Ваколюк Аліна Миколаївна

Вчене звання: доцент.

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

Посада: доцент кафедри теорії і методики виховання. 

Профілі:

ORCID https://orcid.org/0000-0003-1545-0867

Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57216587555&eid=2-s2.0-85083971191

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=7Fol–uIAAAAJ

Контакти:

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів: історія освіти та виховання, історія та теорія фізичного виховання, гендерні студії, педагогіка.

Біографія:

Народилася у м. Острог, Рівненської області. У 2005 році закінчила середню школу № 1  м. Острог Рівненської області.

Інформація про вищу освіту: 

Рівненський державний гуманітарний університет, 2010 р., початкове навчання, викладач педагогіки та методик початкового навчання у вищих навчальних закладах, вчитель початкових класів, вчитель фізичної культури в початкових класах.

Навчалася в аспірантурі (2012–2015) за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Стаж роботи: 10 років

Кар’єрний ріст

Трудову діяльність розпочала у 2011 р. й дотепер працює в Рівненському державному гуманітарному університеті на посадах викладача, старшого викладача, доцента.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Розвиток змісту «Фізичної культури» як навчального предмета у вітчизняній загальноосвітній школі (1959-1991 рр.)» (2017 р.). 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Наукові та професійні досягнення:

Науковий співробітник Регіонального комплексного Науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу РДГУ.

Навчальні дисципліни, які викладає:

Гендерний підхід в освіті і вихованні.

Гендерне виховання.

Актуальні проблеми освіти і виховання.

Інноваційні технології позашкільного виховання.

Основні публікації:

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Svitlana Savliuk, Vitalii Kashuba, Ihor Vypasniak, Andriy Yavorskyy, Pavlo Kindrat, Igor Grygus, Alina Vakoliuk, Ilona Pаnchuk, Magdalena Hagner-Derengowska. Differentiated approach for improving the physical condition of children with visual impairment during physical education. Journal of Physical Education and Sport ® (JPES), Vol 20 (Supplement issue 2), Art 136 pp 958 – 965, 2020. online ISSN: 2247 - 806X; p-ISSN: 2247 – 8051; ISSN - L = 2247 - 8051 © JPES.  (Scopus)
  2. Maksymchuk, B., Gurevych, R., Matviichuk, T., Surovov, O., Stepanchenko, N., Opushko, N., Sitovskyi, A., Kosynskyi, E., Bogdanyuk, A., Vakoliuk, A., Solovyov, V., & Maksymchuk, I. (2020). Training Future Teachers to Organize School Sport. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala,12(4),310-327 . https://doi.org/10.18662/rrem/12.4/347 (Web of Science)

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Петренко О.Б., Баліка Л.М., Ваколюк А.М., Гринькова Н.М., Стельмашук Ж.Г. Актуальні проблеми освіти і виховання: навч.-метод. посіб. / РДГУ; уклад.: О. Б. Петренко, Л. М. Баліка, А. М. Ваколюк, Н. М. Гринькова, Ж. Г. Стельмашук. Рівне : РДГУ, 2020. 116 с.
  2. Підготовка майбутніх педагогів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності : монографія / за заг. ред.: Войтовича І.С. / упоряд. Гнедко Н.М. Луцьк: ВОЛИНЬПОЛІГРАФ, 2020. 277 с. (Ваколюк А.М. – 0,42 д.а.)
  3. Кіндрат В.К., Ковальський В.В., Кашуба А.А., Ваколюк А.М. та ін. Профілактика травматизму та вимоги техніки безпеки на заняттях з фізичної культури і спорту : навч. посіб. Рівне, вид-во ГО «СОМ-ЦЕНТР», 2019. 175с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Савлюк С., Ваколюк А., Семенович С., Бутенко Т., Панчук І. Цілеспрямована зміна морфологічних показників тіла осіб зрілого віку у процесі занять ментальним фітнесом / Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини / [редкол.: Єдинак Г. А. (відп. ред.) та ін]. Кам’янець-Подільський, 2020. Випуск 17 – С. 64-69.
  2. Гринькова Н., Стельмашук Ж., Ваколюк А. Роль волонтерської діяльності у формуванні особистості майбутнього вчителя початкової школи. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 11. Том 2/ упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол. : Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. C. 93-101.
  3. Ваколюк А., Савлюк С., Панчук І., Бутенко Т. З досвіду застосування засобів Пілатесу у корекційно-оздоровчих технологіях з особами зрілого віку / Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини / [редкол.: Єдинак Г. А. (відп. ред.) та ін]. Кам’янець-Подільський: Видавець Панькова А. С. 2020. Випуск 16. – С. 86-91.
  4. Стельмашук Ж.Г., Ваколюк А.М. До проблеми розвитку емоційного інтелекту особистості // Інноватика у вихованні: зб. наук. Пр. Вип.9. / упоряд. О.Б. Петренко; ред.кол.: О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гринькова та ін. – Рівне,2019.
  5. Ваколюк А.М., Крук М. З., Колеснік І. В., Айунц В. І. Історичні аспекти розвитку змісту фізичного виховання школярів у освітніх закладах україни в радянський період // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О.В.Тимошенка. – К. : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019 – Випуск 4 (112)19. –С. 64-70. (Журнал включено до наукометричної бази даних Index Copernicus).
  6. Ваколюк А.М., Кашуба А.А., Ковальський В.В. Особливості підготовки майбутніх фахівців фізичної культури в сучасних умовах / А.М. Ваколюк, А.А. Кашуба, В.В. Ковальський // Збірник наукових праць педагогічні науки. – Вип. № 82. Том 3. – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2018. – С. 145-149. (Журнал включено до наукометричної бази даних Index Copernicus (Республіка Польща)).
  7. Ваколюк А.М. Вплив фізичної культури на формування всебічно розвиненої особистості / А.М. Ваколюк, В.В. Дутчак // Оновлення змісту , форм та методів навчання і виховання в закладі освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. Вип. 17 (60) / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т; [редкол.: В.В. Вербець, М.С.Янцур, І.Д. Бех та ін]. – Рівне : РДГУ, 2017. – С. 262-265.
  8. Ваколюк А.М. Особливості фізичного виховання школярів у педагогічній діяльності А.Макаренка / Ваколюк А.М.// Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13(56). Частина І. – Рівне: РДГУ, 2016. – С. 22-25.
  9. Ваколюк А.М. Формування на уроках фізичної культури процесу навчання у загальноосвітніх школах України (50-80-ті роки ХХ ст.). Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць / За ред. проф. А. Ситченка. – №3(54) ), вересень 2016. – Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2016. – С.286-290
  10. Ваколюк А.М. Динаміка розвитку умов формування здорового способу життя в процесі фізичного виховання школярів      Наукові записки / Ред.кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 147. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровогра: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – 252-256.
  11. M. Vakoliuk. Development Evolution of Organizational and Pedagogical Circumstances of Healthy Lifestyle During Physical Education of Schoolchildren(Еволюція організаційно-педагогічних умов формування здорового способу життя у процесі фізичного виховання школярів) // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, III(27), Issue: 51, 2015, р.19-22.
  12. Ваколюк А.М. Становлення і розвиток ідеї формування здорового способу життя старшокласників у вітчизняній педагогіці (друга половина ХХ ст.): науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць / За ред. О.М. Пєхоти. - № 1(48), лютий 2015. – Миколаїв: МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2015. – 54-58с.
  13. Ваколюк А.М. Динаміка розвитку умов формування здорового способу життя в процесі фізичного виховання школярів / Ваколюк А.М.// Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка – Випуск 147. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2015. – С.252-256.

