До уваги випускників шкіл, майбутніх абітурієнтів, талановитих творчих молодих людей, які планують здобути якісну професійну освіту

З метою розвитку освітнього, інноваційного, професійного потенціалу країни, пошуку та підтримки обдарованих дітей і створення умов для розвитку їх інтелектуальних здібностей, якомога ширшого залучення учнівської молоді до професійно-орієнтованого навчання

Рівненський державний гуманітарний університет проводить Всеукраїнську олімпіаду РДГУ для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної середньої освіти зі спеціальностей, визначених Правилами прийому до РДГУ в 2017 році:

  • «Середня освіта (математика)»,
  • «Середня освіта (біологія)»,
  • «Середня освіта (географія)»,
  • «Середня освіта (фізика)»,
  • «Середня освіта (інформатика)»,
  • «Середня освіта (трудове навчання та технології)»,
  • «Професійна освіта (комп’ютерні технології)»,
  • «Професійна освіта (охорона праці)»,
  • «Біологія»,
  • «Екологія»,
  • «Фізика та астрономія».

Положення про Всеукраїнську олімпіаду РДГУ для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної середньої освіти (посилання)

Регламент олімпіади:

1. До участі в Олімпіаді допускаються особи, які отримали повну загальну середню освіту, або є учнями випускних класів загальноосвітніх навчальних закладів, або мають право на отримання документа про повну загальну середню освіту в навчальний рік проведення Олімпіади.

2. Реєстрація учасників Олімпіади проводиться на сайті http://olimp.fmi.rv.ua  до 28 квітня 2017 року.

3. Олімпіада проводяться у два тури – дистанційний та очний.

4. Перший, дистанційний тур проводиться 29 квітня 2017 року через Інтернет. Учасники ознайомлюються із завданнями, розміщеними на сайті http://olimp.fmi.rv.ua , та розв’язують їх. Надсилання розв’язків та їх перевірка може здійснюватися або автоматично в режимі реального часу, або відразу після завершення змагання. В останньому випадку результати мають бути опубліковані протягом чотирьох годин.

5. Другий, очний тур проходить  6 травня 2017 року безпосередньо в університеті. До участі в другому турі допускаються учасники, які набрали не менше 75% максимальної суми балів у першому турі. Перевірка розв’язків здійснюється відразу після завершення змагання. Результати мають бути опубліковані протягом чотирьох годин.

6. Учасникам другого туру Олімпіади нараховуються додаткові бали до сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання одного з предметів в процесі розрахунку конкурсного бала при вступі до РДГУ на відповідну спеціальність у тому самому календарному році. Додаткові бали нараховуються учасникам, які набрали не менше ніж 80% максимальної суми балів у другому турі. Кількість додаткових балів визначається журі за результатами змагання і не може перевищувати 20.

Додаткова інформація за телефоном (067) 362 19 61

Oferta dla kandydatów - staże

Пропозиція для кандидатів - стажування

Kurs przygotowawczy – „Europejski rynek produkcji i pracy” – UA (e’learning)/

Підготовчий курс – "Європейський ринок виробництва і праці" – UA (e'навчання)

 

 Pobyt adaptacyjny 3-5 dni, St. George Ciechocinek/Адаптивне перебування 3-5 днів, Санкт Джордж Цехоцинек  

  1. Przekazanie oryginałów dokumentów rekrutacyjnych, niezbędnych do sporządzenia umowy, spotkanie z Rezydentem PL./ Передача оригіналів вступних документів, що необхідні для укладання договору, зустріч з Резидентом Польщі. 
  2. Zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych o standardzie *** wraz z wyżywieniem (śniadanie i obiadokolacja), koszt całkowity (pkt. A. Tab. Finansowej)/Розміщення для проживання в 2-4 - особових номерах стандарт *** з харчуванням (сніданок і вечеря), загальна вартість (пункт. A. Фінансової Таблиці). 
  3. Podpisanie umowy stażowej ze studentem./Підписання угоди для стажування зі студентом. 
  4. Przeprowadzenie Podstawowego Kursu Kompetencyjnego (realizowanego przez CKU „Gaudeamus” – 4 ECTS), koszt całkowity (pkt. B Tab. Finansowej)/ Проведення Основного Курсу Підвищення Компетенції (реалізованого CKU "Gaudeamus" – 4 ECTS), загальна вартість (пункт. B Фінансової Таблиці).
  5. Założenie osobistego konta bankowego z wydaniem karty./Створення особистого банківського рахунку з видачею картки.
  6. Przeprowadzenie badań lekarskich oraz badań koniecznych do stworzenia książeczki sanepidowskiej, koszt (pkt. C Tab. Finansowej)/Проведення медичних оглядів і необхідних аналізів для заповнення медичної книжки, вартість (пункт C Фінансової Таблиці).
  7. Wdrożenie Pakietu Szkoleniowego BHP oraz Norm Zachowania w Polsce, koszty (pkt. D Tab. Finansowej)/ Навчальний пакет з Безпеки Праці та Норм Поведінки в Польщі, вартість (пункт D Фінансової Таблиці).
  8. Jednorazowy przejazd do pracodawcy stażowego, koszt (pkt. E Tab. Finansowej)/Одноразовий проїзд до роботодавця який надає стажування, вартість (пункт E Фінансової Таблиці).

