Які б завдання не стояли сьогодні перед вищою освітою, вирішуватися вони будуть на місцях, тобто на кафедрах, де кожен бачить як працюють його колеги, іноді дивується цій працездатності, іноді захоплюється, а іноді й собі починає брати собі успішні приклади за основу і за декілька років досягає поставлених цілей. Так, шановні колеги, саме довгі роки визначають результативність нашої з Вами праці. Адже результати нашої роботи із сьогоднішніми першокурсниками, перші їхні успіхи та досягнення в особистому житті та у професійній діяльності стануть відчутні через десятки років. Сподіваюсь, що ми всі будемо задоволені досягнутими результатами. Але для цього сьогодні потрібно багато працювати. Особливо в умовах карантинних обмежень, коли освітній процес зі звичної всім аудиторії перемістився в он-лайн площину, студентам стали доступні масові відкриті курси, на YouTube, Prometheus, Coursera, де вони навчаються з більшим інтересом, ніж на звичайних лекціях. Тому ми теж маємо розвиватися, щоб іти в ногу з часом і відповідати на пізнавальні й розвивальні потреби студентської молоді.

Саме викладачам кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики вдалося знайти оптимальні шляхи виходу із кризових ситуацій та реалізувати їх у стислі терміни:

  • запропоновано використання корпоративних кафедральних ресурсів (електронної пошти та віртуальних дисків) для впровадження елементів дистанційного навчання у 2014 році (проф. Войтович І.С., доц. Батишкіна Ю.В.)
  • започатковано використання платформ дистанційного навчання Moodle (2013 рік) і Classroom (2014 рік), які нині стали основою для створення та функціонування системи дистанційної освіти всього університету,
  • з березня 2020 року отримали безкоштовний доступ до порталу Coursera.org для всього університету (проф. Войтович І.С., доц. Музичук К.П.);
  • здійснюється підтримка та адміністрування системи доступу до Єдиної електронної бази з питань освіти університету (ст.в. Гульчук В.А.);
  • забезпечено роботу редколегій усіх фахових журналів університету в цифровому форматі на платформі Open journal system з присвоєнням статтям DOI (доц. Петренко С.В.);
  • щорічно реалізується проект “Дистанційна школа” для учнів 7-11 класів із підготовки до «Олімпіади з інформатики», «Олімпіади з інформаційних технологій», “Написання науково-дослідної роботи в МАН” (проф. Войтович І.С., доц. Музичук К.П., доц. Бабич С.М., доц. Павлова Н.С., доц. Полюхович Н.В., доц. Шроль Т.С.);
  • для якісної підготовки викладачів до створення дистанційних курсів кафедрою інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики (тренери: проф. Войтович І.С., доц. Музичук К.П., доц.Бабич С.М.) проведено загальноуніверситетський тренінг зі «Створення дистанційних курсів на платформі Moodle»;
  • проведено серію тренінгів (15 годин) для керівників закладів освіти та структурних підрозділів, педагогічних працівників, здобувачів вищої освіти:  «Підготовка педагогів до організації та впровадження змішаного навчання» (проф. Войтович І.С.; доц. Музичук К.П.; доц. Бабич С.М.);  «Підготовка педагогів до здійснення контролю в умовах змішаного навчання» (доц. Павлова Н.С., доц. Полюхович Н.В.);  «Цифрові комунікації в освіті» (доц. Гнедко Н.М., доц. Остапчук Н.О.);  «Залученість здобувачів вищої освіти у режимі змішаного навчання» (доц. Шліхта Г.О.); серію тренінгів зі STEM-освіти (проф. Руденко В.М., доц. Шинкарчук Н.В., ст.в. Ляшук Т.Г., ст.в.Шидловський А.І.);
  • щорічно проводяться Всеукраїнські науково-практичні інтернет-конференції “Інформаційні технології в професійній діяльності” (он-лайн з 2012 року); “Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання”; «Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обгрунтування технічних і управлінських рішень» (проф. Войтович І.С., доц. Бабич С.М., доц. Батишкіна Ю.В., доц. Гнедко Н.М., доц. Музичук, доц. Павлова Н.С., доц. Шроль Т.С., ст.в.Шидловський А.І.).
  • розроблено та повноцінно реалізовано «Положення про впровадження змішаного навчання у Рівненському державному гуманітарному університеті», яке введено в дію рішенням Вченої ради Рівненського державного гуманітарного університету від 31 жовтня 2019 р. (за півроку до пандемії).
  • реалізується наукове та науково-технічне співробітництво із фондом InterMarium (Польща, м.Краків) щодо впровадження в навчальний процес програмного забезпечення FlexSim Software Products, Inc (США) (проф. Войтович І.С., доц. Гнедко Н.М., доц. Фещук Ю.В.).

