Доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Кандидат психологічних наук 

Профілі:

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4008-1744

Електронна адресаЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

  • Психологічний супровід різних категорій клієнтів,
  • соціально-психологічні тренінги,
  • психологічна діагностика та корекція.

Інформація про вищу освіту:

  1. Рівненський державний гуманітарний університет, 2004 р., практичний психолог в закладах освіти, вчитель історії.
  2. Навчався в аспірантурі (2006-2009 рр.) за спеціальністю 053 – Психологія)

 

Стаж роботи: 21 рік

Дисертаційне дослідження: Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія) «Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу» (Київ, 2011).

 

Наукові та професійні досягнення:

  • Член Вченої ради психолого-природничого факультету.

 

Навчальні дисципліни.

  • Основи психокорекції
  • Практикум з групової психокорекції
  • Методика організації психотренінгу,
  • Психологія здоров’я.

 

Автор понад  20  публікацій:

Основні публікації:

 

Наукові публікації у фахових наукових виданнях та виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

  1. Бабак К. Крижановська З. Емоційна прив’язаність дитини до матері як предиктор іі соціальної адаптації до шкільного навчання. Психологічні перспективи. 2021. № 38. С. 138-149. DOI: https://doi.org/10.29038/2227-1376-2021-38-138-149 (Авторський внесок 50%).
  2. Бабак К. Крижановська З. Роль типу прив’язаності в сприйманні романтичних взаємин чоловіків та жінок. Психологічні перспективи. 2021. № 39. С. 230-239. DOI: https://doi.org/10.29038/2227-1376-2022-39-kry (Авторський внесок 50%.)
  3. Бабак К. Крижановська З. Вплив травматичного досвіду дитинства на якість прив’язаності. Психологічні студії. 2023. № 3. С. 74–81. (Авторський внесок 50%). DOI https://doi.org/10.32782/psych.studies/2023.3.11
  4. Бабак К. В. (Кулаков Р.С.) Роль психокорекції та тренінгів у розвитку soft skills у майбутніх психологів в контексті соціальної, вікової та педагогічної психології. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». 2025. № 18.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Психологія здоров’я. Навчально-методичні матеріали здобувачам освітнього ступеня «магістр» за освітньо-професійною програмою «Психологія» зі спеціальності 053 Психологія / Укладач К.В. Бабак Рівне: РДГУ, 2022. 37 с.
  2. Практикум з групової психокорекції. Навчально-методичні матеріали здобувачам освітнього ступеня «бакалавр» за освітньо-професійною програмою «Практична психологія» зі спеціальності 053 Психологія / Укладач К.В. Бабак Рівне: РДГУ, 2022. 41 с.
  3. Методика організації психологічного тренінгу. Навчально-методичні матеріали з організації самостійної роботи для здобувачів вищої освіти за освітнім рівнем «бакалавр» спеціальності 014 «Середня освіта (Українська мова і література, психологія)» Упорядник К. В. Бабак.Рівне: РДГУ, 2023. 48 с.

 

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Бабак К.В. Самоактуалізація особистості здобувачів вищої освіти у діяльності психологічної служби ЗВО. Психологія життєвого простору сучасної молоді : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (26-27 листопада 2021 р.). Упоряд. Р.В. Павелків, Н.В. Корчакова. Рівне: Волинські обереги, 2021. С. 43-46.
  2. Бабак К.В. Змістовно-методичні засади психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу. Актуальні питання психологічної науки: Альманах студентського наукового товариства. Випуск 15. Рівне: РДГУ, 2021.
  3. Бабак К.В. Роль прив’язаності у сприйманні романтичних взаємин між чоловіками і жінками. Альманах студентського наукового товариства. Випуск 16. Рівне: РДГУ, 2022 С. 6-8.
  4. Бабак К. Особливості соціальної адаптації дитини до шкільного навчання. Актуальні питання психологічної науки. Альманах студентського наукового товариства. Рівне: РДГУ, 2023. Вип. 17. С. 6-8.
  5. Бабак К.(Позніцький М.). Психологічні особливості підтримки особистісного благополуччя сучасної молодів умовах воєнного стану. Актуальні питання психологічної науки. Альманах студентського наукового товариства. Рівне: РДГУ, 2024. Вип. 18. С. 98-103.

