У французькому містечку La Clusaz з 29 січня по 4 лютого проходить етап Кубку Європи зі слоупстайлу (тип змагань з таких видів спорту як фрістайл, сноубординг, який передбачає виконання серії акробатичних стрибків на трамплінах, пірамідах, контр-нахилах, перилах і т. ін., які розташовані на трасі у певному порядку).

Успішно виступив на даному етапі майстер спорту міжнародного класу, здобувач першого рівня вищої освіти спеціальності 014 "Середня освіта (фізична культура)" групи Ф-41 - Коваленко Орест, який за підсумками змагань отримав найвищі бали від суддів, це дало йому право піднятися на найвищу сходинку п'єдесталу.

Щиро вітаємо Ореста з перемогою та бажаємо йому вдалих складних стрибків та м'яких приземлень на майбутніх стартах!

 

Для вступу на бакалаврський (магістерський – для медицини) рівень вищої освіти цьогоріч абітурієнтам потрібно буде пройти національний мультипредметний тест (НМТ). Минулого року вступникам було запропоновано скласти лише обов’язкові предмети. Цьогоріч інструмент оцінювання доопрацьовано.

НМТ міститиме три блоки завдань, два з яких – обов’язкові, а третій – на вибір вступника. Обов’язкові навчальні предмети – українська мова й математика, а на вибір – історія України, одна з іноземних мов (англійська, німецька, французька або іспанська), біологія, хімія та фізика. Предмет, тестування з якого вступник бажатиме пройти на вибір, він зазначатиме під час реєстрації для участі в НМТ. 

Із міркувань безпеки ухвалено таке рішення: НМТ проходитиме в один день. Тестування триватиме 180 хвилин, отже, на кожний блок відведено по 60 хвилин. Зауважимо, що учасники зможуть самостійно розподіляти свій час, тож ті з них, хто швидше виконає завдання з української мови або математики, зможе довше попрацювати над блоком з предмета на вибір.

Після завершення виконання всіх завдань НМТ кожен учасник отримає інформацію про кількість тестових балів за кожний блок. Для конкурсного відбору будуть використовувати результати виконання кожного блоку, переведені в шкалу 100–200 балів. Таблиці переведення Міністерство освіти і науки затвердить завчасно. Отже, одразу після тестування учасник знатиме не тільки кількість набраних ним тестових балів, а й зорієнтується в тому, якими є його результати для вступу.  Для отримання результату за шкалою 100-200 балів з кожного блоку НМТ потрібно набрати не менше 10% від загальної кількості тестових балів.

Реєстрація для участі в оцінюванні проходитиме у квітні. Український центр оцінювання якості освіти забезпечить безпаперову реєстрацію. Вступники матимуть змогу скористатися спеціальним сервісом на сайті цієї установи.  Усі етапи реєстрації будуть докладно описані на сайті Центру.  

Наразі передбачено проведення двох сесій НМТ: основної і додаткової. Основна проходитиме в червні, додаткова – в червні – липні. У додатковій сесії тестування зможуть узяти участь ті вступники, які з поважних причин не пройшли тестування під час основної сесії. 

Як і в минулому році, НМТ відбуватиметься в спеціально обладнаних комп’ютерних аудиторіях закладів освіти – тимчасових екзаменаційних центрах (ТЕЦ), створених у населених пунктах як в Україні, так і за її межами. Учасники зможуть самостійно вибирати третій предмет НМТ. Він буде універсальним, тобто абітурієнт зможе вступити на будь-яку спеціальність із тим предметом, який він вибрав. Утім для вступу на різні спеціальності до результатів НМТ буде застосовано різні коефіцієнті. Якщо абітурієнт  вступатиме на правничий напрям підготовки – більшу вагу матиме результат з історії України, аніж з біології, а на медичний – навпаки. 

У тестуванні з історії України у 2023 році учасники працюватимуть із завданнями, що стосуватимуться подій другої половини XVI – початку ХХІ ст.

У тестуванні з іноземних мов не буде завдань з відкритою формою відповіді, як не буде і завдань з аудіювання. Принагідно зауважимо: Український центр оцінювання розвиваємо тестову платформу, тож подібні завдання обов’язково стануть  доступними на ній у майбутньому. 

Як і минулого року, під час роботи з тестами з математики вступники зможуть користуватися довідковими матеріалами. 

