Посада

Проректор з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформатизації, професор кафедри вікової та педагогічної психології

Науковий ступінь

Доктор психологічних наук

Вчене звання

Доцент

Профілі:

ORCID: 0000-0001-8620-3279

Scopus  57430273600

Web of Science(WoS) JYQ-5094-2024

 

Електронна адреса:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Сфера наукових інтересів:

комп'ютерна залежність, цифрова залежність, диференційна психологія, вікова та педагогічна психологія, соціальна психологія, військова та кризова психологія

 

Інформація про вищу освіту:

Рівненський державний гуманітарний університет, 1999 р., математик, викладач математики та основ інформатики.

Аспірантура Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1999 — 2002) за спеціальністю 19.00.07 - Педагогічна та вікова психологія.

Докторантура Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України за спеціальністю 19.00.01 - Загальна психологія, історія психології.

 

Стаж роботи: 25 років

Дисертаційні дослідження:

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Психологічні умови застосування комп'ютерних засобів у процесі навчання іноземної мови (на матеріалі дослідження студентів немовних факультетів» (Київ, 1999).

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.01 – Загальна психологія, історія психології) «Психологія комунікативної діяльності в Інтернет просторі» (Київ, 2017).

 

Наукові та професійні досягнення:

Заступник голови Ради громадського контролю при Державному бюро розслідувань (2023-2025). https://dbr.gov.ua/rada-gromadskogo-kontrolyu/novini/novij-sklad-radi-gromadskogo-kontrolyu-pri-dbr-proviv-pershe-zasidannya

Член Ради громадського контролю при Державному бюро розслідувань (2025 — до цього часу). https://dbr.gov.ua/rada-gromadskogo-kontrolyu/novini/zatverdzheno-novij-sklad-radi-gromadskogo-kontrolyu-pri-derzhavnomu-byuro-rozsliduvan

 

Заступник директора Інституту педагогіки і психології РДГУ на громадських засадах (2003- 2005).

 

Керівництво науковим гуртком «Психологія комунікативної діяльності в Інтернет просторі»(2020-2023).

Наукове консультування:

  1. Рівненська Загальноосвітня школа № 24 Рівненської міської ради (Договір про співпрацю від 20.02.2020р.).
  2. Наукове консультування: ЗДО №35 «Весняночка» Рівненської міської ради (Договір про співпрацю від 04.02.2022р.).

 

Член спеціалізованих вчених рад:

Д 47.053.02 із присудження наукового ступеня доктор наук за спеціальністю 19.00.07 «Педагогічна і вікова психологія» (Наказ МОіНУ № 894 від 10.10.2022р.)

 

Член редакційної колегії фахового журналу «Психологія: реальність і перспективи: Збірник наукових праць» (категорія Б) Рівненського державного гуманітарного університету (2016-2021).

 

Виступає офіційним опонентом дисертаційних досліджень.

 

Навчальні дисципліни.

Диференціальна психологія, соціальна психологія, вікова та педагогічна психологія, актуальні проблеми психології, панорама сучасної зарубіжної та вітчизняної психології.

 

Автор понад 50 публікацій. Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Maksymenko, S., Nemesh, O., Maksymenko, K. & Nabochuk, A. (2020). Psychological Peculiarities of Understanding by Students Internet Texts. Psycholinguistics, 28(1), 187-213. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2020-28-1-187-213 (Scopus; Web of Science)
  2. Maksymenko, S., Kokun, O., Topolov I., Nemesh O. & Flaherty M. (2021). The influence of occupational stress on employees mental health. Wiadomości Lekarskie, 74(11/1), 2818-2822. https://doi.org/10.36740/WLek202111124 (Scopus)
  3. Немеш О. Вплив медіа на соціалізацію сучасної молоді. Психологія: реальність і перспективи. Випуск 14, 2020. С. 166-176.
  4. Максименко, С.Д., Максименко, К.С. Литвинчук, Л.М. & Немеш, О.М. (2020). Тенденції та динаміка мотиву діяльності медичного персоналу середньої ланки на різних етапах професійного становлення. Психологічне здоров'я, 2. 40-60. DOI:10.32689/2663-0672-2020-2-5-40-60
  5. Немеш О. Психологічне здоров´я особистості під час війни. Психологія: реальність і перспективи. Випуск 23, 2024. С. 131-138.

