Керівник – доц. Антончук О.М.
Проблемна група «Культура українського фахового мовлення».
Керівник – доц. Волос Н.П.
Проблемна група «Актуальні проблеми сучасної української синтаксичної науки: теоретико-практичний аспект».
Керівник – доц. Кузьмич О.О.
Проблемна група «Синтаксична норма як запорука успішного комунікування».
Керівник – доц. Павлюк Н.П.
Проблемна група «Теоретико-практичні засади підготовки майбутніх учителів української мови до професійної діяльності».
Керівник – доц. Ричагівська Ю.Є.
Проблемні групи «Актуальні питання сучасної діалектології та лінгвогеографії» (2023–2024 н.р.), «Діалектне слово в художньому тексті» (2024–2025 н.р.).
Керівник – доц. Шкарбан Т.М.
Проблемна група «Традиції та новаторство в українській морфології».
Керівник – доц. Шульжук Н.В.
Проблемна група «Антропологічна парадигма як методологічна матриця сучасних лінгвістичних досліджень».
Виробнича (науково-дослідницька) практика для здобувачів освіти 4 курсу спеціальності 035 Філологія (спеціалізація 035.01 – українська мова та література).
Мета науково-дослідницької практики на бакалавраті – вдосконалити навички провадження самостійної наукової роботи з опертям на теоретичні знання, здобуті в процесі навчання; засвоїти методику виконання такого виду діяльності; удосконалити вміння працювати з науковими та інформаційними джерелами.
У процесі практики студенти повинні виконати такі завдання:
- вивчити базові теоретичні джерела за обраною мовознавчою темою;
- визначити стан розробки своєї наукової проблеми у сучасній філології;
- підготувати повідомлення відповідно до вимог кафедрального проєкту «Лінгвістичні студії молодих дослідників»;
- виступити з повідомленням на науковому заході (відповідно до графіка кафедри української мови);
- подати на кафедру звітну документацію (згідно з вимогами).
Навчальна практика (діалектологічна) для здобувачів освіти 2 курсу спеціальності 035 Філологія (спеціалізація 035.01 – українська мова та література).
Мета практики – ознайомити студентів із живим говірковим мовленням, підготувати до самостійного збирання відповідних діалектних матеріалів, систематизації, класифікації та лінгвістичного опрацювання їх.
У ході практики студенти повинні:
- поглибити знання з української діалектології;
- виробити навички науково-дослідницької роботи у процесі збирання й вивчення фактів мовлення говірок, особливостей літературно-діалектної взаємодії;
- формувати систему підходів до виявлення впливу діалектного оточення на усне й писемне мовлення школярів;
- зібрати науково достовірні матеріали для подальших мовознавчих студій;
- виховувати в собі любов до рідного краю, до мови, звичаїв, обрядів свого народу.
Педагогічна практика
Мета та завдання педагогічної практики полягають у підготовці конкурентноспроможного фахівця в галузі філології, здатного розв’язувати практикоорієнтовані завдання, визначати педагогічні та навчально-методичні задачі та проблеми у галузі дидактики, приймати відповідні рішення, пропонувати методики, засоби, форми та способи навчання.
Викладачі кафедри української мови керують педагогічною практикою студентів-бакалаврів та магістрів. Педпрактика проходить у загальноосвітніх навчальних закладах міста Рівне, а також Волинської, Рівненської, Тернопільської, Житомирської та Львівської областей.




