Народилася у 1984 році у смт Квасилів Рівненської області. Після закінчення школи навчалася у ПВНЗ "Рівненський інститут слов’янознавства" за спеціальністю "Товарознавство та експертиза в митній справі". Під час навчання в інституті працювала методистом кафедри товарознавства і експертизи.

З 2005 року працювала на посаді викладача кафедри економіки та менеджменту РДГУ, з 2014 – на посаді старшого викладача кафедри менеджменту РДГУ, з 2015 – на посаді доцента кафедри менеджменту РДГУ.

Навчалася в аспірантурі Львівської комерційної академії (2007-2011) рр. У 2014 році захистила кандидатську дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.18.15 "Товарознавство харчових продуктів" на тему "Вдосконалення асортименту і поліпшення якості плавлених сирних продуктів" (науковий керівник – заслужений діяч науки і техніки, доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри товарознавства продовольчих товарів Львівського торгово-економічного університету Сирохман Іван Васильович).

У 2019 році після навчання у Львівському науково-дослідному інституті судових експертиз та складання іспиту у Міністерстві юстиції України стала атестованим судовим експертом за спеціальністю 12.1 «Визначення вартості машин, обладнання, сировини та споживчих товарів».

У 2021 році склала іспит на знання польської мови на рівні В2.

У 2022 році отримала вчене звання доцента кафедри менеджменту.

Має 140 публікацій, з них 78 наукових та 62 навчально-методичного характеру, у тому числі 11 наукових праць опубліковані у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях. Серед праць 5 патентів України на корисні моделі, співавторство 1 навчального посібника з грифом МОН ("Основи стандартизації, метрології та управління якістю"), співавторство у 2-х колективних монографіях. Бере активну участь у міжнародних конференціях.

Викладає дисципліни: "Стандартизація і сертифікація продукції та послуг", "Товарознавство продовольчих товарів", "Товарознавство непродовольчих товарів", "Управління комерційною діяльністю", "Менеджмент торговельних підприємств", "Захист прав споживачів".

Корпоративна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні наукові праці

Монографії

  1. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні: Колективна монографія (За заг. ред. М.Х. Шершуна). Громадська організація "Рівненський центр маркетингових досліджень". Рівне: Видавець Олег Зень, 2016. С. 170 – 176.
  2. Організаційні механізми створення та функціонування екологічних стежок. Монографія. Рівне: Волин. обереги, 2018. 182 с.  http://ep3.nuwm.edu.ua/13254/ (у співавторстві).

Посібники

  1. Машта Н.О., Бенчук О.П., Бенчук Г.П., Акімова Л.М., Дейнега О.В. Основи стандартизації, метрології та управління якістю: навчальний посібник Рівне: О.Зень, 2015. 388 с. Лист МОН № 1/11-5519 від 15.04. 2014. Навчальний посібник з грифом МОН

Статті

  1. Mashta N. Designing of processed cheese products taking into account quality indicators and cost of raw materials. Acta Sci. Pol. Technol. Aliment. 21(2) 2022, 173–182. URl: https://www.food.actapol.net/pub/5_2_2022.pdf. http://dx.doi.org/10.17306/J.AFS.2022.1034 (Scopus, Web of Science).
  2. Машта Н.О., Поліщук О.Ю., Савченко О.Р. Метод інтегрального показника в оцінюванні рівня конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства типу «кафе». Економіка та суспільство. 2022. № 39. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-50 (Фахове видання категорії Б).
  3. Машта Н.О., Жданюк В.В., Паш Р.М. Організація захисту прав споживачів медичних послуг як функція управління закладом охорони здоров'я. Економіка та суспільство. 2022. № 42. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-29 (Фахове видання категорії Б).