Підвищення кваліфікації

  1. Університет Марії Кюрі-Склодовської м. Люблін (Польща). Тема: «Шляхи удосконалення професійної підготовки спеціалістів з фізичної культури» (22.05.2018–22.11.2018 р.).
  2. Навчання на онлайн-платформі за підтримки Міністерства освіти і науки України:
  • «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» студії онлайн-освіти EdEra та громадської спілки «Освіторія» (60 год., сертифікат від 27.01.2019 року).
  • Онлайн-курс Prometeus «Жінки та чоловіки: гендер для всіх». (60 год., сертифікат 13.03.2021).

Доктор технічних наук, професор кафедр загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки, інформатики та прикладної математики Рівненського державного гуманітарного університету. Викладач дисциплін: технічна механіка, опір матеріалів, теорія механізмів і машин, теоретична механіка, механіка суцільних середовищ, математичне моделювання плоских контактних задач, рівняння математичної фізики.

Фахова освіта – Львівський державний університет за спеціальністю “Механіка” (1969 р.).

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата фізико-математичних наук “Концентрация напряжений в оболочках с конечной жесткостью на сдвиг” за спеціальністю 01.023 – теорія пружності і пластичності (1972 р.).

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук “Контактное взаимодействие анизотропных оболочек и пластин с тонкими упругими ребрами” за спеціальністю 01.02.04 – механіка деформівного твердого тіла (1991 р.).

А. О. Сяський – автор понад 150 наукових праць: монографія, 6 навчальних та 4 навчально-методичних посібників, 125 статтей, 30 матеріалів і тез наукових конференцій.

Проблематика наукової школи Сяського А.О.:

  • мішані контактні задачі для масивних і тонкостінних циліндричних тіл з гладкими та ребристими поверхнями;
  • часткове підсилення контурів криволінійних отворів в ізотропних та анізотропних пластинках тонкими пружними ребрами змінної жорсткості;
  • розробка інженерних методик розрахунку напружено-деформованого стану кусково-однорідних пластин з криволінійними міжфазними розрізами, береги яких контактують за дії згинальних навантажень.

Вектор наукового пошуку: побудова математичних моделей мішаних контактних задач у вигляді систем сингулярних інтегрально-диференціальних рівнянь з ядрами Гільберта і логарифмічними ядрами; встановлення структури контактних зусиль на кінцях ділянки контактування; розробка числово-аналітичних методів розв’язування цих систем та дослідження напружено-деформованого стану на ділянці контакту пружних тіл.

 Підготував 7 кандидатів наук: Комбель С. М. Батишкіна Ю. В. Шевцова Н. В. Трохимчук О. Я. Шинкарчук Н. В. Кот В. В. Музичук К. П., Демчик С.П. (наукове консультування).

Член спеціалізованої вченої ради із захисту докторських дисертацій в Луцькому національному технічному університеті, член редакційної колегії наукового видання “Нова педагогічна думка” (м. Рівне).

