Посада – старший викладач кафедри міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

АВТОБІОГРАФІЯ:
У 1987 році закінчила Ровенський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського. Після закінчення вузу працювала у загальноосвітніх школах м. Рівного (вчителем-філологом у ЗОШ № 11; заступником директора з навчально-виховної роботи ЗОШ № 13).
З 1997 року прийнята на посаду викладача кафедри теорії літератури та фольклористики Рівненського державного гуманітарного університету. Закінчила аспірантуру.

Напрями наукових досліджень: коло наукових інтересів знаходиться у площині теорії літератури, зокрема проблем теоретичного дискурсу початку ХХ століття.

Дисципліни, які викладає: «Теорія літератури», «Історія зарубіжної літератури» (Романтизм, Реалізм, Модернізм), «Методика викладання зарубіжної літератури», «Дитяча література».

Основні публікації:

  • Маланюк - літературознавець // Слово і час. – 2000. - № 2. – С. 33-37
  • Липівська модель естетичної практики українського письменника// Вісник Луганського педагогічного університету. – 2001. - №2– С. 75-87.
  • Особливості українського літературознавчого дискурсу 20-х років ХХ століття // Вісник Луганського національного педагогічного університету ім.. Т.Шевченка.- Філологічні науки. – 2007. - №22. – С. 127-134.
  • Естетичні та теоретичні пошуки Олени Теліги //Сучасні проблеми гуманітаристики: світоглядні пошуки, комунікативні та педагогічні стратегії: Матеріали V Всеукр.наук.-практ.конфер./ Редкол. Бошицький Ю.Л., Чернецька О.В., Українець С.Я.- Рівне: О.Зень, 2015. – С.105-107.
  • Роль національного в соціокультурному просторі літературознавчих досліджень Е.Маланюка// Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2013. - № 4 (70) – С.221- 224.
  • Теоретико-літературна концепція Євгена Маланюка // Науковий Вісник міжнародного гуманітарного університету. – Серія Філологія. - Вип. 24. - Т.1. – Одеса. – 2016. – С. 130-134.

Керівник проблемної групи «Класична література: стратегії і пошуки».
У співавторстві з Нестерук С.М. вела читацький клуб вітчизняної та зарубіжної літератури.
З 2014 року секретар Ради факультету іноземної філології.

БІОГРАФІЧНА ДОВІДКА

Пелех Юрій Володимирович - Заслужений працівник освіти України, медаль "Григорій Сковорода", нагрудний знак "К. Д. Ушинський".

Народився 03.05.1972р. на Житомирщині у родині вчителів та священиків. Батько – Пелех Володимир Ничипорович, вчитель фізичного виховання. Мати - Пелех Галина Мартинівна, вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури. У 1989 році закінчив Ярунську загальноосвітню школу Новоград-Волинського району Житомирської області із золотою медаллю і вступив на навчання до Рівненського державного педагогічного інституту, на педагогічний факультет.

Під час навчання в інституті працював учителем початкових класів у Ярунській загальноосвітній школі та вчителем музики у Гірківській загальноосвітній школі Новоград-Волинського району Житомирської області.

З 1994 року працював  на кафедрі педагогіки Рівненського економіко-гуманітарного інституту,  обіймав посади асистента (1994), викладача (1995), старшого викладача (1996).

У 1994 році - здобувач Інституту педагогіки Академії педагогічних наук України, де підготував до захисту дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (1998) на тему «Педагогічні основи організації позакласної виховної роботи зі старшокласниками в загальноосвітній середній школі».

З 1999 року - доцент кафедри початкового навчання Рівненського економіко-гуманітарного інституту (нині Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука).

З 1996 до 1997 року - завідувач кафедри педагогіки Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука.

З 1997 року - проректор з міжнародних зв’язків Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука.

З 2002 року - проректор з наукової роботи  Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука.

З 2008 року -  Радник голови державної служби інтелектуальної власності України.

З 2006 по 2009 рік - докторант  Інституту вищої освіти Національної Академії педагогічних наук України,  де підготував до захисту дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук  (тема -  «Теоретико-методичні засади ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності»). У 2010 році також здобув вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент» (кваліфікація «менеджер-економіст»). У 2011 році йому присуджено вчене звання професор. З лютого 2013 -  директор Навчально-наукового інституту дистанційної освіти, проректор з науково-педагогічної та навчально-методичної роботи, завідувач кафедри суспільних дисциплін Національного університету водного господарства та природокористування. З травня 2015 року - проректор з науково-педагогічної та навчально-методичної роботи РДГУ. За період роботи на керівних посадах був неодноразово запрошений до роботи у складі Державної інспекції навчальних закладів та у експертних комісіях МОН України.

Наукова діяльність і міжнародні проекти

Обіймаючи посаду проректора у кількох ЗВО міста Рівного, налагодив міжнародну співпрацю університетів із багатьма вищими навчальними закладами Європи та світу.