 

Підвищення кваліфікації

Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра психології та інклюзивної освіти, сертифікат № від 05.12.2025 «Застосування сучасних освітніх технологій та актуального методичного інструментарію у ході реалізації освітньо-професійних програм підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності С4 Психологія», 180 год.; (6 кредитів ЄКТС).

 

Доцент кафедри загальної психології, психодіагностики та психотерапії

Науковий ступінь: кандидат психологічних наук

Профілі:      

ORCIDhttps://orcid.org/my-orcid?orcid=0000-0002-2197-1282

Google Scholar https://scholar.google.com/citations?user=B0wQ63QAAAAJ&hl=ru

Електронна адресаЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сфера наукових інтересів:

  • психологія творчості,
  • організаційна психологія,
  • практична психологія,
  • експериментальна психологія,
  • психологічне консультування,
  • психотерапія,
  • символдрама,
  • тілесно-орієнтована терапія,
  • арт-терапія: лялькотерапія, ізотерапія, транзактний аналіз,
  • індивідуальна і групова робота.

Інформація про вищу освіту:

  1. Рівненський інститут слов’янознавства Київського інституту «Слов’янський університет», факультет психології та мистецтвознавства, 2001 р., спеціальність «Психологія», кваліфікація: психолог, викладач психології.
  2. Навчалася в аспірантурі (2001-2005 рр.) за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології.

Стаж роботи: 24  роки

Дисертаційні дослідження: дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності 053 Психологія (19.00.01 – загальна психологія, історія психології) «Психологічні особливості творчої соціалізації старшокласників» (Київ, 2021).

Наукові та професійні досягнення:

  • Член Рівненської філії Української спілки психотерапевтів (з 2016 року до теперешнього часу).
  • Член Ради правління Рівненської філії УСП (з 2021 року до теперешнього часу).
  • Член Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці при Національній Академії педагогічних наук України, Інституту психології імені Г.С. Костюка, (з 2011 року до теперешнього часу).
  • Голова осередку Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці у м. Рівне (з 2011 р. до теперешнього часу).
  • Член Всеукраїнської громадської організації «Арт-терапевтична асоціація» (Посвідчення Серія АТА 328, 16. 09. 2020 р. до теперешнього часу).
  • Член Товариства Інституту розвитку символдрами і глибинної психології (з 2020 р. до теперешнього часу).
  • Член Редакційної колегії наукового журналу «Соціально гуманітарний вісник. Збірник наукових праць. Наукова періодика України» (м. Харків).
  • Член Редакційної колегії наукового журналу «Креативний простір. Збірник наукових праць. Наукова періодика України» (м. Харків).
  • Психотерапевтка за методом символдрами у приватній психологічній допомозі (з 2012 року до теперішнього часу).
  • Практикуючий психолог за напрямком дитячої та юнацької психотерапії у приватній психологічній допомозі (з 2015 року до теперішнього часу).
  • Член проектної групи ОПП «Практична психологія»

Участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента.

  • Офіційний опонент кандидатської дисертації Самощук О.П. «Інваріантні психологічні особливості динаміки творчого процесу», поданої на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю19.00.01 – загальна психологія, історія психології; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. (Київ, 2021).

Навчальні дисципліни.

  1. Активне соціально-психологічне навчання
  2. Теорія та методика організації психотренінгу
  3. Основи психотерапії
  4. Психологія творчості
  5. Тренінг розвитку soft-skills

