У Рівненському державному гуманітарному університеті відбувся ІІ Всеукраїнський форум «Підготовка фахівців галузі ІТ-освіта в умовах воєнного стану» спільно з ГС «Рівне ІТ-освіта» та Департаментом освіти і науки Рівненської ОВА 21-22 лютого 2023 року в он-лайн режимі

Участь у роботі ІІ Всеукраїнського форуму «Підготовка фахівців галузі ІТ-освіта в умовах воєнного стану» з метою обговорення особливостей підготовки фахівців галузі та формування їх професійних компетентностей, який проводиться кафедрою  інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики Рівненського державного гуманітарного університету взяли представники органів влади, бізнесу та ряду закладів освіти:

Волинський національний університет імені Лесі Українки;

Державний університет "Житомирська політехніка";

Житомирський державний університет імені Івана Франка;

Здолбунівський ліцей N4;

Ізмаїльський державний гуманітарний університет;

Інститут цифровізації освіти НАПН України;

Київський національний університет імені Тараса Шевченка;

Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради;

Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка;

Луцький національний технічний університет;

Львівський національний університет імені Івана Франка;

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького;

Національний університет водного господарства та природокористування;

Рівненський ліцей №12 Рівненської міської ради;

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;

Рівненський технічний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористування;

Рівненський фаховий коледж економіки та бізнесу

Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка;

Український державний університет імені Михайло Драгоманова;

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;

Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка;

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Форум проходив у форматі панельних дискусій за участі представників Департаментів освіти і науки, Центрів якості освіти, розробників державних стандартів освітніх програм та експертів НАЗЯВО. У ході зустрічей розглянуто важливі й актуальні питання:

‒ Чи готові представники влади та бізнесу сприяти розвитку в ЗЗСО Рівненщини та інших регіонів класів профільного спрямування в галузі ІТ?

‒ Хто такі інші стейкхолдери (крім здобувачів вищої освіти, випускників програми; роботодавців; академічної спільноти) і якою може бути їхня роль в реалізації освітніх програм?

‒ Яким чином під час формулювання цілей та програмних результатів навчання ОП враховувати галузевий та регіональний контекст?

‒ Як обґрунтувати особливості (унікальність) освітньої програми в умовах дії державного стандарту?

‒ Практика чи дуальна освіта? Що краще працює в сучасних умовах?

‒ Як правильно присвоїти професійну кваліфікацію за умови існування стандарту вищої освіти, але відсутності професійного стандарту?

‒ Як правильно сформулювати кваліфікацію випускника та визначити його професійні права, коли немає освітнього стандарту?

‒ Як організувати опитування та інші складові моніторингу реалізації освітнього процесу, зокрема за тематикою даного форуму?

‒ Як організувати профільне вивчення предметів у ЗЗСО з орієнтацією на регіональні запити та перспективи ринку праці?

‒ Яким чином здобувачам вищої освіти забезпечити можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії? Як це реалізовано в різних закладах освіти?

‒ Як здобувачі вищої освіти отримують результати навчання у неформальній освіті і як ЗВО визнає ці результати?

‒ Як унормовано питання щодо використання робочих програм навчальних дисциплін та силабусів в освітньому процесі різних закладів освіти?

- Яке має бути змістове наповнення освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів та магістрів спеціальностей: 014.09 «Середня освіта (Інформатика)»; 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)»?

‒ Що ми плануємо робити уже завтра задля якісної підготовки фахівців галузі ІТ-освіта в умовах воєнного стану та в післявоєнний період?

Таким чином вдалося реалізувати поставлену мету та зарахувати участь у форумі як тренінг для педагогічних, науково-педагогічних працівників, гарантів освітніх програм та завідувачів кафедр з видачею сертифікатів.

Учасники форуму позитивно сприйняли і формат проведення і запропоновану тематику та планують зустрічатися регулярно з метою обговорення актуальних для ІТ-освіти проблем та завдань.

pfhit_01
pfhit_01
pfhit_02
pfhit_02
pfhit_03
pfhit_03
pfhit_04
pfhit_04
pfhit_05
pfhit_05
pfhit_06
pfhit_06
pfhit_07
pfhit_07
pfhit_08
pfhit_08
pfhit_09
pfhit_09
pfhit_010
pfhit_010
pfhit_011
pfhit_011
pfhit_012
pfhit_012
pfhit_013
pfhit_013
pfhit_014
pfhit_014
pfhit_015
pfhit_015
pfhit_016
pfhit_016
pfhit_017
pfhit_017
pfhit_018
pfhit_018
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

 

Back to top