Наукові профілі Машти Н.О.:

Патенти:

  1. Склад жирової композиції рослинних олій для плавлених сирних продуктів. Патент на корисну модель 75067 Україна, А 23 D 9/00, A 23 C 19/082. Заявник і власник патенту Машта Н.О., Бенчук О.П. № u 2012 03464; заявл. 23.03.2012; опубл. 26.11.2012, Бюл. № 22, 2012.
  2. Плавлений сирний продукт "Чудова країна". Патент на корисну модель 86113 Україна, A 23 C 19/082. Заявник і власник патенту Машта Н.О. № u 2013 08765; заявл. 12.07.2013; опубл. 10.12.2013, Бюл. № 23, 2013.
  3. Плавлений сирний продукт "Апетитний". Патент на корисну модель 99878 Україна, A 23 C 19/082. Заявник і власник патенту Машта Н.О. № u 2015 00570; заявл. 26.01.2015; опубл. 25.06.2015, Бюл. № 12, 2015.
  4. Плавлений сирний продукт "Файний". Патент на корисну модель 99880 Україна, A 23 C 19/082. Заявник і власник патенту Машта Н.О. № u 2015 00572; заявл. 26.01.2015; опубл. 25.06.2015, Бюл. № 12, 2015.
  5. Плавлений сирний продукт "Котигорошко". Патент на корисну модель 99883 Україна, A 23 C 19/082. Заявник і власник патент Машта Н.О. № u 2015 00583; заявл. 26.01.2015; опубл. 25.06.2015, Бюл. № 12, 2015.

Старший лаборант кафедри менеджменту

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет (спеціальність Менеджмент, кваліфікація Менеджер – економіст).

Завідувачка кафедри економіки та управління бізнесом.

Базова освіта: Українська державна академія водного господарства, 1998 р. (Економіка підприємства, економіст).

Науковий ступінь:

кандидат економічних наук, 2005 р.  (спеціальність 08.06.01 – економіка, організація і управління підприємствами, тема дисертації «Інформаційне забезпечення оцінювання та планування споживання основних засобів на підприємствах»)

доктор економічних наук, 2019 р. (спеціальність 08.00.04 – економіка, організація та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика»)

Вчене звання: доцент кафедри  економіки та маркетингу;  2010 р., професор кафедри менеджменту, 2020 р.

Наукові профілі:

Google Scholar Citationshttps://cutt.ly/hYZ7oRm

scopus: https://cutt.ly/xYZ7dul.

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5006-190X

Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/GPW-7974-2022

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні дисципліни, що викладаються: «Вступ до спеціальності», «Маркетингова товарна політика», «Економіка підприємства»,  «Стратегічний маркетинг», «Бренд-менеджмент», «Управління маркетинговими комунікаціями».

Автор понад 100 наукових, навчально-методичних праць з питань економіки, маркетингу та менеджменту, основними з яких є:

  1. Deineha I., Danevich O., Khrystokin H., Kolhan T., Krasnoshchok I., Bushman I. Mechanisms and models of risk management process of educational activity of higher education institutions. International Journal of Management. Volume 11, Issue 5, May 2020, pp. 65-77 / Scopus.
  2. Deineha I., Prokopenko О., Kazanska О., Butenko N., Omelyanenko V., Bovkun O. Communication business processes of industrial enterprises in the conditions of globalization. International Journal of Management (IJM). Volume 11, Issue 5, May 2020, pp. 884-895 Scopus.
  3. Deineha I., Maslov А., Potryvaieva N., Bererzhnytska U., Verbivska L., Koliadych O. Institutional Environment Tools for Small and Medium-Sized Enterprises Development. Estudios de economia aplicada. Volumen:39-3. 2021.  DOI: http://dx.doi.org/10.25115/eea.v39i3.4798  / Scopus.
  4. Lorvi I., Deineha I., Danilova L., Savchenko Y., Yusupova O., Tiahunova N. Internationalization of Sales Marketing of Agricultural Enterprises in the Conditions of Developed Informatization. Journal of Agriculture and Crops Vol. 8, Issue. 4, pp: 251-258, 2022. URL: https://arpgweb.com/journal/journal/14/ Scopus.
  5. Koval V. V., Mikhno I. S., Deineha O. V., Bezuhlyi I. V., Deineha I. O., Udovychenko V. V. Regulatory mechanisms of responsible aquaculture and sustainable development of ecotourism in territorial communities. Journ. Geol. Geograph. Geology. 31(2). 2022. рр. 333-342. URL: file:///C:/Users/Admin/Desktop/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B2%D0%B5%D0%B9%D0%BE%D1%84%D1%81%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D1%81%20.pdf/ Web of science.
  6. Deineha I., Pirtko M. Transparency of territorial community governance as a basis for quality financial support of their activities. Scientific Journal of Bielsko-Biala School of Finance and Law. Volume 25, No 1. 2021. РР. 48-55. URL: https://asej.eu/index.php/asej/article/view/573.
  7. Дейнега О. В., Дейнега І. О., Нич-Войтан С. Брендинг територій як ефективний інструмент реалізації потенціалу комплексу маркетингу в управлінні закладом вищої освіти. Ланцюги постачання: маркетингові та логістичні рішення : монографія / За наук. ред. Є. В. Крикавського, О. В. Дейнеги. Львів-Рівне : Волин. обереги, 2023. С. 5-24.
  8. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Косар Н. Маркетингова товарна політика: підручник.  Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 376 с.
  9. Дейнега О. В., Дейнега І. О., Андрощук І. М. Маркетингові інструменти управління якістю послуг в освіті. Education, science, research during martial law : Collective monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022. С. 106-125.
  10. Дейнега І. О., Либак І.А., Стрільчук Р. М. Інструменти цифрового маркетингу у трансформуванні комплексу комунікацій закладів вищої освіти в постпандемічний період. Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період: монографія / за ред. д. е. н., проф. Храпкіної В. В., к. е. н., доц.. Пічик К. В. Київ: Інтерсервіс, 2022. С. 248-258.
  11. Дейнега І. О., Либак І. А. Маркетингові комунікації закладів вищої освіти в умовах цифризації економіки. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія / За наук. ред. Є. В. Крикавського, О. В. Дейнеги. Львів-Рівне : О. Зень, 2022. С. 84-94.
  12. Дейнега І. О. Маркетингові комунікації закладів вищої освіти на ринку освітніх послуг: монографія. Рівне: вид. О. Зень, 2018. 278 с.
  13. Дейнега І. О., Самборський І. О. Цінові фактори впливу на ринкову поведінку споживача. Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем: монографія / за ред. М. Х. Шершуна. Рівне : Волин. обереги, 2015. С. 19–24.
  14. Дейнега І. О., Андрощук М. С. Маркетингові комунікації як інструмент розвитку діяльності ринково орієнтованих підприємств. Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем: монографія / за ред. М. Х. Шершуна. Рівне : Волин. обереги, 2015. С. 182–188.
  15. Дейнега И. А., Кратт О. А. Формирование комплекса маркетинга в предпринимательской среде на рынке сельского зеленого туризма. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні: монографія / за ред. М. Х. Шершуна. Рівне : вид. О. Зень, 2016. С. 201–207.
  16. Дейнега І. О., Акімова Л. М., Кратт О. А. Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму. Актуальні проблеми економіки. 2016. № 9 (183). С. 184–195 / Scopus.
  17. Дейнега І.О., Дейнега О.В. Економіка підприємств: навч. посіб. 2-е вид. Рівне: вид. О. Зень, 2020. 171 с. (рекомендовано МОН України).
  18. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Лорві І. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. Львів: НУ «Львівська політехніка», 2014. 380 с. (рекомендовано МОН України).
  19. Маркетингова інформація: підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега та ін. всього 6 осіб. Львів: НУ «Львівська політехніка», 2014. 416 с. (затверджено МОН України).
  20. Дейнега О., Крикавський Є., Дейнега І., Гладунов О., Микитин Т. Маркетинг: навч. пос. 2-ге вид. Рівне: «Волинські обереги», 2013. 336 с. (затверджено МОН України).
  21. Дейнега О., Крикавський Є., Дейнега І., Патора Р. Маркетингова товарна політика: підруч. Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2012. 360 с. (затверджено МОН, М та С України).

Viktor Martseniuk

викладач кафедри менеджменту

У 2000 році закінчив Рівненський інститут слов’янознавства  Київського славістичного університету за спеціальністю "Маркетинг".

З 2000 по 2001 рік працював стажистом-дослідником кафедри економіки та маркетингу Рівненського інституту слов’янознавства Київського славістичного університету.

Навчався в аспірантурі НУ «Львівська політехніка» (2001-2004 рр.). за спеціальністю 08.06.02 Підприємництво, менеджмент та маркетинг.

3 2004 року прийнятий на посаду викладача кафедри маркетингу Рівненського інституту слов’янознавства КСУ, у 2008 році переведений на посаду старшого викладача.

