Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат психологічних наук

Вчене звання: доцент

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: педагогічна конфліктологія, загальна і вікова логопсихологія, виховання і навчання дітей з затримкою психічного розвитку, дитяча практична психологія.

Біографія:

Народилася у м. Кишинів (Молдова). У 1978 році закінчила середню школу № 11 м. Тирасполь (Молдова).

Інформація про вищу освіту:

У 1983 році з відзнакою закінчила філологічний факультет Тираспольського державного педагогічного інституту ім. Т.Г. Шевченко, спеціальність: Російська мова та література, педагогіка.

У 2014 році закінчила Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету, спеціальність: Психологія.

З 1983 по 1985 роки працювала вихователем і викладачем ПТУ № 22 м. Тирасполь. З 1985 по 1987 роки працювала викладачем кафедри загальної та дитячої психології Тираспольського державного педагогічного інституту ім. Т.Г. Шевченка (Молдова).

У 1987-1990 роках навчалась в аспірантурі Науково-дослідного інституту загальної та педагогічної психології Академії педагогічних наук СРСР (Москва).

З 1991 по 2004 роки працювала на кафедрі психології Придністровського державного університету ім. Т.Г. Шевченко на посадах доцента, завідуючої кафедри, декана факультету педагогіки і психології. З 2005 року працювала на посаді доцента кафедри психології Рівненського інституту слов’янознавства Київського славістичного університету.

З 2014 року – доцент кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету. 

У 2015 році присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної).

У 2020 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет  за спеціальністю «Спеціальна освіта» та здобула кваліфікацію магістра спеціальної освіти. 

Стаж роботи: 36 років.

Кар’єрний ріст:

З 1987 по 1990 рік навчалася в аспірантурі Науково-дослідного інституту загальної та педагогічної психології Академії педагогічних наук СРСР (м. Москва).

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Психологічні умови розвитку соціально відповідальної поведінки підлітків» (1990 р., наукові керівники –д. психол. н., професор Д.І. Фельштейн; к.психол.н., доцент В.М. Лозоцева).

Наукові та професійні досягнення:

З 2019 р. – участь у роботі Лабораторії діагностики і корекції при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (затверджено Вченою радою РДГУ, протокол №5 від 30.05.2019 р.).

З 2019 року – член осередку в Рівненській області ГО «Всеукраїнська асоціація корекційних педагогів».

Член проектної групи з розробки освітньо-професійної програми у галузі знань 01 Освіта/ Педагогіка за спеціальністю 016 Спеціальна освіта ступеня освіти «магістр».

Член проектної групи з розробки освітньо-професійної програми галузі знань 01 Освіта/ Педагогіка за спеціальністю 012 Дошкільна освіта з додатковою спеціальністю 016 Спеціальна освіта ступеня освіти «бакалавр» (строк навчання 3 р. 10 м.).

Гарант освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта, спеціальна освіта (логопедія)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта» з додатковою спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» ступеня освіти «бакалавр» (строк навчання 2 р. 10 м.).

Відповідальний виконавець держбюджетної теми: «Розробка інноваційної моделі педагогічної інтеграції дітей з різними освітніми можливостями на основі ідей М. Монтессорі» (державний реєстраційний номер 0115U000267) (2014-2016 рр.).

Участь у держбюджетних темах:

  1. Розробка інноваційної моделі педагогічної інтеграції дітей з різними освітніми можливостями на основі ідей М. Монтессорі (2015-2016 рр.). 

Навчальні дисципліни, які викладає:

Дитяча практична психологія.

Психологія дитячої творчості

Психологія виховання та навчання дітей з затримкою психічного розвитку

Загальна, вікова та педагогічна логопсихологія

Логоритміка та ігри в логопедичній роботі

Логоритміка з методикою викладання

Автор понад 130 публікацій.  Основні публікації:

Journal Indexing: Web of Science:

Dychkivska I., Rudenko N., Yurchuk O., Pavliuk T., Fedorova N. Innovative technologies as a means of overcoming speech disorders in preschool children. AD ALTA: Journal Оf Interdisciplinary Research. Volume 11, Issue 1, Special Issue XVI. February, 2021. РР. 92-98.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Руденко В.М., Руденко Н.М. Математичні методи в психології: підручник. Київ: Академвидав, 2009. 384 с. Має гриф МОН України (лист № 1.4/18 – Г – 1296 від 05.06.2008 р.).
  2. Руденко Н.М. Перешкоди на шляху спілкування. Навчально-методичний посібник. Рівне: Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій, 2015. 46 с.
  3. Руденко Н.М. Шляхи попередження і управління конфліктами в роботі державних службовців. Навчально-методичний посібник. Рівне: Рівненський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій, 2015. 36 с.
  4. Руденко Н.М. Ethic identity of pupils of the East and West regions of Ukraine. Alternatywne metody wspierajace proces ksztaltowania u ucznia postaw koniecznych do rynku pracy. Warszawa: Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Menedzerskiej, 2016. C. 173-182.(колективна монографія).
  5. Дослідницька робота студентів: навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта». Рівне : РДГУ, 2018. 108 с. (у співавторстві)
  6. Дослідницька робота здобувачів вищої освіти: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 “Спеціальна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, О. А. Козлюк, Г. М. Косарєва, О. І. Косарєва, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Степанова, Н. Ф. Федорова, О. В. Войтович, О. І. Юрчук; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк. Рівне: РДГУ, 2019. 112 с.
  7. 7Гуманізація освітнього простору спеціальної освіти: теорія та практика: колект. монографія. За наук. ред. проф. І.М. Дичківської. Рівне: Видавець О.Зень, 2020.
  8. Руденко Н.М.Формування мовленнєвої активності у дітей з розладами аутистичного спектру. Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія та практика:колект. монографія / За наук. ред. А.А. Колупаєвої, І.М. Дичківської. Рівне: Видавництво Волинські обереги, 2020. С. 117-135.

