Народився у 1965 році в с.Черче Рогатинського району Івано-Франківської області. Після закінчення школи навчався в Українському інституті інженерів водного господарства, який  закінчив з відзнакою  у 1987 році і був рекомендований до вступу в аспірантуру.

Закінчив аспірантуру при УІІВГ та захистив дисертацію „Оптимізація параметрів водоприймачів осушувальних систем Західного Полісся України” в 1994р., отримавши ступінь кандидата технічних наук. У 2013 році закінчив Рівненський інститут слов’янознавства за спеціальністю маркетинг.

З 1996 р. Микитин Т.М. працює завідувачем кафедри економіки та менеджменту Рівненського державного інституту культури, а з 1998 р. у зв’язку із реорганізацією завідувачем кафедри економіки та менеджменту Рівненського державного гуманітарного університету. У 2000 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри економіки та менеджменту.

Микитин Т.М. є автором більше 120 наукових праць, серед яких 3 навчальних посібники, 7 монографій. Бере активну участь у наукових конференціях, симпозіумах. З 2016 року Микитин Т.М. керує  комплексною НДР кафедри менеджменту «Регіональні особливості організації та розвитку ринку сільського туризму», у рамках якої було проведено міжнародну науково-практичну конференцію, видано монографію.

Микитин Т.М. є головою Ради громадської організації «Рівненський центр маркетингових досліджень», яка реалізувала більше 10 грантових проектів. Микитин Т.М. приймав участь у проекті «Розвиток сільського зеленого та екологічного туризму як планомірна складова економічного розвитку Березнівського району» (2014-2016р),  у проекті «SHTETI ROUTES. Об’єкти єврейської культурної спадщини в транскордонному туризмі» в рамках програми транскордонної співпраці Україна – Польща – Білорусь (2013-2015р) у проекті «U-LEAD з Європою» (2016-2020р.).

За значні досягнення в науковій та навчальній роботах, активну життєву позицію Т.М. Микитин нагороджений знаком «Відмінник освіти України» (2001р.), відзнакою «Почесний працівник Держводгоспу України» (2007р), Почесною грамотою Міністерства освіти та науки України,  Подякою від Міністерства культури і туризму (2005р.), грамотами Рівненської обласної ради та обласної адміністрації.

Основні дисципліни, які викладає Микитин Т.М. – вступ до спеціальності, економетрія, маркетинг, маркетинг послуг, управління проектами.

Корпоративна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні наукові праці

Монографії

  1. Оптимізація розрахунку осушувальних систем та управління ними. Монографія. –Рівне; НУВГП, 2010. -344с. ( у співавторстві)
  2. Маркетинг природно-заповідних територій. Монографія. – Луцьк.: ЛНТУ, 2012. -245с. (у співавторстві)
  3. Регіональний ландшафтний парк "Надслучанський": еколого-економічні передумови раціонального природокористування. монографія, . – Рівне : Волин. обереги, 2017. – 248 с. (у співавторстві).
  4. Організаційні механізми створення та функціонування екологічних стежок. Монографія.- – Рівне: Волин. обереги, 2018.– 182 с. http://epnuwm.edu.ua/13254/ (у співавторстві).

Посібники

  1. Корпоративний менеджмент. Навч. посіб. – Рівне: РДГУ, 2002. – 244с. ( у співавторстві)
  2. Інноваційний менеджмент. Навчальний посібник. –Рівне: РДГУ, 2007. -200с. ( у співвавторстві
  3. Маркетинг Навчальний посібник. –Рівне: Волинські обереги, 2013. -336с. (у співавторстві)