З 2012 року працює на кафедрі менеджменту Рівненського державного гуманітарного університету, факультету документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики. Загальний стаж викладацької роботи у закладах вищої освіти становить більш як 18 років.

Є автором понад 55 наукових та навчально-методичних праць, в тому числі співавтором 1 монографії.

Коло наукових інтересів: маркетингове забезпечення підвищення ефективності діяльності підприємств, установ, організацій; формування та реалізація логістичних стратегій в управлінні підприємствами.

Підвищення кваліфікації:

  • участь онлайн-тренінгу «Змішане навчання: інструменти та практики від ІТ-бізнесу для викладачів університетів» 25 травня 2022 року;
  • проходив підвищення кваліфікації в межах програми відкритого курсу Тренінг "Створення дистанційних курсів на платформі Moodle" (15 год.) м. Рівне, від 22 березня 2021 року;
  • закордонне науково-педагогічне стажування з 25.04.2019 р. до 25.10.2019 р. та виконав 180 годин наукових, педагогічний та організаційних робіт у Вищій Школі Уні-Терра в Познані (Wyższa Szkoła Uni-Terra w Poznaniu), Республіка Польща, сертифікат № 59/19.

Посилання на наукові профілі: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=new_profile&hl=uk
https://orcid.org/0000-0002-1128-7743 

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Викладає дисципліни: "Основи бізнесу", “Мерчандайзинг” "Економіка праці та соціально-трудові відносини", "Маркетинг".

Останні наукові праці:

  1. Марценюк В.В. Оптимізація форм зайнятості як інструмент підвищення ефективності бізнесу / Сучасні тренди поведінки споживач товарів і послуг: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 25-26 лютого 2022 р. : [тези доп.] – Рівне : О. Зень, 2022. – 251 с.
  2. Марценюк В.В. Вплив маркетингу відносин на ефективність задоволення потреб споживача / Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнародна науково-практична конференція, 20–21 лютого 2020 р. : [тези доп.]. – Рівне: О. Зень, 2020. – 206 с.
  3. Андрощук М.С., Березюк Т.П., Берташ Б.М., Марценюк В.В. та ін. Сучасні тенденції в управлінні соціально-економічним розвитком систем: Монографія/ за заг. ред. М.Х.  Шершуна. – Рівне: Волинські обереги, 2015. – 196 с.
  4. Марценюк В.В., Левчищин В.О. Особливості застосування практики дорадництва в агромаркетингу / Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень: Матеріали Всеукраїнської науково–практичної конференції студентів та молодих науковців. Рівне: РВВ РДГУ.- 2017.- 163 с.
  5. Марценюк В.В., Михальчук Ю.В. Трансформація концепції маркетинг-міксу в умовах сучасного ринку / Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями: Матеріали ІІ науково-практичної інтернет-конференції. Рівне, 2-3 листопада 2017 року [Електронний ресурс]. – http://www.conf.dkm.rv.ua/arhiv/2017
  6. Марценюк В.В. Регіональні особливості поведінки споживачів на ринку м’яса птиці в Україні / Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – 251 с.
  7. Бокеєва А.О., Марценюк В.В. Управління збутом на підприємствах лісогосподарського комплексу в умовах ЗЕД / Наука, освіта, суспільство очима молодих: Матеріали VІIІ Міжнародної науково–практичної конференції студентів та молодих науковців. Частина 2. Природничо-математичний, суспільно-гуманітарний та економічний напрями. - Рівне: РВВ РДГУ.- 2015.- с 161.

Кандидат психологічних наук, доцент

Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет (2006) – менеджер-економіст

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук:” Психологічні особливості розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів”

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні навчальні дисципліни: Стандартизація та сертифікація продукції та послуг, системи технологій, основи менеджменту, Кадровий менеджмент, організація туристично-екскурсійної діяльності, менеджмент організацій, самоменеджмент,менеджмент туристичної індустрії.

 

Кандидат технічних наук, професор кафедри менеджменту

Освіта: Український інститут інженерів водного господарства (інженер-гідротехнік, 1974).

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук “ Обгрунтування параметрів дренажу з врахуванням глибокого розпушення в Західних районах України ”.

Короративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Основні навчальні дисципліни, які викладає: ЗЕД підприємства, екологічний менеджмент, моделі та методи прийняття управлінських рішень, основи наукових досліджень.

Back to top