? Як дізнатися, чи потрібно мені подавати мотиваційні листи під час вступу?

2023 року ВСІ вступники до закладів фахової передвищої та вищої освіти мають подавати мотиваційні листи, це складова частина заяви на вступ. Єдиний виняток – вступники у магістратуру за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» за державним замовленням Національного агентства України з питань державної служби.

? Мотиваційні листи треба відвозити/надсилати безпосередньо до закладу освіти?

Якщо ви реєструєте електронний кабінет та подаєте заяви в електронній формі, то й мотиваційний лист додаєте до кожної заяви виключно через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі подання заяв на вступ.

Безпосередньо до закладу освіти мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв на вступ у паперовій формі.

Якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують викладену інформацію, то їх треба надсилати на електронні скриньки Приймальних комісій закладів освіти, якщо це передбачено Правилами прийому конкретного закладу освіти.

В електронному кабінеті завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них не передбачено. Додається тільки текст мотиваційного листа, який під час реєстрації заяви в закладі освіти роздруковується Приймальною комісією.

? Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет? Не бачу такої опції.

Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання в модулі “Подача заяв на вступ”. Отже, заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких уже відкрито подання заяв. Нині це вступники до закладів ФПО.

Для вступників до ЗВО подання заяв, а отже й мотиваційних листів, буде доступно:

з 19 липня – вступ на бакалавра, молодшого бакалавра, магістра медичного, ветеринарного, фармацевтичного спрямувань;

з 31 липня – вступ на магістра.

Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.

? Як дізнатися вимоги до мотиваційного листа?

Вимоги до мотиваційних листів визначає кожен заклад освіти в своїх Правилах прийому. 2023 року переглянути ці вимоги можна безпосередньо в електронному кабінеті вступника. Для цього здійсніть пошук конкурсної пропозиції, що вас цікавить, та в колонці “Назва випробування” біля напису “Мотиваційний лист” натисніть на активне посилання “Вимоги”. Наполегливо рекомендуємо ознайомитися з цією інформацією до подання кожного мотиваційного листа.

? Якщо я писав текст листа в кабінеті, натиснув кнопку “Зберегти”, а мене повернуло на головну сторінку й нічого не збереглося?

Найімовірніше ви створювали текст листа понад 120 хвилин, передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад Word або Google-Документи, а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.

? Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?

Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус "Затримано" або “Зареєстровано в ЄДЕБО”) текст листа редагувати неможливо.

? Яка максимальна кількість символів під час написання мотиваційного листа в електронному кабінеті?

Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 000 символів. Водночас вимоги щодо кількості символів визначає заклад освіти.

Наприклад, вимога закладу освіти:

обсяг листа – не менш як 200 і не більш як 600 слів.

Наполегливо радимо дотримуватися цих вимог, адже кожен лист розглядається Приймальними комісіями та враховується під час формування рейтингового списку вступників.

З фейсбук сторінки Державне підприємство «ІНФОРЕСУРС»

З 1 липня  2023 р. триває важливий етап вступної кампанії – реєстрація електронних кабінетів вступників (на освітні ступені бакалавр і магістр). У Рівненському державному гуманітарному університеті з метою надання консультацій з даного питання та практичної допомоги у створенні електронних кабінетів вступників працює інформаційно-консультаційний центр (вул. Степана Бандери, 12 – для вступників на бакалаврат; вул. Пластова, 31 – для вступників до магістратури). Протягом цього часу його послугами вже скористались майбутні вступники з Рівненської, Волинської, Житомирської, Тернопільської, Хмельницької, Донецької, Харківської, Миколаївської, Херсонської та Закарпатської областей. Крім того, у центрі можна переглянути профорієнтаційні матеріали, поспілкуватись з актуальних питань вступу в університет з  представниками приймальної комісії та випускових кафедр, зареєструвати пільгу. 

Робочі будні центру – на світлинах:

 

 

 

 

   

Додаткова реєстрація вступників для складання Єдиного вступного іспиту (ЄВІ) та Єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) розпочинається 12 липня та закінчується о 18:00 14 липня 2023 року .

Для здійснення реєстрації необхідно надіслати на електронну адресу:

або приймальної комісії університету (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.);

або головного технічного секретаря приймальної комісії (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.);

або відповідальної особи за реєстрацію вступників відповідного факультету:

  • психолого-природничий факультет – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • факультет історії, політології та міжнародних відносин – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • факультет математики та інформатики – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • педагогічний факультет – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • художньо-педагогічний факультет - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • інститут мистецтв – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;  
  • філологічний факультет – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

скановані копії або фотокопії:

  • заповненої заяви-анкети (pdf (rshu.edu.ua) з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка;

  • документа, що посвідчує особу;

  • облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);

  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень);

  • медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання);

  • фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;

Не забудьте зазначити:

у темі листа – прізвище, ім’я, по батькові вступника;

у тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові (повністю) та номер облікової картки платника податків (за наявності).