Статті

  1. L. Cherchyk, M. Shershun, N. Khumarova, T. Mykytyn Assessment of forest enterprises’ performance: integrating economic security and ecological impact.  Entrepreneurship and Sustainability Issues, 6 (4):2019, 1784-1797.
  2. Yakymchuk, Valyukh A., Mykytyn T. Management of the nature conservation areas of Ukraine’s Polissya region based on the international experience. Problems and Perspectives in Management. Issue #1 (cont.) (Volume 15 2017) . 15(1-1).
  3. Микитин Т.М. Стратегічне управління розвитком національних природних парків: теоретичний аспект// Збалансоване природокористування. Науково-практичний журнал. №4/2019. – К, 2019. С. 100-106.
  4. Микитин Т.М. Маркетинг збалансованого розвитку та об'єднанані територіальні громади// Збалансоване природокористування. Науково-практичний журнал. №3/2019. – К, 2019. С. 37-42.
  5. MYKYTYN, Taras; YAKYMCHUK, Alina; TRALO, Iryna. Evaluation of the Work of National Nature Parks: an Integrated Approach.// Proceedings of the 2022 IX International Scientific Conference Determinants of Regional Development, No 3, Pila 27-28 October 2022, p.221-235. http://pes.pwsz.pila.pl/index.php/proceedings/article/view/240
  6. Микитин Т.М. Використання проектного підходу при розробці проектів організації території національних природних парків// Вісник НУВГП. Економічні науки. Випуск 2 (98). 2022. с.158-167.

Кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту РДГУ

Дата народження: 02 лютого 1981 р.

Навчалась у Рівненському обласному педагогічному ліцеї, який закінчила зі срібною медаллю у 1998 році.

У 2003 році закінчила Український державний університет водного господарства і природокористування, м. Рівне. Здобула повну вищу освіту за спеціальністю “Економіка підприємства” (кваліфікація магістр з економіки, диплом з відзнакою).

Під час навчання працювала у Рівненській торгово-промисловій палаті провідним економістом (2000 рік).

Після закінчення навчання працювала у Рівненській філії Укрсоцбанку на посаді провідного спеціаліста відділу кредитних операцій (2003 рік).

З 2004 по 2007 роки була здобувачем відділу зовнішньоекономічних досліджень Інституту світової економіки та міжнародних відносин Національної академії наук України, де 04 жовтня 2007 року захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.02. – світове господарство і міжнародні економічні відносини на тему “Торгово-економічне співробітництво України і США в умовах економічної глобалізації”.

З 2007 по 2014 роки працювала у Рівненському інституті слов’янознавства Київського славістичного університету на посаді доцента кафедри менеджменту організацій та зовнішньоекономічної діяльності. 

У 2013 році отримала вчене звання доцента кафедри менеджменту організацій та зовнішньоекономічної діяльності.

З 2018 року працюю на посаді доцента кафедри менеджменту Рівненського державного гуманітарного університету.  Беру активну участь у роботі приймальної комісії, профорієнтаційній роботі з молоддю старшого шкільного віку, підготовці здобувачів вищої освіти до наукових конференцій, олімпіад, обласних конкурсів наукових робіт, брейн-рингів.

Наукові профілі:

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=gou5SEUAAAAJ&hl=uа;

ORCID ІD: https://orcid.org/0000-0001-6838-6403.

Корпоративна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: Менеджмент, Корпоративне управління, Маркетинг, Соціальна відповідальність бізнесу, Управління персоналом.

Автор більше 50-ти наукових праць, а також навчально-методичних розробок.

Основні наукові, навчально-методичні праці:

  1. Особливості розвитку відповідального інвестування на національному ринку. International periodic per-reviewed scientific journal “Scientific look into the Future”, issue №21. Vol. 1. Odesa: Kuprienko SV’. April, 2021. Pp. 100-105.
  2. Lytvyn, L., Hryhoruk, A., Verbivska, L., Poprotskyy, O., Medynska, T., & Pelekh, O. (2022). Enterpreneship Transformation in the Context of the Digitization of Business Processes. Postmodern Openings, 13(2), 396-408. https://doi.org/10.18662/po/13.2/461 / Web of Science (WOS).
  3. Необхідність розвитку футурологічних досліджень, зокрема теорії поведінкової економіки та брендингу, на початку ХХІ століття. Наукове оточення сучасної людини: економіка і торгівля, менеджмент і маркетинг, туризм і рекреація, освіта і педагогіка, філологія, мовознавство і літературознавство, юридичні та політичні науки. Книга 3. Часть 2: серія монографій / [авт.кол. : І.Я. Львович, Г.А. Мохорєв, Ю.П. Олексин, М.М. Сас, Н.М. Сирота та ін.]. − Одеса: КУПРІЄНКО СВ, 2020 − 160 с. : іл., табл. − (Серія “Наукове оточення сучасної людини”; №3). ISBN 978-617-7414-87-1 DOI: 10.30888/2663-5569.2020-03-02 Особистий внесок автора: Глава 3. С. 29-36. DOI: 10.30888/2663-5569.2020-03-02-035.
  4. Значення брендингу ТНК Сполучених Штатів для впливу на світові економічні процеси. Науковий періодичний журнал “Modern engineering and innovative technologies”. Випуск №10, м. Карлсруе, Німеччина (Copernicus, GScholar), 2019. С. 73-78. URL: http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit10-02-048. DOI:10.30890/2567-5273.2019-10-02.
  5. Особливості господарської діяльності філій транснаціональних компаній США в економічному просторі України. European Humanities Studies: State and Society / Editorial Board: I. Manokha, Andrzej Mirski, ін. International Publishing: EEIP (Ukraine-France), 2019. Міжнародне фахове наукометричне видання (Copernicus, BazНum, GoogleAcademy, Biblioteka Narodova (Polska), завершення нострифікації в SCOPUS). Том 3 (І). 2019. С. 152-167.
  6. Імперативи наддержавного регулювання діяльності американських ТНК: історичний аспект. Научные труды Sworld. Выпуск 4 (41). Том 9. Иваново: Научный мир, 2015. 102 с. С. 52-57.
  7. Характеристика процесів злиття і поглинання ТНК США. Научный журнал “Аспект”, № 5 (Т. 1). Донецк: ООО “Цифровая полиграфия”, 2013. 96 с. С. 39-42.
  8. Передумови і тенденції процесів злиття і поглинання американських ТНК. Економiчний форум: Науковий журнал Луцького національного технічного університету. № 1. 2013. Луцьк: ЛНТУ. С. 60-68. (фахове видання).
  9. Вплив інвестицій американських транснаціональ-них компаній на економіку іноземних держав. Економiчний форум: Науковий журнал Луцького національного технічного університету. № 1. 2012. Луцьк: ЛНТУ. С. 93-99. (фахове видання)
  10. Тенденції розвитку інноваційних процесів у світовому економічному просторі в умовах утвердження позицій транснаціональними компаніями США. Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки [монографія / за ред. С.В. Ковальчук]. Хмельницький: ТОВ “Поліграфіст-2”, 2011. 322 с. С. 228-233.
  11. Транснаціональні компанії США у світовому виробництві інновацій: передумови впливу і наслідки. Вісник Хмельницького національного університету. Науковий журнал. Хмельницький: Том 4. № 5. 2010. С. 275-279. (фахове видання)
  12. Зони економічного впливу американських транснаціональних компаній як інституцій з ознаками основної структурної характеристики світової економіки. Наукові записки. Серія “Міжнародні відносини”. Острог: Видавництво Національного університету “Острозька академія”, 2010. Вип. 2. 176 с. С. 119-132. (фахове видання)

Загальний науково-педагогічний стаж роботи більше 15-ти років.

Наукові інтереси: менеджмент, зовнішньоекономічна діяльність, корпоративне управління.

Viktor Martseniuk

викладач кафедри менеджменту

У 2000 році закінчив Рівненський інститут слов’янознавства  Київського славістичного університету за спеціальністю "Маркетинг".

З 2000 по 2001 рік працював стажистом-дослідником кафедри економіки та маркетингу Рівненського інституту слов’янознавства Київського славістичного університету.

Навчався в аспірантурі НУ «Львівська політехніка» (2001-2004 рр.). за спеціальністю 08.06.02 Підприємництво, менеджмент та маркетинг.

3 2004 року прийнятий на посаду викладача кафедри маркетингу Рівненського інституту слов’янознавства КСУ, у 2008 році переведений на посаду старшого викладача.

З 2012 року працює на кафедрі менеджменту Рівненського державного гуманітарного університету, факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики. Загальний стаж викладацької роботи у закладах вищої освіти становить більш як 18 років.

Є автором понад 55 наукових та навчально-методичних праць, в тому числі співавтором 1 монографії.