Вперше в Україні ініціював та впровадив у МЕГУ підготовку фахівців за програмами іноземних закладів освіти (Університет прикладних наук імені Яноша Кодолані (Угорщина)). Брав активну участь у створенні Консорціуму вищих навчальних закладів Європи «Освіта заради безпеки» (м. Краків (Польща)). Разом із колегами у 2002 році заснував перший на Рівненщині коледж приватної форми власності «Рівненський економіко-гуманітарний та інженерний коледж».

У 2009 року започаткував наукову школу аксіопедагогіки  (наукова тема «Теоретико-методичні засади розвитку аксіопедагогіки на сучасному етапі гуманізації системи освіти України»). Як проректор з наукової роботи та міжнародних зв’язків МЕГУ впровадив у життя ідею  відкриття аспірантури та  реалізував  надання дозволу, вченій раді МЕГУ, на присвоєння вченого звання професора. За час роботи у Міжнародному економіко-гуманітарному університеті імені академіка Степана Дем’янчука за його ініціативи відкрито більше десяти  нових спеціальностей, акредитовано університет за ІV рівнем у цілому. Пелех Юрій Володимирович – організатор 15 Міжнародних науково-практичних конференцій за участю відомих науковців із понад 20 країн Європи та світу, збірники наукових праць яких видані не лише українською, а й англійською та німецькою мовами. Вперше у м. Рівне, разом із Посольствами Угорщини та Польщі в Україні, проведено тижні освіти та культури цих країн, а перший диплом єврозразка із відзнакою Угорщини, як члена ЄС, отримала студентка МЕГУ Анастасія Адамчук. У цей період МЕГУ входить до ТОП-10 кращих вузів України.

За сприяння та активної участі Ю. В. Пелеха у Національному університеті водного господарства та природокористування вперше:

- створено Навчально-науковий інститут дистанційної освіти (3500 студентів заочної і дистанційної форм навчання);

- започатковано 28 спеціальностей (до 2013 року їх налічувалося 33), що стали підґрунтям для відкриття  нових навчально-наукових інститутів та кафедр;

- упроваджено елементи електронного обігу навчальної документації;

- відкрито Навчально-консультаційний центр (м. Червоноград);

- укладено понад 60 міжнародних угод та налагоджено співпрацю із провідними технічними ЗВО ЄС (Берлінський технічний університет, Політехніка Любельська, Політехніка Свєнтокжиська та ін.);

- започатковано програму «Подвійний диплом» та запроваджено масові навчальні стажування на базі  ЗВО-партнерів;

- залучено на навчання близько 200 іноземних громадян;

- здійснено підготовку до акредитації за IV рівнем.

У 2013 році професор Пелех Ю. В. здійснив габілітацію у провідному педагогічному ЗВО Республіки Польща – Академії педагогіки спеціальної імені Марії Гжегожевської  (м. Варшава) і отримав науковий ступінь доктора хабілітованого ЄС. Пелех Ю. В. неодноразово був запрошений для читання лекцій у Німеччині (Дрезденський технічний університет), Угорщині (Інститут в Ніредьхаза) та Польщі ( Малопольська вища школа економічна у Тарнові, Академія імені Яна Длугоша (м. Ченстохов).

На посаді проректора РДГУ під керівництвом проф. Р. М. Постоловського вперше в історії університету:

- ліцензовано підготовку іноземних громадян та залучено на навчання студентів-іноземців із шести країн світу;

- започатковано навчання за десятьма бакалаврськими та магістерськими програмами, ліцензовано сім  спеціальностей за третім освітньо-науковим рівнем;

- відкрито спеціалізовану вчену раду Д 47.053.01;

- започатковано програму «Подвійний диплом» із кількома провідними ЗВО ЄС;

- університет став учасником програми «ERASMUS+» і реалізував грантову програму «Молоді та креативні»;

- практично на всіх факультетах впроваджено програму академічної мобільності (семестрове навчання) на базі Академії імені Яна Длугоша у Ченстохові.

Пелех Ю.В. працював у спеціалізованих вчених радах Д 26.456.02 Інституту педагогіки НАПН України (м.Київ), К 47.104.08 у НУВГП, К 47.053.01 у РДГУ. З 2016 року Пелех Ю. В.  – голова спеціалізованої вченої ради Д 47.053.01 та член спеціалізованої вченої ради Д 26.062.15 у НАУ (м. Київ). Пелех Ю.В.  автор понад 150 наукових праць, з поміж яких два підручники і чотири навчально-методичних посібники (гриф МОН України) та чотири наукові монографії. Професор Пелех Ю.В. входить до складу редакційної ради провідних європейських («The Problems of Education in the 21st Century» (SCOPUS), «Edukacyjna Analiza Transakcyjna», «Kultura-Przemiany-Edukacja» та ін.) і українських («Духовність особистості: методологія, теорія і практика», « Інноватика у вихованні», «Вісник Національного авіаційного університету: серія Педагогіка, Психологія», «Нова педагогічна думка», «Професійна освіта: методологія, теорія та технології») видань. З грудня 2017 року -  член Ради проректорів з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків при МОН України. Науково-педагогічна діяльність Пелеха Ю.В. неодноразово висвітлювалась у провідних друкованих виданнях України (Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик «Освіта», «Педагогічна газета» НАПН України, наукові журнали «Рідна школа», «Вища освіта України» тощо ) та зарубіжжя. Володіє польською (С1), англійською (B1) та російською (C2) мовами.

