В рамках святкування тижня науки за сприяння проректора з наукової роботи проф. О. Дейнеги була підписана Угода про наукову, освітню та культурну співпрацю між Рівненським державним гуманітарним університетом та Ярославською Державною вищою техніко-економічною школою ім. Броніслава Маркевича (Польща). Згідно з цією угодою передбачено:
- проведення спільних наукових досліджень та обмін їх результатами;
- обмін досвідом викладачів;
- обмін науковими працівниками і студентами;
- підготовку спільних публікацій;
- організацію спільних наукових конференцій та семінарів;
- проведення спільних культурних заходів
та інші види співробітництва.
Координатором співпраці від РДГУ призначено к. політ. н., доц. Ірину Андрощук.
22 травня 2023 р. на кафедрі всесвітньої історії РДГУ було підведено підсумки реалізації міжнародного проєкту дослідження Голокосту і тоталітарних режимів у співпраці з Інститутом вивчення Голокосту та прав людини О. Ленгель (Нью-Йорк, США) – «The Olga Lengyel Institute for Holocaust Studies and Human Rights» (відповідальний – проф. Р.Михальчук).
В конкурсі взяли участь 30 учасників (учнів та студентів), які надіслали 37 наукових та творчих робіт. Крім Рівненської області, інші регіони України представляли Волинська, Черкаська та Миколаївська області.
Переможці конкурсу отримали грамоти, цінні подарунки (книги) та грошові винагороди. Загальний призовий фонд конкурсу становив 7 тис. грн. Зокрема, в номінації наукових робіт перше місце серед учнів з темою «Варіативність тоталітарних режимів: феномен сучасної росії» зайняв Клочок Богдан, учень ліцею № 19 м. Рівне. Серед студентів першість здобув студент Рівненського державного гуманітарного університету Пасічник Микола з темою «Роль пропаганди у формуванні образу «ворога» на прикладі Німеччини 30-х рр. XX ст. та рф початку XXI ст.».
В номінації «Творчі роботи» перше місце здобув Шевчук Максим, студент Володимир-Волинського фахового коледжу за п’ять творчих робіт, надіслані на конкурс, зокрема авторський вірш та малюнок «Чотири грані Голокосту». Переможці конкурсу під час наукового заходу демонстрували свої наукові здобутки. Призи конкурсантам вручав голова наукового товариства здобувачів вищої освіти та молодих учених РДГУ д-р вет. наук, проф. Сачук Роман Миколайович, відзнаки науковим керівникам – канд.іст.наук, проф. Роман Михальчук.
18 травня 2023 року на педагогічному факультеті Рівненського державного гуманітарного університету відбулася ІІІ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція з міжнародною участю «Нова українська школа в дії : актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку освіти».
Конференція проходила в онлайн-режимі на платформі Zoom. Її організатором виступила кафедра теорії та методик початкової освіти РДГУ (завідувач кафедри – доц. Суржук Тетяна Борисівна). Співорганізаторами конференції стали відділ початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України та 12 педагогічних закладів освіти з різних куточків України, які долучилися до конференції через онлайн-зв’язок.
Мета конференції – підвищення ефективності та якості студентських наукових досліджень, ґрунтовне вивчення проблем методики навчання та стратегії розвитку сучасної початкової освіти, розширення та встановлення всеукраїнських та міжнародних контактів кафедри теорії та методик початкової освіти, обмін науковими ідеями й поглядами.
Із вітальним словом і побажанням плідної роботи до учасників конференції звернулися Павелків Роман Володимирович, перший проректор РДГУ, доктор психологічних наук, професор; Сілков Валерій Васильович, декан педагогічного факультету, кандидат педагогічних наук, професор; Горкуненко Петро Петрович, директор ВСП «Сарненський педагогічний фаховий коледж РДГУ, кандидат педагогічних наук; Суржук Тетяна Борисівна, завідувачка кафедри теорії і методик початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
Проблематика конференції охоплювала широкий спектр наукових і науково-методичних питань НУШ, зокрема: формування ключових компетентностей в учнів початкової школи, використання інноваційних технологій в освітньому процесі навчання молодших школярів; аналіз нових підходів до реалізації освітніх галузей НУШ (мовно-літературної, математичної, інформатичної, природничої) тощо.