завершено науково-дослідну роботу та підготовлена до друку колективну монографію за темою «Удосконалення підготовки майбутніх педагогів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності» (№ 0115U004523) (проф. Войтович І.С., доц. Гнедко Н.М.) й розпочато роботу над новою темою “Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання” (0121U110506).

Хотілося б завершити вітання запевненням підтримки ректорату і побажати колективу кафедри реалізувати заплановані проекти. Вітаю усіх із 15-річним ювілеєм! Бажаю всім здоров’я, цікавих занять, задоволення від роботи та її результатів!

З найкращими побажаннями,
ректор Рівненського державного гуманітарного університету,
професор Руслан Михайлович Постоловський

003
003
004
004
005
005
006
006
007
007
008
008
009
009
010
010
011
011
012
012
013
013
014
014
015
015
016
016
017
017
018
018
019
019
020
020
021
021
022
022
023
023
024
024
026
026
027
027
P81022-141846-fill-300x222
P81022-141846-fill-300x222
001
001
002
002
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

11 листопада 2021 року, МОН оголошує старт конкурсу проєктів у межах рамкової програми Європейського Союзу з наукових досліджень та інновацій “Горизонт 2020”. Про це повідомляється на офіційному сайті Міністерства освіти і науки УКраїни.

Конкурс проводиться відповідно до Положення про конкурсний відбір наукових, науково-технічних робіт і проєктів, які фінансуються за рахунок зовнішнього інструменту допомоги Європейського Союзу для виконання зобов’язань України у Рамковій програмі Європейського Союзу з наукових досліджень та інновацій “Горизонт 2020”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 року № 971 (в редакції постанови від 28 квітня 2021 року № 419).

У конкурсі можуть брати участь автори наукових робіт, науково-технічних та інфраструктурних проєктів. Заявки подаються у формі згідно з додатками 1-5 Положення про конкурсний відбір.

Документи подаються в електронному вигляді (скан-копії оригіналів у форматі *.pdf) на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Кінцевий строк подання – 20 грудня 2021 року (до 17:00).

Контактні особи для довідок:

Оксана Крукевич, тел. (044) 287-82-17, державний експерт експертної групи з питань розвитку інновацій директорату науки та інновацій МОН;

Вікторія Гайдар, тел. (044) 287-82-16, державний експерт експертної групи з питань інтеграції до Європейського дослідницького простору директорату науки та інновацій МОН;

Тетяна Шевцова, тел. (044) 287-82-39, головний спеціаліст відділу міжнародного співробітництва головного управління із реалізації політик у сфері науки та інновацій директорату науки та інновацій МОН.

Організатори:

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

(Науково-дослідний центр педагогічного краєзнавства подвійного підпорядкування МОН України
та НАПН України, Молодіжний центр «Start»,
кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи),

Рівненський державний гуманітарний університет

(Регіональний комплексний науково-методичний центр

інноваційних технологій освітнього процесу,

кафедра теорії та методики виховання),

Харківська гуманітарно-педагогічна академія

(кафедра соціальної роботи та соціальної педагогіки),

Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради

Управління освіти і гуманітарної політики Уманської міської ради

 

З метою реалізації задекларованих законодавчих норм про академічну доброчесність у закладах вищої освіти, посилення дієвості політики, стандартів та процедури дотримання академічної доброчесності Групою сприяння академічній доброчесності факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини започатковано конкурс «Академічна доброчесність: данина моді, чи життєва необхідність?».

До участі у Конкурсі запрошуються учні, здобувачі освіти, аспіранти, представники органів студентського самоврядування ЗВО України.

 

Умови участі та технічні вимоги до конкурсних робіт:

І. Презентація досвіду сприяння академічній доброчесності та протидії плагіату та пропозиції щодо перспектив розвитку політики академічної доброчесності в освітньо-науковому середовищі ЗВО / факультету, представником якого є учасник-конкурсант.

Вимоги: матеріали тез подаються у вигляді комп’ютерного файлу в редакторі текстів WORD for Windows (тип шрифту – Times New Roman; кегль – 14). Обсяг тексту – до 5 сторінок друкованого тексту (формат А4; міжрядковий інтервал – 1,5; поля: ліве, нижнє, верхнє, праве – 20 мм.)

 

ІІ. Відеоролик, спрямований на популяризацію академічної доброчесності в суспільстві.

Вимоги до відео: формати mov, mpg4; хронометраж до 1 хв.

