«ПОНЯТІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АПАРАТ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІ ПІДХОДИ».

Семінар організовано відділом педагогічного джерелознавства та біографістики Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського НАПН України спільно з Відділенням загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України, кафедрою педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені професора Є. Пєтухова Херсонського державного університету, Педагогічним інститутом Київського університету імені Бориса Грінченка, кафедрою теорії і методики виховання Рівненського державного гуманітарного університету.

Науково-методологічний семінар з історії освіти об’єднав понад 60 наукових і науково-педагогічних працівників, здобувачів вищої освіти. У роботі семінару взяли участь викладачі РДГУ – завідувачка кафедри, докторка педагогічних наук, професорка, Петренко О. Б.; кандидатки педагогічних наук, доцентки Баліка Л. М., Бричок С. Б., Гринькова Н.М., Стельмашук Ж. Г.; здобувачки ступеня PhD Бондарець М. А., Коваль К. Ю., Лелюх С. Р., Петренко І. Ф., Петрушко Ю. О.

Предметом обговорення були такі питання: понятійно-термінологічна система сучасної історико-педагогічної науки; педагогічний понятійно-термінологічний апарат у структурі історико-педагогічних дисертацій: критичний аналіз; вплив зарубіжної понятійно-термінологічної лексики на вітчизняні історико-педагогічні дослідження; відображення історії розвитку педагогічних понять і термінів у науковій, навчальній та довідковій літературі; розвиток історико-педагогічної терміносистеми в незалежній Україні (1991–2021).

19 травня 2021 року у рамках ініціативи “Open IT” за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» буде проведено вебінар з циклу навчальних заходів “Інструменти успішного працевлаштування 2.0” для студентів Рівненського державного гуманітарного університету.

 

Всього заплановано до проведення 6 вебінарів для студентів найбільших вищих навчальних закладів області.

 

На вебінарі поговоримо про джерела пошуку роботи:

  • особливості job boards
  • рекомендації щодо оформлення профілю на професійних ресурсах
  • apprenticeship programs

 

Розберемося, як краще підготуватися до проходження співбесіди. Розглянемо :

  • види співбесід
  • особливості ведення продуктивної комунікації з потенційним роботодавцем

 

Спікерки заходу:

Ірина Черевко, СЕО Yellow Recruiting Company

Ірина Андріюк, Senior recruiter Yellow Recruiting Company

 

Дата: 19 травня

Час: 17:00 - 19:00

 

Платформа: ZOOM, посилання для приєднання:

https://us02web.zoom.us/j/82655086895?pwd=MmFMamwydVhRaFNWOUduek05bmw4QT09

Мова: українська

 