 

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Руденко Н.М. Порівняльний аналіз етнічної ідентичності учнів Сходу і Заходу України. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Додаток 1 до Вип. 36, Том ІІІ (63): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Київ: Гнозис, 2015. С. 158-167.
  2. Руденко Н.М. Розвиток інтелектуальних здібностей учнів в умовах «Акме-школи». Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне: РДГУ, 2016. С. 11-13.
  3. Руденко Н.М. Вплив дитячо-батьківських стосунків на розвиток тривожності дошкільників. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».Додаток 1 до Вип. 36, Том ІІІ (63): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Київ: Гнозис, 2016. С. 463-470.
  4. Руденко Н.М., Козлюк О.А. Особливості розвитку тривожності дошкільників у системі дитячо-батьківських взаємин. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / за наук. ред С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Вип. 36. Кам’янець-Подільский: Аксіома, 2017. С. 131-145 (ІNDEX COPERNICUS)
  5. Руденко Н.М. Формування конфліктологічної культури студентів на заняттях спецкурсу «Конфлікти в дитячому віці». Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Вип.17 (60). Рівн. держ. гуманіт. ун-т. Рівне: РДГУ, 2017. С. 252-255.
  6. Руденко Н.М., Федорова Н.В. Готовність майбутніх вихователів спеціальних ДНЗ до формування особистісних властивостей у дітей із затримкою психічного розвитку. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічнийуніверситет імені Григорія Сковороди». Том ІІ (76): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Київ: Гнозис, 2017. С.227-237.
  7. Руденко Н.М., Федорова Н.В. Професійна підготовка майбутніх вихователів спеціальних закладів дошкільної освіти у сфері навчання і виховання дітей із затримкою психічного розвитку. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 7. Том 2 / упоряд. О.Б. Петренко ; ред. Кол. : О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гринькова та ін. Рівне : РДГУ, 2018. С. 185-194. (ІNDEX COPERNICUS)
  8. Руденко Н.М., Косарєва Г.М. Аналіз сформованості поведінкового компонента толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів.  Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана ОгієнкаІнститут педагогіки НАПН України [гол. Ред. Лабунець В.М.]. Вип. 24 (1-2018). Ч. 1. Кам’янець – Подільський, 2018. С. 138 – 143. (ІNDEX COPERNICUS)
  9. Руденко Н.М. Готовність майбутніх дефектологів до формування особистості дітей із затримкою психічного розвитку. Директор школи, ліцею, гімназії. Спеціальний тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». № 2. Кн. 2. Том І (24). Київ: Гнозис, 2019. С. 81-90.
  10. Руденко Н., Гордійчук А. Розвиток мовленнєвої активності в дітей з раннім дитячим аутизмом. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 10. / упоряд. О. Б. Петренко ; ред. кол. : О. Б. Петренко, Р. Л. Сойчук, Т. С. Ціпан та ін. Рівне : РДГУ, 2019. С. 234-239. (ІNDEX COPERNICUS)
  11. Руденко Н.М. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей з розладами аутистичного спектру. Директор школи, ліцею, гімназії.Спеціальний тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». № 2. Кн. 2. Том ІІ (25). Київ: Гнозис, 2019-2020. С. 207-214.

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

2017 р. – керівництво науковою роботою студентки 4 курсу за напрямом підготовки «Корекційна освіта» Хомич М., яка посіла І місце на I етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Спеціальна освіта». А також керівництво науковою роботою студентки 3 курсу за напрямом підготовки «Корекційна освіта» Ярмольчук І., яка посіла призове місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади і отримала грамоту «За оригінальність тематики наукової роботи» на IІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади.

2018 р. – керівництво науковою роботою студентки 3 курсу за напрямом підготовки «Корекційна освіта» Гордійчук А., яка посіла призове місце на I етапі Всеукраїнської студентської олімпіади.

2019 р. – керівництво науковою роботою студентки групи 4 курсу за напрямом підготовки «Корекційна освіта» Гордійчук А., яка посіла 1 місце у І етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Спеціальна освіта» і отримала грамоту «За оригінальність наукового пошуку» на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Спеціальна освіта». У 2018-2019 н.р. також готувала студентів групи 3 курсу спеціальності «Спеціальна освіта» Огородник О. і Ляшик А. до участі у І і ІІ етапах Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Спеціальна освіта». На І етапі студенти посіли І і ІІ місце відповідно. А на ІІ етапі студентка 3 курсу Огородник О. отримала грамоту у номінації «За наукову сміливість». А студентка 3 курсу Ляшик А. отримала грамоту у номінації «За прикладну спрямованість дослідження».