Відзнаки

Науково-педагогічна й організаційна діяльність Пелеха Ю. В. відзначена нагрудним знаком «К. Д. Ушинський», Почесними грамотами АПН України (2000, 2002), МОН України (2001, 2008), Рівненської облдержадміністрації та обласної ради; знаком Відмінник освіти України (2002), Подякою Прем’єр-міністра України  та Посольства України в Естонії.

За результатами рейтингу Всеукраїнського громадсько-політичного тижневика «Освіта» професор Пелех Ю.В. визнаний кращим освітянином 2009 року. За результатами рейтингу науково-педагогічної активності науково-педагогічних працівників РДГУ - увійшов до першої п’ятірки.

Павелків Роман Володимирович — в.о. ректора Рівненського державного гуманітарного університету, доктор психологічних наук, професор, академік Академії наук Вищої школи України, завідувач кафедри вікової та педагогічної психології РДГУ.

Народився 2 липня 1956 року в Львівській області.

Павелків Р.В. закінчив Рівненський державний педагогічний інститут імені Д.З. Мануїльського (РДПІ). Викладач психології та педагогіки Кременецького педагогічного училища (1981-1982 рр.) З 1982 р. викладач Рівненського державного педагогічного інституту. У 1985–1988 рр. навчався в аспірантурі Науково-дослідного інституту психології АПН УРСР. У 1990 році захистив кандидатську дисертацію. Працював доцентом кафедри педагогіки та психології, заступником декана педагогічного факультету, завідувачем кафедри дитячої психології Рівненського державного педагогічного інституту. У 1994–1995 рр. обіймав посаду декана історико-соціологічного факультету РДПІ. З 1995 р. по 2006 р. — декан педагогічного факультету Рівненського державного гуманітарного університету (РДГУ). З 1999 р. по 2015 р. — проректор з науково-педагогічної та навчально-методичної роботи РДГУ. З 2015 р. перший проректор РДГУ.

У 2003 р. за рішенням атестаційної комісії МОН України йому присвоєно вчене звання професора.

У 2005 р. захистив докторську дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук у Науково-дослідному Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України.

З 2003 р. завідувач кафедри вікової та педагогічної психології РДГУ.

Результатом цілеспрямованої науково-методичної роботи є науковий доробок близько 200 наукових праць. Р. В. Павелків – автор ряду книг, наукових статей, серед яких: монографії: «Розвиток моральної свідомості та самосвідомості у дитячому віці» (2004 р.), «Феноменологія морального розвитку особистості: детермінація, механізми, генезис» (2009 р.), монографія «Просоціальний розвиток особистості» (2013 р.); підручники: «Загальна психологія» (2002 р., 2009 р., 2013 р.), «Вікова психологія» (2011 р., 2015 р.), «Дитяча психологія» (2015 р.); навчальні посібники: «Педагогічна психологія» (2003 р.), «Дитяча психологія» (2008 р.), «Практикум з дитячої психології» (2008 р.), «Короткий довідник з дитячої психології» (2008 р.), «Дитяча психологія. Навчальний посібник для самостійної роботи студентів. Серія: САМ» (2013 р.), «Психодіагностичний інструментарій в умовах дошкільного закладу» (2013 р.).

Під керівництвом Павелківа Р. В. захищено 16 кандидатських дисертацій та 2 докторські дисертації. Здійснює керівництво докторантами, аспірантами та здобувачами наукових ступенів.

Член спеціалізованих Вчених рад із захисту докторських та кандидатських дисертацій: Рівненський державний гуманітарний університет (2000-2002 рр.); Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, (м. Київ, з 2004 р. по даний час); Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (м. Київ, з 2005 р. по даний час).

Головний редактор фахового видання «Психологія: реальність і перспективи», член редакційних колегій ряду психолого-педагогічних видань України.

