Михальчук Наталія Олександрівна - доктор психологічних наук, професор, професор, завідувач кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії.

Освіта: Рівненський державний педагогічний інститут, 1995 р., практичний психолог в закладах середньої освіти.

Тема дисертаційного дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності С4 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Психологічні умови ефективності дискусії як форми навчальної роботи (на матеріалі курсу «Світова література»)» (Київ, 2001).

Тема дисертаційного дослідження на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук зі спеціальності С4 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) “Психологія читання літературних творів старшокласниками” (Київ, 2013).

Викладає навчальні дисципліни:
Методологія та технологія наукового дослідження в психології

Технології наукових досліджень у психології та академічна доброчесність

Психологія

Історія психології

Психологія здоров'я

Психолінгвістика

Завідувач кафедри іноземних мов, кандидат філологічних наук, професор.

Старший лаборант кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики Рівненського державного гуманітарного університету.

Освіта:                                                            

  • У 1994 р. закінчила Острозьке профтехучилище № 13, здобула кваліфікацію кравець верхнього одягу.
  • У 2001 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет, зі спеціальності вчитель трудового навчання і креслення.

 

Лаборант кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики Рівненського державного гуманітарного університету.

Освіта:                                                            

  • У 2010 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності педагогіка і методика середньої освіти, трудове навчання.

Доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки.

Освіта:

  • У 2006 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Початкове навчання та біологія», здобула кваліфікацію вчителя початкових класів та біології.
  • У 2007 р. закінчила магістратуру Рівненського державного гуманітарного університету зі спеціальності «Початкове навчання», здобула кваліфікацію викладача педагогіки початкового навчання у вищих навчальних закладах.
  • У 2007 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Початкове навчання», здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, практичного психолога в закладах освіти.
  • У 2017 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Технологічна освіта», здобула кваліфікацію вчителя технологій (обслуговуюча праця), профільного навчання (швейна справа) і креслення.

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук з 2014 р. зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації «Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці».

Кандидатську дисертацію захищено у Житомирському державному університеті ім. Івана Франка.

Вчене звання: доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій (присвоєно у 2021 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=wcbJwLQAAAAJ

SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

Web of Science (WoS): http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&preferencesSaved=&SID=C58SbzTKLvS2HBLMVvX&rurl=http%3A%2F%2Fapps.webofknowledge.com%2FWOS_GeneralSearch_input.do%3Fproduct%3DWOS%26search_mode%3DGeneralSearch%26preferencesSaved%3D%26SID%3DC58SbzTKLvS2HBLMVvX

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8804-7860

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Теорія і методика позашкільної освіти», «Дизайн і конфекціоннування одягу й аксесуарів», «Технологічний практикум», «Декоративно-прикладана творчість учнів», «Основи дизайну», «Композиція та спецрисунок», «Дизайн сучасного одягу», «Інженерно-педагогічна творчість».

Автор понад 60 наукових, навчально-методичних праць з питань професійної підготовки майбутніх учителів, основними з яких є:

  1. Nataliia N. Medynska, Nataliia M. Sovtys, Mykhailo Yu. Halatiuk, Nataliia V. Symonovych & Olena I. Shuryn. Analysis of Alternative distance Learning Implementation info the System of General Professional Training of Teachers. International Journal of Higher Education, Vol 9, No 4 (2020), p.339-347 / Scopus.
  2. Шурин О.І. Актуальні питання організації позашкільної освіти в умовах дистанційного навчання. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 15. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ.гуманіт.ун-т; упоряд.: О.Б.Петренко; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2022.368с.
  3. Шурин О.І., Симонович Н.В., Ваколюк А.М. Удосконалення процесу організації педагогічної практики як головна умова ефективності професійної підготовки майбутніх педагогів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»): журнал. 2022. № 13(18) 2022. 748 с., С. 418-430.
  4. Шурин О.І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.13. Том 2 /упор. О.Б. Петренко; ред. кол. Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. – Рівне: РДГУ, 2021. 294 с., С. 196-203.
  5. Шурин О.І. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх педагогів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання. Нова педагогічна думка: науково-методичний журнал. Рівне: РОІППО. 2021. 170 с., С.43-47.
  6. Шурин О.І. Формування творчої особистості майбутніх учителів технологій в умовах інформаційно-освітнього середовища // Трудова підготовка в рідній школі. 2017. №4. С. 21-25.
  7. Шурин О.І. Декоративно-прикладна творчість Рівненщини: історико-педагогічна ґенеза // Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.6 / упор. О.Б.Петренко; ред..кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне: РДГУ, 2017. С.212-218.
  8. Шурин О.І. Педагогічні аспекти реалізації особистісно орієнтованого підходу при підготовці майбутніх учителів технологій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2017. №2. 190 с., С.109-115.
  9. Шурин О.І. Професійно-педагогічна підготовка вчителя технологій у контексті євроінтеграційних процесів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2016. №3. 224 с., С.214-220.
  10. Шурин О.І. Особистісно орієнтований підхід як важлива умова ефективності процесу навчання майбутнього вчителя технологій // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13 (56). Частина ІІ. – Рівне: РДГУ, 2016. – С.86-89.
  11. Шурин О.І. Эмпатийная культура как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей // Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии. №7 (16): сборник статей по материалам XVI международной заочной научно-практической конференции. М., Изд. «Международный центр науки и образования», 2013 с., С. 180-184.
  12. Шурин О.І. До питання формування творчої особистості майбутніх учителів // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2011. Вип. 18. 348 с., С. 263 – 272.
  13. Шурин О.І. До питання формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів у процесі фахової підготовки // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол.: Н.В. Гузій (відп. ред.). К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. Вип.14 (24). 330 с., С.87-90.
  14. Шурин О.І. До питання формування педагогічної культури майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДГУ, 2009. Випуск 42. С.129-131.
  15. Шурин О.І. Емпатійна культура як інтегративна особистісна якість сучасного викладача // Нова педагогічна думка. Рівне, 2009. спецвипуск № 1, грудень. С.551 – 557.

 

Back to top