
Старший лаборант кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики Рівненського державного гуманітарного університету.
Освіта:
- У 1994 р. закінчила Острозьке профтехучилище № 13, здобула кваліфікацію кравець верхнього одягу.
- У 2001 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет, зі спеціальності вчитель трудового навчання і креслення.

Доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.
Освіта:
- У 2006 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Початкове навчання та біологія», здобула кваліфікацію вчителя початкових класів та біології.
- У 2007 р. закінчила магістратуру Рівненського державного гуманітарного університету зі спеціальності «Початкове навчання», здобула кваліфікацію викладача педагогіки початкового навчання у вищих навчальних закладах.
- У 2007 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Початкове навчання», здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, практичного психолога в закладах освіти.
- У 2017 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Технологічна освіта», здобула кваліфікацію вчителя технологій (обслуговуюча праця), профільного навчання (швейна справа) і креслення.
Науковий ступінь:
- кандидат педагогічних наук з 2014 р. зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації «Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці».
Кандидатську дисертацію захищено у Житомирському державному університеті ім. Івана Франка.
Вчене звання: доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій (присвоєно у 2021 р.).
Наукові профілі:
Google Scholar Citations: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=wcbJwLQAAAAJ
SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8804-7860
Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Основні дисципліни, що викладаються: «Теорія і методика позашкільної освіти», «Дизайн і конфекціоннування одягу й аксесуарів», «Технологічний практикум», «Декоративно-прикладана творчість учнів», «Основи дизайну», «Композиція та спецрисунок», «Дизайн сучасного одягу», «Інженерно-педагогічна творчість».
Автор понад 60 наукових, навчально-методичних праць з питань професійної підготовки майбутніх учителів, основними з яких є:
- Nataliia N. Medynska, Nataliia M. Sovtys, Mykhailo Yu. Halatiuk, Nataliia V. Symonovych & Olena I. Shuryn. Analysis of Alternative distance Learning Implementation info the System of General Professional Training of Teachers. International Journal of Higher Education, Vol 9, No 4 (2020), p.339-347 / Scopus.
- Шурин О.І. Актуальні питання організації позашкільної освіти в умовах дистанційного навчання. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 15. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ.гуманіт.ун-т; упоряд.: О.Б.Петренко; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2022.368с.
- Шурин О.І., Симонович Н.В., Ваколюк А.М. Удосконалення процесу організації педагогічної практики як головна умова ефективності професійної підготовки майбутніх педагогів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»): журнал. 2022. № 13(18) 2022. 748 с., С. 418-430.
- Шурин О.І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.13. Том 2 /упор. О.Б. Петренко; ред. кол. Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. – Рівне: РДГУ, 2021. 294 с., С. 196-203.
- Шурин О.І. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх педагогів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання. Нова педагогічна думка: науково-методичний журнал. Рівне: РОІППО. 2021. 170 с., С.43-47.
- Шурин О.І. Формування творчої особистості майбутніх учителів технологій в умовах інформаційно-освітнього середовища // Трудова підготовка в рідній школі. 2017. №4. С. 21-25.
- Шурин О.І. Декоративно-прикладна творчість Рівненщини: історико-педагогічна ґенеза // Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.6 / упор. О.Б.Петренко; ред..кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне: РДГУ, 2017. С.212-218.
- Шурин О.І. Педагогічні аспекти реалізації особистісно орієнтованого підходу при підготовці майбутніх учителів технологій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2017. №2. 190 с., С.109-115.
- Шурин О.І. Професійно-педагогічна підготовка вчителя технологій у контексті євроінтеграційних процесів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2016. №3. 224 с., С.214-220.
- Шурин О.І. Особистісно орієнтований підхід як важлива умова ефективності процесу навчання майбутнього вчителя технологій // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13 (56). Частина ІІ. – Рівне: РДГУ, 2016. – С.86-89.
- Шурин О.І. Эмпатийная культура как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей // Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии. №7 (16): сборник статей по материалам XVI международной заочной научно-практической конференции. М., Изд. «Международный центр науки и образования», 2013 с., С. 180-184.
- Шурин О.І. До питання формування творчої особистості майбутніх учителів // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2011. Вип. 18. 348 с., С. 263 – 272.