Здобутки професора Павелківа Р. В. у навчально-виховній, науковій та громадській діяльності діяльності відзначені почесними званнями та нагородами:

  • Нагрудний знак «Відмінник освіти України» (2000 р.);
  • Почесна грамота Міністерства освіти і науки України (2001 р.);
  • Почесне звання «Заслужений працівник освіти України» (2003 р.);
  • Почесна грамота НАПН України (2006 р.);
  • Нагрудний знак МОН України «Петро Могила» (2006 р.);
  • Почесна грамота Рівненської обласної ради (2011 р.);
  • Почесна грамота Рівненської обласної державної адміністрації (2011, 2013 рр.);
  • Почесна грамота Верховної Ради України (2013 р.);
  • Почесний громадянин м. Рівне (2016 р.);
  • Орден «За заслуги» ІІІ ступеня (2016 р.);
  • Орден «Святого Рівноапостольного князя Володимира Великого» ІІІ ступеня (2018 р.)

 

Прізвище, ім'я, по батькові Посада, вчене звання Науковий ступінь
Павелків Роман Володимирович завідувач кафедри, професор доктор психологічних наук
Корчакова Наталія Вікторівна професор доктор психологічних наук
Немеш Олена Миколаївна професор доктор психологічних наук
Безлюдна Валентина Іванівна професор кандидат педагогічних наук
Березюк Тетяна Петрівна доцент кандидат психологічних наук
Кулаков Руслан Станіславович доцент кандидат психологічних наук
Кулакова Лариса Миколаївна доцент кандидат психологічних наук
Назаревич Вікторія В'ячеславівна доцент кандидат психологічних наук
Назарець Людмила Миколаївна доцент кандидат психологічних наук
Осьмак Любов Петрівна доцент кандидат психологічних наук
Піонтковська Діана Володимирівна доцент кандидат психологічних наук
Созонюк Ольга Степанівна доцент кандидат психологічних наук
Хомич Іванна Сергіївна доцент кандидат психологічних наук
Широких Анастасія Олегівна викладач доктор філософії
Яцюк Наталія Олександрівна доцент кандидат психологічних наук
Джеджера Ольга Володимирівна старший викладач  
Луцик Галина Олександрівна викладач  

Посада: завідувачка кафедри теорії і методики виховання

Науковий ступінь: доктор педагогічних наук

Вчене звання: професор

Профілі:

ORCID https://orcid.org/0000-0001-6906-3542

Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57213191425

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=yt1DpUwAAAAJ

Web of Science(WoS) https://app.webofknowledge.com/author/record/26622442

Контакти:

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів: історія освіти і виховання; методологія педагогічних досліджень, гендерні студії.

Біографія:

Народилася у м. Здолбунів Рівненської області. У 1983 році закінчила із золотою медаллю середню школу № 1  м. Здолбунів Рівненської області.

Інформація про вищу освіту: 

Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д. З. Мануїльського. 1987 р., російська мова та література, вчитель російської мови та літератури; 1993 р, практичний психолог, практичний психолог в галузі народної освіти.

Навчалася в аспірантурі (1993–1996) та докторантурі (2005–2008) за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Стаж роботи: 33 роки

Кар’єрний ріст

Трудову діяльність розпочала у 1987 р. вчителькою російської мови та літератури у Здолбунівській СШ № 1, наукову діяльність – у 1989 р. – викладачем Рівненського педагогічного інституту за сумісництвом. З 1997 р. й дотепер працює в Рівненському державному гуманітарному університеті на посадах старшого викладача, доцента, заступника декана, професора, завідувача кафедри, заступника директора Інституту педагогіки і психології з наукової роботи.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Виховання любові до матері у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського» (1997 р.). 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Докторська дисертація на тему «Гендерні підходи до освіти та виховання в історії вітчизняної школи і педагогіки (XX століття)» (2011 р.) 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (011 науки про освіту).

Наукові та професійні досягнення:

Член бюро громадської організації «Всеукраїнська асоціація Василя Сухомлинського» (дата реєстрації 06.03.1997), Всеукраїнської асоціації істориків педагогіки.

Заступник директора Інституту педагогіки і психології РДГУ на громадських засадах (з 2011 і до цього часу).

Заступник голови спеціалізованої вченої ради Д 47.053.01 в РДГУ (з 2017- й дотепер).

Член спеціалізованих вчених рад:

Д 74.053.01 в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини із захисту докторських та кандидатських дисертацій зі спеціальностей 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.05.2017 № 693).

Д 47.053.01 в РДГУ із захисту докторських та кандидатських дисертацій зі спеціальностей 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. (Наказ Міністерства освіти і науки України 22.12.2016 № 1604).

Директор Регіонального комплексного Науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу РДГУ (Рішення Вченої ради РДГУ. Протокол № 5 від 31 травня 2018 р.).

Керівник наукової школи «Розвиток вітчизняної освіти: різновекторність пошуків».

Головний редактор фахового збірника наукових праць РДГУ «Інноватика у вихованні» (категорія Б), (Індекс Copernicus).

Член редакційної колегії фахового журналу «Нова педагогічна думка» (категорія Б), (Індекс Copernicus).

