Пропонуємо вашій увазі соціальну програму «Дистанційний онлайн-курс для осіб з інвалідністю. Копірайтинг — професія для успішного майбутнього».

Програма реалізується за підтримки Фонду соціального захисту інвалідів та Міністерства соціальної політики України.

Ця програма створена Всеукраїнською громадською організацією інвалідів «Правозахисна спілка інвалідів», щоб навчити учасників програми — осіб з інвалідністю та/або членів сімей, у складі яких є особа з інвалідністю, що потребує постійного догляду, — одній з найпопулярніших і найперспективніших онлайн-професій — копірайтингу (контент-менеджменту).

Копірайтер — це сучасна та затребувана на ринку праці професія, яка допоможе учасникам програми як творчо реалізуватись, так і надалі знайти роботу та гідно забезпечувати себе та членів своєї родини.

Наразі в Україні проживає 2,7 млн людей з інвалідністю, з яких менш ніж 20% є працевлаштованими. До цього ж 1,4 млн осіб мають 3 групу інвалідності, яка дозволяє їм працювати. А в разі пристосування робочих місць до потреб людини з інвалідністю, частина осіб з 2-ю та 1-ю групою можуть працювати на робочому місці або віддалено.

ДОЛУЧИТИСЯ ДО ПРОГРАМИ МОЖУТЬ: люди з інвалідністю та/або члени сімей, у складі яких є особа з інвалідністю, що потребує постійного догляду.

УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ Є БЕЗКОШТОВНОЮ.

ДАТА ПОЧАТКУ КУРСУ: 01 вересня 2021 року

ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ: 4 місяці (по 2 уроки на тиждень)

КІЛЬКІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН: 135 годин

Програмою курсу передбачені домашні завдання, спрямовані на закріплення отриманих знань. Домашні роботи будуть перевірятися кураторами програми.

ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ: 40 осіб, які будуть розділені на 2 підгрупи (по 20 осіб відповідно).

ДЛЯ НАВЧАННЯ НЕОБХІДНО: комп’ютер, ноутбук або планшет та доступ до мережі Інтернет.

ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ НАВЧАННЯ УЧАСНИКИ ПРОГРАМИ ОТРИМАЮТЬ СЕРТИФІКАТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ КУРСУ.

ДЛЯ УЧАСТІ В ПРОГРАМІ необхідно направити електронний лист на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., вказавши тему листа: «Онлайн-курс. Копірайтинг», а в самому листі зазначити:

  1. Ваше ПІБ (прізвище, ім’я, по батькові).
  2. Ваш вік.
  3. Ваш номер мобільного телефону.
  4. Адресу вашої електронної пошти для зв’язку.
  5. Ваш статус: людина з інвалідністю або член сім’ї, у складі якої є людина з інвалідністю, що потребує постійного догляду.

У разі виникнення запитань та/або труднощів з реєстрацією контактною особою з боку Організації є:

- Катерина

Телефон: 050 810 32 45

Вступники до магістратури на основі бакалавра, які мають результати єдиного вступного іспиту з іноземної мови або успішно складуть спеціально організовану сесію єдиного вступного іспиту, зможуть претендувати на бюджет під час додаткового набору на спеціальності, яким надається особлива підтримка. Про це йдеться в листі МОН.

Додатковий набір (у тому числі й на місця державного замовлення) розпочнеться не раніше 1 вересня, зарахування таких вступників на бюджет – до 1 жовтня 2021 року, на контракт – до 30 листопада 2021 року.

Зазначимо, перелік спеціальностей, яким надається особлива підтримка, визначено в додатку 5 до Правил прийому (http://www.rshu.edu.ua/images/pk_rshu/vstup_2021/prav_2021_dod_05_03.pdf) на навчання для здобуття вищої освіти в 2021 році.

Міністерство освіти і науки України (mon.gov.ua)

Наказом Міністерства освіти і науки України передбачено можливість складання ЄВІ під час спеціально організованої сесії за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб, що відбудеться 11 вересня 2021 року в усіх обласних містах України (крім м. Донецьк і м. Луганськ), а також у м. Сєвєродонецьк і м. Слов’янськ.

Реєстрація вступників проводитиметься в РДГУ з 27 липня по 5 серпня 2021 р. (м. Рівне, вул. Ст. Бандери, 12, каб. № 8).

Участь у спеціально організованій сесії ЄВІ можуть взяти вступники:

  • що реєструвались для участі в основній сесії, але бажають повторно скласти ЄВІ;
  • що не встигли зареєструватися для участі в основній сесії ЄВІ.

Вартість спеціально організованої сесії 540 грн.