Тема обговорення різних аспектів НУШ викликала широкий інтерес не тільки серед студентів, а й серед науковців та вчителів-практиків провідних закладів освіти, а саме: Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Волинського національного університету імені Лесі Українки, Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Львівського національного університету імені Івана Франка, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», ВСП Сарненського педагогічного фахового коледжу РДГУ, КЗ «Нікопольського фахового педагогічного коледжу «ДОР», Чортківського гуманітарно-педагогічного фахового коледжу імені Олександра Барвінського тощо.
Актуальними, інформативними та цікавими були доповіді Петрук Оксани Миколаївни, кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника, провідного наукового співробітника відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ («Писемне мовлення: до проблеми розроблення інструментарію діагностики навчальних втрат»); Андрійчук Валентини Вікторівни, завідувачки лабораторії дошкільної та початкової освіти Рівненського ОІППО, м. Рівне («Інноваційні підходи до формування навички письма учнів початкових класів (авторська методика)»; Іванової Лідії Іванівни, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри теорії і методик початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету, м. Рівне («Особливості організації педагогічної практики здобувачів вищої освіти»); Черномазюк Валентини Сергіївни, вчителя початкових класів, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, вчителя-методиста НВК №7, м. Хмельницький («Проєктна діяльність у процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ»)
Цього року вперше до участі у студентській конференції долучилася Маргарет Чояк, доктор філософії, Координатор команди зі співпраці із зовнішнім середовищем на факультеті педагогіки та психології, завідувач науково-дослідної лабораторії нейроосвіти, керівник міждисциплінарної дослідницької групи «NeuroEduLab» (Польща), яка поділилася своїми думками щодо досліджень мозку людини, розкрила основні положення нейропедагогіки – науки про технології виховання та навчання, засновану на даних сучасних нейронаук.
Особлива увага слухачів була прикута до оригінальних представлень креативних ідей у виступах таких студентів: здобувачки ступеня вищої освіти «магістр» Прокопчук Наталії Георгіївни («Структурні компоненти цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів»); здобувачок ступеня вищої освіти «бакалавр» Гунько Галини Володимирівни («Реалізація завдань змістової лінії «досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів» у початкових класах»), Мельничук Надії Володимирівни («Формування й удосконалення техніки читання учнів початкових класів) Рівненського державного гуманітарного університету, м. Рівне; здобувачки ступеня вищої освіти «магістр» Гололоб Олесі Романівни Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка («Формування мовно-мовленнєвої компетентності здобувачів початкової освіти засобом ігрової технології»), м. Глухів; здобувачок ступеня вищої освіти «магістр», Дмитращук Іоанни Юріївни («Ранкова зустріч як один із чинників створення позитивного настрою у класі»), Сумарук Вікторії («Технології формування в молодших школярів наскрізного вміння читати з розумінням») Кам’янець-Подільського національного університету імені Івaнa Oгієнкa, м. Кам’янець-Подільський; здобувачів фахової передвищої освіти Рудика Богдана Івановича («Можливості та використання GOOGLE-ресурсів в освітньому процесі»), Козак Марії Володимирівни («Використання інструментів діяльнісного підходу при вивченні інформатичної освітньої галузі») Чортківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Олександра Барвінського; здобувачки фахової передвищої освіти Коваленко Єлизавети Костянтинівни КЗ «Нікопольський фаховий педагогічний коледж» ДОР» («Психолого-педагогічні аспекти формування навичок читання в молодших школярів під час дистанційного та змішаного навчання») м. Нікополь.
Кожен учасник мав змогу поділитись особистим досвідом, висвітлити своє бачення тієї чи іншої проблеми та висловити думки про те, як удосконалити освітній процес в сучасній початковій школі. Усі виступи супроводжувалися мультимедійними презентаціями, що посилювало увагу та зацікавленість слухачів і викликало жваве обговорення.
Підбиваючи підсумки, учасники конференції високо оцінили якості представлених доповідей та презентацій, а також організацію роботи конференції. Крім того, вкотре було підкреслено важливість проведення таких заходів, які надають майбутнім вчителям початкової школи можливість виступити та обговорити результати своїх пошуків, продемонструвати творчий потенціал та креативні здібності навіть в умовах сьогодення.
Результати роботи конференції будуть оприлюднені в електронному збірнику студентських наукових досліджень, розміщеному на сайті РДГУ.
Щиро дякуємо всім учасникам за активну участь у роботі конференції та презентацію своїх цікавих наукових доробків.