Автор понад 80 публікацій.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Сторож О.В. Теоретичні і прикладні аспекти викладання дисципліни «Основи психотерапії / Філософія освітнього простору: психологічний вимір: колективна монографія під ред.. Р.В. Павелківа, Н.В. Корчакової. – Київ: Вид-во «Центр учбової літератури», 2021 . – С. 226-253.
  2. Активне соціально-психологічне навчання. Навчально-методичні матеріали курсу за вимогами кредитно-трансферної системи для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 053 «Психологія», «Практична психологія» / Упорядники О. В. Сторож. - Рівне : РДГУ, 2021. – 27 с.
  3. Теорія та методика організації психотренінгу. Навчально-методичні матеріали курсу для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 053 «Психологія», «Практична психологія» / Упорядник О. В. Сторож. - Рівне : РДГУ, 2021. – 34 с.
  4. Основи психотерапії. Навчально-методичні матеріали курсу за вимогами кредитно-трансферної системи для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 053 «Психологія», «Практична психологія» / Упорядники О. В. Сторож. - Рівне : РДГУ, 2021. – 41 с.

Наукові публікації у фахових наукових виданнях:

  1. Сторож О.В. Креативність як фактор соціалізації особистості у кризових життєвих ситуаціях. Українська психологія. ХХІ століття. Початок. (Дні української психології в Берліні): матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю 27-28 квітня 2023 року: Зб. матеріалів // За ред. В.Г. Панка. Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023. С. 283-286.
  2. Сторож О.В. Особливості адаптації дітей шкільного віку до навчання в умовах постійних тривог. Габітус. Випуск 43. 2022. С. 89-94.
  3. Сторож О. В. Теоретичний аналіз організаційних умов творчої соціалізації українців. Організаційна психологія. Економічна психологія : зб. наук. пр. / за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. Київ, Том 31 (1). 2024. С.116-123. https://doi.org/10.31108/2.2024.1.31.10
  4. Сторож О. В. Соціально-психологічний аспект творчої діяльності особистості в умовах воєнного часу. Перспективи та інноваційні науки : зб. наук. пр., серія «Психологія». Київ, №4 (38). 2024. С.1050-1061. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-1050-1061
  5. Сторож О.В., Демянюк О.Б. Прсихологічне благополуччя жінок в умовах війни: теоретичні аспекти феномену. Психологія: реальність та перспективи. 2025. Вип.  № 24. С. 129-136. https://doi.org/10.35619/prap_rv.vi24.440  

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Сторож О.В. Творча соціалізація особистості / О.В. Сторож / Розвиток обдарованої особистості в освітньому просторі: ціннісний вимір: тези доповідей Х науково-практичного семінару, 23 квітня 2020 р. Київ Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2020. С. 82-83.
  2. Сторож О.В. Творча соціалізація як фактор благополуччя персоналу організацій / Психологічні умови благополуччя персоналу організацій: тези І Міжнародної науково-практичної он-лайн-конференції, 15-17 жовтня 2020 р. – Львів : Національний університет «Львівська політехніка», 2020. – С. 196-197.
  3. Сторож О. В. Психологічні аспекти розвитку творчої соціалізації старшокласників. Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми: збірник наукових праць / за ред. С.Д. Максименка. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2021. С. 393-403.
  4. Сторож О.В. Партисипативна творчість як нова перспектива соціокультурного розуміння креативності /О.В. Сторож// Психологічні проблеми творчості: тези ХХІІІ Міжнародної наукової психологічної конференції (24-25 липня 2023 року). Київ. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. С. 235-240.
  5. Теоретичний аналіз детермінантів творчої соціалізації студентів під час війни. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток національної свідомості та національної ідентичності особистості у поствоєнний період», 29-30 листопада 2023 р. - Рівне, 2023 С. 60-72.
  6. Сторож О. В. Особливості творчої соціалізації здобувачів вищої освіти в умовах війни. Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності: матеріали ХХІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23 травня 2024 року / за ред. В.О. Моляко. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2024. С. 100-106.

Підвищення кваліфікації

  • Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, кафедра психології, свідоцтво № 17, «Сучасні технології та методи вирішення професійних завдань», від 29.12.2021 (6 кредитів, 180 год.);
  • Українська ГО «Інститут розвитку символдрами та глибинної психології», сертифікат № 039/2022, Психотерапевт за напрямком «Кататимно імагінативна психотерапія»

Пилипчук Оксана Касянівна - старший лаборант

Кучеренко Олена Василівна - лаборант

Давидова Надія Василівна - старший лаборант

 

Back to top