24 жовтня 2024 року факультет музичного мистецтва, здобувачі спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) приймали у себе в стінах РДГУ вчителів музичного мистецтва, членів школи-лабораторії колективного музикування на практикум наукового моделювання з теми «Формування професійної компетентності вчителя мистецтва. Мій музично-педагогічний досвід».

Ключовими питаннями заходу стали особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва та її моделювання у формі ОПП. Тетяна Крижановська, гарант освітньої програми 014 Середня освіта (Музичне мистецтво), доцент, кандидат педагогічний наук, зав. кафедри музикознавства, фольклору та музичної освіти РДГУ, ознайомила присутніх з програмою, обговорила з вчителями ЗЗСО сучасні вимоги та підходи до вдосконалення змісту, освітніх результатів програми.

Оксана Гумінська, ініціатор заходу, кандидат педагогічний наук, доцент кафедри музикознавства, фольклору та музичної освіти РДГУ, розкрила питання моделювання як методу наукового дослідження та змоделювала разом з учасниками музично-педагогічний досвід.

Практична частина – представлення авторських методичних знахідок музично-педагогічного досвіду – розпочалась з досвіду студентів 3 та 4 курсів Софії Богдан, Лева Єгорова, Вікторії Кулик, Марії Міщурак, Вікторії Наумець, Аліни Бабак, Олени Дем’янчук, Валерії Кузнєцової, Анастасії Кушнірук, Юлії Федорчук, які продемонстрували методику роботи з канонами та партнерськими піснями.

Рівненські вчителі музичного мистецтва Маргарита Бружинська, Світлана Дубенюк, Ірина Кісільчук, Наталія Нагорна, Оксана Марчак, Світлана Марченко, Інна Опанасець, Ірина Патутіна, Лариса Тивончук, Лідія Туровська, представили різноманітний практичний досвід викладання музичного мистецтва в ЗЗСО: введення рутин на уроках музичного мистецтва у першому класі; вокально-пластичні імпровізації на уроках музичного мистецтва; експериментування інтонацією віршів (джаз, реп, рок, поп); музичне колекціонування, музично-творчі проєкти; музикування під твір для слухання; дидактичні поспівки на уроках музичного мистецтва; формувальне оцінювання учнів на уроках музичного мистецтва та ін.

Така форма творчої взаємодії та співпраці здобувачів освіти та вчителів-практиків прияє розв’язанню реальних практичних завдань підготовки спеціалістів, підвищенню творчої активності та професійної мотивації.

О. Гумінська

 

Back to top