Доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій.

Освіта:

  • У 2003 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя трудового навчання (обслуговуюча праця), креслення і безпеки життєдіяльності.
  • У 2020 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача методики трудового і початкового професійного навчання та креслення у вищих навчальних закладах.
  • У 2022 р. закінчила Львівський державний університет ім. Івана Боберського, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр, галузь знань Сфера обслуговування, спеціальність Готельно-ресторанна справа.

Науковий ступінь:

Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика трудового навчання. Тема дисертації «Методика застосування інтерактивних технологій у процесі трудового навчання дівчат 8-9 класів».

Кандидатську дисертацію захищено у 2017 році в Полтавському національному педагогічному університеті ім. В.Г.Короленка.

Вчене звання: доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій (присвоєно у 2022 р.).

Наукові профілі:

Google skolar: https://scholar.google.com/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=9xZq9CAAAAAJ

WOS

http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&preferencesSaved=&SID=D5w6k1FeqWKWGjOoDkQ&rurl=http%3A%2F%2Fapps.webofknowledge.com%2FWOS_GeneralSearch_input.do%3Fproduct%3DWOS%26search_mode%3DGeneralSearch%26preferencesSaved%3D%26SID%3DD5w6k1FeqWKWGjOoDkQ

Scopus: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3384-5152

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Основи теорії технологічної освіти», «Методика трудового навчання», «Методика навчання технологій», «Основи підприємницької діяльності з методикою навчання», «Методика професійного та профільного навчання», «Методика навчання графічного дизайну».

Автор понад 100 наукових, навчально-методичних праць з питань трудового навчання та професійної освіти , основними з яких є:

  1. Symonovych Nataliia The Analysis of Alternative Distance Learning Implementation into the System of General Professional Training of Teachers / Mykhailo Yu. Halatiuk, Nataliia N. Medynska, Nataliia M Sovtys, Olena I Shuryn //International Journal of Higher Education. Canada: «Pblished by Sciedu Press», 2020. Vol. 9, No. 4. Pp. 339-347. (Scopus).
  2. Симонович Н.В. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних освітніх технологій в трудовому навчанні . Збірник наукових праць «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти». РДГУ № 3 (46). С.77-82.
  3. Симонович Н.В. Методичні аспекти використання веб-квестів у трудовому навчанні. Збірник наукових праць «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти». РДГУ № 10 (53). С.93-95.
  4. Симонович Н. В. Веб-квест як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів в процесі трудового навчання. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: збірник наукових праць. Наукові записки РДГУ. Вип. 14 (57). Рівне : РДГУ, 2016. С. 158– 160.
  5. Симонович Н. В. Моделювання процесу індивідуалізації трудового навчання учнів основної школи засобами інтерактивних технологій. Імідж сучасного педагога: Всеукраїнський науково- практичний освітньо-популярний журнал. № 10 (159). Полтава : АСМІ, 2016.  С. 24–26.
  6. Симонович Н. В. Методичні основи застосування інтерактивних технологій у процесі трудового навчання дівчат 8-9 класів. Трудова підготовка в рідній школі.   №4.  С. 20-24.
  7. Симонович Н.В. Кулінка Ю.С., Літковець О.Д., Вовк Н.В. Формування мотивів навчальної діяльності в учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. Пед.. ун-т імені М.П. Драгоманова; упор. Л.Л. Макаренко. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. Випуск СХХХІХ (139).  Серія педагогічні науки.  С. 142-151.
  8. Symonovych Nataliia. 21 St Century Skills: Implementation Of Web-Quest Techtionnologies In Education Nauka I Studia. NR 4 (165).    Przemysl, 2017.
  9. Симонович Н.В. Теоретико-методичні аспекти застосування інтерактивних технологій у процесі трудового навчання дівчат. Трудове навчання та креслення у контексті сучасних інновацій: теоретико-методичні аспекти: кол. моногр. [за ред. О.Д.Літковець]. Рівне : Видавець О.Зень, 2018. С. 317 – 354. ISBN 978-617-601-264-1.
  10. Симонович Н.В. Використання інтерактивних технологій у процесі трудового навчання. Трудова підготовка в закладах освіти. №7-8. С. 20-22.
  11. Симонович, Н., Фещук Ю. Впровадження технології 3-D друку в процес підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Освіта. Інноватика. Практика. 2022. 10(4), C. 42–47.
  12. Симонович Н.В., Ваколюк А.М., Шурин О.І. Удосконалення процесу організації педагогічної практики як головна умова ефективності професійної підготовки майбутніх педагогів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 13(18) 2022. 748 с., С. 418-430.


Back to top