Державні та відомчі нагороди. Нагрудний знак “Відмінник освіти України” (2001 р.), Почесна грамота Міністерства освіти і науки України (2005 р.), Почесна грамота Рівненської обласної державної адміністрації (2009 р.), Почесна грамота комітету Профспілки працівників освіти і науки України (2009 р.), Почесна грамота Рівненської міської ради та виконавчого комітету (2015 р.), грамоти Рівненського державного гуманітарного університету.

 

 

 

Професор кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки

Освіта: в 2000 р. закінчила з Рівненський державний гуманітарний університет та отримала кваліфікацію «вчитель математики» (диплом спеціаліста з відзнакою).

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук із 2011 р. зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання, тема кандидатської дисертації: «Виховання милосердя у дітей молодшого шкільного віку в умовах кардіоревматологічного санаторію», захищено кандидатську дисертацію у Вінницькому державному педагогічному університеті ім. Михайла Коцюбинського;
  • доктор педагогічних наук із 2021 р. зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, тема докторської дисертації: «Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи», захищено докторську дисертацію у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії.

Вчене звання: професор кафедри загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки (присвоєно в 2024 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list _works&hl=uk&user=G0ZX3dwAAAAJ

SCOPUS:https://www.scopus.com/results/authorNamesList.uri?sort=count-f&src=al&sid=509e18dc6f44ceaf46a3bdf4fd9c8047&sot=al&sdt=al&sl=47&s=AUTHLASTNAME%28Hlinchuk%29+AND+AUTHFIRST%28Yuliia+O.%29&st1=Hlinchuk&st2=Yuliia+O.&orcidId=&selectionPageSearch=anl&reselectAuthor=false&activeFlag=true&showDocument=false&resultsPerPage=20&offset=1&jtp=false&currentPage=1&previousSelectionCount=0&tooManySelections=false&previousResultCount=0&authSubject=LFSC&authSubject=HLSC&authSubject=PHSC&authSubject=SOSC&exactAuthorSearch=false&showFullList=false&authorPreferredName=&origin=searchauthorfreelookup&affiliationId=&txGid=df7fc9f62eea3c340e7db45affa7f451

Web of Science (WoS): http://apps.webofknowledge.com/WOS_ GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&SID=F391cpAY9ZF6W6wzlDo&preferencesSaved=

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3328-5594

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Безпека життєдіяльності», «Основи охорони праці», «Безпека життєдіяльності з основами охорони праці», «Основи здоров’язбереження та безпеки життєдіяльності», «Охорона праці в галузі», «Цивільна безпека».

Автор понад 250 праць, що стосуються проблематики безпечного й здоров’язберігального освітнього середовища; теоретико-методичних засад викладання безпекових дисциплін; формування працеохоронної компетентності здобувачів вищої освіти. Основні публікації за останні роки:

  1. Hlinchuk Yu.О. The influence of profession-oriented syllabus of «Occupational safety in the field» on the motivation of future primary school teachers to prepare for the provision of pupils’ physical activity. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering. Vol. 8 Issue 9. P. 1317–1324. SCOPUS.
  2. Bereziak К., Diachenko І., Hlinchuk Y., Kalinina Т., Tereshchenko О. The Influence of   Hardiness   on   the   Effectiveness   of Students’  Adaptation  During  the  HostilitiesLa  Influencia de  la  Dureza  en  la  Eficacia  de  la  Adaptación  de  los Estudiantes Durante las Hostilidades. Journal for Educators, Teachers and Trainers. 2022. Vol. 13 (5). Р. 272–282. Web of Science.
  3. Hlinchcuk Y., Piatakova H. The impact of studying the life safety with the basics of labor protection course on the hardiness of future teachers. Eduweb. Revista de Tecnología de Información y Comunicación en Educación. 2023. 17.    N 4. Octubre-diciembre.  Р. 183–196. Web of Science.
  4. Глінчук Ю. О. Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи: [моногр.]. Рівне: Доцент, 2021. 520 с.
  5. Глінчук Ю. О. Основи безпечного й здоров’язберігального загальноосвітнього середовища: [навч.-метод. посіб]. Одеса: Олді, 2024. 164 с.
  6. Hlinchuk Yu. Тhe technology of the formation of the future teachers’ readiness to the prevention of the professional syndromes and illnesses. New stages of development of modern science in Ukraine and EU countries: [monograph / edited by authors]. 1st ed. Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2019. Р. 83–102.
  7. Глінчук Ю. О. Методологічні підходи до формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Напрями удосконалення соціально-гуманітарних відносин в сучасних умовах розвитку України та світу: [кол. моногр.]. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2022. 120–129.
  8. Глінчук Ю. О. Формування культури професійного здоров’я майбутніх учителів у освітньо-виховному середовищі ЗВО. Moderní aspekty vědy: svazek XXXII mezinárodní kolektivní monografie. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2023. С. 129–139.
  9. Глінчук Ю.О. Безпековий складник у розвитку соціальної відповідальності майбутніх учителів. Освіта в умовах реформування: теорія і практика: [кол. моногр.]; за наук. ред. Р. Л. Сойчук. Рівне: О. Зень, 2023. С. 88–100.
  10. Глінчук Ю.О. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей. Нова педагогічна думка. 2019. № 1 (97). С. 13–154.
  11. Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення. Нова педагогічна думка. 2019. №3 (99). С. 164–166.
  12. Глінчук Ю. Професійно-орієнтовані інноваційні педагогічні технології формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. №1(95). 2020. С. 59–69.
  13. Глінчук Ю. Шкільні технології збереження здоров'я учнів: загальна класифікація. Освітологічний дискурс. 2020. № 1 (28). С.80–93.
  14. Глінчук Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення. Нова педагогічна думка. №1(101). 2020. С. 98–101.
  15. Глінчук Ю.О. Індивідуальні особливості учнів, що зумовлюють частоту випадків фізіологічного травматизму. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. Вип. 72. Т.1. С. 111–115.
  16. Глінчук Ю. Педагогічні умови формування працеохоронної компетентності у студентів педагогічних спеціальностей. Інноватика у вихованні. 2020. Випуск 12. Том 2. С. 118–123.
  17. Глінчук Ю. Модель формування фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта». Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. № 76. С. 42–47.
  18. Глінчук Ю.О. Фахова працеохоронна компетентність вчителя. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. Вип. 74. Т.2. С. 128–132.
  19. Глінчук Ю. О. Удосконалення змісту навчання з безпеки життєдіяльності майбутніх педагогів. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 45. С. 167–170.
  20. Глінчук Ю. О. Підготовка майбутніх учителів до запобігання електротравматизму здобувачів загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 81. С. 147–151.
  21. Глінчук Ю. О. Розвиток ризик-орієнтованого мислення здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей під час вивчення безпекових дисциплін. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 49. С. 100–104.
  22. Глінчук Ю. О. Стан та проблеми підготовки майбутніх учителів у галузі цивільної безпеки. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 83. С. 150–154.
  23. Глінчук Ю. Розвиток життєстійкості майбутніх педагогів у процесі вивчення безпекових дисциплін. Інноватика у вихованні. № 16. С. 95–101.
  24. Розвиток соціальної відповідальності з охорони праці майбутніх учителів у контексті європейського поступу України. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. Спецвипуск, присвячений євроінтеграційній тематиці. Том 1. № 76. С. 42–47
  25. Глінчук Ю. Соціальний аспект працеохоронної підготовки майбутніх учителів. Viae Educationios: Studies of Education and Didactics. 2022. 1. № 3. Р. 102–108.
  26. Глінчук Ю. О. Підготовка майбутніх педагогів до профілактики інформаційного насильства. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 60. С. 187–190.
  27. Глінчук Ю. О. Формування медіаграмотності майбутніх педагогів у контексті протидії небезпеці інформаційного насильства. Педагогічні науки: теорія та практика. №1 (49). 2024. С. 79–85.
  28. Глінчук Ю. Основні підходи у підготовці майбутніх педагогів до профілактики інформаційного насильства. Інноватика у вихованні. 2024. Вип. 19 (2024). С. 23–31.