Український центр оцінювання якості освіти не пізніше травня 2023 року підготує демонстраційні варіанти всіх блоків НМТ, тож учасники зможуть ознайомитися з форматом тестування і попрактикуватися у виконанні завдань. 

Замість результатів МТ 2023 року можна буде скористатися результатами НМТ 2022 року або результатами ЗНО 2021 чи 2020 року.

Усі вступники до магістратури на основі ступеня бакалавра складатимуть Єдиний вступний іспит (ЄВІ), у якому будуть два блоки: тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК) і тест з іноземної мови (англійської, німецької, французької, іспанської). Також для вступу на спеціальності 05 Соціальні та поведінкові науки, 06 Журналістика, 07 Управління та адміністрування, 08 Право, 28 Публічне управління та адміністрування, 29 Міжнародні відносини потрібно буде скласти Єдиний фаховий вступний іспит (ЄФВВ).

ВСТУП 2023 - ІНФОГРАФІКА (PDF)

На Рівненщині у чотирьох локаціях, де проживають внутрішньо переміщені особи, громадська організація «Агенція сталого розвитку Рівного» коштом субгранту від проєкту EU4CSOs Emergency Actions покращуватиме умови проживання тих, хто знайшов прихисток у нашому краї. Одна з них – гуртожиток № 6 Рівненського державного гуманітарного університету (директор студмістечка Віра Бабак).

Мета проєкту, реалізацію якого у м. Рівне доручено Благодійній організації «100% життя» – підтримати громадський сектор, який допомагає ВПО із поселенням та базовими потребами. Тривалість – три місяці.

У обраних локаціях планують покращити санітарно-гігієнічні умови. «Будемо облаштовувати кухонні куточки, душі, туалети тощо. В деяких з гуртожитків зроблять косметичний ремонт. Також закупимо техніку: сушильні, пральні машини, холодильники. Більшість мешканців таких шелтерів – жінки з дітьми, люди похилого віку, люди з інвалідністю. Тому акцент на тому, де вони готуватимуть їсти – це важливо", зазначила комунікаційна менеджерка благодійників Вікторія Власюк.

Матеріали сайту https://suspilne.media/.  

Фото РДГУ.

1 лютого 2023 року кафедрою інформаційних технологій та моделювання РДГУ

з ініціативи гарантів ОПП доц. В.А. Сяського та доц. А.М. Сінчук 

проведено круглий стіл

«ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ (ВОЄННИЙ СТАН, ДИСТАНЦІЙНЕ І ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ)»

З вітальним словом виступив Сяський Володимир Андрійович, кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри інформаційних технологій та моделювання факультету математики та інформатики Рівненського державного гуманітарного університету.

З доповідями також виступили:

Войтович Ігор Станіславович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики, голова Навчально-методичної ради Рівненського державного гуманітарного університету:

«Порядок експертизи освітніх програм у Рівненському державному гуманітарному університеті та роль роботодавців у ній».

Триус Юрій Васильович, доктор педагогічних наук, кандидат фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри комп’ютерних наук та системного аналізу факультету інформаційних технологій і систем Черкаського державного технологічного факультету та Оксамитна Любов Павлівнакандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук та системного аналізу факультету інформаційних технологій і систем Черкаського державного технологічного факультету:

«Деякі ключові компетентності з управління ІТ-стартапами та ІТ-проєктами майбутніх магістрів з комп’ютерних наук».

Данченко Олена Борисівна, доктор технічних наук, професор, професор кафедри комп’ютерних наук та системного аналізу факультету інформаційних технологій і систем Черкаського державного технологічного університету та Андрієнко Володимир Олександрович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук та системного аналізу факультету інформаційних технологій і систем Черкаського державного технологічного університету: 

«Вплив гармонізації українського переліку галузей знань та спеціальностей із міжнародною стандартною класифікацією освіти на підготовку бакалаврів з комп’ютерних наук».

Голуб Сергій Васильович,доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри програмного забезпечення автоматизованих систем факультету інформаційних технологій і систем Черкаського державного технологічного університету та Салапатов Володимир Іванович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри програмного забезпечення автоматизованих систем факультету інформаційних технологій і систем Черкаського державного технологічного університету:

«Особливості підготовки освітньої програми спеціальностей ІТ-галузі до акредитації».