 

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Інтернет-технології в психологічній практиці : посібник / О. М. Немеш. Київ : Слово, 2014. 249, [1] с. - Бібліогр.: с. 214-[250]. ISBN 978-966-194-172-3
  2. Практична психологія віртуальної реальності : монографія / О. М. Немеш . Київ : Слово, 2015. - 318, [1] с. - Бібліогр.: с. 279-[319]. ISBN 978-966-194-202-7
  3. Мультилінгвістичний дискурс невротизації майбутніх лікарів : монографія / Максименко С. Д., Немеш О.М. [та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка.  Київ : Видавництво Людмила, 2020. 170 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 146-168.  ISBN 978-617-7828-86-9
  4. Максименко С. Д., Немеш О. М., Ірхін Ю. Б. Основи психологічного здоров'я особистості : посіб. для студентів ВНЗ. Київ : Людмила, 2021. 519 с. - Бібліогр. в кінці гл. ISBN 978-617-7974-44-3
  5. Загальна психологія : підруч. для студентів вищ. навч. закл. / за заг. ред. акад. С. Д. Максименка. Київ : Видавництво Людмила, 2025 . Т. 1 / [С. Д. Максименко та ін.]. - 4-те вид., перероб. і допов. 2025. 567 с.: рис., табл.- Бібліогр. в кінці розд. ISBN 978-617-555-151-3
  6. Загальна психологія : підруч. для студентів вищ. навч. закл. / за заг. ред. акад. С. Д. Максименка. Київ : Видавництво Людмила, 2025 . Т. 2 / [С. Д. Максименко та ін.]. - 4-те вид., перероб. і допов. 2025, 454 с. : схеми. - Бібліогр. в кінці розд. ISBN 978-617-555-252-0
  7. Psychology and Pedagogics : text-book for the students of the higher educational establishents / Ed. by Academician Serhii Maksymenko ; G. S. Kostiuk Institute of Psychology of the National Academy of Edycational Sciences of Ukraine. Kyiv : Liudmyla, 2024 . Vol. 1. 2024. 707 p. - Текст англ, частк. укр. - Бібліогр. в кінці розд. ISBN 978-617-555-242-1
  8. Psychology and Pedagogics : text-book for the students of the higher educational establishents / Ed. by Academician Serhii Maksymenko ; G. S. Kostiuk Institute of Psychology of the National Academy of Edycational Sciences of Ukraine. Kyiv : Liudmyla, 2024 .Vol. 2. 2024. 143 p. - Текст англ., частк. укр. - Бібліогр. в кінці розд. ISBN 978-617-555-243-8

 