2020 р. – керівництво студентами 3 курсу спеціальності «Спеціальна освіта» Заїки Д і Бартко М. на І і ІІ етапах Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Спеціальна освіта». На І етапі студенти зайняли І і ІІ місця відповідно. Керувала науковою роботою студентки 4 курсу спеціальності «Спеціальна освіта» Ляшик А., яка посіла 1 місце у І етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Спеціальна освіта» і отримала грамоту «За оригінальну методику наукового дослідження» на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Спеціальна освіта».

2021 р. - керувала науковою роботою студентки групи Л-41 Заїки Д.В. на тему "Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників із ЗНМ III рівня", яка посіда 2 місце на 1 етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Спеціальна освіта».    

Нагороди

Нагороджена Почесною грамотою Рівненської Малої академії наук учнівської молоді обласної державної адміністрації у номінації «Кращій керівник гуртка РМАНУМ» (2015 р.), Почесною грамотою Національного Центру «Мала Академія наук України» Національної Академії Наук України за результативну роботу з обдарованою молоддю, ґрунтовну підготовку переможців ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої Академії наук України у 2015-2016 навчальному році (2016 р.), Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у підготовку переможців Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України (2017 р.), Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації за високий рівень підготовки переможців ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України в Рівненській області у 2017-2018 навчальному році (2018 р.), Почесною грамотою Національної Академії наук України за підготовку переможців ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнського конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт учнів- членів Малої Академії наук України у 2018-2019 навчальному році (2019 р.).

Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Вчене звання: доцент

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: перспективні напрями розвитку дошкільної і вищої освіти в Україні; інноваційні технології комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку.

Біографія:

Народилася у с. Богдан Рахівського району Закарпатської області. У 1975 році закінчила середню школу № 15 м. Кременець Тернопільської області.

Інформація про вищу освіту:

У 1978 році закінчила з відзнакою Уманське педагогічне училище ім.Т.Г.Шевченка.

У 1982 році закінчила  Ровенський державний педагогічний інститут ім. Д.З.Мануїльського за спеціальністю "Педагогіка і психологія (дошкільна)", отримала кваліфікацію  викладач педагогіки і психології (дошкільної), методист з дошкільного виховання.

З 1982 по 1986 рр. працювала викладачем Кременецького педагогічного училища ім.Тараса Шевченка.

 З 1986 року – викладач кафедри педагогіки і психології (дошкільної) Ровенського державного педагогічного інституту ім. Д.З.Мануїльського.

У 1997 році захистила кандидатську дисертацію.

У 1998 році – старший викладач, у 1999 році – доцент кафедри фізичного виховання  Рівненського державного педагогічного інституту. З вересня 1999 року – доцент кафедри дошкільної педагогіки.

У 2001 році присвоєно знання доцента кафедри дошкільної педагогіки.

Стаж роботи: 45 років.

Дисертаційне дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Методика використання лінгводидактичних ідей С.Ф.Русової у навчанні дошкільників переказу художніх текстів» зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова), Південноукраїнський державний педагогічний університет (м.Одеса) ім. К.Д.Ушинського,  1997 р., науковий керівник – доктор педагогічних наук,  професор, дійсний член АПН України  Богуш А.М.

Наукові та професійні досягнення:

Член ліги науковців Спілки жінок м. Рівного (з 2009 р.).

2012 – 2016 роки – участь у роботі навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес» (Наказ Міністерства освіти і науки України № 809 від 07.12.2006  «Про створення навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес»)

2012 – 2018 роки – участь у роботі Лабораторії консалтингу дошкільної освіти при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (Наказ РДГУ № 231 осн/д від 28.12.2011 «Про створення лабораторії консалтингу»): проведення методичних заходів за участю провідних фахівців дошкільної освіти області.

З 2019 р. – участь у роботі Лабораторії діагностики і корекції при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (затверджено Вченою радою РДГУ, протокол №5 від 30.05.2019 р.).

З 2019 року – член ВГО Української асоціації корекційних педагогів.

Гарант освітньої програми «Дошкільна освіта, початкова освіта» спеціальності 012 Дошкільна освіта (3 р.н.)  першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Член проєктної групи з розробки освітньої програми «Дошкільна освіта, початкова освіта» спеціальності 012 «Дошкільна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2016, 2017, 2018, 2019, 2020), термін навчання 4 роки.

Член проєктної групи з розробки освітньої програми «Дошкільна освіта» спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, термін навчання 2 роки.

Голова експертної комісії з акредитаційної експертизи (чергової) підготовки фахівців зі спеціальності 5.01010101 Дошкільна освіта (012 Дошкільна освіта) за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст» у Кременецькому педагогічному коледжі Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка (19-21 квітня 2017 р., наказ МОНУ №659-А від 14.04.2017 року).