Член міжвідомчої ради з координації наукових досліджень НАПН України (галузь педагогіка) (згідно Постанови Президії Національної академії педагогічних наук України від 23 червня 2016 р. № 1-2/9-175).

Лектор Рівненського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій (з 2002 року і дотепер) (Угода № 01-06/5 від 11.01.2019 р.).

Член експертної комісії МОН України щодо акредитаційної експертизи підготовки бакалаврів та магістрів з напряму підготовки, спеціальності 6.010102, 8.01010201 «Початкова освіта» у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії (наказ МОН України № 154-л від 04.02.2016 р.).

Голова експертної комісії МОН України щодо акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Педагогіка вищої школи» зі спеціальності 011 Освітні педагогічні науки за другим (магістерським) рівнем вищої освіти в Житомирському державному університеті імені Івана Франка (наказ МОН України № 2868-л від 07.12.2018 р.).

Учасниця міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом») (лист МОН від 10.09.2019 №1/9-573).

Гарант освітньо-наукової програми спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти.

Керівник проблемної групи здобувачів вищої освіти ступеня «магістр» педагогічного факультету «Методологічні засади магістерського дослідження з педагогіки» з 2016 року й дотепер.

Співкерівник Гендерного центру «Ми різні – ми рівні».

Науковий керівник науково-дослідної теми «Творче впровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в сучасному освітньо-виховному просторі Рівненщини» (реєстраційний номер 0118 U 00 30 66) (2018-2022).

Здійснює наукове керівництво здобувачами ступеня PhD, доктора наук.

Виступає офіційним опонентом дисертаційних досліджень.

Участь у держбюджетних темах:

Старший науковий співробітник держбюджетної теми «Громадянське виховання учнівської і студентської молоді в умовах суверенної України» (№ держреєстрації: 0102U005600), прикладна (2002-2005).

Науковий керівник держбюджетної теми «Теоретичні та методичні засади різновекторності інноватики у вихованні: досвід, реалії, перспективи» (№ держреєстрації: 0115U000268), фундаментальна (2015-2017).

Навчальні дисципліни, які викладає:

Технологія та організація наукових досліджень в освіті.

Технологічні аспекти роботи над дисертацією.

Історіографія та джерелознавство історико-педагогічних досліджень.

Методологія організації досліджень з освітніх, педагогічних наук.

Гендерна психологія.

Гендерний підхід в освіті і вихованні.

Автор понад 180 публікацій. Основні публікації:

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Logosha, R., Bondarenko, V., Samokhval, O., Pavelkiv, R., & Petrenko, O.B. (2019). Entrepreneurship education of future economists in the process of preparation. Journal of Entrepreneurship Education, 22(6) (Scopus). - Режим доступу: https://www.abacademies.org/articles/Entrepreneurship-education-of-future-economists-1528-2651-22-6-476.pdf; https://www.abacademies.org/journals/journal-of-entrepreneurship-education-inpress.html Scopus
  2. Mykola Pichkur, Mariia Oliiar, Oksana Petrenko, Iryna Rozman, Irina Demchenko, Liliya Ryabovol. Explenation of Paradigm Methodology of Specialists in Higher Education System Vocational Training // Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. – 2020. – Vol.12, №1 Sup. 1. - p. 267-292. Режим доступу: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/issue/view/RREM_12.1Sup1_2020 WOS
  3. Prof. Halyna Bilavych, PhD Oksana Kondur, PhDMariya Bahriy, Prof. Mariya P. Oliyar, Prof. Boris Savchuk, Prof. Nadiya Fedchyshyn, PhDIryna Humenuk, Prof. Mykola Pantiuk and Prof. Oksana Petrenko. Reading as a Cultural Practice of Modern Students. International Journal of Applied Exercise Physiology. 2322-3537. Р.131-144. Web of Science
  4. Oksana B. Petrenko, Tetiana S. Tsipan, Zhanna H. Stelmashuk, Nadiia M. Hrynkova and Liudmyla M. Balika. The Specificity of Preparing Students at Pedagogical Universities for Educational Activity in the Digital Epoch. Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment. 2020. Volume 8 No.3. р.460-471. Scopus
  5. Петренко О. Б. Роль педагогических журналов в развитии полиэтнического образования и школьного дела в Подкарпатской Руси. Русин. 2020. № 60. С.120-137. Web of Science. Scopus
  6. Redchuk, R., Doroshenko, T., Havryliuk, N., Medynskii, S., Soichuk, R., Petrenkо, O., Pavelkiv, R., Rybalko, P., Maliar, N., Maliar, E., Chornodon, M., Boretskyi,V. Developing the Competency of Future Physical Education Specialists in Professional Interaction in the Field of Social Communications. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 2020. 12 (4), 289-309. Scopus