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Немеш О.М. Використання комп'ютерних технологій у навчанні іноземної мови. Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / за ред. В.О.Моляко. Т.12,   вип. 12. Житомир : Видавництво ЖДУ ім. І.Франка, 2010. С. 341-347. ISNN 2072-4772
  2. Розвиток комунікативної компетенції студентів в умовах комп′ютеризації процесу навчання іноземної мови. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Острог : Вид-во Національного університету «Острозька академія», 2011. Вип. 17.   С. 253–262.
  3. Немеш О.М. Практика застосування комп´ютерних засобів у поетапно-концентричному принципі навчанні іноземної мови. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: зб. наук. пр. Київ. нац.   ун-т ім. Тараса Шевченка; редкол.: В.І.Судаков [та ін.]. Київ : Логос, 2011. Т.4: Спецпроект «Тенденції розвитку психології в Україні: історія та сучасність» з нагоди 85-ї річниці від дня народження фундатора вітчизняної історико -психологічної науки В.А.Роменця. Вікова та педагогічна психологія. Прикладні проблеми психології.  C. 100 – 108.
  4. Немеш О.М. Інноваційно-реконструктивні технології в психологічній практиці. Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Ін-ту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.  Житомир, 2012. Т. VI, вип. 8. С. 155–163.
  5. Немеш О.М. Теоретико-психологічне структурування інформації про суб’єкт психологічної діяльності. Наука і освіта: Науково- практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. Київ. Вип. 6. 2012.  С.232–235.
  6. Немеш О.М. Методологічний підхід до вивчення інформаційно-реконструктивних технологій особистості. Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць  Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.  Вип. 19. Кам'янець-Подільський, 2013.  С. 483–492.
  7. Немеш О.М. Психологічні особливості Інтернет-дизінгібіції. Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. Вип. № 25.  Кам'янець-Подільський, 2013.   С. 329–342.
  8. Немеш О.М. Психологічні дослідження Інтернет-залежності. Технології розвитку інтелекту / Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України.  Т.1.  № 6. 2014. [Електронний ресурс]                  Режим доступу :  http://psytir.org.ua/upload/journals/6/authors/2014/Nemesh_Olena_Mykolaivna_Psyhologichni_doslidzhennya_internet_zalezhnosti.pdf
  9. Немеш О.М. Вплив спілкування в соціальних мережах на розвиток особистості підлітка. Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць  Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Вип. 26.  Камянець-Подільський, 2014.  С. 442–456. DOI:https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-26.%25p
  10. Немеш О.М. Психологічні основи Інтернет-комунікації. Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. Т. V,  вип. 4. С. 138–146.
  11. Немеш О.М. Психологічний аналіз комп’ютерно-опосередкованої комунікації. Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту психології імені  Г.С. Костюка НАПН України. 2014, вип. 25.  С. 329–343. DOI:https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-25
  12. Немеш О.М. Психологічні особливості дезінгібіції в інтернет-середовищі. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія.  2014. Том. Х. Вип. 26.  С. 537-550.
  13. Немеш О.М. Психологічні особливості тривожності у старшокласників. Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць РДГУ. Випуск 3. Рівне. 2014.  С. 163-166.
  14. Немеш О.М. Інформаційно-реконструктивні технології у становленні особистості: психологічний вимір. Fundamental and applied reseaches in practice of leading scientific schools.  Hamilton, ON : Accent Graphics Communications, 2015. Issue 1 (7).  С. 124–142.
  15. Немеш О.М. Концептуальна модель психологічної допомоги особистості в умовах віртуалізації соціальних комунікацій. Fundamental and applied reseaches in practice of leading scientific schools,  Hamilton, ON : Accent Graphics Communications, 2017.  Issue 3 (21).  С. 151-159.
  16. Немеш О.М., Стасюк Ю.І. Психолого-педагогічні складові формування комунікативної компетентності засобами художньо-продуктивної діяльності.
  17. Немеш О.М. Вплив медіа на соціалізацію сучасної молоді. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 14.С. 166-176. 
  18. Немеш О.М. Вплив медіа на соціалізацію сучасної молоді. Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 24 листопада 2021. Рівне : Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, 2021. С. 88-92.

 

Підвищення кваліфікації

  1. Uni-terra коледж (м.Познань) Тема: «Вплив війни на психічне здоровʼя дітей та підлітків» (1.04-30.06.24). Сертифікат про стажування №45/24 від 1.07.2024. (180 год/ 6 кредитів).
  2. Рівненський державний гуманітарний університет. Жешувський університет. Підвищення кваліфікації «Вокальне виконавство: сучасні виміри та перспективи» (21.05-24.05.2025). Сертифікат про стажування БС 118, наказ №90-осн/д (30 год/ 1 кредит).
  3. Національний університет «Острозька академія». Міжнародна програма підвищення кваліфікації «Soft Skills у вищій освіті: експертиза ЄС». Сертифікат про стажування №0806/25 від 31.05.2025. (180 год/ 6 кредитів).
  4. Міністерство освіти і науки. Міністерство цифрової трансформації України. Прогресивні. Підвищення кваліфікації «Великий кус про ШІ в освіті» (26.05-9.06.2025). Сертифікат про стажування ВКШІО-2675 від 1.07.2024. (45 год/ 1,5 кредита).

 

науковий ступінь – кандидат педагогічних наук         
вчене звання – професор       
посада – завідувач кафедри практики німецької та французької мов
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дисципліни, які викладає: стилістика (німецька мова), стилістика другої іноземної мови (німецька мова), друга іноземна мова (німецька), історія літератури країни основної мови (німецька мова)

Основні публікації:

  1. Середюк Л.А. Особливості самовираження сучасних старшокласників // Онов лення змісту, форм   та  методів  навчання   і  виховання  в  закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові  записи  Рівненського   державного   гуманітарного університету. Випуск 16.-Рівне:РДГУ,2001.-С.141-143.
  2. Середюк Л.А. Форми   особистісного     самовираження     сучасних  старшокласників  //  Педагогіка  і  психологія.  Київ. „ Педагогічна  думка „.  - № 1 (30).-ст. 67-72.
  3. Середюк Л.А. Збагачення навчальногї та поза навчальної діяльності старшокласників елементами  творчості  //  Оновлення  змісту, форм  та  методів навчання  і  виховання  в  закладах  освіти:  Збірник  наукових  праць:  наукові записки  Рівненського  державного  гуманітарного  університету.  Випуск  - Рівне:РДГУ, 2002. -  С. 35-39.
  4. Середюк Л.А. Педагогічні  умови  підвишення  ефективності  процесу особистісного  самовираження  старшокласників // Наукові записки Тернопільского державного   педагогічного   університету. Серія: Педагогіка, 2002.-№ 4. – С.  20-23.   
  5. Середюк Л.А. Нові   виховні   ситуації   у   самоствердженні    старшо класників  // Національна  освіта:  традиції і  новації  у контексті ідей Івана Огієнка: Збірник наукових праць  / За ред. проф. М.В.Левківського.– Київ– Житомир:  ЖДПУ  – С.153 -155.
  6. Середюк Л.А. Розширення сфери діяльності та самодіяльності учнів, як умова оптимізації самовираження старшокласників // Оновлення    змісту,   форм   та   методів   навчання   і виховання   в  закладах   освіти:   Збірник   наукових   праць:   наукові   записки  Рівненського  державного  гуманітарного  університету. Випуск 25.  –  Рівне:  РДГУ,  – С. 58 -62.           
  7. Середюк Л.А., Мороз Л.В. Німецька мова. Розмовні теми та лексико- граматичні вправи  для студентів 3 курсу немовних спеціальностей. Навчально-методичний посібник.- Рівне: РДГУ,2003. -29 с.
  8. Середюк Л.А. Мороз Л.В.,Рогаля А.М.. Німецька мова. Розмовні теми та контрольні вправи для  студентів 2 курсу немовних спеціальностей. Навчально- методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2003.-82 с.
  9. Середюк Л.А., Дуброва А.С., Рижко М.І., Трофимчук В.М., Ярута Н.П., Іноземна мова:  англійська,   німецька.  На  допомогу  вступнику:  Методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2003.-37 с.
  10. Середюк Л.А., Дуброва А.С., Трофимчук В.М., English. Deutsch. На допомогу вступнику: Методичний посібник. Рівне: РДГУ 2004.-40 с.
  11. Середюк Л.А.,Дуброва А.С. Трофимчук В.М., , Гар гола Т.А.English. Deutsch. Francais.На допомогу вступнику: Методичний посібник. Рівне: РДГУ 2005.-80 с.
  12. Середюк Л.А. Соціально-психологічний тренінг, як засіб створення нових виховуючих ситуацій у самовираженні старшокласників. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 27.- Рівне: РДГУ, 2003,- с.49-53.
  13. Середюк Л.А., Гаргола Т.А. Вплив лінгвокраїнознавчого матеріалу на мотивацію вивчення іноземних мов студентами немовних спеціальностей.// Нова педагогічна думка. Рівне. №1.2005,-с.57-59.
  14. СередюкЛ., Данилова Н. Особливості викладання та навчання в умовах інтеграції української вищої школи в загальноєвропейську систему вищої освіти// Нова педагогічна думка. Рівне. № 2. 2006 р.- с. 22-24.
  15. Середюк Л., Дуброва А. Роль перекладу у процесі навчання іноземної мови на немовних факультетах// Нова педагогічна думка. Рівне. № 3. 2006 р.- с. 35-36.
  16. Стаття: Середюк Л., Данилова Н. Тестові завдання як один із прийомів контролю на уроках німецької мови.// Нова педагогічна думка. Рівне. № 1. 2008 р.- с. 52-54.
