кандидат педагогічних наук, професор, заступник завідувача кафедри

Освіта: Рівненський державний педагогічний інститут ім.Д.З.Мануїльського (викладач педагогіки та психології (дошкільної), 1976).

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук «Взаємодія дитячого садка і сім’ї в педагогічній корекції стосунків дітей дошкільного віку».

Основні навчальні дисципліни, які викладає: вікова психологія, психологічне консультування.   

Посада

Старший викладач

Профілі:

ORCID:  https://orcid.org/0000-0002-5216-6737

Електронна адресаЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

психологічний супровід здобувачів вищої освіти християнська психологія і психотерапія історія психології

Інформація про вищу освіту:

Московський державний університет, 1986 р., психолог, викладач психології

Стаж роботи: 36 років

Наукові та професійні досягнення:

  • Членкиня навчально-методичної групи кафедри загальної психології та психодіагностики РДГУ.
  • Голова Асоціації випускників зі спеціальності «Психологія».
  • Керівниця проблемної групи здобувачів вищої освіти ступеню «бакалавр» психолого-природничого факультету РДГУ «Розробка та пілотаж методичного інструментарію соціально-психологічних досліджень» з 2012 р. й дотепер.
  • Членкиня Товариства психологів України (Львівське обласне відділення Всеукраїнської громадської організації «Товариство психологів України»):
  • Експертка з розроблення та експертизи завдань ЄФВВ Науково-методичного центру вищої та фахової передвищої освіти МОН України

Навчальні дисципліни.

  • Історія психології
  • Практикум із загальної психології
  • Психологічний спецпрактикум
  • Організаційна психологія

Автор понад   50  публікацій.

Основні публікації:

  1. Савуляк В. О., Дружиніна І.А. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том 14: Методологія і теорія психології. Випуск 3. Київ – Ніжин. Видавець «ПП Лисенко М. М.», 2020. С. 36-45. (
  2. Савуляк В. О. Етнічна ідентичність: репрезентація у Я-образі та автостереотипі (за матеріалами дослідження студентів). Психологія: реальність і перспективи : Збірник наук. праць. Вип. 17. Рівне : РДГУ, 2021. С. 104-111. https://doi.org/10.35619/praprv.v1i17.253
  3. Дружиніна І.А., Савуляк В.О. Асертивна поведінка особистості як ресурс ефективного копінгу. Наукові перспективи. Серія «Психологія». 2024. № 12 (54). С. 1541-1554. https://doi.org/10.52058/2708-7530-2024-12(54)-1541-1554 .

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Навчально-методичні матеріали з навчальної дисципліни «Практикум із загальної психології». Модуль 1. Загальна характеристика принципів та методів психологічного дослідження. Модуль 2. Метод спостереження / Укладач В.О.Савуляк. Рівне: РДГУ, 2021. 48 с.
  2. Навчально-методичні матеріали з навчальної дисципліни «Практикум із загальної психології». Модуль 6. Метод семантичного диференціалу. Модуль 8. Контент-аналіз / Укладач В.О.Савуляк. Рівне: РДГУ, 2021. 52 с.
  3. Навчально-методичні матеріали з навчальної дисципліни «Практикум із загальної психології». Модуль 7. Проективні методики психологічного дослідження / Укладач В.О.Савуляк. Рівне: РДГУ, 2021. 72 с.
  4. Практикум зі спеціалізації. Соціальна психологія. Методичні рекомендації з курсу для студентів спеціальності 053 Психологія./ Укладач В. О. Савуляк. Рівне: РДГУ, 2022. 72 с.

Публікації у наукових виданнях:

  1. Савуляк В.О. Особистісно-орієнтоване навчання і виховання: реалії в умовах навчання онлайн. Актуальні питання психол. науки : Альманах студентського наук. товариства. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 14. С. 77-79.
  2. Савуляк В.О. Взаємозв’язок способів психологічного захисту і копінг-стратегій у індивідуальному застосуванн. Практичні та теоретичні питання розвитку науки та освіти (частина IІ): матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 25 - 26 травня 2020 року. Львів : Львівський науковий форум, C. 37-38.
  3. Савуляк В. О. Завдання з реалізації принципу історизму у практиці викладання історії психології. The VIII International scientific and practical conference «Science and education: problems, prospects and innovations» (April 28 -30, 2021) CPN Publishing Group, с.Kyoto, Japan, pp. ISBN 978-4-9783419-5-2. С. 639-644.
  4. Савуляк В.О., Вітрук Д. Розробка інструментарію соціально-психологічної психодіагностики як завдання для групової та індивідуальної роботи студентів. Актуальні питання психол. науки : Альманах студентського наук. товариства. Рівне : РДГУ, 2021.  Вип. 15.  С. 44-47.
  5. Савуляк В. О., Курята Н., Бабак А. Порівняльний аналіз ефективності кількісних і якісних методів соціально-психологічних досліджень. Актуальні питання психол. науки : Альманах студентського наук. товариства. Рівне : РДГУ, 2022. Вип. 16. С. 20-25.
  6. Савуляк В. О., Камінський А., Чичук А. Використання групового фокусованого інтерв’ю при підготовці соціальних проектів для тимчасово переміщених осіб. Актуальні питання психол. науки : Альманах студентського наук. товариства. Рівне : РДГУ, 2022. Вип. 16. С. 16-20.
  7. Савуляк В. Особистісно-орієнтоване навчання і виховання: реалії в умовах навчання онлайн. Актуальні питання психол. науки : Альманах студентського наук. товариства. Рівне : РДГУ, 2024. Вип. 18. С.9-11.
  8. Савуляк В.О. Християнське консультування як напрям психологічної допомоги. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (в межах Форуму з підтримки ветеранів, ветеранок та членів їх сімей «Рівненська єдність»). Рівне, 27-28 лютого 2025 р. / Упор. проф. Р. Павелків, проф. Н. Корчакова, проф. В. Безлюдна. Рівне, РДГУ. С. 103-105.
  9. Савуляк В.О. Здібності у структурі емоційного інтелекту як складові гнучких умінь (soft skills).  The VII International scientific and practical conference «Present and future: priority areas of research in scientific and educational activities», February 17-19, 2025, Prague, Czech Republic. ISBN – 9-789-40378-463-2. С. 185-187.
  10. Савуляк В. О. Складові емоційного інтелекту як гнучкі уміння. Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності : теорія і практика : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Глухів, 20 лютого 2025 року) / за науковою редакцією д-ра пед.наук, професора Бірюк Людмили Яківни. Глухів : РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2025. С. 129-130.

Підвищення кваліфікації

  1. Національний університет «Острозька академія», навчально-методичний центр, сертифікат, «Школа освітніх інновацій», СП № 00916/23, «Застосування сучасних освітніх технологій та актуального методичного інструментарію при викладанні дисциплін психологічного профілю», 22.05.2023 р., 6 кредитів ЄКТС (180 год.).

 

Посада доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Науковий ступінь   кандидат психологічних наук

Профілі:

ORCIDhttps://orcid.org/0000-0002-1489-6878

Scopus  https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57392603100&origin=resultslist

WoS: https://www.webofscience.com/wos/author/record/AAL-7233-2021

Електронна адреса: inna.nohachevska@rshu.edu.uaЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Сфера наукових інтересів:

Проблематика загальної психології, зокрема дослідження когнітивних процесів, механізмів сприймання та розуміння інформації, мислення і пам’яті. Наукові інтереси охоплюють питання психології розуміння текстів, розвитку критичного мислення, а також застосування активних соціально-психологічних методів у навчанні та комунікації. Цікавлюсь проблемами міжкультурної комунікації, розвитком толерантності та міжкультурного розуміння, плануванням та координацією міжнародних студентських проектів та локальних ініціатив.

Інформація про вищу освіту:

Рівненський державний гуманітарний університет, 2004, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література»; кваліфікація - вчитель української мови і літератури та мови (англійської) і зарубіжної літератури, практичного психолога у закладах освіти.

Рівненський державний гуманітарний університет, 2005, магістратура, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)»; кваліфікація -магістр педагогічної освіти. Викладач мова (англійська) та література у вищих навчальних закладах.

Інститут імені Г.С.Костюка НАПН України, аспірантура, спеціальність 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія).

Стаж роботи: 21 рік

Дисертаційні дослідження:

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 05 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Психологічні особливості розуміння майбутніми вчителями-філологами сучасного поетичного тексту» (Переяслав-Хмельницький, 2018).

Наукові та професійні досягнення:

Членкиня лабораторії міжкультурної комунікації РДГУ

Членкиня неографічної лабораторії «Неолекс Рівне» РДГУ

Замісниця голови Рівненської обласної громадської організації «Асоціація шкіл-партнерів»

Координаторка міжнародних проектів молодіжної мобільності та навчальних курсів програми Erasmus +:

BRIDGES” (2020-2-RO01-KA105-080605) Грудень, 2021р.; Румунія;

FEELING EUROPEAN (2020-1-RO01-KA105-078933) Лютий, 2022р.; Румунія.