 

Всі конкурсанти отримують «Свідоцтво учасника Конкурсу».

Кращі конкурсні роботи визначаються дипломами переможців (І, ІІ та ІІІ місце), цінними призами та у подальшому використовуються організаторами для практичної реалізації під час  популяризації принципів дотримання академічної доброчесності.

Оргкомітет конкурсу:

Коляда Н. М. – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Кравченко О.О. – доктор педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної та психологічної освіти, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Петренко О. Б. – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії і методики виховання, директор  Регіонального комплексного науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу Рівненського державного гуманітарного університету;

Рассказова О. І. – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної роботи Харківської гуманітарно-педагогічної академії;

Кучер Г. М. – заступник міського голови, начальник Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради;

Чорна С.О. – головний спеціаліст відділу освіти Управління освіти і гуманітарної політики Уманської міської ради;

Албул І. В. – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Левченко Н. В. – кандидат     педагогічних     наук,     докторант (231 Соціальна робота), доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи , директор Молодіжного центру «Start» Уманського            державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Чупіна К.О. – викладач кафедри психології, заступник декана факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Тарасюк Т.В. – голова студентської ради факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

 

Подання робіт:

  1. Заповніть будь-ласка реєстраційну анкету за посиланням:

https://forms.gle/b53jjne3JFvC29u18

  1. Конкурсні роботи просимо надсилати до 15 грудня 2021 р. на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (з поміткою: на конкурс).

 

Детальну інформацію можна отримати за телефоном:
096-360-46-50 (Тарасюк Тетяна).

ЧЕКАЄМО НА ВАС!

12 листопада 2021р. викладачі німецької мови і студенти кафедри брали участь у онлайн-заході DLL-Online-Barcamp,  організованому Goethe-Institut (Ukraine). Це була платформа для обміну досвідом викладачів і студентів університетів-партнерів Гете-Інституту. 
Студентка - магістрантка  5 курсу філологічного факультету РДГУ Юлія Данілова мала честь представити наш університет на Всеукраїнському форумі та виступила з доповіддю: "Was motiviert mich an der DLL-Reihe zu arbeiten?." Захід був проведений на високому науково- методичному рівні, викладачі та студенти змогли обмінятися досвідом у проведенні проекту DLL, представити свої досягнення   окреслити подальші перспективи.  Дякуємо Goethe-Institut за надану можливість бути членом команди і долучатися до таких важливих заходів!

День української писемності та мови на філологічному факультеті РДГУ традиційно відзначили участю у всеукраїнській акції «Радіодиктант національної єдності». Цьогоріч студенти й викладачі писали диктант у дистанційному режимі, проте це не завадило відчути єднання з десятками (а може, сотнями) тисяч людей, які 9 листопада зібралися на реальних і віртуальних майданчиках, щоб вшанувати українську мову.

Піднесений настрій і неймовірна атмосфера завжди панують на факультетській локації радіодиктанту. Для учасників це щоразу також і новий досвід, адже ексклюзивні авторські тексти постійно тримають в інтелектуальному тонусі й спонукають розмірковувати. Але передусім радіодиктант не є перевіркою, а масштабним флешмобом з нагоди свята української мови.

Традиційно на завершення координатори заходу – викладачі кафедри української мови імені професора К.Ф.Шульжука – висловлюють подяку захисникам України, які ціною власних життів і здоров’я забезпечують можливість вчитися й писати диктанти рідною мовою.

2 листопада 2021 року в режимі онлайн відбулися VІІІ Наукові читання «Інновації у музичній освіті та мистецтві», організовані Студентським науковим товариством Інституту мистецтв РДГУ. До обговорення актуальних проблем музичної педагогіки та музикознавства долучилися студенти коледжів та університетів, які прагнуть позитивних змін у сучасній гуманітарній сфері.

Широкий діапазон тем доповідей учасників заходу показав різноманітність наукових інтересів здобувачів вищої освіти з Рівного, Дрогобича, Бару. Важливо, що молодь стрімко реагує на соціокультурні реалії та шукає нові підходи до вирішення викликів сьогодення. Зокрема, у виступах доповідачі торкалися питань збереження та вивчення музичного фольклору; мастерінгу в академічній музиці; специфіки репертуару для домашнього музикування; особливостей музично-творчого розвитку учнів санаторної школи та ін.

Отож наукова діяльність майбутніх гуманітаріїв сприяє не тільки підвищенню їх рівня готовності до професійної діяльності, але й може привести до успішної реалізації реформ в освіті та мистецтві незалежної України.

Модератор зустрічі – доц. Прокопович Т.Ю.

 

 

 

 

 

 

Back to top