Колесников С.А. – кандидат педагогічних наук, доцент (працював до вересня 2017р.).
Основні наукові напрацювання:
- Формування оціночного ставлення до музичного мистецтва у молодших школярів. //Матеріали ІІ Міжнародної конференції студентів та молодих педагогів. Наука, освіта, суспільство очима молодих. – Рівне, 2009. – 04, др.. арк.
- Основні напрямки освіти в Іспанському королівстві // Нова педагогічна думка №1, 2009.
- Внесок Юрія Юцевича в розвиток музичної педагогіки // Мистецтво та освіта №3, 2010.
- Основи музичного виховання і хореографії з методикою викладання. Навчально-методичний посібник.- Рівне, 2010.- 127с.
- Використання творів Т.Шевченка в процесі вивчення шкільного пісенного репертуару // Шевченкові духовні імперативи в сучасному мистецько-освітньому просторі: Збірник матеріалів і тез міжвузівської науково-практичної конференції 24 лютого 2014 року. – Рівне: Волинські обереги, 2014.
- Робота над шкільним пісенним матеріалом з використанням музичного інструмента // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості. Збірник наукових праць. Випуск 1.- Рівне, 2015.
- Сучасна музика в аспекті формування вокально-хорових навичок на уроках музичного мистецтва // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. праць. / Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України, Uniwersytet Rzeszowski Widzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. – Рівне: Волинські обереги, 2016. – Вип. 2.
- Розвиток музичних здібностей молодших школярів у процесі занять в народно-інструментальному ансамблі // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. праць. /Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України, Uniwersytet Rzeszowski Widzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – Вип. 3.
- Сьогодні Колесников С.А. викладає у одній із загальноосвітніх шкіл Іспанії.
КРУСЬ Оксана Петрівна – кандидат педагогічних наук, доцент
Освіта: Рівненський державний педагогічний інститут (вчитель музики, методист з виховної роботи, 1991).
Тема дисертаційного дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук: «Національне виховання майбутніх учителів музики засобами народнопісенної творчості» (2020р.)
Автор наукових та навчально-методичних праць, серед яких: навчально-методичні посібники; методичні рекомендації ; наукові статті.
Забезпечує викладання наступних дисциплін: сольфеджіо, гармонія, історія музики, поліфонія; методика навчання
Працює на кафедрі з 1999 року.
Основні наукові напрацювання
- Історія української музики другої половини ХІХ ст.: Навчальний посібник. – Рівне: НУВГП, 2014.- 13 др. арк.
- Практичні вектори у виховання майбутніх вчителів музики засобами народнопісенної творчості // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості Зб. наук. пр./Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАНУкраїни.Uniwersytet Rzeszowski Widzial Muzyki. Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. - Рівне: Волин. Обереги, 2016. - Вип. 2.
- Значення народнопісенної творчості у формуванні особистості майбутнього вчителя музики // Наук. конф. “Мистецька освіта та розвиток творчої особистості Зб. наук. пр./Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України.Uniwersytet Rzeszowski Widzial Muzyki. Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. - Рівне: Волин. Обереги, 2017. - Вип. 3.
- Вплив української народнопісенної творчості на формування особистості майбутнього вчителя музики // Нова педагогічна думка.-2017.- № 1.
- Національне виховання як педагогічна проблема // Нова педагогічна думка.- 2017.- № 2.
- Національне виховання як педагогічна домінанта // Наук.- методичний журнал «Нова педагогічна думка» Зб. наук. пр./ Рівненcький обласний інститут післядипломної освіти. - Рівне: РОІППО, 2018. - Вип. 3(95).
- Historical and Pedagogical Aspects of National Education of Youth: Folklore Studies of Ukrainian Song. Intellectual Archive. – Toronto: Shiny Word.Corp. (Canada). 2019. (January/March). Vol. 8. No. 1. PP. 108−116. DOI 10.32370/IA_2019_01_12 (0,5 д.а.).