- Шурин О.І. До питання формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів у процесі фахової підготовки // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол.: Н.В. Гузій (відп. ред.). К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. Вип.14 (24). 330 с., С.87-90.
- Шурин О.І. До питання формування педагогічної культури майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДГУ, 2009. Випуск 42. С.129-131.
- Шурин О.І. Емпатійна культура як інтегративна особистісна якість сучасного викладача // Нова педагогічна думка. Рівне, 2009. спецвипуск № 1, грудень. С.551 – 557.

Доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.
Освіта:
- У 1988 р. закінчила Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського зі спеціальності вчитель російської мови та літератури;
- У 2020 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр спеціальність 014 Середня освіта, спеціалізація 014.10 Трудове навчання та технології. Професійна кваліфікація: Магістр середньої освіти, викладач загальнотехнічних дисциплін і методик трудового навчання та технологій. Вчитель трудового і профільного навчання та технологій.
- У 2022 р. закінчила Львівський державний університет ім. Івана Боберського, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, галузь знань Сфера обслуговування, спеціальність Готельно-ресторанна справа.
Науковий ступінь:
- кандидат педагогічних наук з 1999 р. зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема кандидатської дисертації: «Виховання культури праці молодших школярів у процесі навчальної трудової діяльності».
Кандидатську дисертацію захищено в Інституті педагогіки АПН України.
Вчене звання: доцент кафедри педагогіки (присвоєно у 2001 р.).
Наукові профілі:
Google Scholar Citations: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=BGpeoYwAAAAJ
SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3000-4489
Основні дисципліни, що викладаються: «Методика професійного навчання: дидактичне проектування», «Стандартизація, управління якістю та сертифікація», «Технологічний практикум (кулінарія)», «Технологічне обладнання харчової промисловості та технологія приготування страв», «Міжнародна готельна індустрія», «Технології організації готельно-ресторанного обслуговування», «Матеріально-технічне оснащення готельно-ресторанних господарств», «Технології організації готельно-ресторанного обслуговування».
Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Автор понад 240 наукових праць з проблем стандартизації професійної освіти в умовах глобалізаційних процесів в Україні та зарубіжних країнах; методичних підходів до проектування і застосування освітніх стандартів; зарубіжного досвіду регулювання змісту і якості професійної підготовки фахівців через освітні стандарти, основними з яких є:
- Nadiya Dupak The formation of a civil responsibility of high school students in the context of specialized training - (Larysa Oleksiivna Savchenko, Kateryna Igorivna Kiriukha, Oleg Borisovich Potapenko, Nadiya Vasylivna Dupak, Iryna Alexandrovna Krasiuk) - Revista Tempos e Espacos Educacao (ISSN23581425-Brazil-WoS), 00, 215840 - v. 14 n. 33 (2021), Publicado: 2021-01-20 /( Індексується в науковометричній базі ISSN23581425 Web of Science Core Collection).
- Дупак Н.В. Концепція якості професійної освіти Німеччини / У збірнику наукових праць „Вісник Житомирського державного університету ім..І. Франка” Вип..43 – Житомир, 2009. – 232 с. (С. 54-58).
- Дупак Н.В. Особливості організації системи підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії / Професійна педагогічна освіта:і нноваційні технології та методики: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 564 с ( С. 114-133).
- Дупак Н.В. Досвід організації системи підвищення професійної кваліфікації вчителів у Великій Британії / Вища освіта України (додаток 1) – 2010 р. – Тематичний випуск "Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології". – Т. 3. – 352 с. – С. 244 – 251
- Дупак Н.В. Дослідження в галузі професійної освіти в країнах Європейського Союзу / У збірнику наукових праць „Вісник Житомирського державного університету ім..І. Франка” Вип..57 – Житомир, 2011. – 234 с. - С. 64 – 68.
- Дупак Н.В. Регулювання змісту і якості професійної підготовки через освітні стандарти: зарубіжний досвід / Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 412 с - С. 54 - 72
- Дупак Н.В. Методологічні підходи до проектування та застосування освітніх стандартів / Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія / За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 389 с - С. 58 – 75.
