| № п\п | Навчальні дисципліни, запропоновані до вибору | Викладач | Семестр | Форма контролю | К-ть годин | Силабус
 PDF | 
| Всього  | Лекції  | Практ. заняття | Лаборат. заняття | 
| СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА – ступінь вищої освіти  «БАКАЛАВР» | 
| ІІ курс –ДП-21, ДЛ-21, ДПЛ-21 | 
| 1 | Культура мовлення з практикумом з виразного читання | Шостак О.О. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 1 | Сучасна дитяча література |   | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 2 | Патріотичне і громадське виховання дошкільників у закладі дошкільної освіти | Шадюк О.І. | 3 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| 2 | Наступність дошкільної і початкової освіти | Горопаха Н.М. | 3 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| ДП-21 | 
| 4 | Корекційні технології у роботі  з дітьми з ООП | Войтович О.В. | 4 | залік | 90 |   |   | 30 |  | 
| 4 | Арт-технології в інклюзивному навчанні | Борисова О.О. | 4 | залік | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 5 | Психологія травмуючих ситуацій |   | 4 | залік | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 5 | Військова психологія |   | 4 | залік | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 6 | Тренінг розвитку soft-skills |   | 4 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| 6 | Тренінг навичок психологічного відновлення |   | 4 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| ДЛ-21 | 
| 4 | Корекційні технології у роботі з дітьми з ООП | Войтович О.В. | 4 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 4 | Арт-технології в інклюзивному навчанні | Борисова О.О. | 4 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 5 | Логопедична гімнастика | Борисова О.О. | 4 | залік | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 5 | Основи логопедичного масажу | Борисова О.О. | 4 | залік | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 6 | Логоритміка з методикою викладання | Борисова О.О. | 4 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| 6 | Ігри в логопедичній роботі | Гаєвська А.В. | 4 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| ІІІ курс – ДП-31, ДЛ-31, ДЛ-32, ДЛ-33 | 
| 7 | Основи екології |   | 5 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 7 | Правознавство |   | 5 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 8 | Безпека життєдіяльності |   | 5 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 8 | Основи охорони праці |   | 5 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 9 | Художня праця та основи дизайну | Янцур Л.А. | 5 | залік | 90 | 12 | 8 | 10 |  | 
| 9 | Декоративно-прикладне мистецтво | Янцур Л.А. | 5 | залік | 90 | 12 | 8 | 10 |  | 
| 10 | Методика навчання іноземної мови у закладі дошкільної освіти | Козлюк О.А. | 5 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 10 | Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку | Маліновська Н.В. | 5 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 11 | Методика ознайомлення дітей  дошкільного віку з соціальним довкіллям | Марчук Г.В. | 6 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 11 | Технології STEM-освіти дітей дошкільної освіти | Марчук Г.В. | 6 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 12 | Дошкільна освіта в зарубіжних країнах | Дичківська І.М. | 6 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 12 | Інклюзивна освіта | Колупаєва А.А. Гаєвська А.В. | 6 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 13 | Дошкільна освіта в зарубіжних країнах | Дичківська І.М. | 6 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 13 | Імідж сучасного педагога | Шадюк О.І. | 6 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 13 | Історія світових цивілізацій |   | 6 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 13 | Цінності європейської цивілізації |   | 6 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| ІV курс – ДПН-41, ДП-41, ДЛ-41 | 
| 14 | Педагогічна творчість | Козлюк О.А. | 7 | екзамен | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 14 | Основи спеціальної педагогіки |   | 7 | екзамен | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 15 | Економіка |   | 7 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 15 | Етика і естетика |   | 7 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 16 | Правознавство |   | 8 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 16 | Соціологія |   | 8 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 17 | Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті | Марчук Г.В. | 8 | екзамен | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 17 | Основи Монтессорі педагогіки | Дичківська І.М. | 8 | екзамен | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 18 | Теорія та методика співпраці з родинами | Шадюк О.І. | 8 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 18 | Тренінг батьківської  ефективності | Косарєва О.І. | 8 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 19 | Філософія освіти |   | 8 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 19 | Історія української культури |   | 8 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 20 | Теорія та методика музичного виховання в закладі дошкільної освіти | Гумінська О.О. | 7 | залік | 90 | 16 | 8 | 6 |  | 