Університет зобовязується:

сформувати екзаменаційний лист учасника ЄВІ, ЄФВВ;

вносити виправлення у разі допущення помилок на підставі звернень учасників з допомогою електронного або мобільного зв’язку;

надіслати скановану копію екзаменаційного листа на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті учасника;

надіслати екзаменаційний лист з допомогою  поштового зв’язку (якщо про таку необхідність буде зазначено в заяві-анкеті).

Оформлений екзаменаційний листок необхідно отримати особисто не пізніше ніж за два тижні до початку вступних випробувань, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.

З програмами магістерських тестів, загальною характеристикою тестів, схемою нарахування балів можна ознайомитись за посиланням https://testportal.gov.ua/uchasnyku-vstupnyh-vyprobuvan/ .

Якщо під час перевірки документів буде установлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.

Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) створюється інформаційна сторінка «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Усі необхідні консультації щодо реєстрації можна отримати за телефонами:

098-475-67-22

0362-26-48-69

Цьогоріч конкурсні баталії молодих співаків, ініційовані Інститутом мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету, увінчалися Гала-концертом, який відбувся в рамках партнерства 21 червня 2023 року в Інституті музики Жешувського університету. І хоч не всім пощастило побувати в польському місті на заздалегідь запланованій організаторами V Міжнародного вокального конкурсу «Бурштинові солоспіви» урочистій акції, але вручення нагород і виступи переможців додали нову яскраву сторінку у літопис поважного музичного змагання.

А втім маленький ювілей співочого турніру видався напрочуд успішний і багатий на події. За це безмежна вдячність українським воїнам – нашим відважним героям-захисникам, які щомиті мужньо виборють для нас можливість жити і реалізовувати творчі ідеї!

Отже, відмічу окремі деталі конкурсу, сповненого духом творчого суперництва і благородних вчинків.

По-перше, наперекір війні Міжнародний вокальний конкурс «Бурштинові солоспіви» відновив свою роботу, поєднавши різні формати: дистанційне прослуховування відеозаписів програм учасників і живе звучання дивовижних голосів переможців на заключному концерті. Задля справедливості варто зазначити, що високоповажним членам журі на чолі з Головою – народним артистом України, лауреатом Шевченківської премії Анатолієм Кочергою не легко було визначити найкращих молодих співаків. Всі учасники гідно підготувалися до конкурсних випробувань. Тому члени міжнародного журі жертвували своїм часом, щоб ретельно вибрати і неупереджено назвати імена переможців.

По друге, завдячуючи високому професіоналізму авторитетного журі, а одночасно їх вболіванню за кожного конкурсанта, в ході обговорення результатів оцінювання і визначення нагород, передбачених Положенням вокального турніру, було оголошено про спеціальні премії: 100 євро отримала наймолодша учасниця конкурсу Марта Качор, учениця Дублянської дитячої школи мистецтв ім. С. Турчака (Україна) від Діну Дойни Паладе, професорки оперного співу Консерваторії ім. Дж. Верді в Турині (Італія); за найкраще виконання українського солоспіву 100 євро отримав Іван Ковальов, студент Одеської національної музичної академії ім. А. Нежданової (Україна) від Оксани Мирончук, артистки Королівського оперного театру в Осло (Норвегія).

По-третє, в рамках V Міжнародного вокального конкурсу «Бурштинові солоспіви» вперше було проведено ряд науково-методичних заходів, спрямованих на вирішення актуальних проблем вокальної педагогіки і виконавства. Круглий стіл «Вокальне виконавство: сучасні виміри та перспективи» (23.05.23) зібрав у дистанційному форматі понад півсотні науковців, педагогів і студентів, які цікавляться досягненнями мистецтва співу та інноваційними розробками розвитку співочого голосу. Цінно, що на пленарному засіданні Круглого столу з доповідями виступили члени журі вокального конкурсу, висвітливши найбільш важливі аспекти підготовки молодих співаків до творчих змагань. Учасники панельної дискусії обговорювали питання збереження в культурі ХХІ століття кращих традицій вокального мистецтва, а також розглянули специфіку навчання співу в контексті новітніх виконавських практик.

