Цього року вступникам під час подання заяв треба обов'язково додавати мотиваційні листи. Відповіді на основні запитання про них підготувало Державне підприємство «Інфоресурс».
- Мотиваційні листи потрібно відвозити/надсилати безпосередньо до закладу освіти?
Під час реєстрації електронних кабінетів та подання заяв в електронній формі мотиваційний лист додають до кожної заяви лише через електронний кабінет. Текст листа треба вписати або вставити в спеціальне віконце в розділі «Подання заяв».
Безпосередньо до закладу освіти мотиваційні листи надаються лише в разі подання заяв у паперовій формі, що передбачено для невеликої категорії вступників).
Однак якщо до поданого в електронному кабінеті мотиваційного листа ви хочете додати копії матеріалів (дипломи, нагороди), що підтверджують надану інформацію, то їх потрібно надсилати на електронні скриньки приймальних комісій закладів освіти.
В електронному кабінеті не передбачено завантаження будь-яких сканкопій листів чи документів до них. Додається лише текст листа, який під час реєстрації заяви в закладі освіти видруковує Приймальна комісія.
- Як подати мотиваційний лист через електронний кабінет? Не бачу такої опції.
Мотиваційний лист додається до кожної заяви під час її подання. Отже, заповнити лист в кабінеті можуть тільки ті категорії вступників, для яких відкрито подання заяв. Зараз це доступно для вступників на основі БСО (9-ти класів).
Для вступників до закладів вищої освіти на основі ПЗСО (11-ти класів) або диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра подання заяв буде доступно з 29 липня (до закладів ФПО – з 14 липня). Тоді ж в кабінеті з'явиться можливість додавати мотиваційні листи. Наразі ви можете підготувати текст листа, а під час подання заяви скопіювати його у відповідне поле.
В електронному кабінеті блок: Подання заяв-Результати випробувань-Внести текст мотиваційного листа
- Якщо я писав текст листа в кабінеті, натиснув кнопку «Зберегти», а мене повернуло на головну сторінку й нічого не збереглося?
Найімовірніше ви створювали текст листа понад 120 хвилин, що передбачені для однієї сесії роботи з кабінетом. Щоб уникнути таких прикрих випадків, радимо писати текст листа в іншій програмі, наприклад «Word» або «Google-Документи», а потім копіювати готовий текст в електронний кабінет.
- Чи можна в кабінеті редагувати текст написаного листа?
Редагувати текст можна тільки до моменту подання заяви. Після цього (коли заява вже має статус «Зареєстровано в ЄДЕБО») текст листа редагувати неможливо.
- Як дізнатися вимоги до мотиваційного листа?
Вимоги до мотиваційних листів визначає кожен заклад освіти у своїх Правилах приймання документів. Радимо з ними обов'язково ознайомитися до подання заяв та завчасно підготувати тексти листів.
- Яка максимальна кількість символів під час написання мотиваційного листа в кабінеті?
Формат поля для написання мотиваційного листа – до 20 тис. символів. Водночас вимоги щодо кількості символів визначає заклад освіти.
Наприклад, вимога закладу освіти: обсяг листа – не менше як 200 і не більше як 600 слів.
Радимо дотримуватися цих вимог, адже кожен лист розглядає приймальна комісія та враховує під час формування рейтингового списку вступників.
За матеріалами сайту https://mon.gov.ua/.
За ініціативи студентського активу педагогічного факультету РДГУ було зібрано кошти та придбано два ноутбуки, два планшети, 13 павербанків для підтримки Рівненському корпусу Збройних сил України.
Наша маленька допомога вже працює на захист України, допомагає у боротьбі з рашистськими окупантами та наближає Перемогу! Студенти педагогічного факультету, які долучилися до збору коштів, підготували відеопрезентацію. Впевненні, що це надасть наснаги як українським військовим, так і нашій педагогічній родині.
Дорогі Захисники, Герої України! Низько вклоняємося Вам за вашу мужність, відвагу, хоробрість і вірність нашій Батьківщині! Дякуємо вам за спокійні ночі, за добрі світанки, за мирні дні!
Тільки разом ми зможемо подолати ворога та наблизити нашу ПЕРЕМОГУ! Слава ЗСУ! Слава УКРАЇНІ!
Наукова бібліотека Рівненського державного гуманітарного університету інформує: у липні 2022 р. Research4Life спільно з організаціями-партнерами проведуть серії безкоштовних вебінарів. Під час вебінарів науковці зможуть дізнатися про видавничу етику, збільшення шансів на публікацію результатів досліджень в наукових журналах тощо.
Деталі за посиланням: https://bit.ly/3y4PNZi
ГО “Стратегічна візія”
веб-сайт: https://sv.org.ua/
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
тел. +380636641398
ГО «Стратегічна візія» запрошує студентів та випускників вузів 2021-2022 рр. до участі в конкурсі есе та аналітичних робіт на тему: «Відбудова країни: виклики, можливості та завдання». Всі учасники будуть відзначені грамотами, найкращі роботи будуть опубліковані онлайн із зазначенням автора та його вузу, переможці отримають подарункові сертифікати на придбання книг, а також інші цінні подарунки.
Мета конкурсу — висвітлити головні, на думку молодих фахівців, напрямки та шляхи відбудови України після війни: в економіці та промисловості, інфраструктурі та урбаністиці, правовій та політичній системах, освіті та медицині, інформаційному та ментальному просторі тощо. Тому організатори закликають до участі у конкурсі студентів та випускників всього спектру спеціальностей: від суспільно-політичних до інженерних.
В РОБОТАХ ОЦІНЮВАТИМУТЬСЯ:
- логічність, послідовність та обґрунтованість викладених думок;
- оригінальність та разом з тим реалістичність ідей;
- здатність автора «захопити» читача, цікаво викласти свої міркування.
ВИМОГИ ДО РОБІТ:
тексти, що не публікувались раніше і написані спеціально для цього конкурсу, без плагіату, із зазначенням першоджерел у випадку цитування
обсяг — на розсуд автора
мова — українська
формат — Google Docs
Реєстрація учасників відбувається за посиланням - https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeD2_xLGcd86y1hc05cSt8m7IE4kKqha1xOhQKFmy3EbBHkaA/viewform
Дедлайн прийому конкурсних есе — до 10.07. 2022 р. (включно)
За додатковою інформацією звертатися за тел. +380636641398