Драматичний і надскладний для України 2022 рік не зупинив творчий поступ закладів мистецької та мистецько-педагогічної освіти, а навпаки, спрямував його у переможний повоєнний час, коли усі ми будемо працювати на відновлення України. Для цього країна потребуватиме талановитої й творчої молоді, яка є становим хребтом майбутнього держави та яка підійматиме Україну, зокрема і її мистецьке буття, адже саме мистецтво є могутнім чинником у формуванні національної свідомості і патріотизму, єдності й незламності нації.
Переконливим підтвердженням цьому став III Всеукраїнський відкритий конкурс молодих виконавців української інструментальної музики імені Германа Жуковського, який відбувся 17–30 квітня 2023 р., заснований кафедрою гри на музичних інструментах Інституту мистецтв РДГУ у 2020 р. (автор ідеї та директор Конкурсу – В. І. Прокопчук, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри гри на музичних інструментах ІМ РДГУ, член Національної спілки краєзнавців України).
Співорганізаторами знакового для мистецько-освітянської спільноти заходу стали лабораторія естетичного виховання та мистецької освіти Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Управління культури і туризму Рівненської обласної державної адміністрації, КЗ «Радивилівська дитяча школа мистецтв» Радивилівської міської ради, Радивилівська міська рада, Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Радивилівської міської ради. Партнерами Конкурсу виступили: Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, ГО «Академія сучасних освітян», видавництво педагогічної преси та літератури «Шкільний світ».
Основна мета Конкурсу – виявлення та підтримка талановитої молоді; сприяння розвитку мистецьких здібностей і творчої активності підростаючого покоління на благо культури України; збереження і розвиток музичних національно-культурних традицій, популяризація культури і мистецтва Рівненського краю.
Оскільки Конкурс має регіонально-мистецький, краєзнавчий зміст, остільки невипадковим є його присвячення Герману Леонтійовичу Жуковському (1913–1976), знаному українському композитору і педагогу ХХ ст. Рівненського краю, який народився у м. Радивилові та якому цьогоріч виповнюється 110 років від дня народження.
Опора Конкурсу на принципи мистецького краєзнавства визначила обов’язковою умовою участі в ньому виконання твору українського композитора (на вибір конкурсанта). Дуже тішить, що до конкурсної програми багатьох учасників увійшли твори минулого і сучасні, які презентують їхній рідний край та регіон. Це розширює уявлення про багату музичну культуру України та спонукає сучасних композиторів творити саме для молодої авдиторії.
Вимогою часу стало дистанційне проведення Конкурсу, що з одного боку, поступово стає звичним для молодих музикантів, яким все ж таки дуже потрібно відчувати «подих» залу, щиру реакцію публіки, незамінний обмін енергії виконавця та слухача. Натомість, з іншого погляду, саме дистанційний формат дав можливість розширити географію заходу, об’єднавши у такий надскладний час практично всю Україну. Мистецька подія об’єднала творчим змаганням понад 350 учасників з 23 областей України, які змагалися у шести вікових категоріях (від 6 до 21 року) та шести конкурсних номінаціях, а саме: «Фортепіано», «Струнно-смичкові інструменти», «Народні інструменти», «Духові та ударні інструменти», «Ансамбль», «Концертмейстер» (в номінації «Концертмейстер» змагалися і викладачі).
Виконавську майстерність конкурсантів оцінювало високопрофесійне журі, яке очолила О. А. Комаровська, доктор педагогічних наук, професор, музикознавець, завідувач лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти Інституту проблем виховання НАПН України, член Національної Спілки театральних діячів України; до складу журі також увійшли представники закладів музичної освіти України: В. І. Прокопчук, Б. Й. Столярчук (Рівненський державний гуманітарний університет), Л. М. Закопець (Львівський державний музичний ліцей ім. С. А. Крушельницької), П. Г. Купін (Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової), О. А. Муржа (Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського, Київська муніципальна академія музики ім. Р. М. Глієра, Київська школа мистецтв № 2 ім. М. І. Вериківського), М. М. Томасишин (Київська муніципальна академія музики ім. Р. М. Глієра, Київський державний музичний ліцей ім. М. В. Лисенка, приватна музична школа «Drum Art» м. Києва), О. Ю. Горожанкіна (Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського), А. А. Сірко (Радивилівська школа мистецтв).