REPUTATION” (2020-2-R001-KA105-080762) Січень, 2022 – Серпень, 2022р.; Румунія.

CONNECT THROUGH EMPATHY” (2020-3-R001-KA105-094990) Березень, 2022р.; Румунія.

ADAPTIVE STRATEGIES FOR YOUTH EMPOWERMENT” (2020-2-KA105-018853) Липень 2022р. ; Італія.

FROM RURAL TO PLURAL – TRAINING COURSE ON [RURAL] YOUTH POLICY MAKING AND MEDIA ADVOCACY” (2024-1-RO01-KA151-YOU-000207686) Січень, 2025р. ; Румунія.

THE POWER OF NON-FORMAL EDUCATION IN RURAL AREAS” (2024-1-RO01-KA151-YOU-000207686) Березень, 2025р.; Румунія.

 

Навчальні дисципліни

Психологія

Загальна психологія

Автор понад 35 публікацій.

Основні публікації:

Наукові публікації у фахових виданнях та періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Івашкевич, Е.Е. & Ногачевська, І.О. (2020). Психологічні традиції щодо проблеми розуміння художніх текстів. Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Вип. 14. Рівне : РДГУ. С. 187–194. (Index Copernicus).
  2. Nohachevska, I. & Lohvina, O. (2021). Psychological approaches for building up a monologue-story. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"52, 204–224. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2021-52.204-224 (Index Copernicus).
  3. Mykhalchuk, Nataliia, Ivashkevych, Ernest, Nohachevska, Inna, Nabochuk, Alexander & Voitenko, Oksana (2021). Psycholinguistic Mechanisms of Understanding Contemporary Poetry by Future Philologists. PSYCHOLINGUISTICS, 30(1), 139-179. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2021-30-1-139-179. Retrieved from https://psycholing-journal.com/index.php/journal/article/view/1205 (Web of Science, SCOPUS).
  4. Nohachevska, Inna & Hudyma, Oleksandr (2022). Understanding the poetry as a complex analytical and synthetic process of the cognitive sphere of the personality. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"58, 183–205. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2022-58.183-205 (Index Copernicus).
  5. Nohachevska, Inna & Komarnitska, Liudmyla (2023). The typology of poetic text comprehension. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології"60, 162–184. https://doi.org/10.32626/2227-6246.2023-60.162-184.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Культура фахового мовлення. Методичний посібник з опанування освітнього компонента «Культура фахового мовлення» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 46 с.
  2. Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Культура фахового мовлення. Методичний посібник із забезпечення поточного контролю з освітнього компонента «Культура фахового мовлення» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 29 с.
  3. Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Психологія гендерних відносин. Методичний посібник з опанування освітнього компонента «Психологія гендерних відносин» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 70 с.
  4. Михальчук, Н.О. & Ногачевська, І.О. (2023). Психологія гендерних відносин. Методичний посібник із забезпечення поточного контролю з освітнього компонента «Психологія гендерних відносин» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 61 с.
  5. Михальчук, Н.О., Івашкевич, Е.Е. & Ногачевська, І.О. (2023). Лінгвокраїнознавство. Навчальний посібник з опанування освітнього компонента «Лінгвокраїнознавство» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 289 с.
  6. Михальчук, Н.О., Івашкевич, Е.Е. & Ногачевська, І.О. (2023). Лінгвокраїнознавство. Навчально-методичний посібник із забезпечення поточного контролю з освітнього компонента «Лінгвокраїнознавство» підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 «Охорона здоров’я» освітньої програми «Медицина» спеціальності 222 «Медицина». Рівне: Державний заклад «Луганський державний медичний університет». 237 с.

Публікації у наукових виданнях:

  1. Nohachevska, Inna & Hudyma, Alexander (2022). The problem of text comprehension. Актуальні проблеми експериментальної психології: Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції на пошану професора Шинкарюка А.І. (26 жовтня 2022 року, Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Жешів – Ченстохова – Париж). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. С. 64–68.
  2. Nabochuk, Alexander & Nohachevska, Inna (2023). Personal Approach in the paradigm of Creative Psychology. Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин (21 квітня 2023 року, Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Дніпро – Жешів – Париж). Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. С. 23–26.
  3. Nabochuk, Alexander & Nohachevska, Inna (2023). The role of divergent thinking in the development of professional creativity of the manager. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми експериментальної психології: досвід та перспективи (на пошану проф. Шинкарюка А.І.). Кам’янець-Подільський – Київ – Херсон – Дніпро – Жешів – Париж, 26 жовтня 2023 р. За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. С. 7377.
  4. Ivashkevych Eduard, Nohachevska Inna & Herheliuk Tetiana (2023). The processes of communication and quasi-communication in the paradigm of European Integration. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції у співпраці з національним Еразмус+ офісом в Україні під егідою програми ЄС Еразмус+ напряму ім. Жана Монне у рамках проєкту «ЄС-східне партнерство: майбутні шляхи активізації спільних ініціатив академічних та громадських спільнот в Україні» (620395-EPP-1-2020-1-UA–EPPJMO–SUPPA–EU–EaP) “Європейська інтеграція України в умовах російсько-української війни: роль академічних та громадських спільнот” (09 листопада 2023 р., м. Рівне). Українська Асоціація Викладачів і Дослідників Європейської Інтеграції; Київ. 2023. С. 164–169. https://aprei.com.ua/
  5. Mykhalchuk, Nataliia & Nohachevska, Inna (2024). Poetic text comprehension as a problem of contemporary linguistics. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції, 15 лютого 2024 року. Рівне: РДГУ. С. 34–49. https://sites.google.com/view/pam-rshu

Підвищення кваліфікації

  • Інститут психології Університету ім. Марії Кюрі-Склодовської (Польща), сертифікат № 2004/01, тема «Освіта і наука без кордонів», 02.06.2020; 6 кредитів ЄСТС (180 год.);
  • Навчальний курс програми Ерасмус+  “FROM RURAL TO PLURAL – TRAINING COURSE ON [RURAL] YOUTH POLICY MAKING AND MEDIA ADVOCACY” Січень, 2025 ; Румунія (56 год, 1,5  кредитів ЄСТС).
  • Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра психології та інклюзивної освіти, сертифікат, «Застосування сучасних освітніх технологій, актуального методичного інструментарію та освітніх інновацій у діяльності практичних психологів, соціальних педагогів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів» (15.11.2025), (180 год., 6 кредитів ЄКТС).

 

Посада

доцент

Науковий ступінь

Кандидат психологічних наук

Вчене звання

Доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Профілі:

ORCID:

https://orcid.org/0000-0003-2499-775X

Scopus

https://www.elsevier.com

Google Scholar

 https://scholar.google.com.ua/

Електронна адреса:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

Психологія спілкування. Психологія життєстійкості. Психологічне консультування та психотерапія. Психологія адиктивної поведінки. Арттерапія в практиці надання психологічної допомоги дітям та дорослим. Дитяча та підліткова психотерапія.Кризова психологія.

Інформація про вищу освіту:

(Вищий навчальний заклад «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», 2006 р., кваліфікація - спеціаліст з психології.

Навчалася в аспірантурі (1996-2000 рр.) за спеціальністю 19.00.07 – Педагогічна та вікова психологія)

Стаж роботи: понад 25 років

Дисертаційні дослідження:

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Психологічні особливості використання невербальних засобів спілкування в діяльності вчителя» (Київ, 2009).

Наукові та професійні досягнення:

  • Членкиня Української Спілки Психотерапевтів  ( квиток ВК № 18/24 від 30.03.18 року).
  • Членкиня  Всеукраїнської Арттерапевтичної Асоціації ( квиток № АТА 236)
  • Арттерапевтка- (Львівський міжнародний навчальний проект з арт-психотерапії під керівництвом Д-ра Маргарет Хілз Зарате .Шотландія) (2012-2016 рік) сертифікат.
  • Кандидатка в психотерапевти за методом кататимного переживання образів « Символ-драма» Міжрегіональна ГО сприяння розвитку символ-драми в Україна.
  • Лекторка Рівненського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій (з 2012 року і дотепер)
  • Тренерка навчально- освітніх тренінгів   
  • Експерт -тренерка у розробці та впровадженні теоретичного та практичного мануалу  представленого в рамках реалізації напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою», що фінансується ЄС та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією (2017-2021рік) контракт.
  • Голова журі  II етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України в Рівненській області у 2018-2021 навчальному році (секція Психологія).
  • Керівниця кафедральних науково-дослідних тем:
    • «Психологічні особливості становлення майбутнього фахівця у сучасній вищій школі» (державний реєстраційний номер 0116U006145) (2016-2021).
    • «Психологічні особливості формування професійної ідентичності учасників освітнього процесу у закладах вищої освіти» (державний реєстраційний номер 0122U000360) [01.2022-12.2027]
  • Психологиня БФ «Рокада» (з 2022 року до теперішнього часу)

Навчальні дисципліни.