Коло наукових інтересів: маркетингове забезпечення підвищення ефективності діяльності підприємств, установ, організацій; формування та реалізація логістичних стратегій в управлінні підприємствами.

Підвищення кваліфікації:

  • участь онлайн-тренінгу «Змішане навчання: інструменти та практики від ІТ-бізнесу для викладачів університетів» 25 травня 2022 року;
  • проходив підвищення кваліфікації в межах програми відкритого курсу Тренінг "Створення дистанційних курсів на платформі Moodle" (15 год.) м. Рівне, від 22 березня 2021 року;
  • закордонне науково-педагогічне стажування з 25.04.2019 р. до 25.10.2019 р. та виконав 180 годин наукових, педагогічний та організаційних робіт у Вищій Школі Уні-Терра в Познані (Wyższa Szkoła Uni-Terra w Poznaniu), Республіка Польща, сертифікат № 59/19.

Посилання на наукові профілі: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=new_profile&hl=uk
https://orcid.org/0000-0002-1128-7743 

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Викладає дисципліни: "Основи бізнесу", “Мерчандайзинг” "Економіка праці та соціально-трудові відносини", "Маркетинг".

Останні наукові праці:

  1. Марценюк В.В. Оптимізація форм зайнятості як інструмент підвищення ефективності бізнесу / Сучасні тренди поведінки споживач товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.] – Рівне : О. Зень, 2022. – 251 с.
  2. Марценюк В.В. Вплив маркетингу відносин на ефективність задоволення потреб споживача / Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнародна науково-практична конференція, 20–21 лютого 2020 р. : [тези доп.]. – Рівне: О. Зень, 2020. – 206 с.
  3. Андрощук М.С., Березюк Т.П., Берташ Б.М., Марценюк В.В. та ін. Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем: Монографія/ за заг. ред. М.Х.  Шершуна. – Рівне: Волинські обереги, 2015. – 196 с.
  4. Марценюк В.В., Левчищин В.О. Особливості застосування практики дорадництва в агромаркетингу / Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень: Матеріали Всеукраїнської науково–практичної конференції студентів та молодих науковців. Рівне: РВВ РДГУ.- 2017.- 163 с.
  5. Марценюк В.В., Михальчук Ю.В. Трансформація концепції маркетинг-міксу в умовах сучасного ринку / Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями: Матеріали ІІ науково-практичної інтернет-конференції. Рівне, 2-3 листопада 2017 року [Електронний ресурс]. – http://www.conf.dkm.rv.ua/arhiv/2017
  6. Марценюк В.В. Регіональні особливості поведінки споживачів на ринку м’яса птиці в Україні / Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – 251 с.
  7. Бокеєва А.О., Марценюк В.В. Управління збутом на підприємствах лісогосподарського комплексу в умовах ЗЕД / Наука, освіта, суспільство очима молодих: Матеріали VІIІ Міжнародної науково–практичної конференції студентів та молодих науковців. Частина 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне: РВВ РДГУ.- 2015.- с 161.

Народилася у 1984 році у смт Квасилів Рівненської області. Після закінчення школи навчалася у ПВНЗ "Рівненський інститут слов’янознавства" за спеціальністю "Товарознавство та експертиза в митній справі". Під час навчання в інституті працювала методистом кафедри товарознавства і експертизи.

З 2005 року працювала на посаді викладача кафедри економіки та менеджменту РДГУ, з 2014 – на посаді старшого викладача кафедри менеджменту РДГУ, з 2015 – на посаді доцента кафедри менеджменту РДГУ.

Навчалася в аспірантурі Львівської комерційної академії (2007-2011) рр. У 2014 році захистила кандидатську дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.18.15 "Товарознавство харчових продуктів" на тему "Вдосконалення асортименту і поліпшення якості плавлених сирних продуктів" (науковий керівник – заслужений діяч науки і техніки, доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри товарознавства продовольчих товарів Львівського торгово-економічного університету Сирохман Іван Васильович).

У 2019 році після навчання у Львівському науково-дослідному інституті судових експертиз та складання іспиту у Міністерстві юстиції України стала атестованим судовим експертом за спеціальністю 12.1 «Визначення вартості машин, обладнання, сировини та споживчих товарів».

