Професор кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.

Освіта: У 1988 р. закінчила Рівненський державний педагогічний інститут ім. Д.З. Мануїльського зі спеціальності вчитель загально-технічних дисциплін та праці.

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук з 1992 р. зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема кандидатської дисертації «Формування культури праці учнів 5 - 7 класів у процесі навчальної трудової діяльності».

Кандидатську дисертацію захищено в Інституті педагогіки АПН України.

  • доктор педагогічних наук з 1996 р. зі спеціальності 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема докторської дисертації: «Педагогічні основи формування культури праці учнів основної школи в процесі трудового навчання і виховання».

Докторську дисертацію захищено в Інституті педагогіки АПН України.

Вчене звання: професор кафедри соціальної педагогіки і педагогічної майстерності (присвоєно у 2005 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations https://scholar.google.com.ua/citations?user=HVJE4_8AAAAJ&hl=en&citsig=AMD79oqog-MtK73Ag1uCwK9J6pOjRK0yYw

SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

Web of Science (WoS): http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&preferencesSaved=&SID=C58SbzTKLvS2HBLMVvX&rurl=http%3A%2F%2Fapps.webofknowledge.com%2FWOS_GeneralSearch_input.do%3Fproduct%3DWOS%26search_mode%3DGeneralSearch%26preferencesSaved%3D%26SID%3DC58SbzTKLvS2HBLMVvX

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8804-7860

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Теорія і методика професійного навчання», «Основи наукових досліджень», «Технології з методикою навчання», «Методика навчання технологічної освітньої галузі», «Краса і здоров’я людини», «Креативні технології в професійній освіті», «Методологічні засади професійної освіти».

Автор понад 500 наукових праць (монографії, навчально-методичні посібники, методичні рекомендації, статті у збірниках наукових праць) з проблем якості освіти у контексті євроінтеграційних процесів; компетентнісного підходу у вищій освіті України та країнах Західної Європи; формування та розвитку творчої особистості майбутніх фахівців у системі неперервної професійної освіти; систематизації педагогічних знань майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ; теоретико-методологічних засад впровадження особистісно-орієнтованого підходу у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя; модернізації вищої освіти України та шляхів її інтеграції у європейський освітній простір. Зокрема, серед праць виокремимо наступні:

  1. Lisova, S. (2020). The ways of effective professional adaptation of military students (combatants) to productive activities in the service sectorrtep-uergn(h) – (Larysa Oleksiivna Savchenko, Svitlana Myhailivna Zinchenko, Vasyl Hryhorovych Vereshak, Svitlana Lisova, Konstantin Yevhenovych Palshkov) - Revista Turismo Estudos & Práticas (ISSN23161493-Brazil-WoS), 00, 155200 - n. 5 Geplat: Caderno Suplementar, N. 5, DEZEMBRO, 2020 /( Індексується в науковометричній базі ISSN 23161493 Web of Science Core Collection).
  2. Лісова С. В. Тенденції розвитку вищої освіти в країнах Західної Європи / С. В. Лісова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ [зб. наук. праць]. Частина 1. – Рівне, МЕГУ,  – С. 376 – 381.
  3. Лісова С. В. Якість освіти як основний пріоритет підготовки вчителя до змін в освітньому просторі / С. В. Лісова // Професійно-педагогічна освіта: інноваційні технології та методики. [монографія] / За ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – С. 48 – 71.
  4. Лісова С. В. Естетична культура особистості як складова підготовки майбутнього фахівця в системі професійної освіти / С. В. Лісова // Формування професійно-педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи [зб. наук. праць Всеукр. практич. конференц. з міжнар. участю]. Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – С. 59 – 63.
  5. Лісова С. В. Деякі аспекти впровадження кредитної системи навчання / С. В. Лісова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: [зб. наук. праць]. Випуск 39. – Рівне, 2008. – С. 112 – 116.
  6. Лісова С. В. Методична підготовка педагогів професійного навчання як педагогічна проблема / С. В. Лісова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: [зб. наук. праць]. Випуск 23 – Вінниця: Вид-во ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2010. – С. 86 – 91.
  7. Лісова С.В. Cинергетичний підхід до сучасних методологічних проблем педагогіки /С.В. Лісова //Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 389 с. – С. 256-280.
  8. Лісова С.В. Компетентісний підхід у вищій освіті: зарубіжний досвід. Професійна педагогічна освіта: компетентісний підхід: Монографія: /За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 412 с. – С. 34-54.
  9. Лісова С.В. Основні напрями розвитку педагогічної думки у сучасній Польщі /С.В. Лісова //Наукове періодичне видання "Українська полоністика", Випуск 8. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 136 с. – С. 80-88.
  10. Лісова С.В. Якість освіти як одне із стратегічних завдань модернізації вищої школи / С.В. Лісова "Освітня думка і практика на тлі змін цивілізації: людина і виховання в багатоетнічній і багатокультурній перспективі. [зб. наук. праць.] Республіка Польща, м. Жешов: Видавництво Жешовського університету, 2012 р. – 775 с. – С. 513 – 524.
  11. Лісова С.В. Креативність у формуванні й розвитку творчої особистості майбутнього вчителя в системі неперервної педагогічної освіти. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: Монографія /За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – 284 с. – С. 141-160.
  12. Лісова С.В. Теоретико-методологічні засади особистісно орієнтованої освіти. Професійна педагогічна освіта: Особистісно орієнтований підхід: Монографія //За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – 436 с. – С. 41-50.
  13. Лісова С.В. Систематизація педагогічних знань майбутніх вчителів в процесі навчання у вищому навчальному закладі. Професійна педагогічна освіта : структура педагогічних знань: [монографія] / С.В. Лісова // За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 442 с - С. 140 – 145.
  14. Лісова С.В. Професійна підготовка вчителя як умова забезпечення якості освіти для всіх. / С.В. Лісова // У збірнику „Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти” № 9 (52). - Рівне: Вид-во РДГУ, 2014. – С. 169-173.
  15. Лісова С.В. Проектування інноваційних педагогічних систем підготовки фахівців у галузі технологічної та професійної освіти. / С.В. Лісова // У збірнику „Інноватика у вихованні” № 1. - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015 – С. 70 -78.
  16. Лісова С.В. Проблема забезпечення якості вищої освіти з позицій системного підходу. Професійна педагогічна освіта : системний підхід. : [монографія] / С.В. Лісова // За ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – 450 с - С. 160 – 172.
  17. Лісова С.В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до інноваційної діяльності. / С.В. Лісова // У збірнику наук. праць „Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти” № 11 (54). - Рівне: Вид-во РДГУ, 2015. – С. 229-233.
  18. Лісова С.В. Синергетичний підхід як інноваційна методологічна орієнтація в педагогіці. / С.В. Лісова // У збірнику наук. пр. Вип. 3 „Інноватика у вихованні” - Рівне: РДГУ, 2016 – С. 83 -92.
  19. Лісова С.В. Методологічні засади компетентнісного підходу у вищій освіті: світовий досвід. Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти. / С.В. Лісова // У збірнику наук. пр. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск №16 (59). - Рівне: РДГУ, 2017. – С. 11-16.
  20. Лісова С.В. Педагогічна креативність як складова професійної компетентності майбутнього учителя в умовах розвитку інноваційної освіти. / С.В. Лісова // У збірнику наук. пр. Вип. 5 „Інноватика у вихованні” - Рівне: РДГУ, 2017 – С. 65 -74.
  21. Лісова С.В., Дупак Н.В. Компетентнісний підхід у забезпеченні якості підготовки фахівців готельного і ресторанного обслуговування у вищому навчальному закладі. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 4 / за наук. ред. проф. Волошина І.М., проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2018. – с.284-297.
  22. Лісова С.В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до інноваційної діяльності / С.В. Лісова / Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць РДГУ, 2018, - С. 229-233.
  23. Лісова С.В.Компетентнісний підхід у забезпеченні якості підготовки фахівців готельного і ресторанного обслуговування у вищому навчальному закладі / С.В. Лісова, Н.В., Дупак / Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. Видання четверте / за наук. ред. проф. Волошина І.М. та проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018 р. – 340 с. (С. 284 - 298).
  24. Лісова С.В. Прoблeмa eфeктивнocтi прoфeciйнoї пiдгoтoвки мaйбутнiх фaхiвцiв гoтeльнo-рecтoрaннoї cпрaви у вищому навчальному закладі / Модернізація підготовки майбутніх фахівців професійно-педагогічного напрямку в умовах освітнього простору: зб.наук.праць – Кривий Ріг: КДПУ, 2019 – 175 с. (С. 42-46).
  25. Лісова С. Узагальнення та систематизація педагогічних знань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 11. Том 1/ упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол. : Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. C. 36-44.
  26. Лісова С.В., Дупак Н.В. Удoскoналення системи теoретичнoї і практичнoї підгoтoвки бакалаврів гoтельнo-рестoраннoї справи в умoвах вищoгo навчальнoгo закладу. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 6 / за наук. ред. проф. Волошина І.М., проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2020. – с.140-150.
  27. Лісова С.В., Організаційно-педагогічні умови модернізації системи професійної підготовки фахівців сфери готельно-ресторанного обслуговування. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія / С.В. Лісова, Н.В. Дупак. Видання 7 / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю. – Луцьк: ІВВ Луцький НТУ 2021. – с.140-150.
  28. Лісова С.В. До проблеми формування креативності у процесі розвитку творчої особистості майбутнього вчителя. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. зб. наук. пр. Класичного приватного ун-ту, Вип. № 84 / 2022 / С.В. Лісова, Р.Л. Сойчук / Запоріжжя: ЗКУ - С. 43 -47.
  29. Лісова С.В. Проблеми професійного становлення майбутнього фахівця з готельно-ресторанної справи на етапі навчання у вищому навчальному закладі. збірник наук. праць . / С.В. Лісова / зб.наук.праць «Вісник ЖДУ ім.І.Франка» № 4, Житомир: ЖДУ, - 2022 (С. 83- 95).
  30. Лісoва С.В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців індустрії гостинності. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. / С.В. Лісова, Н.В. Дупак, Видання восьме / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. Луцьк: ВІП Луцького НТУ, 2022. C. 152-171.
  31. Лісoва С.В. Методологічні засади реформування професійно-педагогічної освіти у світлі побудови нової української школи. Освіта в умовах реформування: теорія і практика: колективна монографія. / С.В. Лісова / за наук. ред. проф. Сойчук Р.Л.. Рівне: РДГУ, 2022. С. 48 – 57.

 

Back to top