Навчальні дисципліни, які викладає:

Дошкільна лінгводидактика

Актуальні проблеми дошкільної освіти

Автор понад 150 публікацій.  Основні публікації:

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Маліновська Н.В., Богуш А.М. Перші кроки грамоти: передшкільний вік. Київ: Видавничий Дім "Слово", 2015.  424 с. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (лист № 1/11 – 18049 від 20.11.2012р.) 50%
  2. Маліновська Н.В., Богуш А.М.  Методика розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей раннього віку: навчально-методичний посібник. Київ: Видавничий Дім „Слово”, 2016. 392 с.  Схвалено Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» для використання в дошкільних навчальних закладів (Лист 2.1/12–Г–58 від 17.03.2016р). 50%
  3. Маліновська Н.В., Богуш А.М. Перші кроки грамоти: передшкільний вік. Вид. 2-ге. Київ: Видавничий Дім "Слово", 2016.  424 с.
  4. Маліновська Н.В., Богуш А.М. Методика розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей раннього віку: навчально-методичний посібник. Вид. 2-ге. Київ: Видавничий Дім «Слово», 2017.  392 с.
  5. Маліновська Н.В., Бенера В.Є. Теорія та методика розвитку рідної мови дітей. 3-те видання. Київ: Видавничий Дім "Слово", 2019.  384 с.
  6. Маліновська Н.В., Богуш А.М. Методика розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей раннього віку: навчально-методичний посібник. Вид.3-ге. Київ: Видавничий Дім «Слово», 2019.  392 с.
  7. Nataliia Malinovska, Valentyna Borova, Valentuna Benera, Vadym Shemchuk, Iryna Gogol. APPLICATION OF INTERACTIVE TEACHING MATERIALS IN THE MODERN EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. JCR. 2020; 7(12): 1241-1243. doi:10.31838/jcr.07.12.215
  8. Маліновська Н.В. Розвиток монологічного мовлення дітей передшкільного віку засобами моделювання. НЗУ Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка: за заг.ред. А.М.Ломаковича, В.Є.Бенери. Кременець: ВЦ, КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2019. Вип. 12. 208 с. С.153-158.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Маліновська Н.В. Розвиток мовлення дітей раннього віку засобами фольклору. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій університету «Україна».  Київ: Університет «Україна», 2015.  №11. 165 с.  С.11-14.
  2. Маліновська Н.В. Використання лінгводидактичної спадщини С.Русової у фаховій підготовці майбутніх вихователів. Науковий вісник Південноукраїнського педагогічного університету імені К.Д.Ушинського. Випуск 5 (112). Серія: Педагогіка.  Одеса: ПНПУ імені К.Д.Ушинського, 2016.  118 с.  С.73-77.
  3. Маліновська Н.В. Навчально-мовленнєва діяльність старших дошкільників: мотиваційний компонент.  Психологія: реальність і перспективи: Зб.наук.пр.  Вип.7. Упоряд. Р.В.Павелків; ред.кол.: Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. Рівне: РДГУ, 2016.   С.145-149.
  4. Маліновська Н.В. Підготовка студентів до впровадження здоров’язбережувальних технологій у практику роботи дошкільних навчальних закладів. Нова педагогічна думка: Науково-методичний журнал. №2/20. 2017. С.55-57.
  5. Маліновська Н.В. Педагогічні детермінанти мовленнєвої готовності дитини до навчання у школі.  Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 15(58). Рівне: РДГУ, 2017. С. 25-28.
  6. Маліновська Н.В. Підготовка майбутніх вихователів до формування мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету.  Випуск 17 (60). Рівне: РДГУ, 2017.  С. 157-160.
  7. Маліновська Н.В. Формування поетично-емоційної компетенції у художньо-мовленнєвій діяльності дітей. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.7. Том 1. Упоряд. О.Б.Петренко; ред.кол.: О.Б.Петренко, Т.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін.  Рівне: РДГУ, 2018.  С. 165-169.
  8. Маліновська Н.В., Горопаха Н.М. Особливості мотивів навчально-мовленнєвої діяльності старших дошкільників. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України /за наук. ред. С.Д.Максименка, Л.А.Онуфрієвої.  Вип. 35.  Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2017.  С. 119-129; входить до наукометричних баз даних INDEX COPERNICUS; авторський внесок 50%.  
  9. Маліновська Н.В. Актуалізація лінгводидактичних ідей Василя Сухомлинського у підготовці майбутніх фахівцівдошкільної освіти. Інноватика у вихованні: Зб.наук.пр. Вип. 8. ред.кол. О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. Рівне: РДГУ, 2018. С.186-192.
  10. Маліновська Н.В. Підготовка ліворукої дитини до письма. Психолого-педагогічні умови гуманізації навчально-виховного процесу у школі та ЗВН: збірник наукових праць. №1 (21). Рівне: РВЦ МКГУ ім.акад.С.Дем'янчука, 2019.  С.89-97.
  11. Маліновська Н.В. Гра як засіб формування навичок письма у дітей передшкільного віку. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського. Випуск 1 (126). Серія: Педагогіка. Одеса, 2019.  С.26-31.
  12. Маліновська Н.В. Формування мовленнєвої особистості дітей в умовах інтегрованої особистості. Професійний розвиток педагога: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м.Рівне, 28 квітня 2020 р. Рівне: Рівненський державний гуманітарний університет, 2020. 176 с. С.69-70.
  13. Маліновська Н.В. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами моделювання. Діяльнісний підхід в організації освітньо-виховного процесу закладу дошкільної освіти: педагогічний путівник: посібник. Упоряд. Л.В.Гурнік, за ред. А.Л.Черній. Рівне, 2020. 134 с. С.21-26.