  17. Cередюк Л., Рижко М. Використання автентичного німецького газетного матеріалу на заняттях з німецької мови у ВНЗ // Нова педагогічна думка. Рівне. № 3. 2007 р.- с.45-46.
  18. Методичний посібник: Середюк Л.А. Deutsch. На допомогу вступнику: Методичний посібник.- Рівне: РДГУ, 2008.- 64 с.
  19. Використання автентичної газетної хроніки на уроках німецької мови. . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 42    .- Рівне: РДГУ, 2009,- с..70-72
  20. Сучасні підходи до вивчення стану проблеми викладання варіантів англійської мови/ Матеріали міжнародної наукової конференції: Германістика XXI століття: Традиційні й новітні аспекти дослідження та викладання.- Горлівка; Горлівський державний педінститут іноземних мов, 22-23 квітня 2010 р.-с. 217-221
  21. Система комунікативних ситуацій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання. 5 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия Орел, 8-18  декабря 2012 р.-с. 77-84
  22. До питання вивчення німецької мови як другої іноземної студентами – філологами. 6 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия Орел, 8-18  декабря 2013 р.-с. 139-145
  23. Roman „Das Parfum» von Patrick  Süskind –das erfolgreichste Beispiel postmoderner Literatur in deutscher Sprache. Міжнародна науково-практична конференція «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Лівів, 26-27 вересня 2014р.с. 15-17
  24. Про підготовку студентів – філологів мовних спеціальностей  в умовах запровадження  новітніх інформаційно - комунікаційних технологій навчання іноземної мови . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск 11 (54)    .- Рівне: РДГУ, 2015,- с..
  25. Використання комп'ютерних інформаційних технологій в процесі вивчення німецької мови 7 Международная научно-практическая Інтернет – конференция: «Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка». Россия  Орел, 8-18  декабря 2014 г.-с. 126-133
  26. КОМПЛЕКС ПЕДАГОГИЧЕСКИХ УСЛОВИЙ ОПТИМИЗАЦИИ САМОВЫРАЖЕНИЯ СТАРШЕКЛАССНИКОВ В КЛАССНОМ КОЛЛЕКТИВЕ» в колективній монографії «Язик как исследование в аспекте филологии , методики преподавания и литературоведения » под редакцией Н.А. Болдыревой- Орел: Издательство ОрелГИЭТ, 2015.- С. 212-  237
  27. Навчально-методичний посібник «Теоретико – методичні основи формування лексичної компетенції в процесі вивчення німецької мови як другої іноземної»(161 с.)
  28. ПРОЕКТУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. . Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць: наукові записки РДГУ. Випуск .- Рівне: РДГУ, 2016,- с..
  29. Methoden für teilnehmeraktivierendes Lehren und Lernen der deutschen Sprache . Наукові записки Національного університету «Острозька акдемія». Серія «Філологічна». ,2017, Випуск 64. Частина 2.с. 120-122.
  30. Середюк Л.А. Лінгвокраїнознавчий підхід до відбору лексики у ЗОШ та ВНЗ. Нова педагогічна думка. Рівне - № 3(71) 2012 - C. 87-89.
  31. Середюк Л.А. Навчання діловому листуванню англійською мовою. Нова педагогічна думка. Рівне - № 49 (72) - C. 49-51.
  32. Середюк Л.А. Моделювання мовленнєвих ситуацій на уроках іноземної мови як фактор інтенсифікації навчання. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Рівне – Випуск 6 (49), 2013 р. – С. 88-91.
  33. Середюк Л.А. «Das Parfum» von Patrick Süskind – das erfolgreichste Beispiel postmoderner Literatur in deutscher Sprache. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Львів, 26-27 вересня 2014 р. - С. 15-17.
  34. Середюк Л.А. До питання вивчення німецької мови як другої іноземної студентами-філологами Актуальные проблемы современной филологии и методики преподавания языка // Материалы конференции. Под общ. ред. Н.А. Бондаревой. - Орел, Издательство ОрелГИЭТ, 2014. С. 139-149.