- Дупак Н.В. Особливості реалізації системного підходу до стандартизації професійної освіти. Професійна педагогічна освіта : структура педагогічних знань: [монографія] / Н.В. Дупак // За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 442 с -С. 109-125.
- Дупак Н.В. Система забезпечення якості вищої освіти в країнах Західної Європи й США освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 9 (52). – Рівне: РДГУ, 2014. – 216 с (С. 173 - 179).
- Дупак Н.В. Принципи інноваційної діяльності педагога в умовах модернізації професійної освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 11 (54). – Рівне: РДГУ, 2015. – 248 с (С. 226 - 229).
- Дупак Н.В. Інноваційна діяльність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя / Н.В. Дупак // У збірнику „Інноватика у вихованні” № 1. - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015.. – 288 с. (С. 119 - 127).
- Дупак Н.В. Інноваційні процеси та основні тенденції розвитку системи післядипломної освіти вчителів у Великій Британії. вчителя / Н.В. Дупак // У збірнику „Інноватика у вихованні” № 2. - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015.. – 304 с. (С. 164 - 172).
- Дупак Н.В. Зарубіжний досвід вдосконалення концепцій розробки стандартів професійної освіти / Н.В. Дупак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Зб. наук. праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 16 (59). – Рівне: РДГУ, 2017 – 290 с. (С 254 - 258).
- Н.В. Дупак Проектування змісту професійної освіти у сучасний період розвитку суспільства / Н.В. Дупак // У збірнику наук. праць „Інноватика у вихованні” Вип..5. / Упоряд. О.Б. Петренко: ред..кол. О.Б. Петренко, Н.М. Гринькова, Т.С. Ціпан та інш. / Рівне: РДГУ, 2017 – 290 с. (С. 130 - 139).
- Дупак Н.В. Зарубіжний досвід вдосконалення концепцій розробки стандартів професійної освіти / Н.В. Дупак / Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць РДГУ, 2018, - (С. 130 - 139).
- Дупак Н.В. Якість освіти як основний пріоритет модернізації професійної педагогічної освіти. / Н.В. Дупак / Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць РДГУ, 2018, - (С. 110 - 116).
- Дупак Н.В. Компетентнісний підхід у забезпеченні якості підготовки фахівців готельного і ресторанного обслуговування у вищому навчальному закладі / С.В. Лісова, Н.В., Дупак / Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. Видання четверте / за наук. ред. проф. Волошина І.М. та проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018 р. – 340 с. (С. 284 - 298).
- Дупак Н.В. Теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у вищих педагогічних навчальних закладах. / Модернізація підготовки майбутніх фахівців професійно-педагогічного напрямку в умовах освітнього простору: зб.наук.праць – Кривий Ріг: КДПУ, 2019 – 175 с. (С. 36-42).
- Дупак Н.В. Метoдoлoгія діагнoстики прoфесійнo-педагoгічних кoмпетентнoстей майбутніх педагoгів прoфесійнoї oсвіти у контексті нoвoгo стандарту вищoї oсвіти. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 11. Том 1/ упоряд. О.Б. Петренко; ред. кол. : Н.М. Коляда, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. C. 108-115.
- Дупак Н.В. Удoскoналення системи теoретичнoї і практичнoї підгoтoвки бакалаврів гoтельнo-рестoраннoї справи в умoвах вищoгo навчальнoгo закладу. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 6 / за наук. ред. проф. Волошина І.М., проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2020. – с.140-150.
- Дупак Н.В., Лісова С.В. Організаційно-педагогічні умови модернізації системи професійної підготовки фахівців сфери готельно-ресторанного обслуговування // Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 7 / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ, 2021. (С. 420-435).
- Дупак Н.В. Теоретичний аналіз концептуальних засад професійно-педагогічних компетентностей майбутніх педагогів професійної освіти / збірник наук. праць Педагогічні науки «Вісник ЖДУ ім.І.Франка» № 4 , - 2022 (С. 44-49).
- Дупак Н.В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців індустрії гостинності. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. / С.В. Лісова, Н.В. Дупак, Видання восьме / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. Луцьк: ВІП Луцького НТУ, 2022. C. 152-171.