- Широкі крила української народної пісні // Наук. конф. “Мистецька освіта та розвиток творчої особистості”: зб. наук. пр. / Ін – т мистецствознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України, Uniwersytet Rzeszowski wydzial – Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун – т, Ін – т мистецтв. – Рівне: Волин. Обереги, 2019. – Вип. 5.
- Роль регионального музыкального фольклора в системе развития музыкально-педагогического образования // Матер. межд. науч. – конф. Казахского национального университета искусств. – Астана: «Мастер По» ЖШС, 2019.
- Некоторые аспекты формирования национальной воспитанности будущих учителей музыки // ХI-е Боранбаевские чтения «Проблемы обеспечения качества обучения в непрерывной системе художественного образования»: Материалы Междунар. науч.-практ. конф. Казахского национального университета искусств (г. Нур-Султан, 14 февраля 2020 года). – Нур-Султан: «Мастер По» ЖШС, 2020.
- Фольклор Волинського Полісся в національному вихованні особистості: до питання методики // Мистецтво та освіта. – 2020. – № 1(95).
- Педагогічні умови та методика національного виховання майбутніх учителів музики засобами народнопісенної творчості // Молодь і ринок. – 2020. – 2(181).
- Методика национального воспитания будущих учителей музыки средствами народнопесенного творчества (на примере украинского регионального песенного фольклора) // Х-е Боранбаевские чтения «Особенности развития непрерывной системы художественного образования в условиях дистанционного обучения»: Материалы Междунар. науч.-практ. конф. Казахского национального университета искусств (г. Нур-Султан, 12 февраля 2021 года). – Нур-Султан: «Мастер По» ЖШС, 2021.
- Регіональний музичний фольклор як дієвий чинник формування національної свідомості майбутніх учителів музики // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. пр. / Uniwersytet Rzeszowski wydzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ін-т, Ін-т мистецтв. – Рівне: Волин. Обереги, 2021. – Вип. 7.
- Folklore of Volyn Polissya as a History-Cultural Foundation of National Bringing Up and Training of Pedagogues-Musicians // The Latest Problems of Modern Science and Practice : Proceedings of the I International Scientific and Practical Conference (January 11-14, 2022). Boston, USA.
- Overcoming Borders and Distances: Ukrainian Spiritual Treasures in European and World Area // Society and science. Problems and prospects : Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference (January 25-28, 2022). London, England.
- Methodological Aspects Fofming National Breeding Future Music Teachers // Multidisciplinary academic notes. Science research and practices : ХV International Scientific and Practical Conference (April 19–22, 2022). Madrid, Spain.
- Методологічні аспекти формування національної вихованості майбутніх учителів музики // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. пр. / Uniwersytet Rzeszowski wydzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ін-т, Ін-т мистецтв. – Рівне: Волин. Обереги, 2022. – Вип. 8.
- Перспективи розвитку STEM-освіти: інтеграція в освіті. Наука і техніка сьогодні, №3 (17). 2023. С. 428-436. (Співавторство).
- Викладання музико-теоретичних дисциплін засобами дистанційного навчання. Вісник науки та освіти, №4 (10). 2023. С. 509-518.
- Порівняння дистанційних форм навчання у закладах вищої освіти України під час ковід-19 та воєнного стану. Наукові інновації та передові технології. Вип 11 (25). Київ, 2023. С. 528 – 538. (Співавторство).

ГУМІНСЬКА Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент
Освіта: Рівненський державний педагогічний інститут (вчитель музики, методист з виховної роботи, 1991).
Тема дисертаційного дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук: «Інтеграція систем музичного виховання в загальноосвітній школі» (захист в Київському національному інституті культури та мистецтв, 1996).
Атестат доцента кафедри історії, теорії музики та методики музичного виховання – 2001 р.
Науковий керівник науково-дослідної лабораторії музичної освіти та виховання з теми «Формування діяльнісної особистості в процесі музичного виховання» РОІППО-РДГУ (2003-2016).
