24 березня 2022 року, ВРУ ухвалила законопроєкт №7132, який дозволяє одноразову зміну алгоритмів вступу до університетів і складання ДПА, про це повідомив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.

«Держава, у першу чергу, висловила довіру педагогам, які в цьому навчальному році виставлять учням підсумкові оцінки без державної підсумкової атестації. Головним для нас є забезпечення максимальної безпеки учасників освітнього процесу. На жаль, це означає неможливість проведення зовнішнього незалежного оцінювання в традиційному форматі у 2022 році. Доступність вищої, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти для всіх громадян України незалежно від місця їх перебування є нашим найвищим пріоритетом», – зазначив Сергій Шкарлет.

Міністр також наголосив, що завдяки цифровізації буде створено максимально безпечні умови для учасників вступної кампанії, а під час офлайн-процедур будуть максимально дотримані безпекові протоколи.

Сергій Шкарлет підкреслив, що заклади освіти мають докласти всіх зусиль, аби вступна кампанія пройшла на засадах доброчесності, а прагнення вступників були реалізовані на засадах максимальної прозорості.

Наразі МОН спільно з Комітетом освіти, науки та інновацій ВРУ, освітянами, експертами та батьками в оперативному режимі працює над остаточним механізмом вступу у 2022 році. Його розробка знаходиться на фінальній стадії, і вже найближчим часом він буде презентований.

За матеріалами сайту https://mon.gov.ua/.

І один у полі – воїн!

Сьогодні ця фраза набула для мільйонів українців нового значення.

Бо у війни – багато фронтів, і на передовій, і в тилу…

Навіть там, де, здавалося б, іще триває мир і чорні крила війни не накрили землю – потрібно мобілізуватися та гуртуватися.

Пам`ятайте: нині рятувальники #ДСНС у повному сенсі на передовій, а тому не можуть виїздити на виклики, пов’язані з підпалами сухої рослинності , стихійних смітників чи занедбаних будинків, у яких ночують безхатьки.

Не допускайте подібні загоряння та пильнуйте ситуацію у своєму населеному пункті.

Україна, як ніколи раніше, потребує вашої громадської свідомості та відповідальності

Разом до перемоги! 

Куди телефонувати, якщо спецлінії 101 або 112 не працюють

Що робити при виявленні вибухонебезпечних предметів

Що робити якщо опинилися під завалами внаслідок бойових дій

Як діяти при артилерійських обстрілах житлових будинків

В рамках внутрішньої академічної мобільності Рівненський державний гуманітарний університет надає освітні послуги здобувачам, заклади вищої освіти яких розташовані у зоні проведення бойових дій та надання освітніх послуг якими тимчасово призупинено. Згідно з Наказом ректора для консультації та оформлення заяви здобувачам вищої освіти необхідно звернутися у навчальний відділ університету або надіслати на електронну пошту (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) відповідну заяву (Додаток 1).

Деканам факультетів доручено організувати проведення консультацій та зарахування до числа здобувачів внутрішньої академічної мобільності на відповідний факультет, спеціальність, освітню програму та курс навчання. Передбачено проведення постійного супроводу навчання здобувачів вищої освіти ЗВО, які тимчасово припинили надавати освітні послуги через бойові дії.

Зразок заяви доступний за посиланням: http://rshu.edu.ua/images/pk_rshu/vstup_2022/zayava_akad_mob_rshu.pdf

За консультацією можна звернутися:

навчальний відділ РДГУ (0362)266680

дирекція Інституту мистецтв (0362)620941, (0362)620723

деканат педагогічного факультету (0362)266621

деканат психолого-природничого факультету (0362)634065

деканат факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики (0362)634664, (0362)633346

деканат філологічного факультету (0362)261779, (0362)623340

деканат художньо-педагогічного факультету (0362)266794

деканат факультету історії, політології та міжнародних відносин (0362)633380

деканат факультету математики та інформатики (0362)66594

Творчий проект «Небо над Україною: МВЛ-180 на варті Вітчизни» об’єднав студентську молодь, яка прагне боронити країну на інформаційному фронті. Майбутні освітяни і музиканти запропонували свій варіант безпечного неба над Україною, яке наразі може бути відкрите тільки для мистецтва. Отож і зброю підготували особливу – вітальні відео-листівки з нагоди 180-річчя від дня народження основоположника української національної композиторської школи Миколи Віталійовича Лисенка (див.: СНТ Інститут мистецтв РДГУ | Facebook).

     
 

«Небо над Україною: МВЛ-180 на варті Вітчизни»

  • це відповідь української молоді тим, хто вагається допомогти нашій державі закрити небо сучасними системами ППО Patriot;
  • це протидія інформаційній агресії ворога;
  • це солідарність із нашими воїнами-патріотами, які безстрашно боронять рідний край;
  • це підтримка постраждалих від жахливої війни;
  • це щира подяка волонтерам, які наближують ПЕРЕМОГУ.

Духовний вимір творчого проєкту найкраще засвідчують слова учасників:

 

«Останній місяць інформаційний простір заполонили абревіатури БТР, ППО, БМП, РПГ і тому подібне… Ці «літери» знищують наші будинки, лікарні, музеї, театри, але вони не можуть знищити нашу історію.

Нам потрібно пам‘ятати Тих, хто зберіг все Те, за що Ми боремося зараз. 22 березня виповнюється 180 років з дня народження гетьмана української музики Миколи Віталійовича Лисенка.

Необхідно зрозуміти кожному українцю, що наша культура - це наша зброя. Бережеш українське - бережеш Україну.