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Петренко О. Б. Роль шкільного середовища Павлиської середньої школи часів В. Сухомлинського у розвитку креативності учнів. Спадщина В. О. Сухомлинського – джерело сучасної педагогічної науки і практики: монографія / упор. П. С. Олешко. Луцьк: Надстир’я, 2016. С. 63–73.
  2. Петренко О. Б. ПР і нові медіа в органах державної влади та місцевого самоврядування (загальні положення). Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій, 2016. 37 с.
  3. Петренко О. Б. ПР і нові медіа в органах державної влади та місцевого самоврядування: практичні завдання. Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій, 2016. 29 с.
  4. Петренко О. Б. Гендерний підхід в освіті й вихованні: навчально-методичний посібник. Рівне: О. Зень, 2017. 323 с.
  5. Петренко О. Б. Гендерний підхід в освіті й вихованні: навчально-методичний посібник. Рівне: Олег Зень, 2017. 323 с.
  6. Петренко О.Б. Передмова. Розділ 1. Інноватика у виховання: засадничі положення. Післямова. Інноватика у вихованні: теоретико-прикладні аспекти: монографія / Баліка Л. М., Бісовецька Л. А., Бричок С. Б., Гриневич М. Н., Гринькова Н. М., Грицюк Н. Й., Карпенчук С. Г., Климчук В. В., Кособуцька Г. П., Опанасюк В. В., Павелків О. М., Павелків Р. В., Петренко О. Б., Петренко С. В., Примак О. М., Пустовіт Г. П., Рабешко О. М., Сойчук Р. Л., Стельмашук Ж. Г., Ціпан Т. Т.; за наук. ред. О. Б. Петренко. Рівне: О. Зень, 2017. 365 с. С. 4-5; С. 6-28.; с.362-363.
  7. Енциклопедія позашкільної освіти / РДГУ, НМЦ інноваційних технологій виховного процесу НАПН України, РОІППО; головний ред. Г. П. Пустовіт. Рівне: О. Зень, 2017. С.81–83; 119–121.
  8. Петренко О.Б. Категорія «професійна гендерна компетентність педагога» у сучасному освітньому просторі // Conference Proceedings of the International Scientific Conference Economic and SocialFocused Issues of Modern World (October 24 – 25, 2018, Bratislava, Slovak Republic). The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2018; ISBN 978-80-89654-48-2; pp. 424, с.364–371.
  9. Жінки в історії соціальної роботи : колективна монографія / [Коляда Наталія, Кочубей Тетяна, Кравченко Оксана [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, ф-т соц. та псих. освіти, каф. соц. педагогіки та соц. роботи, Гендерний центр. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. с.31–49.
  10. Balika L., Petrenko О., Pustovit Н. The use of innovative technologies in the process of training of doctor of philosophy (PhD) in the specialty “011 Education Sciences” (Використання інноваційних технологій у підготовці доктора філософії (PhD) зі спеціальності «011 Науки про освіту») // Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2019; ISBN 978-83- 946765-5-1; pp. 495, illus., tabs., bibls, р. 216–226.
  11. Nadiia Hrynkova, Oksana Pertrenko, Zhanna Stelmashuk. The formation of physical and moral culture of personality of child in the context of the provisions of the new ukrainian school: theoretical and methodical aspects // Vzdelávanie a spoločnosť IV. Medzinárodný nekonferenčný zborník. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2019. С.92–115.
  12. Петренко О. Б. «Віддана мені, як і я їй»: Про Ганну Іванівну Сухомлинську: Монографія. Рівне: Волин. обереги, 2020. 100 с.
  13. Петренко О. Б., Баліка Л. М., Ваколюк А. М., Гринькова Н. М., Стельмашук Ж. Г. Актуальні проблеми освіти і виховання: навч.-метод. посіб. / РДГУ; уклад.: О. Б. Петренко, Л. М. Баліка, А. М. Ваколюк, Н. М. Гринькова, Ж. Г. Стельмашук. Рівне : РДГУ, 2020. 116 с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Петренко О. Б. Постнекласична парадигма освіти й виховання: теоретичний аналіз. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін.. Рівне, 2016. Вип. 3. С. 40–49.
  2. Петренко О.Б. Використання ІТ у виховному процесі: можливості, переваги, ризики, перспективи. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін.. Рівне, 2017. Вип. 4. С. 40–47.