 

Баліка Людмила Миколаївна

Вчене звання: доцент.

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

Посада: доцент кафедри теорії і методики виховання.

Профілі:

ORCID https://orcid.org/0000-0003-0042-7744

Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57219293832

Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=YEwfvL8AAAAJ&hl=uk&oi=a

Web of Science(WoS) https://app.webofknowledge.com/author/record/19122559

Контакти:

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів: історія та сучасний стан освіти і виховання; гендерні студії.

Біографія:

Народилася у м. Рівне. У 1998 році закінчила загальноосвітню школу № 19  м. Рівне.

Інформація про вищу освіту: 

Рівненський державний гуманітарний університет, 2003 р., вчитель початкових класів, вчитель образотворчого мистецтва у початкових класах.

Стаж роботи: 7 років

Кар’єрний ріст

Трудову діяльність розпочала у 2003 р. старшим лаборантом кафедри теорії і методики виховання РДГУ, наукову діяльність – у 2012 р. – викладачем Рівненського державного гуманітарного університету за сумісництвом. З 2018 р. й дотепер працює в Рівненському державному гуманітарному університеті на посадах старшого викладача, доцента кафедри теорії і методики виховання.

Дисертаційне дослідження:

Розвиток інтересу до читання в учнів у процесі діяльності шкільних бібліотек в Україні (1962-1991 рр.). (2017 р.)

Наукові та професійні досягнення:

Член редакційної колегії фахового збірника наукових праць РДГУ «Інноватика у вихованні» (категорія Б), (Індекс Copernicus).

Учасниця міжнародного проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом»), (лист МОН від 10.09.2019 №1/9-573).

Співкерівник Гендерного центру «Ми різні – ми рівні».

Експерт з оцінювання учасників професійних компетентностей учасників сертифікації (наказ Державної служби якості освіти від 01.04.2019 № 01-11/17 «Про затвердження загального списку експертів, які можуть залучатися до проведення сертифікації»).

Науковий співробітник регіонального комплексного Науково-методичного центру інноваційних технологій освітнього процесу РДГУ (з 2018 року і дотепер)

Участь у держбюджетних темах:

Молодший науковий співробітник держбюджетної теми «Теоретичні та методичні засади різновекторності інноватики у вихованні: досвід, реалії, перспективи» (№ держреєстрації: 0115U000268), фундаментальна (2015-2017).

Навчальні дисципліни, які викладає:

Теорія і методика виховання.

Технологія та організація наукових досліджень в освіті.

Гендерний підхід в освіті і вихованні.

Актуальні проблеми освіти й педагогічної науки.

Актуальні проблеми у галузі освіти й виховання.