Як і у попередні роки, дуже широко були представлені і навчальні заклади. Так, участь у Конкурсі взяли виконавці з музичних шкіл та шкіл мистецтв, приватних музичних шкіл, здобувачі фахової передвищої освіти, спеціалізованих мистецьких навчальних закладів та закладів вищої мистецької / мистецько-педагогічної освіти, зокрема: Національна музична академія України ім. П.І. Чайковського, Національна академія сухопутних військ України ім. гетьмана П. Сагайдачного, Київська муніципальна академія музики ім. Р.М. Глієра, Харківська державна академія культури, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія; Бердянський державний педагогічний університет, Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка, Рівненський державний гуманітарний університет, Харківський національний університет мистецтв ім. І.П. Котляревського; Вінницький фаховий коледж мистецтв ім. М.Д. Леонтовича, ВСП «Гуманітарно-педагогічний фаховий коледж Мукачівського державного університету», Львівський музичний фаховий коледж ім. С.П. Людкевича, Одеський фаховий коледж мистецтв ім. К.Ф. Данькевича, ВСП «Рівненський музичний фаховий коледж РДГУ», ЗО «Сєверодонецький фаховий коледж культури і мистецтв ім. С.Прокоф’єва», КЗ СОР «Сумський фаховий коледж мистецтв і культури ім. Д.С. Бортнянського», Тернопільський мистецький фаховий коледж ім. С.А. Крушельницької, КЗ «Ужгородський музичний фаховий коледж ім. Д.Є. Задора, КЗ «Харківський музичний фаховий коледж ім. Б.М. Лятошинського»; Бахмутський фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.Карабиця, ВСП «Канівський фаховий коледж культури і мистецтв Уманського державного педагогічного університету ім. П.Тичини», КЗ «Криворізький обласний фаховий музичний коледж» Дніпропетровської обласної ради, Чернігівський фаховий музичний коледж ім. Л.М. Ревуцького, Волинський фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.Ф. Стравінського, фаховий музичний коледж Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки, Полтавський фаховий коледж мистецтв ім. М. В. Лисенка, Харківський державний музичний ліцей; Київський державний музичний ліцей ім. М. В. Лисенка, Львівський державний музичний ліцей ім. С. Крушельницької, Одеський державний музичний ліцей ім. П. С. Столярського, Приватна музична школа «Drum Art» м. Києва тощо.
З усіх куточків України свої музичні здібності на розсуд професійного журі представили й учні дитячих музичних і мистецьких шкіл м. Бібрки, Бершадь, Білогірська, Благовіщенська, Вінниці, Горішньоплавнівська, Дніпра, Добропілля, Івано-Франківська, Ізмаїлу, Житомира, Запоріжжя, Калуша, Кам’янець-Подільська, Канева, Києва, Ківерців, Ковеля, Костополя, Кремінця, Кременчуга, Кропивницького, Коломиї, Луцька, Львова, Миколаєва, Мирнограда, Одеси, Острога, Полтави, Радивилова, Радомишля, Рівного, Селидове, Стрийська, Сум, Тернополя, Тростянця, Харкова, Хмельницька, Черкас, Чернівців, Чернігова, Чорноморська, Чугуєва, Шостки та ін.
Конкурсне змагання проходило у два тури. За результатами оцінювання рішенням журі було визначено переможців з присудженням (дипломів) Гран-при, Лауреатів I, II і III премії.
Цього року вперше на Конкурсі було представлено педагогічно-творчі досягнення педагогів інклюзивної мистецької освіти: вихованці музичного відділення для дітей з вадами зору Харківської дитячої музичної школи, які змагалися нарівні з іншими учасниками, високо були оцінені членами журі та окрім дипломів Лауреата I премії отримали Дипломи «За емоційне виконання творів українських композиторів» та «За оригінальне аранжування власного твору».
Крім того, окремим рішенням журі 12 учасників отримали грошові заохочення від міського голови м. Радивилова М. А. Карапетяна.
Рішенням дирекції Конкурсу частину коштів із загального конкурсного фонду було передано Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Радивилівської міської ради для спрямування на потреби ЗСУ.
Традицією Конкурсу стало проведення у його рамках Всеукраїнського науково-методичного семінару «Сучасний вимір мистецької освіти: завдання, досягнення та перспективи підготовки молодих виконавців» з циклу «Мистецька освіта в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення України: завдання та здобутки», який пройшов вже втретє, що дало можливість підвищити кваліфікацію його учасникам – педагогічним та науково-педагогічним працівникам закладів мистецької / мистецько-педагогічної освіти різних типів і форм власності, рівнів акредитації.