Науковий керівник тимчасового науково-дослідного колективу з теми «Технологія колективного музикування як спосіб самовираження учнів у музичній діяльності» РОІППО-РДГУ (2017-2021рр.).
Науковий керівник школи лабораторії та студії колективного музикування РОІППО-РДГУ-РЛ «Гармонія» (з 2021 року).
Організатор семінарів, майстер-класів, конференцій.
Автор програми «Музичне мистецтво» для 1-8 класів середніх закладів освіти та методичного забезпечення до неї (1997-2012рр.).
Автор наукових та навчально-методичних праць, серед яких: навчально-методичні посібники; педагогічні програмні засоби; музичні хрестоматії; методичні рекомендації; наукові статі .
Забезпечує викладання наступних дисциплін: методика музичної освіти; основи наукової діяльності вчителя музичного мистецтва; методика колективного музикування; теорія і методика музичного виховання в ЗДО; музична педагогіка: традиції, інновації; мультимедійні технології викладання музичного мистецтва; моделювання музично-педагогічного досвіду; но-естетичних дисциплін ЗВО.
Кафедральний керівник навчальної та виробничої практик.
Працює на кафедрі з 1997 року.
Основні наукові напрацювання:
- Вивчення музики в 5-8 класах: календарно-тематичне планування уроків музики. Опорні схеми тематизму програми. –Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 72с.(3 др. арк..) Співавтор Туровська Л.І.
- Методичний посібник Календарно тематичне планування уроків музики 1-4 класи // Книга вчителя дисциплін художньо-естетичного циклу: Довідкові матеріали для організації роботи вчителя. Харків: Торсінг плюс, 2006. – С. 347-453. (3,35 др. арк.)
- Музичне мистецтво з 1 по 7 класи: Педагогічний програмний засіб / Науковий керівник Крук Т.М., Рівне 2009.
- Формування діяльнісної особистості в процесі музичної освіти та виховання: наук.-метод. зб. / Укл. О. О. Гумінська, І. С. Опанасець, О. В. Матюшенко. – Рівне: РОІППО, 2013. - 23 др. арк.
- Формування діяльнісної особистості в процесі музичної освіти та виховання: в загальноосвітніх навчальних закладах: вісник лабораторії музичної освіти та виховання. Вип. 1 / Упор. О.Гумінська, Т.В.Белоус; за заг. ред. А.О.Лавренчука.- Рівне: РОІППО, 2014.- 100с.
- Художня культура 9 - 11 клас (Педагогічний кейс). – Рівне, 2009 - 2011.
- Етнокультурний центр в системі позашкільного закладу: концепція, досвід, перспективи: методичний посібник.- Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2013.- 6 др. арк.(співавтор - В.В.Ковальчук)
- Етнокультурний центр у системі позашкільного заходу /О.О. Гумінська, В.П.Ковальчук // Матеріали Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій/ Упор. Г.А.Назаренко.- Черкаси: ЧОПООО, 2014.- 0.5 др. арк. .(співавтор В.Ковальчук)
- Діяльнісний підхід до формування методичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. праць. / Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України, Uniwersytet Rzeszowski Widzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. – Рівне: Волинські обереги, 2016. – Вип. 2.
- Технологічний підхід до уроку музичного мистецтва в ЗНВЗ // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості: зб. наук. праць. / Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України, Uniwersytet Rzeszowski Widzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – Вип. 3. -
- Формування творчої компетентності вчителя в процесі моделювання уроку музичного мистецтва // Нова педагогічна думка. – 2017. - №1 (89).
- Теорія і методика музичного виховання [Текст]: зошит-практикум для студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта» / Оксана Олексіївна Гумінська. – Рівне: РДГУ, 2018.
- Технологія колективного музикування [Текст]: методичний посібник /Упор. О.О.Гумінська.- РДГУ, 2018.