Автор майже 40 публікацій. Основні публікації:

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Зорочкіна Т., Вовкочин Л., Баліка Л. Зміст професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти України. Наука і освіта. 2018. №2. 167-173. Web of Science Core Collection
  2. Oksana B. Petrenko, Tetiana S. Tsipan, Zhanna H. Stelmashuk, Nadiia M. Hrynkova and Liudmyla M. Balika. The specificity of preparing students at pedagogical universities for educational activity in the digital epoch Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment, 2020, 8, 460-471. Scopus.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Баліка Л. М. Інновації у діяльності шкільних бібліотек: прикладні аспекти / Інноватика у вихованні: теоретико-прикладні аспекти : монографія / Баліка Л. М., Бісовецька Л. А., Бричок С. Б., Гриневич М. Н., Гринькова Н. М., Грицюк Н. Й., Карпенчук С. Г., Климчук В. В., Кособуцька Г. П., Опанасюк В. В., Павелків О. М., Павелків Р. В., Петренко О. Б., Петренко С. В., Примак О. М., Пустовіт Г. П., Рабешко О. М., Сойчук Р. Л., Стельмашук Ж. Г., Ціпан Т. Т.; за наук. ред. О. Б. Петренко. Рівне: О. Зень, 2017. 365 с. С. 206-229.
  2. Баліка Л. М. Використання інформаційних технологій у роботі бібліотеки закладу вищої освіти Conference Proceedings of the International Scientific Conference Economic and Social-Focused Issues of Modern World (October 24 – 25, 2018, Bratislava, Slovak Republic). The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2018; ISBN 978-80-89654-48-2; PP. 305-311.
  3. Balika L., Petrenko О., Pustovit Н. The use of innovative technologies in the process of training of doctor of philosophy (PhD) in the specialty “011 Education Sciences” (Використання інноваційних технологій у підготовці доктора філософії (PhD) зі спеціальності «011 Науки про освіту») // Modern Technologies in Education. Collective Scientific Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2019; ISBN 978-83- 946765-5-1; pp. 495, illus., tabs., bibls, р. 216–226.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Баліка Л. М. Роль шкільних бібліотек Рівненщини з відродження національного виховання у 90-х роках ХХ ст. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. Рівне: РДГУ, 2016. Вип. 14 (57). С. 254–262.
  2. Баліка Л. М. Бібліопедагогіка як наука про вивчення читацьких інтересів. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2016. Вип. 3. С. 190–
  3. Баліка Л. М. Шкільна бібліотека та інформаційно-комунікаційні технології. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2016. Вип. 4. С. 305–
  4. Балика Л. Н. В. А. Сухомлинский о роли школьной библиотеки в формировании здорового образа жизни ребенка: актуализация опыта [Электронный ресурс]. Образоват. науки и психология : груз. электрон. науч. журн. 2016. № 5 (52). С. 36–40. URL: http://gesj.internet-academy.org.ge/download.php?id=2853.pdf. – Назв. с экрана.
  5. Баліка Л. М. Використання інформаційних технологій у роботі шкільної бібліотеки. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2017. Вип. 5. С. 233–
  6. Баліка Л. М. Педагогічні основи роботи шкільних бібліотек щодо розвитку в учнів інтересу до читання. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Н. М. Гринькова, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2017. Вип. 6. С. 225–
  7. Баліка Л. М. Актуалізація поглядів видатних українських педагогів щодо ролі книги та читання у вихованні особистості. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне : РДГУ, 2018. Вип. 7. С. 53-60. Copernicus
  8. Баліка Л. М. Специфіка функціонування шкільних бібліотек в Україні (1962–1991 рр.). Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки / Херсон. держ. ун-т. Херсон : [б. в.], 2016. С. 7–11. Copernicus
  9. Баліка Л. М. Роль шкільної бібліотеки у формуванні інтересу до читання у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне: РДГУ, 2018. Вип. 8. С. 117-126. Copernicus
  10. Баліка Л. Творче використання ідей дитиноцентризму Януша Корчака в сучасній системі освіти України. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Т. С. Ціпан, Н. М. Гринькова та ін. Рівне : РДГУ, 2019. Вип. 9. С. 90-101. Copernicus
  11. Баліка Л., Шелюк Г. Читання як важливий засіб соціалізації дитини: актуалізація поглядів В. О. Сухомлинського. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол.: О. Б. Петренко, Р. Л. Сойчук, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2019. Вип. 10. С. 137-142. Copernicus
  12. Баліка Л. Специфіка діяльності кабінету вивчення книги і читача в українському науковому інституті книгознавства (1926–1936). Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол. : Н. М. Коляда, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2020. Вип. 11. Том 1. С. 68-75. Copernicus
  13. Баліка Л., Ярута Н. Формування ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку на основі педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського: з досвіду роботи. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 12. Рівне : РДГУ, 2020. С.75-84. Copernicus
  14. Петренко О., Баліка Л., Бричок С. Просвітницька діяльність інституту дитячого читання щодо розвитку педагогічних ідей про дитячу літературу й дитячих письменників (1920–1933 рр.). Гірська школа українських Карпат. № 22 (2020). С.67-72. Copernicus

Авторські свідоцтва:

  1. № 79504. Монографія «Інноватика у вихованні: теоретико-прикладні аспекти» (01.06.2018).