Ініціатори семінару – лабораторія естетичного виховання та мистецької освіти Інституту проблем виховання НАПН України та кафедра гри на музичних інструментах Інституту мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету.
Всеукраїнський науково-методичний семінар також об’єднав педагогічну спільноту з усіх регіонів країни (на жаль, окрім тимчасово окупованої АР Крим), зокрема понад 130 чоловік з 22 областей України. Це засвідчує гостру потребу фахівців розв’язувати нагальні проблеми мистецької та музично-педагогічної освіти, котрі загострилися від початку повномасштабної війни рф проти України, а найважливіше – бачення мистецької освіти після Перемоги.
Проведене під час реєстрації учасників опитування висвітлило комплекс проблем, які обговорювалися на семінарі.
Методологічний вектор роботи семінару було задано виступом директора Інституту проблем виховання НАПН України, докт. псих. наук, академіка І. Д. Беха, в якому висвітлено зв’язок мистецької освіти і духовного становлення особистості та суспільства в цілому, психологічні механізми впливу мистецької творчості на особистісний розвиток, значення навчання мистецтва дітей та молоді в переламні для суспільства моменти історії, визначальна роль педагогів у цьому процесі тощо.
Учасників семінару привітав директор Інституту мистецтв РДГУ, докт. пед. наук, професор Я. В. Сверлюк.
Проблеми національного переосмислення змісту навчання мистецтва та актуальні питання формування у молоді імунітету до інформаційних маніпуляцій, що протягом століть здійснювались імперською політикою рф проти України, розкрито у виступі О. А. Комаровської, докт. пед. наук, проф., завідувача лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти Інституту проблем виховання НАПН України.
Краєзнавчий акцент був проставлений у виступі канд. пед. наук, доцента, доцента кафедри гри на музичних інструментах Інституту мистецтв РДГУ, члена Національної спілки краєзнавців України В. І. Прокопчук («Мистецьке краєзнавство Волині у персоналіях»).
Увагу привернув виступ канд. філол. наук, доцента, проєктної менеджерки змісту освіти Команди підтримки реформ МОН України О. М. Івасюк, присвячений незнайомій широкому загалу творчості автора музики Гімну України М. Вербицького та жанровому розмаїттю творчості геніального В. Івасюка («Спадщина українських композиторів: спільна музична мова та усвідомлена культурна ідентичність»).
Жвавий інтерес у слухачів викликали виступи-презентації практичного досвіду педагогів, зокрема канд. пед. наук, доцента кафедри музикознавства, інструментальної підготовки та методики музичної освіти Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Г. В. Яківчук («Курс «Фольклорні студії» як засіб творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва»), концертмейстера Київської дитячої музичної школи № 14 М. В. Канке («Новий український репертуар для фортепіанного ансамблю. Варіації для соло фортепіано»), канд. пед. наук, доцента, доцента кафедри історії, теорії музики та методики музичного виховання РДГУ О. О. Гумінської («Технологія самовираження учнів у процесі колективного музикування»).
Традиційно на семінарі цього циклу, що привертає увагу переважно викладачів-музикантів, для розширення спектру професійних питань, які варто обговорювати з учнями і студентами, звучать доповіді з інших видів мистецтва, пов’язані з музикою (виступ наук. співроб. лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти ІПВ НАПН України, мистецтвознавця С. А. Ничкало «Створені для музики, наповнені музикою: архітектура музичних театрів сучасності»).
У виступі канд. пед. наук, ст. наук. співроб., пров. наук. співроб. лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, заст. гол. ред. Всеукраїнського науково-методичного журналу «Мистецтво та освіта» В. В. Рагозіної учасники семінару ознайомилися з можливостями удосконалення теоретичної і методичної майстерності й популяризації власних здобутків на шпальтах видання («Журнал «Мистецтво та освіта»: на допомогу педагогам закладів початкової мистецької освіти»).
Виступи учасників семінару на дискусійній платформі висвітлювали світоглядні і методичні аспекти навчання молоді музики під час війни і в передчутті нашої неминучої Перемоги, серед найважливіших: значення мистецької школи в національно-культурному вихованні молоді, національна спрямованість музичного репертуару для юних музикантів, оновлення українського репертуару для різних музичних інструментів, методична та психологічна підготовленість педагога до навчання дітей в реаліях війни, огляд сучасних тенденцій та інновацій в музичній освіті тощо.