- Людина мистецтва Галина Золіна : поліфонія життя [Текст]: сторінки з біографії, спогади та мемуари / авт.-упор. Оксана Олексіївна Гумінська. – Рівне, 2019.
- Методика музичного виховання: метод. рекомендації до написання курсових робіт для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво). Рівне: РДГУ, 2019. 27 с.
- Виробнича практика (педагогічна): метод. рекомендації для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво). Упор. О. О. Гумінська. Рівне: РДГУ, 2019. 38 с.
- Технологія самовираження учнів в музичній діяльності. Мистецтво та освіта. 2020. № 3 (97). С. 20-26.
- BTHVN2020 – Музичні вітання з Бетховеном / Д. Мельничук, А. Будерацька, В. Дубатовка, О. Гумінська. Мистецтво та освіта. 2020. № 3 (97). С. 63.
- Моделювання уроку музичного мистецтва у вербальній формі. Мистецтво та освіта. 2020. № 4 (98). С. 19-20.
- Ритмічне рондо «Бетховен»: партитура для музикування учнів з елементами тілесної перкусії / О. Гумінська. Мистецтво та освіта. 2020. № 4 (98). С. 30.
- Візуальне моделювання уроку музичного мистецтва. Мистецтво та освіта. 2021. № 41 (99). С. 14-19.
- Теорія і методика музичного виховання: зошит-практикум для студентів напряму підготовки 012 Дошкільна освіта. Рівне: РДГУ, 2023. 38 с.
- Діяльнісна парадигма сучасної музичної освіти: збірник матеріалів / упоряд. О. О. Гумінська. Рівне : РОІППО – РДГУ, 2023. 163 с.
- Сучасний досвід застосування Орф-підходу на музичних заняттях в ЗДО. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. / Uniwersytet Rzeszowski wydzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. Рівне : Волин. обереги, 2023. Вип. 9. С.138-146 (співавторство)
- Творча діяльність на індивідуальних заняттях в дитячій музичній школі. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. / Uniwersytet Rzeszowski wydzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. Рівне : Волин. обереги, 2023. Вип. 10. С.40-49.(співавторство)
- Розвиток музичної грмотності на уроках мистецтва в 5-6 класах ЗЗСО. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. / Uniwersytet Rzeszowski wydzial Muzyki, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Ін-т мистецтв. Рівне : Волин. обереги, 2023. Вип. 10. С.163-172. (співавторство).
- Виробнича (педагогічна) практика магістрантів. Мистецтво. 8-11 класи: методичні рекомендації для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / упоряд. О. О. Гумінська, Т. І. Крижановська. Рівне: РДГУ, 2024.
- Виробнича (педагогічна) практика магістрантів. Музичне мистецтво. 1-7 класи: методичні рекомендації для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / упор. О. О. Гумінська, Т. І. Крижановська. Рівне: РДГУ, 2024.
- Теоретико-методичні підходи до організації музичного навчання на уроках мистецтва. Мистецтво та освіта. 2024. № 1 (111). С.13-18.
- 20 років експерименту: здобутки і перспективи. Мистецтво та освіта. 2024. № 2 (112). С.56-58.
- Методи активізації сприймання музики молодшими школярами на уроках музичного мистецтва. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту категорії Б. Рівне : РДГУ-Гельветика, 2024. Вип. 1. С. 7-12. (Балабан О. І. співавторство).
- Методи розвитку технічних навичок гри на ударних інструментах учнів-початківців ДМШ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту категорії Б. Рівне : РДГУ-Гельветика, 2024. Вип. 1. С. С. 32-37. (Залюбівець С. М. співавторство).
- Практичні аспекти вивчення канонів майбутніми вчителями музичного мистецтва. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту категорії Б. Рівне : РДГУ-Гельветика, 2024. Вип. 1. 19-25. (Тарківська-Нагиналюк О. Д. співавторство).