Підвищення кваліфікації

  1. Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра педагогіки, психології та корекційної освіти Тема: «Інноваційні технології викладання дисциплін виховного циклу в сучасному освітньому просторі». Сертифікат про стажування ПС 02139765/3-19 від 16.12.2019 р.
  2. Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave – School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava) (скорочено до «VŠEMVS») (Словацька Республіка). Тема «Наукова діяльність, організація навчального процесу та методика викладання в європейських вищих навчальних закладах» (з 27.08.2018 р. по 29.10.2018 р.) Сертифікат про стажування № 111-C від 29.10.2018 р.
  3. Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Онлайн навчання як нетрадиційна форма сучасної освіти на прикладі платформи Moodle». Сертифікат ES №2386\2020, від 16.11.2020 р. м. Люблін, Польща. 1,5 кредита ECTS (45 годин).
  4. Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар) «Використання в сучасній онлайн освіті можливостей хмарних сервісів на прикладі платформи Google meet, Google Сlassroom». Сертифікат ES №3313\2020, від 21.12.2020 р. м. Люблін, Польща. 1,5 кредита ECTS (45 годин).
  5. Навчання на онлайн-платформі за підтримки Міністерства освіти і науки України:
  • «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» студії онлайн-освіти EdEra та громадської спілки «Освіторія» (60 год., сертифікат від 2 вересня 2018 року).
  • Онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». Сертифікат 14.04.2019. 30 годин.
  • Онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні». Сертифікат 14.04.2019. 32 години.
  • Онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти». Сертифікат 07.05.2019. 80 годин.
  • Онлайн-курс «Академічна доброчесність». Сертифікат 13.10.2019. 4 години.
  • Онлайн-курс «Ключові уміння 21-го століття» студії онлайн-освіти EdEra. Сертифікат 31.05. 2020. 5 годин.
  • Онлайн-курс Prometeus «Наукова комунікація в цифрову епоху» (90 год., сертифікат 06.2020).
  • Онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формат навчання». (30 год., сертифікат 19.10.2020).
  • Онлайн-курс Prometeus «Жінки та чоловіки: гендер для всіх». (60 год., сертифікат 18.03.2021).

Доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.

Освіта:

У 1989 році закінчила Ровенське медичне училище зі спеціальності “сестринська справа” та здобула кваліфікацію “медична сестра”.

У 1995 році закінчила Рівненський державний інститут культури зі спеціальності “культурологія. Педагогіка української народної творчості. Народне виконавство” та здобула кваліфікацію “режисер-педагог. Керівник театрального колективу”.

У 2012 році закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності “психологія” та здобула кваліфікацію “практичний психолог в закладах освіти”.

 У 2012 році закінчила Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна зі спеціальності “валеологія” та здобула кваліфікацію “валеолог-педагог”.

У 2020 році закінчила Національний університет водного господарства та природокористування зі спеціальності “фізична терапія, ерготерапія” та здобула кваліфікацію “ступінь вищої освіти магістр”, диплом магістра з відзнакою.

Навчалась в аспірантурі РДГУ (кафедра педагогіки, заочно) за науковою спеціальністю: 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки (2001-2005 рр.). Склала іспити кандидатського мінімуму: 1) філософія – «добре» (2001), іноземна мова (англійська) – «добре» (2002), загальна педагогіка та історія педагогіки (спеціальність – 13.00.01) – «відмінно» (2002), теорія навчання (спеціальність – 13.00.09) – «відмінно» (2010), теорія та методика навчання (спеціальність – 13.00.02) – «відмінно» (2011).

Науковий ступінь:

Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 - теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров'я). Тема дисертаційного дослідження “Формування системи валеологічних знань учнів основної школи у процесі навчання основ здоров'я”.

Кандидатську дисертацію захищено у 2011 році в  Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна.

Вчене звання: доцент кафедри загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки (присвоєно у 2014 році).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations: https://scholar.google.com/citations?hl=uk&user=1hgOPpoAAAAJ&view_op=list_works&gmla=AJsN-F6b4_SDcstBtX6jd-_P2YteaySjfRQFMDtEyc2SfbS-dikVQbLtzH8ID7r_SmCY1JovZtlPt5a-hSmNQ0CHZiydI4YMqff2BxQuthtLhmUkFZU96U-5aQKSyY5Va4aP8kfeBA41

SCOPUS:

https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic#basic

Web of Science (WoS): http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?errorKey=&product=WOS&search_mode=GeneralSearch&viewType=input&preferencesSaved=&SID=C52eNPnUITlEYN6tQ1X&excludeEventConfig=ExcludeIfReload

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6021-2003

Автор сайту: Кабінет БЖД

https://sites.google.com/view/kabinetbgd/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Основні дисципліни, що викладаються:

“Основи здоров'язбереження та безпеки життєдіяльності”, “Безпека життєдіяльності”, “Основи охорони праці”, “Безпека життєдіяльності з основами охорони праці”, “Основи охорони праці та безпеки життєдіяльності” (по кафедрі технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки).

“”Нетрадиційні методи масажу”, “Загальна теорія здоров'я та здоров'язбереження”, “Методика навчання основ здоров'я”, “Народні та нетрадиційні методи реабілітації”, “Медико-біологічні, психологічні та соціальні аспекти здоров'язбереження”, “Теорія і методологія біологічної науки”, “Адаптивні та допоміжні технології в ерготерапії”, “Спадкові хвороби людини” (по кафедрі біології, здоров'я людини та фізичної терапії).

Добросовісна, високоморальна, професіонал своєї справи.