У процесі дискусії виокремилися проблеми, які хвилюють сучасних педагогів мистецької та музично-педагогічної освіти. Крім питань патріотичного виховання, формування національної самосвідомості молоді засобами мистецтва, краєзнавчих аспектів мистецької освіти, проблем національного переосмислення змісту навчання мистецтва, найгострішою відзначеною учасниками Всеукраїнського семінару проблемою є численні психологічні негаразди дітей і дорослих, що загострилися у зв’язку з повномасштабною війною. Тому для мистецько-педагогічної спільноти серед інших було проведено майстер-клас «Відновлення психологічного здоров’я учнів засобами музичної терапії» (канд. пед. наук, доцент кафедри теорії та історії музики факультету мистецтв ім. А. Авдієвського Українського державного університету ім. М. Драгоманова, практичного психолога, арт-терапевта Т. Ю. Строгаль).
Також великий інтерес в учасників семінару викликали виступи-презентації практичного досвіду педагогів та майстер-класи провідних сучасних українських композиторів і виконавців.
Дискусія, яка розгорнулася на Всеукраїнському науково-методичному семінарі, а також схвальні відгуки та вдячність, що прозвучала у зворотному зв’язку з педагогами, конкурсантами і їхніми батьками після Конкурсу, засвідчила важливість проведення мистецьких змагань для особистісного становлення молодих музикантів, професійного спілкування педагогів та відзначила непересічну роль у цьому III Всеукраїнського відкритого конкурсу молодих виконавців української інструментальної музики імені Г. Л. Жуковського.
Реалізація нашого мистецького проєкту була би неможливою без підтримки ректора Рівненського державного гуманітарного університету, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Р. М. Постоловського та начальника управління культури і туризму Рівненської обласної державної адміністрації Л. В. Романюк.
Вікторія Прокопчук,
директор Конкурсу,
кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри гри на музичних інструментах
ІМ РДГУ
Компанія "SEO.UA" - один з лідерів з комплексного просування сайтів оголошує про початок конкурсу для учнів та студентів українських навчальних закладів. Цей конкурс має назву: “Ми самі творимо своє майбутнє”. Переможець конкурсу отримає стипендію у розмірі 20000 гривень!
Наша мета: допомогти розвитку суспільно активної молоді, яка поєднуватиме в собі високу професійну компетентність, культурну ерудицію, духовність, моральність і особисту відповідальність. Вже завтра майбутнє опиниться в руках молодих людей, тому ми прагнемо допомогти їм у визначенні вектору свого розвитку, щоб наша країна мала світле майбутнє.
Якщо ти громадянин України, навчаєшся у українському навчальному закладі, тоді мерщій обирай тему та пиши свою конкурсну роботу. Важливо встигнути надіслати роботу до 22.06.2023 року на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. З прикладами статей, оформленням та стилістикою можна ознайомитись в блозі компанії: https://seo.ua/uk/blog
Теми для статей, та всі деталі проведення конкурсу зазначенні на сторінці гранту: https://seo.ua/uk/scholarship
Бажаємо успіхів у житті та наснаги у навчанні!
Слава Україні!
На філологічному факультеті РДГУ з нагоди Всесвітнього дня вишиванки, який цьогоріч відзначили 18 травня, проходить флешмоб «Серцем до захисників». Організатори запросили всіх охочих записати відео зі словами подяки нашим оборонцям.
Ця емоційна акція у вишиванках викликала неабиякий інтерес із боку студентів-філологів: свою шану героям вже висловили Гаврилюк Златислава (У-11), Муляр Катерина (У-21), Грицаюк Дмитро (У-21), Куліш Дар’я (У-22), Гудовсек Софія (У-22), Данілович Мирослава (У-41). Непідробною щирістю вражають подяки українським воїнам від найменших учасників флешмобу – Христини Адах, Марії та Святослава Приймаків, Євгена Вокальчука, Віри, Павла й Олександра Кузьмичів. Саме відео від діток і внуків викладачів факультету зібрало найбільше вподобайок аудиторії.
Ми, студенти й викладачі філологічного факультету, цінуємо великий подвиг наших воїнів і сповнені безмежної віри в перемогу України над агресором.
Відеоподяки можна переглянути в соціальних мережах факультету, зокрема, у фейсбуці https://www.facebook.com/