Ініціатива реалізується Rivne IT Cluster за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Стажуванняпедагогічних працівниківв Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis Universityза програмою підвищення кваліфікації «Дистанційна освіта:інноваційні методи та цифрові технології» (180 годин, 6 кредитів ECTS) 1 червня – 30 липня 2021 р.м. Новий Сонч, Польща http://wsb-nlu.edu.pl
Проходження стажування відбувається в дистанційній формі на базі інноваційної цифрової платформи CloudA – унікальній інноваційній розробціWyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University.
ПРОГРАМА СТАЖУВАННЯ
Модуль 1. Дистанційна освіта: досвід та перспективи. (30 год/1 кредит ECTS)1.1 Підготовка висококваліфікованих фахівців в ХХІ столітті: роль та можливості дистанційної освіти.1.2 Інноваційне лідерство Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University в дистанційній освіті: унікальні можливості інтегрованої ІТ-системиCloudA.1.3 Дистанційна освіта в цифрову епоху: погляд в майбутнє.
Модуль 2. Дистанційне навчання в дії. ІТ-система CloudA: комплексне обслуговування студента. (60 год/2 кредити ECTS)2.1 Розклад, навчальні плани та віртуальний журнал.2.2 Навчальні матеріали, завдання, тести, оцінка.2.3 Участь в інтерактивних заняттях і контакт з лекторами.2.4 Обробка платежів.2.5 Обробка дипломних робіт.2.6 Мобільний додаток для дистанційного навчання.
Модуль 3. Мультитрансляція. Використання передових досягнень цифрових технологій в дистанційній освіті. (30 год/1 кредит ECTS)3.1 Відмінність мультитрансляції від класичних форм дистанційного електронного навчання.3.2. Мультипередача класів (одночасна передача потоків даних, видимих учасникам в окремих вікнах).3.3 Участь у заняттях з будь-якої точки світу за допомогою будь-якого мобільного пристрою.
Модуль 4. Особливості роботи викладача на сучасній цифровій дистанційній платформі. (30 год/1 кредит ECTS)4.1 Розвиток техніко-інформаційних компетентностей, необхідних для роботи в цифрову епоху.4.2 Соціокультурні та мовні компетентності сучасного викладача.4.3 Набуття компетентностей та розвиток професійних здібностей педагогічних працівників за допомогою цифрових технологій.
Модуль 5. Дистанційна процедура вступу абітурієнта до університету. (30 год/1 кредит ECTS)5.1 Документи, необхідні для вступу в університет.5.2 Формування та подача заявок на вступ в дистанційній формі.5.3 Обробка заявок на вступ.
Заняття проходять в дистанційній формі.Всім, хто успішно пройде програму стажування, надається відповідний сертифікат про проходження стажування (180 годин, 6 кредитів ECTS).
Деталі щодо умов участі на сайті університету за посиланням:https://www.wsb-nlu.edu.pl/en/internship
Реєстрація на сайті університету за посиланням:https://wsb-nlu.clouda.edu.pl/WydarzeniaZapisy/Formularz/108
Термін подання заявок (реєстрації на програму) до 25 травня 2021  року.
Контакти та консультації:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..pl

20 травня 2021р. відбувся Fullbright webinar, присвячений інтернаціоналізації вищої освіти у контексті досвіду США та України. На вебінарі були присутні 73 учасники з усієї України, серед яких і Рівненський державний гуманітарний університет.

Фулбрайтівські випускники та запрошені фахівці (Єлизавета Щепетильникова, Сергій Курбатов, Дмитро Шеренговський) обговорили питання співробітництва українських та американських ЗВО, формування університетських стратегій інтернаціоналізації, інші практики міжнародної діяльності, національні програми та міжнародні тенденції.

Дякуємо усім, хто долучився до вебінару, та сподіваємось, що нові знання покращать рівень Вашої обізнаності про інтернаціоналізацію ЗВО та важливість цього процесу у теперішніх реаліях!

13 травня 2021 року у приміщенні актової зали корпусу № 2 (вул. Пластова, 31)  в рамках святкування професійного свята – Дня науки України відбулось пленарне засідання звітної наукової конференції викладачів, співробітників і здобувачів вищої освіти Рівненського державного гуманітарного університету за 2020 рік.

Відкрив конференцію т.в.о. ректора, перший проректор, Заслужений працівник освіти України, професор  Павелків Роман Володимирович.

З доповідями виступили:

  • проректор з наукової роботи, доктор економічних наук, професор Дейнега Олександр Вікторович «Звіт про наукову та науково-технічну діяльність Рівненського державного гуманітарного університету у 2020 році та перспективні вектори наукових досліджень»;
  • доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри іноземних мов Павелків Катерина Миколаївна «Концепт іншомовності в сучасному науково-педагогічному дискурсі»;
  • доктор економічних наук, доцент, професор кафедри менеджменту Пелех Оксана Богданівна «Структурні дисбаланси зовнішньоекономічної діяльності України»;
  • доктор історичних наук, доцент, професор кафедри історії України Прищепа Олена Петрівна «Освітні практики Речі Посполитої на Правобережній Україні (1773-1793 рр.)».

Почесними грамотами ректорату були відзначені науковці за вагомий внесок у розвиток науки, переможці II туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей та переможці конкурсу «Науковець РДГУ – 2020».    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to top