Сінчук Алеся Михайлівна, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри інформаційних технологій та моделювання факультету математики та інформатики Рівненського державного гуманітарного університету:

«Сучасні аспекти опанування навчального матеріалу студентами спеціальностей ІТ-галузі в Рівненському державному гуманітарному університеті».

Білоус Ірина Володимирівна,кандидат технічних наук, доцент, завідувачка кафедри інформаційних технологій та програмної інженерії Національного університету «Чернігівська політехніка» та Дорош Марія Сергіївна, доктор технічних наук, професор, професор кафедри інформаційних технологій та програмної інженерії Національного університету «Чернігівська політехніка»:

«Організація освітнього процесу за ОПП підготовки бакалаврів та магістрів спеціальностей 121 Інженерія програмного забезпечення в Чернігівській політехніці».

Ліщина Наталія Миколаївна, кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри інженерії програмного забезпечення факультету комп’ютерних та інформаційних технологій Луцького національного технічного університету:

«Особливості підготовки фахівців з інженерії програмного забезпечення та комп'ютерних наук у Луцькому національному технічному університеті».

Жуковський Віктор Володимирович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри комп’ютерних наук та прикладної математики Національного університету водного господарства та природокористування:

«Становлення та розвиток освітньої програми «Інтернет речей» в Національному університеті водного господарства та природокористування».

Шпортько Олександр Володимирович, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри інформаційних систем та обчислювальних методів факультету кібернетики Міжнародного економіко-гуманітарного університету ім. акад. Степана Дем’янчука;

Юскович-Жуковська Валентина Іванівна, кандидат технічних наук, доцент, декан факультету кібернетики Міжнародного економіко-гуманітарного університету ім. акад. Степана Дем’янчука;

Лотюк Юрій Георгійович, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри інформаційних систем та обчислювальних методів факультету кібернетики Міжнародного економіко-гуманітарного університету ім. акад. Степана Дем’янчука:

«Еволюція та особливості освітньої програми «Інженерія програмного забезпечення. Інтернет речей» МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука».

Якимчук Ірина Олександрівна, завідувач відділення програмування Відокремленого структурного підрозділу «Рівненський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України»;

Кот Василь Васильович, кандидат технічних наук, викладач відділення програмування Відокремленого структурного підрозділу «Рівненський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України»:

«Підготовка фахових молодших бакалаврів у ВСП «РФК НУБІП України» в умовах воєнного стану».

Назарук Марія Володимирівна, кандидат технічних наук, Middle Quality Control Engineer IT-компанії SoftServe:

«Підготовка спеціалістів для української ІТ-індустрії».

Дашівський Антон Миколайович, приватний підприємець, робота по фрілансу:

«Особливості роботи по фрілансу. Робота індивідуальна і в команді».

Джус Микола Володимирович, директор Департаменту ТзОВ «СофтСерв»:

«Вплив проблем у ІТ-галузі, викликаних війною та рецесією, на економіку, науку, освіту та можливі шляхи їх вирішення».

Малаш Катерина Миколаївна, ментор Академії SoftServe:

«Зростання ролі неформальної освіти в умовах воєнного стану».

Чепчур Мар’яна, магістр з комп’ютерних наук, випускниця факультету математики та інформатики РДГУ 2022 року:

«Аналіз освітньо-професійної програми «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» підготовки магістрів відповідно до потреб ІТ-індустрії з позицій випускників».

Шеремет Олена Петрівна, здобувачка вищої освіти за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення 3 курсу факультету математики та інформатики РДГУ;

Герман Тарас Романович, здобувач вищої освіти за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення 2 курсу факультету математики та інформатики РДГУ:

«Освітньо-професійна програма підготовки бакалаврів спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення очима здобувачів освіти».

 

 

 

01 лютого 2023 року відбулося підписання угоди між Громадською спілкою «Рівненський Кластер ІТ Освіти» та Рівненським державним гуманітарним університетом з метою об’єднати людей і бізнеси, які підтримують ідеї та дії щодо сталого розвитку міста Рівного і Рівненської області, спрямовані на створення сучасної інноваційної інфраструктури в місцевих закладах освіти, підвищення інвестиційної привабливості і реалізації інноваційного потенціалу регіону та створення умов для розкриття інтелектуального і творчого потенціалу учнівської та студентської молоді міста Рівне і Рівненської області. З цією метою сторони сприятимуть розвитку освіти і науки в галузі інформаційних технологій;  організовуватимуть і братимуть участь у спільних наукових та освітніх проектах в галузі ІТ-освіти; надаватимуть один одному кон­­сультативну допомогу та сприяння у реалізації спільних проектів.

