31 травня 2021р. працівники РДГУ взяли участь у 8-годинному науково-практичному консультаційному тренінгу-семінарі “Брендування ЗВО – запорука успіху в умовах конкуренції”, який презентували Галина Студінська (доктор економічних наук з 18-річним практичним досвідом у сфері маркетингу та бренду, автор монографій з брендингу, бренд-орієнтованої економіки та бренду в національній економіці) та Володимир Студінський (доктор історичних наук, автор публікацій з питань маркетингу та брендингу, розробник навчальної програми “Економіка освіти”).
Команду РДГУ представляли:
– Ольга Крет (ініціатор участі РДГУ у тренінгу-семінарі, відповідальна за організацію маркетингової діяльності);
– Клавдія Джеджера (заступник голови приймальної комісії);
– Василь Левчук (відповідальний секретар приймальної комісії);
– Вікторія Рибак (керівник центру студентської соціальної служби);
– Олександр Герасименко (заступник голови приймальної комісії № 1);
– Олена Байло (керівник навчально-методичного відділу (ліцензування та акредитації));
– Тетяна Мартинюк (старший інспектор деканату психолого-природничого факультету);
– Анастасія Кінащук (старший інспектор Центру міжнародних відносин та роботи з іноземними студентами);
– Микола Пікула (керівник відділу зв’язків з громадськістю);
– Ірина Андрощук (керівник відділу аспірантури).
У програмі тренінгу було представлено: загальне розуміння бренду та брендингу; бренд ЗВО у концепції БОНЕ; алгоритм побудови бренду ЗВО; вибір стратегії розвитку ЗВО; побудова ефективних бек-офісу та фронт-офісу ЗВО; вибір бренд-комунікацій для просування ЗВО; розробка бренд-іміджу ЗВО через створення його образу.
Дякуємо спікерам та особлива подяка Ользі Крет за залучення Центру міжнародних відносин до участі у тренінгу!
Далі буде брендування…
Бажаємо нашій команді успіху та підтримки з Вашого боку!