28 січня у Рівненському державному гуманітарному університеті пройшли навчання з пожежної безпеки та цивільного захисту населення для комендантів гуртожитків та навчальних корпусів.

Зокрема,  представники ГУ ДСНС у Рівненській області Вадим Чубик та Олексій Нагачевський нагадали про обов’язки осіб, відповідальних за пожежну безпеку, основні вимоги пожежної безпеки до утримання будинків, приміщень, евакуаційних шляхів і виходів, електроустаткування, первинних засобів пожежогасіння, систем протипожежного захисту, розповіли алгоритм дій у разі виникнення пожежі та проведенні евакуації людей.  Окрім того, спільно з інженером пожежної безпеки РДГУ Віктором Степанюком, представники ДСНС провели практичне заняття із ліквідації займання.

Натомість викладач НМЦ ЦЗ та БЖД Рівненської області Володимир Павлюк нагадав присутнім про алгоритми дій населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій та терористичних проявів. Окрім того, лектор закцентував увагу на  демеркуризації - комплексі заходів, спрямованих на зниження концентрації парів ртуті в повітрі приміщень до гранично допустимої.

На засіданні НАЗЯВО від 26.01.2021 р. прийняте рішення про акредитацію освітньо-професійної програми «Середня освіта (Географія)» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Щиро вітаємо гаранта Мартинюка Віталія Олексійовича, професора кафедри екології, географії та туризму, кандидата географічних наук! Бажаємо міцного здоров'я та подальших професійних успіхів!

20 січня 2021 р. відбулась профорієнтаційна зустріч в режимі Онлайн представників університету з випускниками Дубенського фахового педагогічного коледжу РДГУ. В ній взяли участь: відповідальний секретар приймальної комісії доц. Левчук В.В., науково-педагогічні працівники художньо-педагогічного факультету (канд. пед. наук, доц. кафедри культурології та музеєзнавства Тюска В.Б., Заслужений діяч мистецтв України, доц. кафедри театральної режисури Мельничук Ю.С. Заслужений діяч мистецтв України, доц. кафедри хореографії Гриценюк Р.А., ст. лаборант кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва Гузь Я.В.; психолого-природничого факультету (заступник декана з навчальної роботи канд. пед. наук, доц. Левчук І.Б.); факультету математики та інформатики (канд. техн. наук, доц. кафедри інформатики та прикладної математики Сінчук А.М., канд. техн. наук, доц. кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики Музичук К.П., канд. пед. наук, доц. кафедри математики з методикою викладання Генсіцька-Антонюк Н.О.).
Протягом онлайн-зустрічі випускники отримали змістовну інформацію про спеціальності, особливості вступу до університету у 2021 році, можливість здобувати вищу освіту за декількома освітніми програмами, організацію навчального процесу на представлених факультетах та перспективи професійної діяльності.
Зустріч була організована в межах співпраці університету з базовим коледжем: фахівцем з професійної орієнтації випускників Багнюк К.Р. та відповідальною за профорієнтаційну роботу в РДГУ доц. Черніговець Т.І.

Шановні працівники університету!

Наказом в.о. ректора по університету від 27.11.2020 р. № 221-01-01 створена робоча комісія з підготовки проекту колективного договору у складі:

  1. Павелків Р.В. – перший проректор, голова комісії, обраний на першому засіданні.
  2. Петрівський Я.Б. – проректор з навчально-виховної роботи.
  3. Андрощук М.С. – головний бухгалтер.
  4. Мельник М.М. – начальник відділу кадрів.
  5. Костишин В.С. – начальник юридичного відділу.
  6. Шидловський А.І. – голова профкому, секретар комісії, обраний на першому засіданні.
  7. Михальчук Р.Ю. – голова комісії профкому з охорони праці, заступник голови профкому.
  8. Крівцов В.В. – голова комісії профкому з питань захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки, член профкому.
  9. Гуменюк О.В. – член комісії профкому з питань захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки, член профкому.
  10. Оксенюк І.Г. – член комісії з оздоровлення членів профспілки та їх дітей, член профкому.
  11. Мельник В.В. – член комісії профкому з виробничої та організаційно-інформаційної роботи, член профкому.

Усі пропозиції до колективного договору можна подавати у робочу комісію для голови або секретаря комісії упродовж роботи комісії.

Нагадуємо, що колективний договір затверджується на засіданні конференції трудового колективу університету.

Проект колективного договору з додатками, опрацьований робочою комісією, буде розміщений на сайті університету.

Робоча комісія

У межах програми співробітництва між Міністерством освіти і науки України та Міністерством освіти Словацької Республіки в галузі освіти словацькою стороною надаються стипендії на навчання та стажування громадян України в закладах вищої освіти Словацької Республіки.