Отримала відзнаку (ІІІ місце згідно конкурсу за навчально-методичний посібник для вчителів та учнів «Валеологія. Розробки уроків для 5-7 класів») за пропаганду культури здоров’я і здорового способу життя, практичну реалізацію науково-методичного забезпечення валеологічної освіти та виховання в Україні від Представництва ООН в Україні, ЮНЕЙДС, Науково-методичного центру превентивного виховання АПН України (1999 р.). Посібник має гриф МОН України від 07.04.2000 р.

З 2003 р. автор моделі «Школа сприяння здоров’я» ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 м. Рівного (почесна грамота Рівненського міського виконавчого комітету управління освіти за вагомий внесок у пропаганду здорового способу життя серед учнівської молоді та створення моделі «Школи здоров’я», 2004 р.)

Член обласної науково-методичної ради з  безпеки життєдіяльності, основ медичних знань та цивільного захисту (м. Рівне, з 2003 р.), Всеукраїнського громадського руху «Твереза Україна» (м. Рівне, з 2009 р.), Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація валеологів» (м. Харків, з 2012 р.).

Науковий керівник гуртка «Валеологія» Рівненської МАН учнівської молоді Рівненської обласної ради (з 2012 р.), гуртка «Молоді науковці» РДГУ (з 2005 р.), гуртка “Охорона здоров'я” КЗ “Луганська обласна мала академія наук учнівської молоді” (з 2024 р.) .

Отримала диплом і статуетку лауреата Всеукраїнського конкурсу «Краща робота з безпеки життєдіяльності та основ здоров’я» (м. Київ, 2006 р.) від Академії безпеки та основ здоров'я.

 Неодноразово нагороджувалася грамотами спілки фахівців із безпеки життєдіяльності людини (Харків, Одеса), ректорату національного університету водного господарства та природокористування (Рівне), Рівненської Малої академії наук учнівської молоді, державної служби України з надзвичайних ситуацій, навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Рівненської області, почесними грамотами ректорату РДГУ, голови облдержадміністрації м. Рівного та подякою Міністерства освіти і науки України за високий рівень підготовки переможців ІІ етапу (три І-ші місця, одне ІІ-ге, два ІІІ-ті місця, м. Рівне) та ІІІ етапу (два ІІІ-ті місця, м. Київ) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у секції «Валеологія»; високу професійну майстерність у підготовці призерів ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з професійно-орієнтованої дисципліни «БЖД» (ІV, ІІІ, два І-ші місця, 2012-2016 рр., м. Суми та м. Рівне), Міжнародної студентської олімпіади «Безпека людини та екологія мови», студентів-переможців до І-го Всеукраїнського методичного семінару-тренінгу з БЖД «Єдина країна. Єдиная страна» (І місце, 2014 р., м. Одеса, 6 студентів-переможців); досягнуті успіхи у керівництві науковою роботою студентів, підготовку переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з охорони праці, біології (ІІІ місце, 2015 р., м. Харків, І місце, 2017, Рівне, Суми); активну участь у підготовці й проведенні практичної частини олімпіади “Надання першої домедичної допомоги”; багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну діяльність.

Інтереси. Валеологізація; Безпекознавство; Формування, зміцнення, збереження, відновлення здоров’я молоді; Фізична реабілітація.

Автор 120 наукових та методичних праць, 4 навчально-методичних посібників, 5 навчальних посібників.

