Інформаційне повідомлення
ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції
«ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
ФАХІВЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ»,
яка відбудеться 12-13 жовтня 2023 року

Місія конференції – реалізація наукових досліджень з питань удосконалення професійних компетентностей фахівців та підвищення їх кваліфікації відповідно до нових реформ у галузі освіти.

Основні напрямки роботи конференції:
1. Обґрунтування нових підходів до впровадження ключових компетентностей в Новій українській школі та підготовка вчителів у системі неперервної освіти.
2. Компетентнісний підхід під час використання цифрових систем та застосунків для підвищення рухової активності сучасної молоді.
3. Впровадження інноваційних освітніх проектів з метою забезпечення якості освітнього процесу. Педагогічні підходи в STEM-освіті.
4. Особливості використання психологічних підходів в особистісно-професійному зростанні фахівців. Педагогіка партнерства в Новій українській школі.
5. Сучасна професійна (професійно-технічна) освіта.
6. Особливості формування компетентностей здобувачів освіти в умовах сьогодення.
7. Сучасний урок фізичної культури: підходи, засоби, методики. «JuniorS» - фізична культура майбутнього. Проєкт «Здорова Україна».
8. Особливості реалізації Програми Президента України «Здорова України» в закладах освіти. Соціальний проєкт «Активні парки – локації здорової України».
9. Організаційні, правові та управлінські аспекти в освітній галузі «Фізична культура».
10. Здоров’язбережувальні технології. Безпечний та здоровий спосіб життя. Екологічна грамотність.
11. Національно-патріотичне та військово-прикладне виховання дітей та молоді. Краєзнавство і туризм.
12. Проблеми організації фізичної та військової підготовки серед військових фахівців. Розвиток військово-прикладних видів спорту у закладах вищої освіти.

Покликання на онлайн-трансляцію конференції буде надіслано учасникам на електронну скриньку, вказану при реєстрації, за день до початку заходу.
Умови участі в конференції:
1. Зареєструватися до 12.10.2023 р. за покликанням:
https://forms.gle/SRajhahLYDW27Tm2A
2. До 06.10.2023 р. подати за бажанням тези доповідей (українською або англійською (польською) мовами) на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Ім’я файлу повинно включати прізвище автора (Приклад: Шевченко_тези).

3. Надіслати квитанцію про сплату організаційного внеску на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
4. Пройти за бажанням онлайн-тренінги підвищення кваліфікації.
За результатами конференції всім учасникам, які виявили бажання та зазначили вид участі будуть надіслані в електронному вигляді: сертифікат про участь у заході (без зазначення кількості годин), сертифікат про підвищення кваліфікації (години/кредити ЄКТС), програма конференції та збірник тез доповідей. Організаційний внесок зазначено у реєстраційній анкеті https://forms.gle/SRajhahLYDW27Tm2A
У вартість організаційного внеску входить: організація, методичний супровід, консультування, ведення онлайн-трансляції та підбір спікерів, створення відеоуроків та відеолекцій, укладання програми онлайн-конференції та збірника матеріалів (електронна версія), електронний сертифікат учасника, електронний сертифікат підвищення кваліфікації із зазначенням кількості годин/кредитів.

Реквізити для оплати організаційного внеску:
Призначення платежу: організаційний внесок (ПІБ, дата заходу, тези або вид сертифікату)
Найменування отримувача: КIСЕЛЬОВА Т. А. ФОП
Код отримувача: 2809521206
Рахунок в форматі відповідно до стандарту IBAN:
UA873052990000026005031216269
Назва банку: АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

Електронне видання матеріалів конференції

Тези доповідей будуть опубліковані в електронному збірнику матеріалів і розміщені на сторінці ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Вимоги до оформлення