У 2021-2022н.р. для українців передбачені такі квоти:

  • до 5 квот для студентів на часткове навчання до ЗВО терміном на 10 місяців;
  • до 5 квот для стажистів та докторантів/аспірантів (з метою викладання лекцій або науково-дослідницьких робіт для викладачів ЗВО або дослідників) із загальним терміном перебування до 10 місяців;
  • 5 квот для участі у літній школі з вивчення словацької мови та культури у серпні 2021р. (Studia Academica Slovaca).

Подача заявок триває до 01 квітня 2021н.р.

Запрошуємо до участі!

За детальною інформацією звертайтеся до Центру міжнародних відносин та роботи з іноземними студентами (тел.: +38068 959 88 76, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Університет економіки в Бидгощі (Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy) запрошує до участі у міжнародному онлайн-стажуванні 08-12.02.2021. 

Пропонуємо до вибору теми: 

Тема 1: Європейська та польська системи вищої освіти: практика, досвід, інноваційні методи навчання. 

Лінк для реєстрації: Анкета / Тема 1 Європейська система освіти 

Тема 2: Міжнародні гранти та дослідницькі проекти від ідеї до реалізації: практика, досвід, перспективи. 

Лінк для реєстрації: Анкета / Тема 2 Міжнародні гранти 

Програми стажування додаються. 

Реєстрація триває до 3 лютого 2021. 

В роботі використовуємо Microsoft Teams.  

Мова стажування - українська, російська, польська (з синхронним перекладом). 

За консультацією звертайтесь до Центру міжнародних відносин та роботи з іноземними студентами РДГУ (тел. +38068 959 88 76, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

Запрошуємо! 

Стажування педагогічних працівників
в Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University
за програмою підвищення кваліфікації
«Дистанційна освіта: інноваційні методи та цифрові технології»
(180 годин, 6 кредитів ECTS)
8 лютого – 26 березня 2021 р.
м. Новий Сонч, Польща
 
Проходження стажування відбувається в дистанційній формі на базі інноваційної цифрової платформи CloudA - унікальній інноваційній розробці Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University.
 
ПРОГРАМА СТАЖУВАННЯ
 
Модуль 1. Дистанційна освіта: досвід та перспективи. (30 год/1 кредит ECTS)
1.1 Підготовка висококваліфікованих фахівців в ХХІ столітті: роль та можливості дистанційної освіти.
1.2 Інноваційне лідерство Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University в дистанційній освіті: унікальні можливості інтегрованої ІТ-системи CloudA.
1.3 Дистанційна освіта в цифрову епоху: погляд в майбутнє.
 
Модуль 2. Дистанційне навчання в дії. ІТ-система CloudA: комплексне обслуговування студента. (60 год/2 кредити ECTS)
2.1 Розклад, навчальні плани та віртуальний журнал.
2.2 Навчальні матеріали, завдання, тести, оцінка.
2.3 Участь в інтерактивних заняттях і контакт з лекторами.
2.4 Обробка платежів.
2.5 Обробка дипломних робіт.
2.6 Мобільний додаток для дистанційного навчання.
 
Модуль 3. Мультитрансляція. Використання передових досягнень цифрових технологій в дистанційній освіті. (30 год/1 кредит ECTS)
3.1 Відмінність мультитрансляціі від класичних форм дистанційного електронного навчання.
3.2. Мультипередача класів (одночасна передача потоків даних, видимих учасникам в окремих вікнах).
3.3 Участь у заняттях з будь-якої точки світу за допомогою будь-якого мобільного пристрою.
 
Модуль 4. Особливості роботи викладача на сучасній цифровій дистанційній платформі. (30 год/1 кредит ECTS)
4.1 Розвиток техніко-інформаційних компетентностей, необхідних для роботи в цифрову епоху.
4.2 Соціокультурні та мовні компетентності сучасного викладача.
4.3 Набуття компетентностей та розвиток професійних здібностей педагогічних працівників за допомогою цифрових технологій.
 
Модуль 5. Дистанційна процедура вступу абітурієнта до університету. (30 год/1 кредит ECTS)
5.1 Документи, необхідні для вступу в університет.
5.2 Формування та подача заявок на вступ в дистанційній формі.
5.3 Обробка заявок на вступ.
 
Заняття проходять в дистанційній формі.
Всім, хто успішно пройде програму стажування, надається відповідний сертифікат про проходження стажування (180 годин, 6 кредитів ECTS).
 
Деталі щодо умов участі на сайті університету за посиланням:
 
Реєстрація на сайті університету за посиланням:
 
Термін подання заявок (реєстрації на програму) до 30 січня 2021 року.
 
Контакти та консультації: Центр міжнародних відносин та роботи з іноземними студентами РДГУ (тел.: +38068 959 88 76, email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Back to top