Для здійснення реєстрації треба надіслати на електронну адресу приймальної комісії університету (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) скановані копії або фотокопії:

  • заповненої заяви-анкети з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка;
  • документа, що посвідчує особу;
  • облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
  • довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу (для осіб, які завершують навчання в поточному році, персональні дані яких не вносяться до Єдиної державної бази з питань освіти);
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулих роках);
  • медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання);
  • фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;

Не забудьте зазначити:

у темі листа – прізвище, ім’я, по батькові;

у тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові (повністю) та номер облікової картки платника податків (за наявності).

Університет зобовязується:

сформувати екзаменаційний лист учасника ЄВІ;

вносити виправлення у разі допущення помилок на підставі звернень учасників з допомогою електронного або мобільного зв’язку;

надіслати скановану копію екзаменаційного листа на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті учасника;

надіслати екзаменаційний лист з допомогою  поштового зв’язку (якщо про таку необхідність буде зазначено в заяві-анкеті).

Оформлений екзаменаційний листок необхідно отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.

З програмою ЄВІ, загальною характеристикою тесту, схемою нарахування балів можна ознайомитись за посиланням https://testportal.gov.ua/yevi-yefvv-2021-roku/.

Якщо під час перевірки документів буде установлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.

Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів на рахунок Українського центру для оплати послуг із проведення Українським центром та його регіональними підрозділами вступних випробувань. Кошти зараховуються на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти упродовж трьох робочих днів.

Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Усі необхідні консультації щодо реєстрації можна отримати за телефонами:

098-475-67-22

0362-26-48-69

Посилання на заяву-анкету https://testportal.gov.ua/wp-content/uploads/2020/04/zrazok-zayava-anketa_YEVI_YEFVV.pdf

УВАГА!

РДГУ ОГОЛОШУЄ ДОДАТКОВИЙ НАБІР

НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ОС БАКАЛАВРА, МАГІСТРА

  • до бакалавріату на I (або II, або III курс) на основі здобутої вищої освіти (ОКР молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста, магістра) для здобуття ОС бакалавра;

Прийом заяв та документів:

за денною формою – з 01 серпня по 20 серпня;

за заочною формою  – з 01 серпня по 20 серпня.

Вступні випробування:

за денною формою –21 серпня;

за заочною формою  –21 серпня.

Зарахування:

за денною формою – 31 серпня, 30 вересня;

за заочною формою  – 31 серпня, 30 вересня.

РДГУ ПРОДОВЖУЄ НАБІР

НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ОС БАКАЛАВРА, МАГІСТРА

  • на І курс на основі ПЗСО для здобуття ОС бакалавра за заочною формою – з 01 серпня по 24 листопада;
  • на I курс на основі ОС (ОКР) магістра, спеціаліста для здобуття ОС магістра за усіма спеціальностями за денною і заочною формами навчання. Додатковий набір (у тому числі й на місця державного замовлення на спеціальності особливої підтримки) розпочнеться 1 вересня, зарахування таких вступників на бюджет – до 30 вересня 2021 року, на контракт – до 30 листопада 2021 року.

ЖИФАРСЬКИЙ ДАНІІЛ, студент спеціальності «Маркетинг», успішно пройшов відбір серед кандидатів-здобувачів вищої освіти України і 27 липня 2021 р. включений до складу експертів з акредитації освітніх програм НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНТСТВА ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ.

15 липня 2021р. на базі Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана та за підтримки Українсько-китайської торгової асоціації відбулися четверті Збори Українсько-китайського освітнього альянсу “Один пояс – один шлях”, участь у яких взяв керівник Центру міжнародних відносин та роботи з іноземними студентами РДГУ Павло Володимирович Антонюк-Кисіль.

До заходу долучилися представники Міністерства освіти Китаю, китайських навчальних закладів, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури, Національного аерокосмічного університету імені М.Є.Жуковського, Київської муніципальної академії музики імені Р.М.Глієра, Київського хореографічного коледжу “Кияночка”.

Спікерами заходу стали:

Лук’яненко Дмитро Григорович, ректор Київського національного
економічного університету імені Вадима Гетьмана;
Чень Чжунфен, президент Українсько-китайської торгової асоціації;
Wang Yanting. Віце-президент професійно-технічного коледжу Caofeidian Vocational and Technical College;
Тарас Голуб, радник прем’єр-міністра з європейської і євроатлантичної інтеграції України;
Ковальчук Остап Вікторович, виконуючий обов’язки ректора Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури;
Нечипорук Микола Васильович, ректор Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»;
Злотник Олександр Йосипович, Народний артист України, доктор філософії, професор, ректор Київської муніципальної Академії музики ім. Р.М. Глієра;

Упродовж заходу відбулося підписання засновницьких документів членами Альянсу, який було створено з метою розширення співробітництва у сфері наукових досліджень, культури, поширення знань і впровадження новітніх освітніх технологій. Також учасниками заходу було вирішено розширити перелік членів Альянсу, до якого приєднається й РДГУ.

 

 

Back to top