Обсяг: від 2 повних сторінок формату A4 (297х210 мм), орієнтація – книжкова, всі поля по 2 см, абзацні відступи: 1,25 см, міжрядковий інтервал: 1,5, шрифт: Times New Roman, розмір: 14. Документ формату .doc або .docx (може бути створений у текстових редакторах MS Word, OpenOffice, LibreOffice тощо).
Рисунки розміщувати в тексті, обтікання тексту – зверху і знизу, вирівнювання – по центру. Під рисунком вказати нумерацію курсивом та 12 розміром шрифту (Рис. 1.) та назву, опис (за необхідності), вирівнюючи по центру.
При використанні таблиць необхідно вказувати під ними нумерацію курсивом та 12 розміром шрифту (Табл. 1.) та назву, вирівнюючи по центру.
Розмір шрифту в таблицях –12, інтервал – 1. Для формул використовувати внутрішній редактор формул Microsoft Word. Посилання на джерела в тексті виконувати у квадратних дужках.
Структура тез доповіді:
- ПІБ автора напівжирний шрифт, вирівнювання по правому краю;
(допускається не більше 5 авторів) та відомості (науковий ступінь та вчене звання (за наявності), посада та організація, яку представляє автор тощо), курсивом з вирівнювання по правому краю.
- Назва тез доповіді (напівжирний шрифт, всі літери великі, вирівнювання по центру).
- Основний текст.
- Список використаних джерел оформлюється відповідно до ДСТУ 2015 року (в алфавітному порядку або в порядку посилання). Для оформлення джерел зручно скористуватися сервісом https://vak.in.ua
Студенти та учні подають матеріали у співавторстві з науковими керівниками. Тези доповідей друкуються у авторській редакції.
Відповідальність за якість та зміст публікацій повністю несуть її автори (автор). Оргкомітет залишає за собою право відхиляти тези, що не відповідають зазначеним вимогам.

Організаційний комітет ІІI Міжнародної науково-практичної
онлайн-конференції:
Галина Коломоєць +380978423267;
Тетяна Малечко +380969841030.

Оргкомітет III Міжнародної науково-практичної
онлайн-конференції бажає творчих успіхів!

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
є офіційним запрошенням на участь у роботі
ІІI Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції
«Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в
умовах сьогодення»

Для отримання підручників та іншої інформації

(на абонементах, в читальних залах) з 1-го вересня  2023 року студентам 1-х курсів усіх факультетів стаціонарної та заочної форм навчання необхідно отримати читацькі квитки, а студентам ІІ-ІV курсів  та магістратури – їх перереєструвати, звернувшись у структурні підрозділи наукової бібліотеки РДГУ:

Читальний зал №1

(навчальний корпус №5, вул. Пластова, 31)

  • факультет історії, політології та міжнародних відносин;
  • педагогічний факультет;
  • психолого-природничий факультет;
  • філологічний факультет;
  • факультет математики та інформатики;
  • факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики.

 

Абонемент №2

(гуртожиток №2 РДГУ, вул. Котляревського, 16)

  • художньо-педагогічний факультет.

                                                                                

Абонемент нотно-музичної літератури

(навчальний корпус №3, вул. Хвильового, 7)

  • Інститут мистецтв РДГУ.

Поточного місяця у місті Вінниця проходив кубок України з боротьби самбо серед дорослих спортсменів. За право назвати себе чемпіоном України, приїхало позмагатись понад 240 учасників з усіх регіонів нашої держави. У ваговій категорії до 71 кг срібну нагороду виборов здобувач першого рівня вищої освіти спеціальності 017 "Фізична культура і спорт", майстер спорту міжнародного класу – Ляшук Едуард!

Ректорат та професорсько-викладацький склад університету щиро вітає свого здобувача вищої освіти з високим результатом та бажає нових звершень у майбутньому!

Ми прагнемо забезпечити вас необхідною інформацією та літературою для успішного виконання завдань освітнього і наукового процесів університету в умовах традиційної, змішаної та дистанційної форм навчання.

                  

До Ваших послуг наші інформаційні ресурси

(електронні та традиційні).

     Фонд наукової бібліотеки загальною кількістю понад  500 тисяч примірників друкованих та електронних видань різноманітних типів і видів, в т. ч.  праці науковців РДГУ.  У фонді рідкісних і цінних видань зберігаються книги та журнали ХІХ століття (навчальні, наукові, художні твори).

Ви бажаєте отримати літературу додому?