  • Загальна психологія
  • Психолого-педагогічна експертиза;
  • Арттерапія.
  • Кризове консультування.

Автор понад 50 публікацій. Основні публікації

  1. Ставицька О.Г. Ставицький О.О. Емпіричне дослідження ставлення інвалідизованих осіб до себе залежно від професійної спрямованості.. Науковий вісник Херсонського державного університету. Вип. 1 / 2020. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2020. (Серія: Психологічні науки). С. 63-70.
  2. Ставицька О., Ставицький О., Мягка О. Рівень сформованості структурних елементів емоційного інтелекту в підлітковому віці. Психологія: реальність і перспективизбірник наукових праць РДГУ. 2021. Вип. 17. С. 135-142.
  3. Ставицька О.Г. Ставицький О.О. Статево-рольові відмінності у ставленні до інвалідизованих (за методикою дослідження гандикапності). Габітус: фаховий науковий журнал з соціології та психології. Одеса Випуск 23/2021.
  4. Ставицька О., Ставицький О. Психологічний інструментарій: опитувальник симптомокомплексу гандикап. Психологія: реальність і перспективизбірник наукових праць РДГУ. 2023. Вип. 20. С.171-182.
  5. Хаустова Т., Павлюченко М., Ставицька О. Психологічні особливості життєстійкості внутрішньо переміщених осіб. Психологія:реальність та перспективи. Збірник наукових праць РДГУ. 2024. № 23. С. 177-186. DOI: https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi23.397 .

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Ставицька О. Модуль 1. Стрес і стресменеджмент. Модуль 3. Резильєнтність і життєстійкість в умовах війни. Модуль 5. Ефективна комунікація. Ставицька О., Максименко А., Гнєзділова І., Лютко О. та ін. Майстерність турботи: сучасні навички підтримки, комунікації та стійкості: посібник для фахівців служби зайнятості, кар’єрних консультантів і спеціалістів з управління персоналом. Рівне: ПП «Формат -А», 2025. 200 с. (С.9-23, 40-53, 70-84). ISBN 978-617-515-436-6
  2. Ставицька О.М. Г. Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Психологія адиктивної поведінки» для студентів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Психологія» спеціальності 053 «Психологія» денної та навчальної форми навчання. Рівне , 2021. 44 с.] http://ep3.nuwm.edu.ua/21195/
  3. Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Техніки соціально-психологічного тренінгу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня» за освітньо-професійною програмою Психологія спеціальності 053 «Психологія» денної і заочної форми навчання [Електронне видання] / Ставицький О.О., Ставицька О. Г. Рівне: НУВГП, 2022. 50 с. https://ep3.nuwm.edu.ua/23234/
  4. Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Теорія і методика організації психотренінгу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня» за освітньо-професійною програмою Психологія спеціальності 053 «Психологія» денної і заочної форми навчання [Електронне видання] / Ставицький О. О., Ставицька О.Г. Рівне: НУВГП, 2022. 51 с. https://ep3.nuwm.edu.ua/23218/
  5. Ставицька О.Г. (та ін.) Майстерність турботи: сучасні практики для HR, карʼєрних консультантів і працівників служби зайнятості: он-лайн курс на платформі Prometheus https://prometheus.org.ua/prometheus-free/pro-care/

Публікації у наукових виданнях:

  1. Омельчук О. Вплив молодіжних субкультур на формування Я-концепції" в підлітковому віці. Актуальні питання психологічної науки. Альманах студентського наукового товариства. Рівне, 2020. Випуск 14. С.62-63
  2. Омельчук Т. Психологічні особливості розвитку «Я-концепції» в підлітковому віці. Там само. С.64-66
  3. Скалка І. Психологічні особливості формування емоційної сфери сучасних підлітків. Там само. С.77-78.
  4. Антонюк Н. психологічний аналіз мотиваційної готовності дитини дошкільног овіку до навчання в школі. Актуальні питання психологічної науки: Альманах студентського наукового товариства. Рівне, 2021. Вип. 15. С. 18-21.
  5. Глотова М. Мобінг як фактор прояву агресивності у підлітковому віці. Там само. С.32-35.
  6. Зайчук Т. Виховні можливості ігрової діяльності у розвитку самостійності в дітей старшого дошкільного віку. Там само. С. 43-46.
  7. Мягка О. Генезис емоційного інтелекту підлітків. Там само. С. 94-96.
  8. Бабак А. Психологічні чинники виникнення інтернет-адикції в підлітковому віці. Актуальні питання психологічної науки: Альманах студентського наукового товариства. Рівне, 2022. Вип. 16. С. 30-33.
  9. Вінярська М. Особистісне самовизначення студентів у освітньому процесі. Там само. С. 36-39.
  10. Гамчук М. Психокорекційна робота з батьками, які виховують дітей з особливими потребами. Там само. С.42-43.
  11. Курята Н. Дослідження життєстійкості як умови професійного зростання студента психолога. Там само. С.73-75.
  12. Хома О. Психологічні підходи до вивчення феномену академічної прокрастинації у студентському віці. Там само. С.105-108.
  13. Конончук А. Сім’я як чинник становлення самооцінки особистості. Актуальні питання психологічної науки. Альманах студентського наукового товариства. Рівне, 2023. Вип. 17. С. 60-62.
  14. Мовчко О. Копінг-стратегії як інструмент подолання наслідків стресу. Там само. С. 79-81.
  15. Бугайчук І.Психокорекція нейрофізіологічних звʼязків у дітей з особливими освітніми потребами. Студентський дайджест : збірник наукових матеріалів здобувачів вищої освіти. Випуск 7. Рівне : РДГУ, 2023. С. 23-24.
  16. Лициюк А.Особливості формування самооцінки в підлітковому віці. Студентський дайджест : збірник наукових матеріалів здобувачів вищої освіти. Випуск 7. Рівне : РДГУ, 2023. С. 45-48.
  17. Мовчко О. Неконструктивні аспекти копінг-стратегій у студентів в сучасних реаліях. Там само. С. 54-57.
  18. Карпова Ж. Психологія роботи з сім’ями в складних життєвих обставинах. Актуальні питання психологічної науки. Альманах студентського наукового товариства. Вип. 18. Рівне, 2024. С. 51-54.
  19. Павлюченко М. Культурні заходи як інструмент полегшення інтеграції внутрішньо переміщених осіб в громаду. Там само. С. 96-98.
  20. Хаустова Т., Павлюченко М. Перекваліфікація внутрішньо переміщених осіб як інструмент підвищення життєстійкості та полегшення соціальної адаптації. Там само. С. 129-131.
  21. Хаустова Т. Емпіричне дослідження рівня життєстійкості внутрішньо-переміщених осіб. Там само. С. 105-109.

Підвищення кваліфікації

  1. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра педагогіки, психології та корекційної освіти. Сертифікат ПС 02139765/19-22 «Впровадження сучасних освітніх техноллогій та актуальних методичних інструментів у практику викладання освітніх компонентів циклупрофесійної підготовки здобувачів освіти», виданий 28.03.2022 (180 год., 6 кредитів ЄСТС);
  2. Інститут нейропсихотерапії Відня (Австрія), навчальна програма «Traumafokus Basic level I», сертифікат, 20.12.2024  (30 год., 1 кредит ЄСТС);
  3. БФ «Рокада» за підтримки UNHCR  в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» за ініціативою Олени Зеленської, тренінг для консультантів за програмою «Управління Проблемами Плюс». Індивідуальна психологічна допомога дорослим у стані дистресу в громадах, що знаходяться під впливом несприятливих обставин (23.09.2024-10.01.2025), сертифікат № 0034ТОС/2025 від 10.01.2025 (150 год., 5 кредитів ЄКТС).

Рудюк Олег Володимирович - кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії.

Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет (історико-соціологічний, практичний психолог, соціальний педагог, 2001).

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук «Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз».

Викладає навчальні дисципліни:
Загальна психологія

Експериментальна психологія
Математичні методи у психології

Івашкевич Едуард Зенонович – доктор психологічних наук, професор, професор кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії, академік відділення психології та соціології Національної Академії наук вищої освіти України.

Освіта: Рівненський державний педагогічний інститут, (філологічний факультет, російська мова та література, практична психологія, вчитель російської мови  і літератури, практичний психолог у закладах середньої освіти, 1996 р.)

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Розвиток у старшокласників діалогічних якостей пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу «Світова література»

 

Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Психологія соціального інтелекту педагога»

Викладає навчальні дисципліни:

Психологія

Загальна психологія

Загальна психологія, психологія спорту та здорового способу життя

Історія психології

Екологічна психологія

 

Back to top