Авторські свідоцтва:

  1. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 89820 від 14.06.2019 р. Навчальний посібник «Теорія і методика розвитку мовлення дітей раннього віку». Автор: Богуш Алла Михайлівна, Маліновська Наталія Василівна.  Опублікування: А.М.Богуш, Н.В.Маліновська. Теорія і методика розвитку мовлення дітей раннього віку: Навчальний посібник.  Київ: Видавничий Дім «Слово», 2003.  344 с.
  2. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 95717 від 31.01.2020 р. Стаття «Актуалізація лінгводидактичних ідей Василя Сухомлинського у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти». Автор Маліновська Наталія Василівна. Опублікування: Маліновська Н.В. Актуалізація лінгводидактичних ідей Василя Сухомлинського у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти.  Інноватика у вихованні.  2018.  №8.  С.186-192.
  3. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 95718 від 31.01.2020 р. Монографія «Лінгводидактична спадщина Софії Русової в сучасному дошкільному закладі» Автори Богуш Алла Михайлівна, Маліновська Наталія Василівна. Опублікування: Богуш А.М., Маліновська Н.В. Лінгводидактична спадщина Софії Русової в сучасному дошкільному закладі: Монографія.  Одеса: ПНЦАПН України. СВД М.П.Черкасов, 2006. 134 с.
  4. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 96169 від 18.02.2020 р. Навчальний посібник «Перші кроки грамоти: передшкільний вік».  Автори Богуш Алла Михайлівна, Маліновська Наталія Василівна. Опублікування:  Перші кроки грамоти: передшкільний вік: навч.посіб. Богуш А.М., Маліновська Н.В. Київ: Видавничий Дім «Слово», 2013.  424 с.
  5. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 96170 від 31.02.2020 р. Стаття «Використання лінгводидактичної спадщини С.Русової у фаховій підготовці майбутніх вихователів». Автор Маліновська Наталія Василівна. Опублікування: Маліновська Н.В. Використання лінгводидактичної спадщини С.Русової у фаховій підготовці майбутніх вихователів. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського. 2016.  № 5.  С.73-77.

Офіційний опонент дисертаційного дослідження Рогачко-Островської М.С. на тему «Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до розвитку креативного мовлення дітей передшкільного віку» зі спеціальності 13.00.08 – дошкільна педагогіка, спеціалізована вчена рада Д.41.053.01 Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» (Одеса, червень, 2020).

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

2015 р. – наукова робота студентки Шнайдер І.В. на тему: «Використання кольоротерапії в оздоровчій роботі зі старшими дошкільниками» посіла І місце на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі «Педагогічні науки» в РДГУ.

2019 р. – наукова робота здобувача другого (магістерського) рівня освіти Гречун І.П. «Розвиток словесної творчості старших дошкільників» посіла 2 місце ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі «Педагогічні науки» в РДГУ.

2019 р. – здобувачка  першого (бакалаврського) рівня освіти (ІУ курс) Нездюр А.В. брала участь у І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади за напрямом "Дошкільна освіта" (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.Сковороди).

2020 р. – здобувачка  другого (магістерського) рівня освіти Нездюр А.В. брала участь у І етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі «Педагогічні науки» зі  спеціальності Дошкільна освіта (м. Бердянськ).

2021 р. – наукова робота здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Мурдза Х.В. на тему "Мовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку у векторі Нової української школи" посіла 1 місце та І етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із спеціальності 012 Дошкільна освіта.

Нагороди.

Нагороджена Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації (2013), Подякою Рівненської міської ради та виконавчого комітету (2009), Почесною грамотою Рівненської обласної ради за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків, вагомий особистий внесок у розвиток освіти Рівненщини та з нагоди Дня працівників освіти (2020), Почесними грамотами ректорату Рівненського державного гуманітарного університету.

Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Вчене звання: доцент

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: дошкільна педагогіка, гуманістичне виховання дошкільників, виховання толерантного ставлення до дітей з ООП, розвиток педагогічної творчості та майстерності педагога, етнографія дитинства 

Біографія:

Народилась у м.Рівне. У 1996 році закінчила ЗСШ № 12  м. Рівне. У 2001 році з відзнакою закінчивши РДГУ, почала працювала викладачем кафедри педагогіки і психології (дошкільної) (з 7 вересня 2001 року) та за сумісництвом керівником гуртка англійської мови ДНЗ №41 м. Рівне. У 2003 р. з відзнакою закінчила магістратуру РДГУ.

Інформація про вищу освіту:

У 2001 році закінчила РДГУ (диплом спеціаліста) за спеціальністю: Дошкільне виховання та іноземна мова (англійська) та отримала кваліфікацію: викладач педагогіки і психології, вихователь з правом проведення занять іноземної мови (англійської).