| 20 | Основи хореографії |   | 7 | залік | 90 | 16 | 8 | 6 |  | 
| 21 | Інформатика з методикою навчання |   | 7 | екзамен | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 21 | Організація і управління у початковій школі |   | 7 | екзамен | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| ДП-41 | 
| 20 | Теорія та методика музичного виховання в закладі дошкільної освіти | Гумінська О.О. | 7 | залік | 90 | 16 | 8 | 6 |  | 
| 20 | Гра в закладі дошкільної освіти: цілісний погляд, системний підхід | Козлюк О.А. | 7 | залік | 90 | 16 | 8 | 6 |  | 
| 21 | Психологія особистості |   | 7 | екзамен | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 21 | Основи психотерпії |   | 7 | екзамен | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| ДЛ-41 | 
| 20 | Теорія та методика музичного виховання в закладі дошкільної освіти | Гумінська О.О. | 7 | залік | 90 | 16 | 8 | 6 |  | 
| 20 | Основи хореографії |   | 7 | залік | 90 | 16 | 8 | 6 |  | 
| 21 | Психолого-педагогічна діагностика  та відбір дітей у спеціальні заклади | Войтович О.В. | 7 | екзамен | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 21 | Організація роботи інклюзивно-ресурсних центрів | Войтович О.В. | 7 | екзамен | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| ІІІ курс  – ДЛ(с)-31 | 
| 29 | Діагностика та відбір дітей у спеціальні заклади | Войтович О.В. | 5 | залік | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 29 | Організація роботи інклюзивно ресурсних центрів | Войтович О.В. | 5 | залік | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 30 | Логопедична гімнастика | Борисова О.О. | 5 | залік | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 30 | Основи логопедичного масажу | Борисова О.О. | 5 | залік | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 31 | Логоритміка з методикою викладання | Борисова О.О. | 5 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| 31 | Ігри в логопедичній роботі | Гаєвська А.В. | 5 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| 32 | Корекційні технології у роботі з дітьми з ООП | Войтович О.В. | 6 | залік | 90 |   |   | 30 |  | 
| 32 | Арт-технології в інклюзивному навчанні | Борисова О.О. | 6 | залік | 90 |   |   | 30 |  | 
| 33 | Тренінг асертивності для осіб з порушеннями мовлення | Косарєва О.І. | 6 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| 33 | Сенсорна інтеграція дітей з порушеннями мовлення | Федорова Н.В. | 6 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА – ступінь вищої освіти  «БАКАЛАВР» | 
| ІІ курс – Л-21 | 
| 1 | Наступність дошкільної та початкової освіти в інклюзивному просторі | Горопаха Н.М. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 1 | Арт-технології в роботі з дітьми з ООП | Борисова О.О. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 2 | Історія педагогіки | Дичківська І.М. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 2 | Організація роботи інклюзивно ресурсних центрів | Войтович О.В. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 3 | Дитяча практична психологія |   |   | залік | 90 | 14 | 12 | 4 |  | 
| 3 | Психокорекційні технології в роботі з дітьми з ООП | Войтович О.В. | 3 | залік | 90 | 14 | 12 | 4 |  | 
| 4 | Гігієна дітей та підлітків в системі спеціальної освіти | Гаєвська А.В. | 3 | залік | 90 | 14 | 16 |   |  | 
| 4 | Виховання інформатичної культури осіб з ООП | Павлюк Т.О. | 3 | залік | 90 | 14 | 16 |   |  | 
| 5 | Неврологічні основи логопедії | Джеджера О.В. | 4 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 5 | Логопедична гімнастика | Борисова О.О. | 4 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 6 | Образотворче мистецтво | Янцур Л.А. | 4 | залік | 90 | 14 | 6 | 10 |  | 
| 6 | Тренінг розвитку емпатії та професійних навичок | Войтович О.В. | 4 | залік | 90 | 14 | 6 | 10 |  | 
| 7 | Логоритміка з методикою викладання | Борисова О.О. | 5 | залік | 90 | 14 | 10 | 6 |  | 
| 7 | Ігри в логопедичній роботі | Гаєвська А.В. | 5 | залік | 90 | 14 | 10 | 6 |  | 
| 8 | Фізична реабілітація осіб з порушеннями мовлення | Юрчук О.І. | 5 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| 8 | Основи логопедичного масажу | Борисова О.О. | 5 | залік | 90 | 16 | 10 | 4 |  | 