Завдяки підписаній угоді також очікуємо більшого поширення в електронних засобах масової інформації матеріалів, спрямованих на посилення мотивації учнівської та студентської молоді до оволодіння ІТ-спеціальностями в нашому університеті на факультеті математики та інформатики, затребуваними на ринку праці; висвітлення розвитку суб'єктів інноваційної підприємницької діяльності в регіоні та перспектив співпраці з ними в межах виробничих практик, дуальної освіти, стажування і працевлаштування наших випускників.

За матеріалами сайту erasmusplus.org.ua

Програма ЄС Еразмус+ працює у всіх сферах освіти і освіта дорослих є невід’ємною частиною системного підходу до впровадження реформ у сфері освіти.

З 2014 р. попередня Програма ЄС Грюдвіг у сфері освіти дорослих перейшла під парасольку Програми ЄС Еразмус+ та відкрила напрями для співпраці організацій – провайдерів освіти дорослих.  Ознайомитись з усіма профінансованими проєктами Еразмус+ у цій сфері та їх напрацюваннями можна на Порталі Результатів проєктів.

Нагадуємо, що  нові конкурси 2023 р. Еразмус+ у сфері освіти дорослих вже тривають!

Про конкурси відкриті для провайдерів освіти дорослих України можна дізнатись  українською мовою.

Нові MOOC курси доступні для всіх зацікавлених організацій з України, які зацікавлені брати участь у конкурсах Еразмус+ освіти дорослих розміщено на платформі освіти дорослих – EPALE.

Ваші проєкти можуть стати важливим інструметом впровадження положень Закону України “Про освіту дорослих”, який прийнято Верховною Радою в січні 2023 р.

EPALE є потужним ресурсом та мережею для співпраці і синергії, а також пошуку партнерів та можливостей втілювати спільні проєкти з міжнародними партнерами, долучатись до подій, тренінгів тощо.

З початку брутального вторгнення росії в Україну, Європейська Комісія відкрила корисні ресурси через мережу освіти дорослих #EPALE.

Запрошуємо всіх хто працює у сфері освіти долучитись до професійної мережі EPALE зареєструвавшись на порталі.

Окремо для України відкрили доступ до ресурсів, де можна знайти інформацію підтримки українців, про події до яких запрошуємо долучитись.

Виняткові та гнучкі заходи для мобільності українців в межах проєктів з міжнародної навчальної мобільності у сферах шкільної освіти, освіти дорослих та VET було застосовано для можливостей отримання грантів для навчання/практики; викладання та стажування. Разом з тим важливо індивідуальні можливості максимально використати з інституційним впливом під час перебування в закладів освіти закордоном. Переклад укр.мовою про гнучкі заходи.

В межах Програми ЄС Еразмус+ для України відкриті можливості співпраці для провайдерів освіти дорослих.

Довідково, є низка відкритих можливостей для провайдерів освіти дорослих з України в межах конкурсів: Міжнародна навчальна мобільність, Проєкти співпраці (Cooperation Projects), Розвиток потенціалу вищої освіти (Capacity Building in Higher Education Projects).

Разом з тим є напрями, які не відкриті для українських організацій, проте відкриті для українців, для участі у заходах, чи формування платформ для українців закордоном тощо – як цільової аудиторії. Тому запрошуємо звертати увагу партнерів з держав-членів ЄС та третіх країн асоційованих до програми на такі напрями як Small-Scale Partnerships and Forward-Looking Partnerships in Adult Education. Ви можете допомогти міжнародним партенрам з держав-членів ЄС контактувати з українцями для вивчення їх потреб для майбутніх проєктів.

Підпишіться на новини та Facebook сторінку і звертайтесь до команди Національного Еразмус+ офісу в Україні за консультаціями, ми проводимо такі консультації і для партнерств та перетворюємо ідеї на проєкти разом!

За матеріалами сайту erasmusplus.org.ua

Back to top