Приємною несподіванкою для наймолодших учасників вокального конкурсу, а водночас насиченим корисними порадами для викладачів став безкоштовний майстер-клас, який провела Дойна Діну Паладе [Doina Dinu Palade]. Професорка оперного співу Консерваторії ім. Дж. Верді в Турині люб’язно поділилася секретами вокальної майстерності, надала практичні рекомендації щодо процесу формування виконавської культури юних співаків. Під час онлайн-зустрічі (27.05.23) з Дойною Діну Паладе учасники могли випробувати свої творчі сили і попрацювати над удосконаленням співочих навичок. Це дуже потрібна акція для вокалістів-початківців, а особливо для українських учнів, які попри складності військового часу наполегливо втілюють свою мрію – розвивають свій талант. Схвально, що в цьому їх підтримують не тільки наставники, але й іноземні партнери. Завдяки такій плідній міжнародній співпраці ми рухаємося до перемог!

Безумовно, оптимальні умови вокального конкурсу – це сцена. Тому справжнім святом став для конкурсантів Гала-концерт, заклавши доволі обнадійливі прогнози на майбутнє співочого турніру. Українську делегацію, хоч і не чисельну, радо вітали польські колеги. Директор Інституту музики Жешувського університету, доктор габілітований Мірослав Димон [Мirosław Dymon]  запевнив, що подібні мистецькі події скріплюють міцні союзи між Україною і європейським співтовариством.

Чудово, що фінальний концерт V Міжнародного вокального конкурсу «Бурштинові солоспіви» відбувся за участю студенток Інституту мистецтв РДГУ – Лауреатки ІІІ ступеню конкурсу Софії Вознюк (клас доцента А. Я. Бондарчук) та Лауреатки І ступеню конкурсу Софії Мозоль (клас професора Н. П. Фарини). Неповторним голосом і артистизмом зачарував польську публіку виступ рівненської мега-зірки народної артистки України Наталії-Марії Фарини.

Шкода, що в Гала-концерті не змогли виступити українські переможці сильної статі. З відомих причин вони не можуть полишати рідну країну. Тож головна передумова повернення Міжнародного вокального конкурсу «Бурштинові солоспіви» у звичне русло сценічного життя – це перемога України у війні з російською агресією.

Це найбільша і найзаповітніша мрія!!!               

 

 

   

 

 

 

 

Тетяна Прокопович

виконавчий директор конкурсу,

кандидат мистецтвознавства

Де взяти пароль для кабінету? Це має бути пароль від електронної пошти?

Пароль для електронного кабінету вступника ви маєте придумати самостійно і запам'ятати (чи записати), щоб використовувати його для входу в кабінет. Радимо не використовувати однаковий пароль із вашою електронною поштою.


Чи можна зареєструвати електронний кабінет вступника за логіном та паролем від кабінету УЦОЯО?

Ні, не можна. Логін та пароль від кабінету УЦОЯО – це параметри входу в зовсім іншу систему, а саме реєстрації та складання НМТ/ ЗНО. Для реєстрації електронного кабінету вступника потрібно зазначити унікальні логін (ваш e-mail) та пароль.


Що робити, якщо я не встиг активувати кабінет за 15 хвилин?

Пройдіть усю процедуру реєстрації електронного кабінету спочатку.


Як діяти, якщо я зареєстрував кабінет на пошту, до якої не маю доступу?

Якщо ви зареєстрували електронний кабінет, але не змогли його активувати через відсутність доступу до електронної пошти, потрібно пройти процедуру реєстрації кабінету спочатку та вказати актуальну електронну скриньку.


Що робити, якщо я забув пароль від кабінету, спробував кілька разів угадати, але система мене заблокувала?

Якщо ви кілька разів зазначили неправильний пароль і перевищили ліміт невдалих спроб авторизації, то система блокує вас на 5 хвилин. Переконливо просимо не вгадувати пароль, а скористатися функцією «Забули пароль?».


Я забув логін до свого кабінету. Як відновити доступ?

Для зміни логіна надішліть відповідну заяву на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Додайте до листа сканкопії документа про освіту та документа, що посвідчує особу. Заяву необхідно відправити з актуальної електронної адреси, яку в подальшому ви будете використовувати як ЛОГІН ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ.

Зверніть увагу: заяву на зміну логіна може надіслати лише вступник.


Реєстрував кабінет торік, а тепер не можу в нього зайти, які мої дії?

Усі електронні кабінети вступників, зареєстровані в минулих роках, неактивні. Вам треба створити новий кабінет.