Моя зброя сьогодні МВЛ-180» (Світлана Ліховенко, магістрантка кафедри народних інструментів ІМ РДГУ)

 

«Любі українці! У цей скрутний час, коли вся Україна постала у боротьбі із загарбником, душа народу - українська пісня, співзвучна нашій мужності, сміливості і стійкості.

Єднаймося, не втрачаємо оптимізму, всім наснаги, терпіння, перемоги і мирного неба!

Слава Україні! (Софія Омельчук, студентка 3 курсу кафедри естрадної музики ІМ РДГУ)

 

«У цей складний для нашої держави час, ми не забуваємо вшановувати пам'ять видатних композиторів нашої Батьківщини. А відмітити 180-річчя від дня народження Миколи Віталійовича Лисенка – це наш громадянський обов’язок, це наша підтримка тим, хто відважно захищає наш край і гартує у боях перемогу і процвітання України.

Воістину, музику Миколи Лисенка можна назвати духовним оберегом України. Його молитва «Боже, великий, єдиний» живе у серці кожного українця, вона піднімає патріотичний дух і пробуджує благородні почуття. А життєві звершення Лисенка – для нас найкращий приклад того, скільки багато може зробити одна людина, яка віддано служить рідному народу». (Яна Потапчук, студентка 3 курсу кафедри народних інструментів ІМ РДГУ)

 

«Тепер у музики зовсім інші завдання та пріоритети: де нота – це патрон, а мелодія – це зброя. Зброя проти неосвіченості, проти рабства, проти РАКЕТ, які бомблять нашу неньку Україну! Цим Ми показуємо, що Нас не здолати, що Велика Нація з багатою історією буде стояти до кінця, буде творити до останнього подиху!

Творчий народ Підіймайся, Вставай і Воюй на фронті мистецтва. І ми обов'язково ПЕРЕМОЖЕМО!» (Ольга Савчин, магістрантка кафедри народних інструментів ІМ РДГУ)

 

Миколі Лисенкові

Воістину!

Він буде жити вічно...

У наших спогадах, натхненні,

У житті.

І музика Його ніколи не затихне,

Як крик незламної, могутньої душі.

Бо Він боровсь за Україну,

За нашу вистраждану Батьківщину,

За пісню рідну українську,

За оперу, елегію, романс...

Щоб мала змогу зазвучати,

І голосно лунати – не змовкати,

Молитва щира за Вкраїну.

Щоб могли діти розвиватись,

Мистецтву музики навчатись.

Він є, Він з нами вічно буде:

Музика Лисенка жива –

В ній нації нескорена душа!

22.03.22 (Христина Циганюк студентка 2 курсу спеціалізації «Фортепіано» Івано-Франківського фахового музичного коледжу ім. Дениса Січинського)

 

Сьогодні улюблене гасло Миколи Лисенка «Єднаймося!» набуло нових обертонів, які підхоплює весь цивілізований світ.

Тетяна Прокопович

Шановні колеги,

19 березня 19 00 - початок навчального курсу для психологів та спеціалістів допомогаючої професії «Методи реагування під час надзвичайних ситуацій і катастроф для фахівців із надання екстреної допомоги».

Курс затверджений Міністерством охорони здоров´я Ізраїлю по первинній психологічній допомозі людям під час війни.

Ведучий Моше Фарши, доктор філософії, експерт у галузі гострих травм, екстреного втручання у сферу психологічного здоров´я, першої психологічної допомоги PFA, а також в інших сферах, пов´язаних із протоколами PFA. Доктор Фарши також провів великі дослідження в галузі підвищення стійкості та зменшення симптомів травми, насамперед під час гострої стадії травми (ASR-ASD). Доктор Фарши є засновником та лідером моделі SIX Cs.

https://www.icfr.co.il/the-six-cs-model

Тривалість курсу 3 години, на англійській мові з одночасним перекладом.
Для реєстрації заповніть анкету: https://forms.gle/ArFrHAX6omRku5D57

Опис курсу:
Даний курс направлений на підготовку студентів із соціальної роботи до висококваліфікованого надання первинної допомоги під час криз та надзвичайних ситуацій. Курс складається з 3 основних блоків:

A. Стреси, травми, посттравматичні ситуації та стійкість– теорія

B. Основні та покращені методи реагування під час кризових та надзвичайних ситуацій.

C. Навчання просто неба та у приміщенні, також практичні зайняття.

Цілі навчання та вимоги
Навички, якими повинні опанувати студенти:

Теорія: Стрес – визначення, прогностичні фактори, етіологія, симптоми, адаптація до стресу.

Травма: гостра стресова реакція (ГСР), гострий стресовий розлад (ГСРз), посттравматичний стресовий розлад (ПТСР(sad) визначення, прогностичні фактори, етіологія, симптоми для кожної стадії.

Відстрочена гостра стресова реакція. Симптоми та прогностичні фактори.

Стрес і травма – перспектива розвитку нейропсихології: симпатична та парасимпатична нервові системи. Мигдалина та її роль під час стресів і травм.

Префронтальна кора та її зв´язок із лімбічним мозком.

Травматична пам´ять та нетравматична пам´ять: реалізація для короткострокових та довгострокових процесів.

Вторинна травматизація
Стійкість: визначення, моделі, реалізація під час гострого процесу.

Посттравматичний зріст.

Практичні зайняття:
Студенти повинні знати та використовувати наступні моделі та протоколи:

Зона-1 (зона подій)
Модель шести «С»
Стимуляція і ведення
Когнітивна комунікація
Дії у випадку кататонічних осіб або осіб в істеричному стані: базова терапія зменшення симптомів зменшення симптомів ГСР.
Збереження розладу або подолання розладу: рішення терапевта.
Управління під час катастроф і масових лих (основні протоколи)

Back to top