Наказом Міністерства освіти і науки України передбачено можливість складання ЄВІ під час спеціально організованої сесії за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб, що відбудеться 12–14 вересня 2024 року.
Участь у спеціально організованій сесії ЄВІ можуть взяти вступники, що:
- не реєструвалися для участі в основній сесії ЄВІ;
- реєструвались для участі в основній сесії, але не взяли у ньому участь;
- бажають повторно скласти ЄВІ.
Реєстрація вступників проводитиметься в РДГУ з 12 серпня по 19 серпня 2024 р. (м. Рівне, вул. Ст. Бандери, 12, каб. № 8).
Для здійснення дистанційної реєстрації необхідно надіслати на електронну адресу приймальної комісії університету (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) скановані копії або фотокопії:
- заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка, підписану за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документа про здобутий ступінь вищої освіти;
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці;
- медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
Не забудьте зазначити:
у темі листа – прізвище, ім’я, по батькові вступника;
у тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові (повністю) та номер облікової картки платника податків (за наявності).
Університет зобов’язується:
сформувати екзаменаційний лист учасника ЄВІ;
внести виправлення у разі допущення помилок на підставі звернень учасників з допомогою електронного або мобільного зв’язку;
надіслати скановану копію екзаменаційного листа на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті учасника;
надіслати екзаменаційний лист з допомогою поштового зв’язку (якщо про таку необхідність буде зазначено в заяві-анкеті).
Оформлений екзаменаційний листок необхідно отримати особисто не пізніше ніж за два тижні до початку вступних випробувань, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо під час перевірки документів буде встановлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створюється інформаційна сторінка «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Спеціально організовану сесію ЄВІ проводять за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб. Вартість цієї послуги буде оголошено до 8 серпня.
Зауважимо, що проведення спеціально організованої сесії єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) не передбачено.
Усі необхідні консультації щодо реєстрації можна отримати за телефонами приймальної комісії:
098-475-67-22
0362-26-48-69