Як завантажити документи в кабінет? Чи треба завантажувати додаток до свідоцтва про освіту?

Під час реєстрації електронного кабінету для вступу до закладів вищої або фахової передвищої освіти жодні документи чи додатки до них завантажувати в кабінет не потрібно. 2023 року в електронний кабінет вступник завантажує ТІЛЬКИ СВОЄ ФОТО.


Як мені подати заяву на творчий конкурс (співбесіду), якщо в кабінеті недоступно подання заяв?

Очевидно, ви намагаєтеся подати заяви на вступ, приймання яких починається пізніше. Заява на вступне випробування (співбесіда, творчий конкурс) та заява на вступ – це різні типи заяв. Подання заяв на вступне випробування відбувається в окремому модулі електронного кабінету «Реєстрація на вступне випробування».


Якщо я планую подавати заяви до ЗВО на основі різних документів про освіту, то мені треба створювати кілька кабінетів?

Ні, ви створюєте один кабінет на основі одного з документів про освіту, а інший має відобразитися вже в кабінеті, або ви можете додати його туди самостійно.


А якщо я хочу вступати одночасно і до ЗВО, і до профтеху, я маю реєструвати різні кабінети?

Так. Для цього реєструвати потрібно два різні електронні кабінети, але можливо вказати однакові логін та пароль.


Як діяти, якщо я хочу вступати до ЗВО, а кабінет зареєстрував для вступу у профтех?

Зареєструвати новий електронний кабінет, у якому передбачено реєстрацію для вищої та фахової передвищої освіти.


Не можу зареєструвати кабінет, бо видає помилку, що робити?

Алгоритм дій вступника в разі кожної з помилок прописаний у відповідних інструкціях, які розміщені на сайті  vstup.edbo.gov.ua


Якщо я змінила прізвище, як мені зареєструвати електронний кабінет?

Зверніться до приймальної комісії найближчого закладу вищої чи фахової передвищої освіти: там допоможуть внести в базу нові дані. Також ви можете надіслати копії документа про освіту, документа, що посвідчує особу (якщо ID картка, то з двох сторін), документа про зміну ПІБ та скрін помилки на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Чи залежить імовірність вступу на бюджет від того, коли зареєстрував кабінет чи подав заяву?

Ні, дата створення кабінету чи подання заяви жодним чином не впливає на ваш конкурсний бал, а отже – можливість отримати бюджетне місце. Головне – зареєструвати кабінет та подати заяви в терміни, передбачені для вашої траєкторії вступу. Усі актуальні дати можна переглянути на сайті  vstup.edbo.gov.ua або в чат-боті @inforesurs_gov_ua_bot


Де знайти серію і номер документа про освіту?

Фотокомп’ютерний (пластиковий) документ має серію з двох літер, а номер – із восьми цифр.

Сформований в ЄДЕБО документ має одну літеру та дві цифри у серії та шість цифр у номері.


Чому я не можу додати в електронний кабінет виданий 2023 року диплом кваліфікованого робітника, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра, бакалавра?

Документ про освіту, який має серію В23, К23 тощо, в електронний кабінет не додається вступником. Він автоматично з’явиться в електронному кабінеті, як тільки заклад освіти переведе документ про освіту в реєстр виданих документів.


Чи можна з одного кабінету подати кілька заяв в один/різні університети?

Так, зі свого електронного кабінету ви можете подати до 20 заяв (із них 5 – на бюджет) на будь-які обрані вами спеціальності в будь-які заклади вищої освіти.

Як додати квоту чи пільгу в електронний кабінет вступника?

Для цього до подання заяв вам треба звернутися до приймальної комісії закладу освіти з підтверджувальними документами. Після внесення інформації у відповідний реєстр право на пільгу буде відображено у вашому електронному кабінеті.


Відбувся передрук документа у зв’язку з відзнакою, чи можна подати старий документ? 

Ні. Потрібно реєструвати електронний кабінет за реквізитами нового документа, оскільки попередній буде анульовано.


Чому в кабінеті вступника немає де зазначити ПІБ?

Тому що система реєстрації електронних кабінетів автоматично ідентифікує вступника за вказаними ним даними документа про освіту та сертифіката НМТ/ЗНО/ЄВІ/ЄФВВ або документа, що посвідчує особу.


Чи можна видалити електронний кабінет?

Ні, це неможливо. Усі створені електронні кабінети зберігаються до завершення вступної кампанії цього року.

(За матеріалами сайту https://mon.gov.ua/ua)

Back to top