 

АВТОБІОГРАФІЯ:  

  • Середюк Лариса Анатоліївна, 07.06.1972 року народження, уродженка м. Рівне . Одружена, двоє дітей 23 та 16 років.
  • 1989-1994 навчалася в Рівненському державному педагогічному інституті на факультеті іноземної філології .
  • 1994 рік- закінчила даний ВУЗ з відзнакою.
  • 1994-1997 працювала викладачем кафедри іноземних мов в РДПІ.
  • 1997-2000 рік- навчалася в аспірантурі при Рівненському державному гуманітарному університеті.
  • 2002рік- захистила дисертаційне дослідження та отримала ступінь кандидата педагогічних наук зі спеціальності «Теорія та методика виховання».
  • 2006 рік- присвоєно звання доцента кафедри романо-германської філології.
  • 2007-2009 – працювала заступником декана факультету іноземної філології з навчальної роботи.
  • З вересня 2012 року – завідуюча кафедри романо – германської філології РДГУ.
  • З 2015 року – завідуюча кафедри практики німецької та французької мов РДГУ.

СТАЖУВАННЯ, ФОРУМИ ,СЕМІНАРИ ТА КОНФЕРЕНЦІЇ :

  1. IV Міжнародна науково-практична Інтернет - конференція« Актуальне проблемы современной филологии и методики преподавания языка» в м. Орел (Росія), яка проводилася 8-18 грудня 2012 року на сайті Орловського державного інституту економіки і торгівлі.
  2. Міжнародна науково-практична конференція «Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів», м. Лівів, 26-27 вересня 2014р.
  3. VII Міжнародна науково-практична Інтернет - конференція « Актуальне проблемы современной филологии и методики преподавания языка» в м. Орел (Росія),яка проводилася 8-18 грудня 2014 року на сайті Орловського державного інституту економіки і торгівлі.
  4. Стажування в м. Лодзь (Польща) за програмою «Сучасний університет - проектний підхід до організації роботи згідно до положень європейських кваліфікаційних рамок» та отримала диплом про проходження закордонного стажування у формі післядипломної освіти .(25.11.-01.12.2012 року).
  5. Семінар Гете-інституту на тему: «Unterrichtsplanung für den Deutschunterricht an Hochschulen (Планування заняття з німецької мови у вищому навчальному закладі)», 2-3 грудня 2013 року, м. Київ
  6. Семінар «DAAD-Seminar-Wochenende», м. Львів (24-26 травня 2013 року).
  7. Семінар «Wortschatzarbeit im DU» та «Der Bologna –Prozess in der Ukraine», проведений представництвом німецької академічної служби обміну DAAD, м. Луцьк (29.05.2014-01.06.2014 рр.).
  8. Перший загальноукраїнський форум вчителів німецької мови: «Професійні сфери німецької мови - німецька мова у школі та ВНЗ в Україні сьогодні» (м. Київ, 25 – 26.11.2016)
  9. Методичний семінар з підвищення кваліфікації: «Розвиток мовленнєвої компетенції на рівні В2. Підготовка до іспиту Goethe-Zertifikat B2. Рефлексії занять згідно діяльнісних методико-дидактичних принципів. Інтегрування країнознавчої інформації у комунікативно та міжкультурно спрямоване заняття німецької мови. » (м. Ужгород, 27.06. – 8.07.2016, 72 години)
  10. Методичний семінар: «Mobile Endgeräte im Deutschunterricht » (11.03.-12.03.2017, м. Київ, 16 години)
  11. Методичний семінар: «Einführung in DLL-Merkmale und Prinzipien» (05-06.09.2017, м. Рівне, 16 годин)
  12. Методичний семінар: «Aktuelle Landeskunde für Deutschlehrkräfte».(22-23. 09. 2017, м. Люблін, Польща, 12 годин)
  13. Методичний семінар: «DLL 7: Prüfen, Testen, Evaluieren» (24-28 червня 2017, м. Київ, 40 годин)
  14. Методичний онлайн семінар: «DLL 4: Aufgaben, Übungen, Interaktion»(18червня- 18 грудня 2017 року) 72 години
  15. Конференція:“CLILIG in der Ukraine- Fach und sprachintegriertes Lernen auf Deutsch: Möglichkeit, Vorteile, Herausforderungen“ (13.10.2017, м. Київ)
  16. Методичний онлайн семінар «DLL 6 Curriculare Vorgaben und Unterrichtsplanung» (25 грудня 2017 р. - 31 березня 2018 р.) 72 год.

Чеберяк Анна Миколаївна – кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри романо-германської філології Рівненського державного гуманітарного університету. Автор 50 наукових і науково-методичних праць. У 2005 р. закінчила магістратуру факультету іноземної філології і здобула кваліфікацію викладача англійської мови та літератури. З 2006 по 2009 рр. навчалася в аспірантурі при кафедрі загального мовознавства Львівського національного університету імені Івана Франка. В 2011 р. захистила кандидатську дисертацію зі спеціальності 10.02.15 – загальне мовознавство. В 2013 р. отримала вчене звання доцента. З 2004 р. працювала на посадах викладача, старшого викладача та доцента кафедр практики англійської мови, загального та порівняльного мовознавства, романо-германської філології факультету іноземної філології.

Коло наукових інтересів: загальне та зіставне мовознавство, комунікативна лінгвістика, лінгвістична генологія, прагмалінгвістика, лінгвокультурологія та міжкультурна комунікація.

 

Back to top