  3. Петренко О. Б., Пелех Ю.В., Пелех Л.Р. Інноваційне управління вищими навчальними закладами: теоретичний аналіз проблеми. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін.. Рівне, 2017. Вип. 5. С. 31–41.
  4. Петренко О.Б. Методологічні основи гендерного підходу в освіті й вихованні. Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2015. Вип. 759. С.138–149.
  5. Петренко О.Б. Діяльність державного психоаналітичного інституту (1923-1925) у контексті розвитку психології і психоаналізу. Психологія: реальність і перспективи: зб. наук. пр. упоряд. Р.В. Павелків; ред.кол.: Р.В. Павелків, В.І. Безлюдна, Н.В. Корчакова. Рівне: РДГУ, 2016. Вип. 7. С.165–170.
  6. Петренко О. Б. Проблема самореалізації особистості у концепції М. М. Рубінштейна. Психологія: реальність і перспективи: зб. наук. пр. упоряд. Р.В. Павелків ; ред.кол.: Р.В. Павелків, В.І. Безлюдна, Н.В. Корчакова. Рівне: РДГУ, 2017. Вип. 8. С. 215–220
  7. Петренко О. Б. Психоаналітична педагогіка: інновація ХХІ ст. чи історико-педагогічна реконструкція досвіду першої третини ХХ ст. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін.. Рівне, 2017. Вип. 6. С. 53–63.
  8. Петренко О. Б. Рівненський державний гуманітарний університет як суб’єкт педагогічної освіти регіону. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2017. Вип. 32. С. 84–92.
  9. Петренко О.Б. Проблеми педагогічної психології і педагогіки у творчій спадщині В. М. Бєхтєрєва. Психологія: реальність і перспективи: зб. наук. пр. упоряд. Р.В. Павелків ; ред.кол.: Р.В. Павелків, В.І. Безлюдна, Н.В. Корчакова. Рівне: РДГУ, 2017. Вип. 9. С. 105–111.
  10. Петренко О. Б. Дефініція і сутнісне наповнення поняття «освітнє середовище» у контексті сучасної освітньої парадигми. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін.. Рівне, 2018. Вип. 7. С. 6–17.Copernicus
  11. Петренко О.Б. Оповідання Василя Сухомлинського у «Філософії для дітей» М. Ліпмана. Вісник Житомирського державного університету. 2017. Вип. 5(91). С.83–90. Copernicus
  12. Петренко О.Б. Педагогічний коучинг у діяльності учителя у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа». Нова педагогічна думка. № 1 (93). С.62–67 Copernicus
  13. Петренко О.Б. Ганна Іванівна Сухомлинська – педагог, популяризатор доробку Василя Сухомлинського. Наукові записки / Ред. Кол.: В.Ф.Черкасов, В.В.Радул, Н.С.Савченко та ін. Кропивницький: «КОД», 2018. Вип. 171. С.117–123. Copernicus
  14. Петренко О.Б. Трансформація ідеї материнської педагогіки: від Я. А. Коменського до В. О. Сухомлинського. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. /упор. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне, 2018. Вип. 8. С. 62–82. Copernicus
  15. Петренко О.Б., Пустовіт Г.П. Історико-педагогічний вимір розвитку екологічної освіти учнів у закладах позашкільної освіти. Нова педагогічна думка. № 1. С. 136–145. Copernicus
  16. Петренко О.Б. Роль теорії домінанти О. Ухтомського (1875–1942) у розвитку комплексної науки про людину. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол. : О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне, 2019. Вип. 9. С. 6–16. Copernicus
  17. Петренко О.Б. Методологічні основи реконструкції педагогічної системи Василя Сухомлинського в освітньому просторі Нової української школи. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упор. О. Б. Петренко; ред. кол.: О. Б. Петренко, Р. Л. Сойчук, Т. С. Ціпан та ін. Рівне, 2019. Вип. 10. С. 40–49. Copernicus
  18. Петренко О.Б. Активні й інтерактивні методи полікультурного виховання учнів різних вікових груп. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол. : Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 11 Том 1. С.17-24. Copernicus
  19. Петренко О. Б., Баліка Л. М., Бричок С. Б. Навчальна діяльність Інституту дитячого читання про розробку педагогічних ідей про дитячу літературу і дитячих письменників (1920-1930 рр.). Гірська школа українських Карпат. 2020. № 22. С.67-72.
  20. Петренко О.Б. Питання сімейного виховання в контексті філософсько-педагогічної спадщини німеччини (середина ХVІІІ –початок ХХІ століття). Інноватика у вихованні. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 12. С.27-40.

