Керівник – доц. Антончук О.М.

Проблемна група «Культура українського фахового мовлення».

 

Керівник – доц. Волос Н.П.

Проблемна група «Актуальні проблеми сучасної української синтаксичної науки: теоретико-практичний аспект».

 

Керівник – доц. Кузьмич О.О.

Проблемна група «Синтаксична норма як запорука успішного комунікування».

 

Керівник – доц. Павлюк Н.П.

Проблемна група «Теоретико-практичні засади підготовки майбутніх учителів української мови до професійної діяльності».

 

Керівник – доц. Ричагівська Ю.Є.

Проблемні групи «Актуальні питання сучасної діалектології та лінгвогеографії» (2023–2024 н.р.), «Діалектне слово в художньому тексті» (2024–2025 н.р.).

 

Керівник – доц. Шкарбан Т.М.

Проблемна група  «Традиції та новаторство в українській морфології».

 

Керівник – доц. Шульжук Н.В.

Проблемна група «Антропологічна парадигма як методологічна матриця сучасних лінгвістичних досліджень».

Виробнича (науково-дослідницька) практика для здобувачів освіти 4 курсу спеціальності 035 Філологія (спеціалізація 035.01 – українська мова та література).

Мета науково-дослідницької практики на бакалавраті – вдосконалити навички провадження самостійної наукової роботи з опертям на теоретичні знання, здобуті в процесі навчання; засвоїти методику виконання такого виду діяльності; удосконалити вміння працювати з науковими та інформаційними джерелами.

У процесі практики студенти повинні виконати такі завдання:

  • вивчити базові теоретичні джерела за обраною мовознавчою темою;
  • визначити стан розробки своєї наукової проблеми у сучасній філології;
  • підготувати повідомлення відповідно до вимог кафедрального проєкту «Лінгвістичні студії молодих дослідників»;
  • виступити з повідомленням на науковому заході (відповідно до графіка кафедри української мови);
  • подати на кафедру звітну документацію (згідно з вимогами).

 

Навчальна практика (діалектологічна) для здобувачів освіти 2 курсу спеціальності 035 Філологія (спеціалізація 035.01 – українська мова та література).

Мета практики – ознайомити студентів із живим говірковим мовленням, підготувати до самостійного збирання відповідних діалектних матеріалів, систематизації, класифікації та лінгвістичного опрацювання їх.

У ході практики студенти повинні:

  • поглибити знання з української діалектології;
  • виробити навички науково-дослідницької роботи у процесі збирання й вивчення фактів мовлення говірок, особливостей літературно-діалектної взаємодії;
  • формувати систему підходів до виявлення впливу діалектного оточення на усне й писемне мовлення школярів;
  • зібрати науково достовірні матеріали для подальших мовознавчих студій;
  • виховувати в собі любов до рідного краю, до мови, звичаїв, обрядів свого народу.

 

Педагогічна практика

Мета та завдання педагогічної практики полягають у підготовці конкурентноспроможного фахівця в галузі філології, здатного розв’язувати практикоорієнтовані завдання, визначати педагогічні та навчально-методичні задачі та проблеми у галузі дидактики, приймати відповідні рішення, пропонувати методики, засоби, форми та способи навчання.

Викладачі кафедри української мови керують педагогічною практикою студентів-бакалаврів та магістрів. Педпрактика проходить у загальноосвітніх навчальних закладах міста Рівне, а також Волинської, Рівненської, Тернопільської, Житомирської та Львівської областей.

 

Back to top