У 2003 році закінчила магістратуру РДГУ (диплом магістра) за спеціальністю: Дошкільне виховання та отримала кваліфікацію: Магістр педагогічної освіти. Викладач дошкільної педагогіки, психології та фахових методик.

З 2005 по 2008 рік навчалася в аспірантурі Рівненського державного гуманітарного університету. 

У 2009 році захистила кандидатську дисертацію.

У 2011 році отримала вчене звання доцента.

У 2020 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет  за спеціальністю «Спеціальна освіта» та здобула кваліфікацію магістра спеціальної освіти. 

Стаж роботи: 18 років.

 

Кар’єрний ріст:

З 2001 року — викладач кафедри кафедри педагогіки і психології (дошкільної).

З 2005 по 2008 рік навчалася в аспірантурі Рівненського державного гуманітарного університету. 

У 2009 році захистила кандидатську дисертацію.

У 2011 році отримала вчене звання доцента.

З 2010 року обіймає посаду доцента кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) РДГУ.

 

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників» (науковий керівник к.пед.н., проф. Т. І. Поніманська, 2009, спеціальність 13.00.08 — дошкільна педагогіка).

Наукові досягнення:

Брала участь у роботі групи авторів з написання розділу міжнародної монографії «Problem space of modern society: philosophical, communicative and pedagogical interpretations» (Warsaw: BMT Erida Sp. z o.o, 2019).

Участь у роботі навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес» в 2012 – 2020 роках (Наказ Міністерства освіти і науки України № 809 від 07.12.2006  «Про створення навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес»).

З 2011 року – участь у роботі Лабораторії консалтингу дошкільної освіти при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (Наказ РДГУ № 231 осн/д від 28.12.2011 «Про створення лабораторії консалтингу»): проведення методичних заходів за участю провідних фахівців дошкільної освіти області.

З 2019 р. – участь у роботі Лабораторії діагностики і корекції при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (затверджено Вченою радою РДГУ, протокол №5 від 30.05.2019 р.).

З 2019 року – член ГО «Всеукраїнська асоціація корекційних педагогів».

З 2003 року  – співпраця з закладом дошкільної освіти № 41 м. Рівного. 

Гарант освітньої програми спеціальності 012 «Дошкільна освіта» ступеня освіти «магістр».

Член проектної групи з розробки освітньої програми спеціальності 012 «Дошкільна освіта, початкова освіта» ступеня освіти «бакалавр» (2019 рр.).

Участь у держбюджетних темах:

  1. «Педагогічне проектування засобів гуманізації виховання дітей дошкільного віку в сучасному інноваційному просторі» ((державний реєстраційний номер 0106U000316) (2006 – 2008 рр.).
  2. «Педагогічні технології соціального розвитку дітей в умовах інноваційних дошкільних закладів» (2009 – 2010 рр.).
  3. «Розробка технологій професійної підготовки педагога до роботи у інноваційних дошкільних навчальних закладах» ((державний реєстраційний номер 0111U001028) 2011 – 2012 рр.).
  4. «Розробка технологій психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя дошкільного навчального закладу в умовах інклюзивної освіти» ((державний реєстраційний номер 0113U001204) 2013-2014 рр.).
  5. «Розробка інноваційної моделі педагогічної інтеграції дітей з різними освітніми можливостями на основі ідей М. Монтессорі» ((державний реєстраційний номер 0115U000267) 2014-2016 рр.).

Навчальні дисципліни, які викладає:

Технології викладання педагогіки, психології дитячої, методик дошкільної освіти

Етнографія дитинства

Методика навчання другої мови

Педагогічна творчість

Автор понад 100 публікацій.  Основні публікації:

Journal Indexing Web of Science:

Voitovych O.,Kozliuk O., Kosarieva O., Marchuk G., Stepanova O. Humanistic approach towards education of preschool children with developmental speech and language disorders. Rev. Tempos Espaços Educ. v.13, n. 32, e-14958, jan./dez.2020. PP. 1-14. 

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН:

Козлюк О.А., Руденко Н.М. Особливості розвитку тривожності дошкільників у системі дитячо-батьківських взаємин. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України / за наук.ред. С.Д.Максименка, Л.А.Онуфрієвої. Вип.36. Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2017. С. 131-145. (Index Copernicus, Google Schoolar, CEJSH, Rasearch Bible, Erih Plus, OAJI). Авторський внесок 50 %.

Козлюк О.А. Виховання толерантного ставлення до дошкільників з особливими освітніми потребами. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.7. Том 1 / упоряд. О.Б.Петренко; ред. rол.: О.Б.Петренко, Р.Л.Сойчук, Т.С.Ціпан та ін. Рівне: РДГУ, 2019. С. 170-175 (Index Copernicus).