Авторські свідоцтва:

  1. № 73812. Навчальний посібник «Гендерний підхід в освіті й вихованні» (12.09.2017).
  2. № 79504. Монографія «Інноватика у вихованні: теоретико-прикладні аспекти» (01.06.2018).
  3. № 89073. Монографія «Жінки в історії соціальної роботи». (29.05.2019).
  4. № 99105. Монографія «Гендерний вимір шкільної освіти в Україні (ХХ століття)». (17 серпня 2020 р.).
  5. № 99106. Монографія «Віддана мені, як і я їй: Про Ганну Іванівну Сухомлинську» (17 серпня 2020 р.).

Наукове керівництво здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня:

  1. Зубілевич М. І. «Гендерне виховання дівчат-підлітків у Великій Британії». Київ, 2007. К 26.454.01
  2. Шагай (Гринькова) Н. М. «Педагогічні умови морального виховання учнів початкових класів у позашкільних навчально-виховних закладах». Херсон, 2007. К 67.053.01
  3. Гудовсек О. А. «Становлення і розвиток естетичного виховання учнів у позашкільних закладах України (1954-1991 рр.)». Рівне, 2011. К 47.053.01
  4. Генсіцька-Антонюк Н. О. «Відображення гендерних особливостей особистості у підручниках з математичних дисциплін для 1-9 класів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)», Умань, 2014. Д 74.053.01
  5. Стельмашук Ж. Г. «Проблема виховання дисциплінованості учнів у вітчизняній школі в умовах роздільного навчання (1943-1954 рр.)», Рівне, 2015. К 47.053.01
  6. Шевченко О. В. «Формування комунікативної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей у процесі вивчення філологічних дисциплін» 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Рівне, 2016. К 47.053.01
  7. Баліка Л. М. «Розвиток інтересу до читання в учнів у процесі діяльності шкільних бібліотек в Україні (1962–1991 рр.)». Рівне, 2017. Д 47.053.01
  8. Шпичак І. П. «Проблеми виховання дітей у творчій спадщині В. Ф. Шмідт (1889–1937 рр.)». Рівне, 2017. Д 47.053.01
  9. Федорук О. М. «Формування фахової компетентності майбутніх документознавців в галузі електронного документообігу у професійній підготовці», Рівне, 2020, 011 – Освітні, педагогічні науки. ДФ 47.053.002

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

Керівництво магістранткою психолого-природничого факультету Тищенко І. А., яка зайняла І місце у II етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2012, 2013); магістранткою педагогічного факультету Демʼянюк І. В., яка зайняла ІІІ місце у II етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2016 р.).

Нагороди: Грамота АПН України (вересень 2008 р.), Почесна грамота обласної ради (Наказ №173 від 12 травня 2011 року), Почесна грамота НАПН України (наказ №128-ое від 19.10.2017 р.), Медаль НАПН України «К. Д. Ушинський» (наказ № 45-к від 19.11.15 р.), Медаль НАПН України «Григорій Сковорода» (наказ № 3-к від 18.03.2016 р.), Грамота Верховної Ради України (№ 389-к від 30.06.2017 р.), Нагрудний знак МОН України «Василь Сухомлинський» (№ 301, наказ № 332-Н від 31.07.2018 р.). Медаль Національної академії педагогічних наук України «Леся Українка» (№ 55, наказ № 6к від 8 лютого 2021 р.).

Підвищення кваліфікації

  1. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра педагогіки, психології та корекційної освіти. Тема: «Науково-педагогічна діяльність кафедри, організація освітнього процесу та методика викладання дисциплін психолого педагогічного циклу». Сертифікат про стажування ПС 02139765/4-19 від 16.12.2019 р.
  2. Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave – School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava) (скорочено до «VŠEMVS») (Словацька Республіка). Тема «Наукова діяльність, організація навчального процесу та методика викладання в європейських вищих навчальних закладах» (з 27.08.2018 р. по 29.10.2018 р.) Сертифікат про стажування № 113-C від 29.10.2018 р.
  3. Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Онлайн навчання як нетрадиційна форма сучасної освіти на прикладі платформи Moodle». Сертифікат ES №2353\2020, від 16.11.2020 р. м. Люблін, Польща. 1,5 кредита ECTS (45 годин).
  4. Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Використання в сучасній онлайн освіті можливостей хмарних сервісів на прикладі платформи Google meet, Google Сlassroom». Сертифікат ES №3341\2020, від 21.12.2020 р. м. Люблін, Польща. 1,5 кредита ECTS (45 годин).
  5. Навчання на онлайн-платформі за підтримки Міністерства освіти і науки України:
  • «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» студії онлайн-освіти EdEra та громадської спілки «Освіторія» (60 год., сертифікат від 2 вересня 2018 року).
  • Онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». Сертифікат 14.04.2019. 30 годин.
  • Онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні». Сертифікат 14.04.2019. 32 години.
  • Онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти». Сертифікат 07.05.2019. 80 годин.
  • Онлайн-курс «Академічна доброчесність». Сертифікат 13.10.2019. 4 години.
  • Онлайн-курс «Ключові уміння 21-го століття» студії онлайн-освіти EdEra. Сертифікат 31.05. 2020. 5 годин.
  • Онлайн-курс Prometeus «Наукова комунікація в цифрову епоху» (90 год., сертифікат 11.06.2020).
  • Онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формат навчання». (30 год., сертифікат 19.10.2020).
  • Онлайн-курс Prometeus «Жінки та чоловіки: гендер для всіх». (60 год., сертифікат 15.03.2021).

Back to top