Доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання і технологій.

Освіта:

  • У 2006 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Початкове навчання та біологія», здобула кваліфікацію вчителя початкових класів та біології.
  • У 2007 р. закінчила магістратуру Рівненського державного гуманітарного університету зі спеціальності «Початкове навчання», здобула кваліфікацію викладача педагогіки початкового навчання у вищих навчальних закладах.
  • У 2007 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Початкове навчання», здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, практичного психолога в закладах освіти.
  • У 2017 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет зі спеціальності «Технологічна освіта», здобула кваліфікацію вчителя технологій (обслуговуюча праця), профільного навчання (швейна справа) і креслення.

Науковий ступінь:

  • кандидат педагогічних наук з 2014 р. зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації «Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці».

Кандидатську дисертацію захищено у Житомирському державному університеті ім. Івана Франка.

Вчене звання: доцент кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій (присвоєно у 2021 р.).

Наукові профілі:

Google Scholar Citations: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=wcbJwLQAAAAJ

SCOPUS: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic

Web of Science (WoS):

http://apps.webofknowledge.com/WOS_GeneralSearch_input.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&preferencesSaved=&SID=C58SbzTKLvS2HBLMVvX&rurl=http%3A%2F%2Fapps.webofknowledge.com%2FWOS_GeneralSearch_input.do%3Fproduct%3DWOS%26search_mode%3DGeneralSearch%26preferencesSaved%3D%26SID%3DC58SbzTKLvS2HBLMVvX

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8804-7860

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Теорія і методика позашкільної освіти», «Дизайн і конфекціоннування одягу й аксесуарів», «Технологічний практикум», «Декоративно-прикладана творчість учнів», «Основи дизайну», «Композиція та спецрисунок», «Дизайн сучасного одягу», «Інженерно-педагогічна творчість».

Автор понад 60 наукових, навчально-методичних праць з питань професійної підготовки майбутніх учителів, основними з яких є:

  1. Nataliia N. Medynska, Nataliia M. Sovtys, Mykhailo Yu. Halatiuk, Nataliia V. Symonovych & Olena I. Shuryn. Analysis of Alternative distance Learning Implementation info the System of General Professional Training of Teachers. International Journal of Higher Education, Vol 9, No 4 (2020), p.339-347 / Scopus.
  2. Шурин О.І. Актуальні питання організації позашкільної освіти в умовах дистанційного навчання. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 15. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ.гуманіт.ун-т; упоряд.: О.Б.Петренко; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2022.368с.
  3. Шурин О.І., Симонович Н.В., Ваколюк А.М. Удосконалення процесу організації педагогічної практики як головна умова ефективності професійної підготовки майбутніх педагогів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»): журнал. 2022. № 13(18) 2022. 748 с., С. 418-430.
  4. Шурин О.І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.13. Том 2 /упор. О.Б. Петренко; ред. кол. Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. – Рівне: РДГУ, 2021. 294 с., С. 196-203.
  5. Шурин О.І. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх педагогів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання. Нова педагогічна думка: науково-методичний журнал. Рівне: РОІППО. 2021. 170 с., С.43-47.
  6. Шурин О.І. Формування творчої особистості майбутніх учителів технологій в умовах інформаційно-освітнього середовища // Трудова підготовка в рідній школі. 2017. №4. С. 21-25.
  7. Шурин О.І. Декоративно-прикладна творчість Рівненщини: історико-педагогічна ґенеза // Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.6 / упор. О.Б.Петренко; ред..кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне: РДГУ, 2017. С.212-218.
  8. Шурин О.І. Педагогічні аспекти реалізації особистісно орієнтованого підходу при підготовці майбутніх учителів технологій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2017. №2. 190 с., С.109-115.
  9. Шурин О.І. Професійно-педагогічна підготовка вчителя технологій у контексті євроінтеграційних процесів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2016. №3. 224 с., С.214-220.
  10. Шурин О.І. Особистісно орієнтований підхід як важлива умова ефективності процесу навчання майбутнього вчителя технологій // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13 (56). Частина ІІ. – Рівне: РДГУ, 2016. – С.86-89.
  11. Шурин О.І. Эмпатийная культура как составляющая профессиональной подготовки будущих учителей // Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии. №7 (16): сборник статей по материалам XVI международной заочной научно-практической конференции. М., Изд. «Международный центр науки и образования», 2013 с., С. 180-184.
  12. Шурин О.І. До питання формування творчої особистості майбутніх учителів // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2011. Вип. 18. 348 с., С. 263 – 272.
  13. Шурин О.І. До питання формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів у процесі фахової підготовки // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол.: Н.В. Гузій (відп. ред.). К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. Вип.14 (24). 330 с., С.87-90.
  14. Шурин О.І. До питання формування педагогічної культури майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДГУ, 2009. Випуск 42. С.129-131.
  15. Шурин О.І. Емпатійна культура як інтегративна особистісна якість сучасного викладача // Нова педагогічна думка. Рівне, 2009. спецвипуск № 1, грудень. С.551 – 557.

Back to top