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Козлюк О.А., Хролець О.І. Етнографія дитинства: навчальний посібник. Рівне: О. Зень, 2016. 136 с. Авторський внесок 70%. Затверджено Вченою радою Рівненського державного гуманітарного університету (протокол № 11 від 24 листопада 2016 року).
  2. Дичківська І.М., Козлюк О.А., Кузьмук Л.І., Марчук Г.В. Соціальний розвиток дитини: діти п'ятого року життя: навчальний посібник. Київ: Генеза, 2017. 120 с.  (Настільна книжка вихователя). Авторський внесок 25%. Схвалено для використання в ДНЗ МОН України Лист ІМЗО від 10.07.2017 №21.1/12-Г-365.
  3. Kozliuk O., Kosarieva O., Stepanova O. Diagnostics of the humanistic direction of children's communication with peers and parents. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations: collective monograph. Part I. Warsaw: BMT Erida Sp. z o.o, 2019. Р. 111-125.
  4. Дичківська І.М., Козлюк О.А., Кузьмук Л.І., Марчук Г.В. Соціальний розвиток дитини: діти четвертого року життя. Навчальний посібник. Київ : Генеза, 2019. 88с. (Серія «Настільна книжка вихователя»). (Схвалено для використання у ДНЗ комісією з дошкільної педагогіки і психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (лист ІМЗО від 12.02.2019 №22.1/12-Г-47).

Авторський внесок 23%. Рекомендовано до друку Вченою радою Рівненського державного гуманітарного університету (протокол № 9 від 25.10.2018 р.).

  1. Козлюк О.А., Косарєва О.І. Соціальна компетентність як особистісна характеристика студентської молоді. Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія. Київ, Харків: Інститут освіти дорослих НАПН України імені І. Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2020. С.526-532. Авторський внесок 50%.
  2. Козлюк О.А., Найда Р.Г. Педагогічна творчість. Практикум. Рівне: РДГУ, 2018. 80 с.
  3. Дослідницька робота студентів: навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти спеціальності 012 “Дошкільна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, Н. М. Горопаха, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, Н. В. Маліновська, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Стєпанова, О. І. Шадюк; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк. Рівне : РДГУ, 2018. 108 с.
  4. Дослідницька робота здобувачів вищої освіти: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 “Спеціальна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, О. А. Козлюк, Г. М. Косарєва, О. І. Косарєва, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Степанова, Н. Ф. Федорова, О. В. Войтович, О. І. Юрчук; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк. Рівне: РДГУ, 2019. 112 с.
  5. Козлюк О. А. Педагогічна творчість. Практикум: навчальний посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 “Спеціальна освіта”. Рівне: РДГУ, 2020. 70 с.
  6. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика навчання другої мови»: методичний посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / Укл. О.А.Козлюк. Рівне: РДГУ, 2020. 28 с.
  7. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Етнографія дитинства»: методичний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / Укл. О.А.Козлюк. Рівне: РДГУ, 2020. 25 с.
  8. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика викладання педагогіки, психології дошкільної, методик дошкільної освіти»: методичний посібник для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / Укл. О.А.Козлюк. Рівне: РДГУ, 2020. 29 с.
  9. Козлюк О. А. Розвиток педагогічної творчості у майбутніх спеціальних педагогів. Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія та практика:колект. монографія / За наук. ред. А.А. Колупаєвої, І.М. Дичківської. Рівне: Видавництво Волинські обереги, 2020. С. 165-176.

 

Наукові публікації у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України:

Козлюк О.А. Підготовка вихователя до навчання дітей іноземної мови. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського. Випуск 5 (112). Серія: Педагогіка. Одеса: ПНПУ імені К.Д.Ушинського, 2016. С. 53-57.

Козлюк О.А. Міждисциплінарний підхід до вивчення феномену дитинства. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб.наук.пр. Київ. ун-т ім.Б.Грінченка / редкол.: Огнев’юк В.О., Хоружа Л.Л.  [та ін.]. Київ: Київ. ун-т ім.Б.Грінченка, 2016. №26. С.26-31.

Козлюк О.А. Стан підготовки майбутніх вихователів до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт ун-ту. Вип. 17 (60) / Рівнен. держ. гуманіт ун-т; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. Рівне: РДГУ, 2017. С. 205-208.

Козлюк О.А. Світ дитинства в науково-педагогічній спадщині Т. Поніманської. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.7. Том 1 / упоряд. О.Б.Петренко; ред.кол.: О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гриньова та ін. Рівне: РДГУ, 2018. С. 134-140.

Козлюк О.А. Світ дитинства в науково-педагогічній спадщині Т. Поніманської Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип.7. Том 1 / упоряд. О.Б.Петренко; ред.кол.:О.Б.Петренко, Т.С.іпан, Н.М.Гриньова та ін. Рівне: РДГУ, 2018. С. 134-140.

Козлюк О., Косарєва О., Павлюк Т. Вплив стилів батьківського ставлення на емоційні характеристики дошкільників із порушеннями мовлення. Нова педагогічна думка. 2020. №3 (103). С. 122-126.  

Павлюк Т.О., Косарєва О.І., Козлюк О.А. Особистісно орієнтований підхід в організації логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Педагогічний часопис Волині: науковий журнал. Луцьк: ПП Іванюк В. П. 2020. Номер 1 (16). С. 121-127.

Офіційний опонент дисертаційного дослідження Зотової І.В. на тему «Формування мовленнєвого спілкування дошкільників у різновіковому дитячому колективі» (2011).

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

2018 рік — керівництво студенткою Давидюк Т.В. (4 курс), яка зайняла перше місце у І етапі Конкурсу студентських наукових робіт. Тема: “Педагогічні умови використання ігор-головоломок у розумовому вихованні дошкільників”.

