2021 року РДГУ проводить творчі конкурси для вступу на навчання за спеціальностями 017 «Фізична культура та спорт», 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», 024 «Хореографія», 025 «Музичне мистецтво», 026 «Сценічне мистецтво» та вступні іспити з конкурсних предметів для вступників, які мають на це право.

Проходження творчого конкурсу та вступних іспитів з конкурсних предметів  саме у ці строки є обов’язковою умовою для участі в конкурсному відборі на місця державного замовлення.

Реєстрація для участі в творчому конкурсі та вступних іспитах буде відбуватись з 22 червня 2021 року до початку другого потоку вступних випробувань.

Перелік документів, необхідних для реєстрації на творчий конкурс та вступні іспити:

1) заява;

2) паспорт або ID – картка та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (копія);

3) документ про повну загальну середню освіту  або довідку закладу освіти про завершення її здобуття до 10 серпня (копія);

4) дві кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.

Для реалізації права на вступ за результатами вступних іспитів з конкурсних предметів до Університету та/або квотою-1 (за умови наявності хоча б одного сертифікату ЗНО) вступник перед поданням заяви в електронній формі особисто подає підтвердні документи до приймальної комісії одного із обраних закладів вищої освіти.

Заяву (http://www.rshu.edu.ua/images/pk_rshu/vstup_2021/zayava_tk_2021.pdf) та зазначені копії документів можна подавати особисто або надіслати відповідні сканкопії на електронну адресу приймальної комісії Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Важливо! В заяві обов’язково треба вказати, в якому потоці творчого конкурсу (І або ІІ за Графіком проведення творчих конкурсів) Ви плануєте взяти участь.

Вступні іспити, творчі конкурси для вступників на місця державного та регіонального замовлення проводяться у два потоки згідно з розкладом (див. за посиланням http://www.rshu.edu.ua/images/pk_rshu/vstup_2021/2021_graf_tv_ko_01.pdf)

Університет проводитиме додаткові сесії вступних іспитів та творчих конкурсів з 14 по 23 липня для осіб, які вступатимуть на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб.

УВАГА!  Реєстрація  для  участі  в  творчому  конкурсі  не  вважається фактом подачі заяви вступника для вступу на навчання до Університету. Подання таких заяв відбуватиметься з 14 по 23 липня 2021 року.

З програмами творчих конкурсів та вступних іспитів з конкурсних предметів можна ознайомитись за посиланням http://www.rshu.edu.ua/prohramy-vstupnykh-vyprobuvan/133-struktura-rdhu/pryimalna-komisiia/1285-dlia-vstupnykiv-na-zdobuttia-osvitnoho-stupenia-bakalavra.

 

Вітаємо наших студентів та випускників, які у складі Харківського жіночого футбольного клубу «Житлобуд-2» стали володарем Кубку України з футболу а саме:

Тріль Тетяна – студентка І курсу магістратури спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура)
Котяш Ірина – студентка ІІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура)
Колещук Марія – студентка ІV курсу спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура), а також наші випускниці: Корсун Катерина, Панцулая Натія.

Професорсько-викладацький склад щиро вітає дівчат та бажає, щоб у недалекому майбутньому вони підняли над своєю головою ще не один трофей!

14 – 16 травня Рівненський державний гуманітарний університет, Рівненське обласне відділення Національної всеукраїнської музичної спілки,  Управління культури і туризму Рівненської обласної державної адміністрації традиційно запросили до «Всеукраїнського конкурсу піаністів. Рівне – 2021» виконавців у номінаціях «Фортепіано соло», «Фортепіанний ансамбль», «Концертмейстер».

Промовистою є присвята цієї події – 30 річниця Незалежності України. 

Оригінальністю турніру став його дистанційний формат, що розкрив нові грані фортепіанного спілкування 318 конкурсантів з 23 областей нашої країни та АР Крим.

Директори конкурсу доц. Буцяк В.І. та доц. Цюлюпа Н.Л.,  висловлюють щиру вдячність ректору РДГУ проф. Постоловському Р.М., директору Інституту мистецтв проф. Сверлюку Я.В., команді Управління культури та туризму РОДА на чолі з п.Романюк Л.В., високопрофесійному журі.

Особлива подяка і шана  - конкурсантам та їх наставникам, які довели: перемога завжди там, де є спільний творчий, натхненний рух уперед.

kp_01
kp_01
kp_02
kp_02
kp_03
kp_03
kp_04
kp_04
kp_05
kp_05
kp_06
kp_06
kp_07
kp_07
kp_08
kp_08
kp_09
kp_09
kp_010
kp_010
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Остання можливість взяти участь у Міжнародній програмі підвищення кваліфікації «Разом із визначними лідерами сучасності: цінності, досвід, знання, компетентності і технології для формування успішної особистості та трансформації оточуючого світу».

Завершення реєстрації – 9 червня включно!!!

  Що дає вам участь в цій програмі?

• Дозволить Вам успішно пройти атестацію та отримати наступні кваліфікаційні категорії і педагогічні звання.

• Міжнародний Сертифікат, оформлений згідно з вимогами українського законодавства про проходження Міжнародної програми на 120 годин або 4 кредити ECTS (з них 15 годин інклюзивної освіти/0,5 кредиту ECTS).

• Присвоєння кваліфікації Міжнародного Вчителя/Викладача, що визнається в 120 країнах світу.

Форма участі: дистанційна, в режимі відеозапису, що дозволяє переглядати виступи та лекції в зручний для себе час (зранку, по обіді, ввечері, вночі).

Забезпечується переклад або субтитрування, крім того наявна можливість дивитися в оригіналі англійською мовою з субтитрами.

В програмі візьмуть участь 6 лауреатів Нобелівської премії, 5 лауреатів Пулітцерівської премії, 7 лауреатів премії Оскар, 47 лауреатів інших Міжнародних премій.

Для реєстрації необхідно виконати декілька простих кроків:

Надішліть наступну інформацію на наш офіційний email: 

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Прізвище, Ім’я По-Батькові українською мовою в давальному відмінку та Ім’я і Прізвище англійською мовою, як в закордонному паспорті (для Міжнародного Сертифікату).

Своє місто і область

Місце роботи

Посаду

Свій  e-mail  

Cвій мобільний телефон

В темі Вашого листа обов’язково вкажіть – Реєстрація на міжнародну  програму!

Дізнатися більше про оновлений докладний навчальний розклад програми, спікерів та порядок реєстрації можна тут:

Керівник в Україні Міжнародної програми підвищення кваліфікації керівників закладів освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників, доктор історичних наук, професор Недужко Юрій Вікторович моб. (066) 84-97-595

Витрати педагогічних працівників для участі в програмі – 1500 гривень.

Міжнародним освітнім грантом покривається решта вартості програми, в розмірі 29 500 гривень.

Початок і закінчення програми:  10 червня – 10 липня 2021 року.

Видача міжнародних сертифікатів: до 15 липня 2021 року.

Тисячi вчителiв, викладачів i керiвникiв зi всiєї країни вже приєдналися до нас. Їм потрібні новi знання, компетентностi та мiжнародний освiтнiй досвiд для того, щоб впевнено дивитися в завтрашнiй день.

Приєднуйтесь до нас i Ви!

Ми Гарантуємо Ваше Успішне Майбутнє!

Інформацію розміщено за підтримки Центру міжнародних відносин РДГУ

 

Back to top