Старший викладач кафедри економіки та управління бізнесом, Віце-президент Української асоціації маркетингу, директор Рівненської обласної організації УАМ, експерт аналітичної групи «Стратегіко».

Базова освіта: Український ордену дружби народів інститут інженерів водного господарства, 1984 р. (Водопостачання та каналізація, інженер-будівельник); Рівненський інститут слов’янознавства КСУ, 2000 р. (Економіка та підприємництво, економіст-маркетолог).

Дисципліна, що викладається: «Стратегічний маркетинг», «Управління брендами».  

Автор понад 30 наукових, навчально-методичних праць з питань економіки, маркетингу та менеджменту, основними з яких є:

  1. Гладунов О. В. Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів. Возень. 2012. 111 с.
  2. Гладунов О., Дейнега І., Дейнега О., Крикавський Є., Микитин Т. Маркетинг: навч. посіб. Рівне: «Волинські обереги», 2013. 336 с.
  3. Гладунов О.В., Дейнега О.В., Микитин Т.М. Корпоративний менеджмент: навч. посіб. Рівне: РДГУ, 2002. 244 с.
  4. Дейнега О.В., Гладунов О.В., Холод О.М. Маркетинг. Проведення практичних тренінгів з маркетингу. Київ. 2004.
  5. Гладунов О., Богданець Н. Ренесанс форум-2021: що обговорювали учасники події та які найближчі перспективи української економіки. Маркетинг в Україні. Вип. 3. 2021. С. 46-54.
    URL: https://uam.in.ua/upload/iblock/fb4/fb460172fb645e82e472ac9b138f05a9.pdf
  6. Гладунов О., Богданець Н. Економічне відродження України через інвестиції та підприємництво. Маркетинг в Україні. Вип. 2020. С. 44-48.
    URL: https://uam.in.ua/upload/iblock/785/785696e3329eab7efdb07c21be7ac1d5.pdf
  7. Субот О. Гладунов О. Якість українського молока – шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? Маркетинг в Україні. Вип.  2019. С. 36-42.
    URL: https://uam.in.ua/upload/iblock/be5/be53da03c6f99507b7671cf76a009e1a.pdf
  8. Гладунов О., Гладуненко Р. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи. Маркетинг в Україні. Вип.  2019. С. 4-13.
    URL: https://uam.in.ua/upload/iblock/a1b/a1b6df518803b9156e3c7aa82a96ef42.pdf
  9. Гладунов О. Методика визначення вартості бренду сировинних компанії на прикладі рейтингування брендів вапняної галузі України. Маркетинг в Україні. Вип. 2019. С. 24-28.
    URL: https://uam.in.ua/upload/iblock/8ab/8ab876171eff7ce925d6c51592885591.pdf
  10. Гладунов О.В. Комплексне управління твердими побутовими відходами в місті Рівному. Ринок інсталяцій. №2. 2006. С.42–43.
    URL: http://catalog.dnabb.org/cgi-bin/irbis64r_14/cgiirbis_64.exe?LNG=&Z21ID=&I21DBN=BD1_PRINT&P21DBN=BD1&S21STN=1&S21REF=&S21FMT=fullw_print&C21COM=S&S21CNR=&S21P01=0&S21P02=1&S21P03=A=&S21STR=%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81,%20%D0%9E.
  11. Гладунов О.В. Регіональний аспект інноваційної діяльності. Маркетинг в Україні. Вип. 1. 2007. С.40 – 43.
    URL: https://uam.in.ua/upload/iblock/127/127ceb028af0e9de4cfa1b42b5b6fcb2.pdf
  12. Гладунов О.В. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи. Маркетинг в Україні. № 1 (47). 2008. С.20 – 25.
  13. Гладунов О.В., Задорожний В. Г. Система "Субмарин" - управління бізнесом на засадах справедливості і здорового глузду. Маркетинг в Україні. Вип. 3.  2010. С. 11-15.
    URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_3_5

Керівник 12 проектів розвитку ринкових реформ та інноваційної діяльності, профінансованих ОБСЄ, USAID, фондом Євразія, фондом Ч.С. Мотта, Посольством Канади в Україні.

 

Back to top