До Ваших послуг абонементи:

  • абонемент №1 (центральний) – багатогалузевий книжковий фонд, крім літератури суспільних дисциплін (навчальний корпус №2, вул. Пластова, 31) ауд. 013;
  • абонемент суспільної літератури – книжковий фонд суспільних дисциплін (навчальний корпус №2 РДГУ, вул. Пластова, 31) ауд. 014;
  • абонемент нотно-музичної літератури – книжковий фонд з історії, теорії музики, нотних видань (навчальний корпус №3, вул. Хвильового,7);
  • абонемент №2 – книжковий фонд з мистецьких дисциплін (гуртожиток №2 РДГУ , вул. Котляревського, 16).

Для самостійної роботи запрошуємо до читальних залів:

  • читальний зал №1 – багатогалузевий книжковий фонд (навчальний корпус №2, вул. Пластова, 31);
  • читальний зал №2 – фонд періодичних видань (гуртожиток №5 РДГУ, вул. Пластова, 41).

До Ваших послуг  електронні ресурси:

  • Інституційний репозитарій Рівненського  державного гуманітарного університету  (repository.rshu.edu.ua), (повнотекстова база наукових праць викладачів) на основі програмного забезпечення  ЕPrints. Алгоритм пошуку:  факультет – кафедра – автор;
  • Webсайт наукової бібліотеки (http://library.rshu.edu.ua/).

Інформаційно-пошукові системи

(бібліографічні, реферативні, повнотекстові бази

( в т. ч. надається доступ на власному сайті ) та традиційні карткові каталоги і картотеки).

                                                До Ваших послуг:                 

  • електронний каталог фонду наукової бібліотеки (на сайті та в локальній мережі наукової бібліотеки) з доступом до бібліографічних баз наукових праць професорсько-викладацького складу РДГУ; авторефератів дисертацій, що надходять до наукової бібліотеки; рідкісних і цінних видань фонду наукової бібліотеки; видань на іноземних мовах; періодичних видань (за поточний рік та ретроспекція); електронних документів на компакт-дисках;
  • традиційні карткові каталоги і картотеки (абеткові, систематичні, спеціальні).

Пропонуємо інформаційні сервісні послуги:

  • довідково-бібліографічне обслуговування користувачів/читачів в традиційній, електронній та віртуальній формах (тематичні, уточнювальні та інші довідки за Вашими інформаційними запитами);
  • надання різноманітних консультацій щодо підбору необхідних видань в інформаційно-пошукових системах та ін.;
  • допомогу викладачам університету у реєстрації ORCID та створенні профілів у Міжнародних наукометричних базах Scopus, Web of Science, Google Scholar та ін.;
  • інформаційні заходи для студентів та науковців щодо використання Міжнародних стилів оформлення посилань у наукових роботах тощо;
  • присвоєння індексу УДК на кваліфікаційні наукові роботи викладачів та студентів (в т. ч. в телефонному режимі, електронною поштою);
  • проведення різноманітних форм заходів, спрямованих на формування основ інформаційної культури для студентів-першокурсників та інших категорій користувачів/читачів;
  • культурно-просвітницькі заходи різноманітних форм та тематики для студентів на допомогу вивченню навчальних дисциплін, самоосвіті.

        

         Сподіваємось, що з допомогою наукової бібліотеки Ваш пошук необхідної інформації буде завжди успішним.

Колектив Рівненського державного гуманітарного університету з сумом переживає гірку новину – загибель випускника фізико-технологічного факультету спеціальності «Фізика та основи інформатики» Василя ЦВЕНЮКА, уродженця села Кунин, Здолбунівського району.

З честю, совістю та самовідданістю виконував бойові завдання, під час одного з яких, загинув.

Висловлюємо щирі співчуття рідним і близьким Героя. Розділяємо вашу скорботу та глибокий біль втрати... Він назавжди залишиться в пам’яті як хоробрий захисник, який віддав своє життя за волю та незалежність України.

Вічна пам’ять захиснику...

Вітаємо Вокальчук Лідію, студентку 2 курсу спеціальності Сценічне мистецтво художньо-педагогічного факультету РДГУ з призначенням академічної стипендії імені Героя Небесної Сотні Сергія Нігояна.

Back to top