| 9 | Основи нейрофізіології |   | 5 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 9 | Основи психосоматики | Косарєва О.І. | 5 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 10 | Нетрадиційні логопедичні технології | Найда Р.Г. | 5 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 10 | Виховання соціальної поведінки у дітей з ООП | Марчук Г.В. | 5 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 11 | Логодидактика | Шостак О.О. | 6 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 11 | Наступність дошкільної та початкової освіти в інклюзивному просторі | Горопаха Н.М. | 6 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 12 | Розвиток педагогічних здібностей | Руденко Н.М. | 6 | залік | 90 | 14 | 16 |   |  | 
| 12 | Імідж сучасного педагога | Шадюк О.І. | 6 | залік | 90 | 14 | 16 |   |  | 
| ІV курс – Л-41 | 
| 13 | Економіка |   | 7 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 13 | Етика і естетика |   | 7 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 14 | Психолого-педагогічна діагностика мовленнєвих порушень | Гаєвська А.В. | 7 | залік | 90 | 10 | 8 | 12 |  | 
| 14 | Основи психотренінгу осіб з порушеннями мовлення | Косарєва О.І. | 7 | залік | 90 | 10 | 8 | 12 |  | 
| 15 | Основи патопсихології | Войтович О.В. | 7 | залік | 90 | 12 | 12 | 6 |  | 
| 15 | Основи психотерапії |   | 7 | залік | 90 | 12 | 12 | 6 |  | 
| 16 | Технології STEM-освіти дітей з ООП | Марчук Г.В. | 7 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 16 | Теорія та методика співпраці з родинами, що виховують дітей з ООП | Шадюк О.І. | 7 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 17 | Правознавство |   | 8 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 17 | Соціологія |   | 8 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 18 | Основи Монтессорі педагогіки | Дичківська І.М. | 8 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 18 | Технічні засоби навчання в спеціальній освіті | Гаєвська А.В. | 8 | залік | 90 | 16 | 14 |   |  | 
| 19 | Історія світових цивілізацій |   | 8 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 19 | Цінності європейської цивілізації |   | 8 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА – ступінь вищої освіти  «МАГІСТР» | 
| ІІ курс – МД-21  | 
| 1 | Етика професійного спілкування | Джеджера К.В. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 1 | Психологія управління |  | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 2 |  Благополуччя дітей та педагогів : дієві інструменти та практики | Козлюк О.А |   | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 2 | Профілактика та подолання професійного та емоційного вигорання | Войтович О.В. |   | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 3 | Гендерний підхід в освіті і вихованні |  | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 3 | Психологія екстремальних і кризових ситуацій | Косарєва О.І. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 4 | Виховання та  навчання дітей з особливими освітніми потребами | Руденко Н.М. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 4 | Супровід родини ,що виховує дитину з ООП | Войтович О.В. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 5 | Педагогічна спадщина та наукова школа професора Т.І. Поніманської | Марчук Г.В. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 5 | Виховання обдарованих дітей | Горопаха Н.М. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 6 | Альтернативні форми дошкільної освіти | Найда Р.Г. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 6 | Методика дистанційної освіти | Джеджера К.В. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА – ступінь вищої освіти  «МАГІСТР» | 
| ІІ курс – МЛ-21 | 
| 1 | Навчання і виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату | Гурський В.А. | 3 | залік | 90 | 16 | 8 | 6 |  | 
| 1 | Діагностика та корекційна допомога дітям з особливими освітніми потребами | Найда Р.Г. | 3 | залік | 90 | 16 | 8 | 6 |  | 
| 2 | Фізична реабілітація дітей з порушеннями психофізичного розвитку | Юрчук О.І. | 3 | екзамен | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 2 | Теорія і технологія М.Монтессорі | Дичківська І.М. | 3 | екзамен | 90 | 10 | 10 | 10 |  | 
| 3 | Основи психокорекції та психогігієни дітей з порушеннями мовлення | Косарєва О.І. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 3 | Профілактика емоційного вигоряння спеціального педагога | Войтович О.В. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 4 | Педагогіка толерантності | Шалівська Ю.В. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  | 
| 4 | Педагогічна конфліктологія | Джеджера К.В. | 3 | залік | 90 | 20 | 10 |   |  |