У 2021 році склала іспит на знання польської мови на рівні В2.

У 2022 році отримала вчене звання доцента кафедри менеджменту.

Має 140 публікацій, з них 78 наукових та 62 навчально-методичного характеру, у тому числі 11 наукових праць опубліковані у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях. Серед праць 5 патентів України на корисні моделі, співавторство 1 навчального посібника з грифом МОН ("Основи стандартизації, метрології та управління якістю"), співавторство у 2-х колективних монографіях. Бере активну участь у міжнародних конференціях.

Викладає дисципліни: "Стандартизація і сертифікація продукції та послуг", "Товарознавство продовольчих товарів", "Товарознавство непродовольчих товарів", "Управління комерційною діяльністю", "Менеджмент торговельних підприємств", "Захист прав споживачів".

Корпоративна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні наукові праці

Монографії

  1. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні: Колективна монографія (За заг. ред. М.Х. Шершуна). Громадська організація "Рівненський центр маркетингових досліджень". Рівне: Видавець Олег Зень, 2016. С. 170 – 176.
  2. Організаційні механізми створення та функціонування екологічних стежок. Монографія. Рівне: Волин. обереги, 2018. 182 с.  http://ep3.nuwm.edu.ua/13254/ (у співавторстві).

Посібники

  1. Машта Н.О., Бенчук О.П., Бенчук Г.П., Акімова Л.М., Дейнега О.В. Основи стандартизації, метрології та управління якістю: навчальний посібник Рівне: О.Зень, 2015. 388 с. Лист МОН № 1/11-5519 від 15.04. 2014. Навчальний посібник з грифом МОН

Статті

  1. Mashta N. Designing of processed cheese products taking into account quality indicators and cost of raw materials. Acta Sci. Pol. Technol. Aliment. 21(2) 2022, 173–182. URl: https://www.food.actapol.net/pub/5_2_2022.pdf. http://dx.doi.org/10.17306/J.AFS.2022.1034 (Scopus, Web of Science).
  2. Машта Н.О., Поліщук О.Ю., Савченко О.Р. Метод інтегрального показника в оцінюванні рівня конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства типу «кафе». Економіка та суспільство. 2022. № 39. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-50 (Фахове видання категорії Б).
  3. Машта Н.О., Жданюк В.В., Паш Р.М. Організація захисту прав споживачів медичних послуг як функція управління закладом охорони здоров'я. Економіка та суспільство. 2022. № 42. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-29 (Фахове видання категорії Б).

Наукові профілі Машти Н.О.:

Патенти:

  1. Склад жирової композиції рослинних олій для плавлених сирних продуктів. Патент на корисну модель 75067 Україна, А 23 D 9/00, A 23 C 19/082. Заявник і власник патенту Машта Н.О., Бенчук О.П. № u 2012 03464; заявл. 23.03.2012; опубл. 26.11.2012, Бюл. № 22, 2012.
  2. Плавлений сирний продукт "Чудова країна". Патент на корисну модель 86113 Україна, A 23 C 19/082. Заявник і власник патенту Машта Н.О. № u 2013 08765; заявл. 12.07.2013; опубл. 10.12.2013, Бюл. № 23, 2013.
  3. Плавлений сирний продукт "Апетитний". Патент на корисну модель 99878 Україна, A 23 C 19/082. Заявник і власник патенту Машта Н.О. № u 2015 00570; заявл. 26.01.2015; опубл. 25.06.2015, Бюл. № 12, 2015.
  4. Плавлений сирний продукт "Файний". Патент на корисну модель 99880 Україна, A 23 C 19/082. Заявник і власник патенту Машта Н.О. № u 2015 00572; заявл. 26.01.2015; опубл. 25.06.2015, Бюл. № 12, 2015.
  5. Плавлений сирний продукт "Котигорошко". Патент на корисну модель 99883 Україна, A 23 C 19/082. Заявник і власник патент Машта Н.О. № u 2015 00583; заявл. 26.01.2015; опубл. 25.06.2015, Бюл. № 12, 2015.

Старший лаборант кафедри менеджменту

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет (спеціальність Менеджмент, кваліфікація Менеджер – економіст).

Back to top