  1. Шевчук О.А. Валеологія. Розробки уроків для 5-7 класів: метод. посібник для вчителів та учнів. Рівне : ЛІста, 2001. 200 с.
  2. Шевчук О. А, Вплив системи “Школи здоров'я” на формування системності валеологічних знань у загальноосвітніх школах. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Серія “Педагогіка і психологія”. Вінниця : ВДПУ, 2004. Вип. 11. С. 194-197.
  3. Костюк М., Шевчук О. А. Методичні вказівки з БЖД: метод. посіб. для студ. вищих навч. закл. гуманіт. та природн. спец. денної та заочної форм навчання. Рівне : РДГУ, 2006. 30 с.
  4. Костюк М.П., Шевчук О. А. Конспекти лекцій з БЖД : навч. посіб. для студ. гуманіт. і природн. спеціальностей вищ. навч. закл. Рівне : РДГУ, 2006. 70 с.
  5. Шевчук Олена. Основи здоров'я: 7 кл. К. : Шк. світ, 2007. 112 с.
  6. Шевчук О. Інноваційні уроки основ здоров'я: 7 кл. К. : Шк. світ, 2008. 128 с.
  7. Костюк М. П., Шевчук О. А. Психодіагностичні та контрольні тести з БЖД: посіб. для студ. гуман. і природн. спеціальностей ВНЗ освіти України І-ІV рівнів акредитації. Рівне : РДГУ, 2009. 94 с.
  8. Шевчук О. А. Основи здоров'я: конспекти уроків: 9 клас. К. : Шк. світ, 2009. 136 с.
  9. Шевчук О.А. Формування системи валеологічних знань учнів основної школи у процесі навчання основ здоров'я : дис. канд. пед. наук : (13.00.02) “Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров'я) / О. А. Шевчук. Рівне, 2011. 217 с.
  10. Шевчук О.А. Словник з безпеки життєдіяльності : навч.-метод. пос. для студентів гуман. і природн. спец. ВНЗ України І-ІV рівнів акредитації / О. А. Шевчук. Вид. 2-ге, доповн. і перер. К. : Видавн. Дім “Слово”, 2014. 184 с.
  11. Шевчук О.А. Дотримання стилю здорового способу життя як передумова успішної соціалізації студентської молоді/ О.А. Шевчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. праць. Рівне : РДГУ, 2016. Вип. 13 (56). Частина І. С. 78–84.
  12. Шевчук О. А. Формування валеологічного світогляду старшокласників ЗНЗ щодо усвідомлення сутності дорослого життя/ О.А. Шевчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. праць. Рівне : РДГУ, 2017. Вип. 17 (60). Частина І. С. 75–77.
  13. Шевчук О.А. Системний аналіз застосування медичних знань серед першокурсників ВНЗ у процесі вивчення безпеки життєдіяльності/ О.А. Шевчук// Безпека життя і діяльності людини – освіта, наука, практика: матеріали ХVІІ Міжнародної науково-методичної конференції, 18-19 квітня 2019 року [Електронне видання]. Рівне: НУВГП. 2019. С. 45-46.
  14. Оксенюк О. В., Шевчук О. А. Інноваційні практики вдосконалення розвитку управлінської компетентності керівника закладу освіти. Зб. наук. пр. «Вісник післядипломної освіти». Серія «Педагогічні науки». К. : Юстон, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України. 2020. Випуск 14 (43). С. 106–122.
  15. Шевчук О. А., Григус І. М. Фізична терапія осіб літнього віку з остеохондрозом шийного відділу хребта. Реабілітаційні та фізкультурно-рекреаційні аспекти розвитку людини (Rehabilitation recreation) : науковий журнал. Рівне : НУВГП, 2020. № 7. С. 62-69.
  16. Шевчук О.А. Реалії сучасних соціальних небезпек у світогляді студентства. Проблеми цивільного захисту населення та безпеки життєдіяльності: сучасні реалії України: Матеріали VІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 28 квітня 2020 року. Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020. С. 181-183.
  17. Шевчук О. А. Просвітницька робота щодо попередження інфекційного захворювання корости в закладі вищої освіти. Зб. наук. пр. «Педагогічний альманах». Серія «Педагогічні науки. Х., КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» ХОР. 2021. Випуск 15 (42). С. 105-120.
  18. Шевчук О. А. Специфіка визначення психологічної надійності щодо забезпечення особистої безпеки здобувачами вищої освіти. Проблеми цивільного захисту населення та безпеки життєдіяльності: сучасні реалії України: Матеріали VІІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 28 квітня 2022 року. Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022. С. 157-159.
  19. Шевчук О. А. Ефективність використання ситуаційного навчання на практичних онлайн заняттях з безпеки життєдіяльності та основ охорони праці в закладі вищої освіти. Наука, освіта, суспільство очима молодих: Матеріали ХV Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. Молодий педагог, м. Рівне, 17.05.2022 р. Рівне: РВВ РДГУ. 2022. С. 84-85.
  20. Шевчук О. А. Формування безпекознавчої культури поведінки здобувачів вищої освіти у вищому навчальному закладі. Проблеми цивільного захисту населення та безпеки життєдіяльності: сучасні реалії України: Матеріали ІХ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 28 квітня 2023 року. Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2023. С. 183-185.
  21. Шевчук О. А. Специфіка методики навчання безпекознавчих дисциплін в контексті реалій сучасних ЗВО. Актуальні проблеми та перспективи розвитку фундаментальних, прикладних, загальнотехнічних та безпекових наук: Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті академіка Академії наук вищої освіти України, професора Анатолія Володимировича Касперського, 21 червня 2023 року. Київ: УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. С. 386-390.
  22. Шевчук О.А. Інструкція щодо проведення виховного заходу на тему «Профілактика та зниження рівня вживання психоактивних, наркотичних речовин серед здобувачів вищої освіти РДГУ»: Методичні вказівки для здобувачів вищої освіти гуманітарних та природничих спеціальностей денної та заочної форм навчання. Рівне: РДГУ. 2023. 20 с.
  23. Олена Шевчук. Застосування майбутніми фахівцями фізичної терапії системного підходу на практичних заняттях з «Нетрадиційних методів масажу». Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 14 грудня 2023 року. Рівне: РДГУ, 2023. С. 212-215.
  24. Шевчук О. А. Ефективність встановлення діагнозу через нетрадиційні методи діагностики у фізичній терапії. Наука, освіта, суспільство очима молодих: Матеріали ХVІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених. Секція І. Молодий педагог, м. Рівне, 17.05.2024 р. Рівне: РВВ РДГУ. 2024. С. 46-48.
  25. Шевчук О. А. Застосування тренінгових занять згідно освіти «рівний-рівному» щодо формування безпекової компетентності здобувачів вищої освіти. Проблеми цивільного захисту населення та безпеки життєдіяльності: сучасні реалії України: Матеріали Х Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 25 квітня 2024 року. Київ: УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. С. 162-164.
  26. Шевчук О. А. Формування культури безпеки життєдіяльності здобувачів вищої освіти через виховний захід «Профілактика вживання психоактивних речовин». Наука, освіта, суспільство очима молодих: Матеріали ХVІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених. Секція І. Молодий педагог, м. Рівне, 17.05.2024 р. Рівне: РВВ РДГУ. 2024. С. 52-54.

Посада: старший лаборант кафедри філософії

Контакти

Адреса Рівне, вул. Пластова 31, корпус  №5, каб.218

Телефон:  0955256033

e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Back to top