Pobyt docelowy do 3 miesięcy, obiekty sieci hotelowej położonej na terenie Polski/Перебування за призначенням до 3 місяців, об'єкти готельної мережі на території Польщі

  1. Zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnych wraz z wyżywieniem (2 posiłki, w tym śniadanie), koszt (pkt. F Tab. Finansowej)/Проживання в 2-4 особових номерах з усіма зручностями, і харчуванням (2-разове харчування, включаючи сніданок), вартість (пункт F Фінансової Таблиці)
  2. Do zadań studenta należeć będzie wykonywanie powierzonych obowiązków z zakresu serwisu hotelowo-gastronomicznego i obsługa gości wg programu lokalnego./ До обов’язків студента належатиме виконання покладених завдань у сфері готельно-ресторанного сервісу та обслуговування гостей згідно з місцевою програмою .
  3. Student będzie angażowany do Programu Kwalifikacje i Praca poprzez świadczenie pracy i uczestnictwo w programie edukacyjno-praktycznym nauki zawodu, w łącznym wymiarze 8 godzin dziennie przez 5-6 dni w tygodniu. 50% czasu będzie wykonywał samodzielne zlecenia praktyczne, drugie 50% będzie procesem nauczania teoretyczno-praktycznego pod nadzorem opiekuna (tutora)./Студент стане учасником Програми Кваліфікація і Робота шляхом отримання роботи та участі у дидактично-практичному навчанні, що складатиме в загальному 8 годин щодня протягом 5-6 днів на тиждень. 50% часу виконуватиме самостійні практичні доручення, других 50% - це навчальний процес теоретично-практичного спрямування під наглядом опікуна (вчителя).
  4. Student otrzyma stypendium stażowe (pkt. G Tab. Finansowej)/Студенту надаватиметься стипендія на час стажування (пункт G Фінансової Таблиці).
  5. Po zakończeniu 3 miesięcznego okresu stażowego, student otrzyma Certyfikat Ukończenia Pierwszego Etapu Kursu oraz Zaświadczenie ukończenia Kursu Kompetencyjnego./Після закінчення 3-місячного строку стажування, студент отримує Сертифікат про Закінчення Першого Етапу Курсу і Сертифікат про закінчення Курсу Підвищення Компетенції.
  6. Podczas 3 miesięcznego stażu, student będzie miał możliwość ukończenia kursu języka polskiego na poziomie B1 w wymiarze 90 godzin w systemie mieszanym b-learning (4 ECTS), na preferencyjnych warunkach./Під час 3-місячного стажування, студент матиме можливість пройти курс польської мови на рівні B1 в обсязі 90 годин за змішаною системою b-learning (4 ECTS), на пільгових умовах.
  7. Po zakończeniu 3 miesięcznego stażu student ma prawo rozpocząć drugi cykl 3 miesięcznego stażu j. w., podczas którego student może ukończyć kolejny Rozszerzony Kurs Kompetencyjny uzyskując punkty ECTS, kontynuować drugi cykl stażu./Після закінчення 3 місячного стажування студент має право розпочати другий цикл з 3-х місячного стажування як вище, під час якого студент може пройти ще один Розширений Курс Підвищення Компетенції, отримуючи бали ECTS, та продовжити другий цикл стажування.
  8. W wyniku ukończenia łącznie 6 miesięcznego stażu student uzyskuje możliwość zaliczenia efektów kształcenia, uzyskując punkty ECTS w poczet studiów lub innej formy edukacyjnej UA/PL i uzyskanie europejskiego Certyfikatu Klaster/WSG. (Zaliczenie praktyki „Kompetencje pracownicze 160 godz. – 6 ECTS oraz zaliczenie praktyki branżowej 160 godz. – 6 ECTS)/ В результаті завершення в загальній складності 6 місячного стажування студент отримує можливість зарахувати результати навчання, отримуючи бали ECTS в рахунок навчання чи іншої форми освіти UA/PL і отримання європейського Сертифікату Кластер/WSG. (Здача практики „Робочі Компетенції 160 год – 6 ECTS та здача галузевої практики 160 год – 6 ECTS).
  9. Suplementarnie student może kontynuować ścieżkę edukacyjną (PPD) w Polsce z częściowym pokryciem kosztów, (pkt. H Tab. Finansowej)/Додатково студент може продовжувати освітню (PPD) стежку в Польщі з частковим покриттям коштів (пункт. H Фінансової Таблиці).

