Шановні колеги,
⠀
19 березня 19 00 - початок навчального курсу для психологів та спеціалістів допомогаючої професії «Методи реагування під час надзвичайних ситуацій і катастроф для фахівців із надання екстреної допомоги».
⠀
Курс затверджений Міністерством охорони здоров´я Ізраїлю по первинній психологічній допомозі людям під час війни.
⠀
Ведучий Моше Фарши, доктор філософії, експерт у галузі гострих травм, екстреного втручання у сферу психологічного здоров´я, першої психологічної допомоги PFA, а також в інших сферах, пов´язаних із протоколами PFA. Доктор Фарши також провів великі дослідження в галузі підвищення стійкості та зменшення симптомів травми, насамперед під час гострої стадії травми (ASR-ASD). Доктор Фарши є засновником та лідером моделі SIX Cs.
⠀
https://www.icfr.co.il/the-six-cs-model
⠀
Тривалість курсу 3 години, на англійській мові з одночасним перекладом.
Для реєстрації заповніть анкету: https://forms.gle/ArFrHAX6omRku5D57
⠀
Опис курсу:
Даний курс направлений на підготовку студентів із соціальної роботи до висококваліфікованого надання первинної допомоги під час криз та надзвичайних ситуацій. Курс складається з 3 основних блоків:
⠀
A. Стреси, травми, посттравматичні ситуації та стійкість– теорія
⠀
B. Основні та покращені методи реагування під час кризових та надзвичайних ситуацій.
⠀
C. Навчання просто неба та у приміщенні, також практичні зайняття.
⠀
Цілі навчання та вимоги
Навички, якими повинні опанувати студенти:
⠀
Теорія: Стрес – визначення, прогностичні фактори, етіологія, симптоми, адаптація до стресу.
⠀
Травма: гостра стресова реакція (ГСР), гострий стресовий розлад (ГСРз), посттравматичний стресовий розлад (ПТСР(sad) визначення, прогностичні фактори, етіологія, симптоми для кожної стадії.
⠀
Відстрочена гостра стресова реакція. Симптоми та прогностичні фактори.
⠀
Стрес і травма – перспектива розвитку нейропсихології: симпатична та парасимпатична нервові системи. Мигдалина та її роль під час стресів і травм.
⠀
Префронтальна кора та її зв´язок із лімбічним мозком.
⠀
Травматична пам´ять та нетравматична пам´ять: реалізація для короткострокових та довгострокових процесів.
⠀
Вторинна травматизація
Стійкість: визначення, моделі, реалізація під час гострого процесу.
⠀
Посттравматичний зріст.
⠀
Практичні зайняття:
Студенти повинні знати та використовувати наступні моделі та протоколи:
⠀
Зона-1 (зона подій)
Модель шести «С»
Стимуляція і ведення
Когнітивна комунікація
Дії у випадку кататонічних осіб або осіб в істеричному стані: базова терапія зменшення симптомів зменшення симптомів ГСР.
Збереження розладу або подолання розладу: рішення терапевта.
Управління під час катастроф і масових лих (основні протоколи)