Проректор з наукової роботи, професор кафедри менеджменту, Відмінник освіти України, Академік академії економічних наук України, Голова Рівненських обласних організацій ВГО “Українська Асоціація Маркетингу”, ВГО “Українська Асоціація Логістики” та ВГО «Всеукраїнська спілка вчених-економістів». Член спеціалізованої вченої ради Д 47.104.03 НУВГП з присудження ступеня доктора наук (наказ МОН № 320 від 07.04.2022). Член наукової ради Рівненської області.

Базова освіта: Український інститут інженерів водного господарства, 1984 р. (Економіка і організація водного господарства, інженер-економіст).

Науковий ступінь:

кандидат економічних наук, 1997 р. (спеціальність 08.02.02 – економіка технологічних змін і інноваційних процесів, тема дисертації «Економічне обґрунтування технологічних інновацій в системі відтворення основних засобів»)

доктор економічних наук, 2018 р. (спеціальність 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Інформаційна підтримка прийняття маркетингових рішень промисловим підприємством в умовах невизначеності»).

Вчене звання: доцент кафедри економіки та маркетингу, 2001 р.; професор кафедри менеджменту, 2020 р.

Наукові профілі:

            Google Scholar Citations https://cutt.ly/3BbwQGn

            Scopushttps://cutt.ly/ZBbwbjV.

            ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4642-9748

Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/GPW-7888-2022

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Економіка підприємств»,  «Контролінг», «Логістика», «Логістичний менеджмент», «Вступ до системного аналізу», «Методологія та організація наукових досліджень».

Автор понад 100 наукових, навчально-методичних праць з питань економіки, маркетингу та менеджменту, основними з яких є:

  1. Deineha O., Robul Yu.,  Prokopenko M., Novikova N., Lukianykhina O., Baistriuchenko N. Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC & TECHNOLOGY RESEARCH VOLUME 9, ISSUE 02, FEBRUARY 2020. рр. 5264-5268. Scopus.
  2. Deineha O., Omelchuk O., Koltun V., Popov M., Korchynska O., Trusii O. Reforming management activities to improve the efficiency and effectiveness of public administration. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC & TECHNOLOGY RESEARCH.VOLUME 9, ISSUE 03, MARCH 2020. рр. 950-956. Scopus.
  3. Deineha O., Chymosh K., Kobylynska T., Nazarov O., Liapa M., Sapotnitska N. Adaptive Management of Transport Logistics in Agricultural Enterprises. Journal of Agriculture and Crops.  8, Issue. 1, pp. 20-26, 2022. URL: https://arpgweb.com/journal/journal/14. DOI: https://doi.org/10.32861/jac.81.20.26/ Scopus.
  4. Sadchenko О., Obykhod H., Yaroshenko I., Levkovska L., Deineha O., Dombrovska T. Management of the Economy in the Field of Environmental Management and Energy Security as Components of Sustainable Development. Journal of Sustainability Research. 4(2). 2022. URL:https://doi.org/10.20900/jsr20220008 /
  5. Koval V. V., Mikhno I. S., Deineha O. V., Bezuhlyi I. V., Deineha I. O., Udovychenko V. V. Regulatory mechanisms of responsible aquaculture and sustainable development of ecotourism in territorial communities. Geol. Geograph. Geology, 31(2). 2022. рр. 333-342/ Web of science
  6. Дейнега О. В., Дейнега І. О., Нич-Войтан С. Брендинг територій як ефективний інструмент реалізації потенціалу комплексу маркетингу в управлінні закладом вищої освіти. Ланцюги постачання: маркетингові та логістичні рішення : монографія / За наук. ред. Є. В. Крикавського, О. В. Дейнеги. Львів-Рівне : Волин. обереги, 2023. С. 5-24.
  7. Дейнега О. В. Маркетингові засоби впливу на поведінку покупця. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія / За наук. ред. Є. В. Крикавського, О. В. Дейнеги. Львів-Рівне : О. Зень, 2022. С. 211-228.
  8. Дейнега О. В. Маркетингова концепція формування продукто-орієнтованого інформаційного забезпечення підприємств : монографія. Рівне: вид. О. Зень, 2017. 291 с.
  9. Дейнега О. В. Вплив нематеріальних компонентів товару на підвищення рівня його комерціалізації. Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем: монографія / за ред. М.Х. Шершуна. Рівне: Волин. обереги, 2015. С. 14-19.
  10. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Косар Н. Маркетингова товарна політика: підручник.  Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 376 с.
  11. Дейнега О. В., Дейнега І. О., Андрощук І. М. Маркетингові інструменти управління якістю послуг в освіті. Education, science, research during martial law : Collective monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022. С. 106-125.
  12. Дейнега О. В., Волошин В. С., Шелюк Л. О. Інформація як стратегічний інструмент розвитку підприємств. Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем: монографія / за ред. М.Х. Шершуна. Рівне: Волин. обереги, 2015. С. 128-132.
  13. Дейнега О. В., Вершинська О. Б. Аксіологічні основи розвитку системи мотивування. Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем: монографія / за ред. М.Х. Шершуна. Рівне: Волин. обереги, 2015. С. 132-137.
  14. Волошин В. С., Дейнега О. В. Маркетингові інформаційні системи як засіб автоматизації прогнозування на ринку послуг сільського зеленого та екологічного туризму в Україні. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні: монографія / за ред. Шершуна М.Х. Рівне: вид. О. Зень,, 2016. С. 195-201.
  15. Дейнега О. В., Дейнега І. О. Економіка підприємств: навч. посіб. 2-е вид. Рівне: вид. О. Зень, 2020. 171 с. (рекомендовано МОН України).
  16. Основи стандартизації, метрології та управління якістю: навч. посіб. /
    Дейнега О. В., Машта Н. О., Бенчук Н. О. та ін. Рівне, РДГУ, 2015. 388 с. (затверджено МОН України).
  17. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Лорві І. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. Львів: НУ «Львівська політехніка», 2014. 380 с. (рекомендовано МОН України).
  18. Маркетингова інформація: підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега та ін. всього 6 осіб. Львів: НУ «Львівська політехніка», 2014. 416 с. (затверджено МОН України).
  19. Дейнега О., Крикавський Є., Дейнега І., Гладунов О., Микитин Т. Маркетинг: навч. пос. 2-ге вид. Рівне: «Волинські обереги», 2013. 336 с. (затверджено МОН України).
  20. Дейнега О., Крикавський Є., Дейнега І., Патора Р. Маркетингова товарна політика: підруч. Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2012. 360 с. (затверджено МОН, М та С України).

Back to top