Завантажити в форматі pdf

Центр «Студентська соціальна служба давно та тісно співпрацює з Рівненським регіональним центром здоров'я та фізичної культури "Інваспорт" Студенти університету займаються та постійно беруть участь у змаганнях. Нашому університету є ким пишатися! Наші дорогі чемпіони-студенти з особливими потребами: Оля Каплун, Василь Рожко, які довели, що можна досягти успіху попри важкі обставини. В них є чому повчитися,адже цілком здорові люди не завжди можуть досягнути того,що досягли ці молоді люди. Ми пишаємося Вами! Ви найкращі.

На "Чемпіонаті України з пауерліфтингу" 25.03.2017 Оля Каплун – студентка психолого-природничого факультету поставила Світовий рекорд у присіданні зі штангою. А Василь Рожко – студент історико-соціологічного факультету З 25 лютого по 04 березня 2017 року в м. Дубаї (ОАЕ) на Кубку світу з пауерліфтингу серед спортсменів з ураженнями опорно-рухового аппарату став срібним призером Кубку світу серед юніорів.

15999322
59338068
aLf90kkdXi8
gHoOcWr7cFA
SDIqxF_2rhE
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

Відбулася ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Психологічні основи здоров’я, освіти, науки та самореалізації молоді», яка готувалася спільними зусиллям кафедр психології РДГУ та кафедри практичної психології та безпеки життєдіяльності Східноєвропейського національного університету імені Л. Українки.

Важлива тематика та наполегливість організаторів  сприяла об’єднанню широкого кола науковців і практиків із різних куточків світу.

На конференцію надійшли заявки від теоретиків і практиків із 6 країн:

  • Україна,
  • Польша, (психотерапевт Танцювально-рухової терапії Катажина Даньска)
  • Швеція, (доктор медичних наук Шведського Каролінського університету Ольга Сурова)
  • Молдова, (доктор психологічних наук. професор департаменту психології Молдовського державного университету Раку Жанна )
  • США, (старший співробітник ракового Центру Стенфордської лікарні при університеті імені Ліленда Стенфорда-молодшого Джулія Тойтман)
  • Мексіка (акредитований інструктор освітніх систем Міжконтинентального морського інституту Марісоль Еспарца Агуїнага).

Бажання взяти участь у роботі конференції чи опублікувати наукові матеріали у  фаховому збірнику висловили науковці і практики із наукових та навчальних закладів 11 областей України та окупованого Криму (Рівненська, Волинська, Житомирська, Запоріжська, Херсонська, Львівська, Харківська, Криворізька, Чернівецька, Тернопільська, Київська).

Заявки на участь надійшли від співробітників різних лабораторій науково-дослідного Інституту психології ім. Г.С.Костюка, НАПН України, 16 вищих навчальних закладів із яких 7 належать до розряду національних:

  1. Національний університет водного господарства та природокористування
  2. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.
  3. Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”
  4. Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна.
  5. Львівський національний університет імені І. Франка.
  6. Запорізький національний технічний університет.
  7. Національний університет “Острозька академія
  8. Східноєвропейський національний університет ім. Л. Українки.

23.03.2017 р. за підтримки та організації центру «Студентська соціальна служба», студенти психолого-природничого факультету, спеціальності - соціальна робота,нашого університету відвідали ознайомчий семінар "Аутизм: ознаки, причини, труднощі та шляхи вирішення" в Рівненській обласній науковій бібліотеці. В семінарі взяли участь:Галябар Василь Савович, дитячий лікар психіатр, Зоряна Вуїв, лікар педіатр-неонатолог, голова проавління БО "Крила віри", Кравчук Галина Володимирівна, голова правління ГО "Центр розвитку особливих дітей "Пазли". Семінар допоміг студентам отримати багато нових знань та вміти застосовувати їх в подальшому практично.

0_uFyFXL6YI
2cMH2aA7fb4
9poT74ROFTI
A-svzlaBLpE
fLodwFanDHU
hlw7yUe61-w
W_RCz1cXUHQ
XEgen3SdG9s
xYwml6BliFQ
yod3HmuvBqI
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Back to top