2019 рік — керівництво студенткою Савостьяновою В.М. (1 курс магістратури), яка зайняла друге місце у І турі олімпіади зі спеціальності “Дошкільна освіта”.

2019 р. — участь у підготовці до олімпіади здобувача вищої освіти Ячменник Р., яка перемогла у Всеукраїнській олімпіаді з дошкільної освіти (третє особисте місце, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Cковороди).

2021 р. - здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна Освіта Фоміна Д.І. посіла 1 місце у першому етапі Всеукраїнського Конкурсу студентських наукових робут. Тема: "Формування педагогічної культури батьків в умовах інклюзивної групи закладу дошкільної освіти"

Керівництво науковим гуртком “Педагогічна творчість і майстерність майбутніх вихователів і логопедів”.

Нагороди. Нагороджена Почесною Грамотою Рівненської міської ради та виконавчого комітету за високий професіоналіз, багаторічну плідну діяльність, вагомий особистий внесок у розвиток національної освіти, підготовку кваліфікованих фахівців та з нагоди Дня працівників освіти (2020), Грамотою РДГУ за організацію та проведення Міжнародної науково-практичної конференції (2019)

Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат філологічних наук

Вчене звання: доцент

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: лінгводидактикакультура мовлення майбутніх фахівців дошкільної та спеціальної освіти, теорія і практика навчання української мови дітей із порушенням мовлення; уніфікація сучасної термінологічної системи дошкільної та спеціальної педагогіки.

Біографія:

Народилася в м. Брянськ (Росія). У 1972 році закінчила середню школу №3 м. Рівне Рівненської області.

Інформація про вищу освіту:

У 1977 році з відзнакою завершила навчання в Ровенському державному педагогічному інституті імені Д.З. Мануїльського за спеціальністю «Філологія (російська мова і література)». У 2010 році здобула кваліфікацію вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури в Рівненському державному гуманітарному університеті.

З 1980 по 1992 рік працювала викладачем кафедри російської мови РДПІ. Закінчивши аспірантуру при Інституті мовознавства ім.. О.О. Потебні АН України (1992 рік), захистила кандидатську дисертацію з теми «Типологія і функціонування прикметників із значенням інтенсивної ознаки у сучасній російській мові (у зіставленні з українською)». З 1992 по 1994 р.р. – старший викладач кафедри російської мови РДПІ. У1994 – 1997 роках працювала на посаді заступника декана факультету української філології. З 1994 по 1999 р.р. – доцент кафедри української мови РДПІ. 1999 – 2015 р.р. – доцент кафедри української мови РДГУ. У 1997 році була обрана на посаду декана факультету дошкільної педагогіки, на якій пропрацювала до жовтня 1999 року. З жовтня 1999 по серпень 2002 року – заступник декана української філології. З 2015 року по теперішній час – доцент кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної).

Стаж роботи: 48 років; науково-педагогічний – 40 років.

Кар’єрний ріст:

З 1989 по 1992 рік навчалася в аспірантурі Інституту мовознавства імені О.О. Потебні АН України.

У 1996 році присвоєно звання доцента.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація «Типологія і функціонування прикметників із значенням інтенсивної ознаки у сучасній російській мові (у зіставленні з українською)» за спеціальністю: філологія: 10.02.01 – українська мова, 10.02.02 – російська мова).

Наукові та професійні досягнення:

  1. Член лабораторії консалтингу кафедри педагогіки та психології (дошкільної та корекційної) імені професора Т.І. Поніманської;
  2. Член неографічної лабораторії «NEOLEX-Рівне»;
  3. Член ГО «Українська асоціація корекційних педагогів».

Навчальні дисципліни, які викладає:

  1. Культура мовлення та виразне читання;
  2. Риторика, культура мовлення корекційного педагога;
  3. Спецметодика початкового навчання мови;
  4. Теорія та методика виховання дітей із вадами мовлення;
  5. Психолінгвістика.

Автор біля 100 публікацій. Основні з яких:

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН:

Kozliuk O., Kosarieva O., Stepanova O. Diagnostics of the humanistic direction of children's communication with peers and parents. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations: collective monograph. Part I. Warsaw: BMT Erida Sp. z o.o, 2019. Р. 111-125.

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Степанова О.І. Сучасна українська літературна мова: вправи. Завдання за творами Т.Г. Шевченка: Навчальний посібник.К.: ВЦ Академія, 2016. 224 с. (власний внесок – 1,9 д.а.)
  2. Степанова О.І. Культура мовлення та виразне читання : навчально-методичний посібник. Рівне : О.Зень, 2016. – 206 с.
  3. Дослідницька робота студентів: навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти спеціальності 012 “Дошкільна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, Н. М. Горопаха, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, Н. В. Маліновська, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Стєпанова, О. І. Шадюк; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк.  Рівне : РДГУ, 2018. 108 с.
  4. Дослідницька робота здобувачів вищої освіти: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 “Спеціальна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, О. А. Козлюк, Г. М. Косарєва, О. І. Косарєва, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Степанова, Н. Ф. Федорова, О. В. Войтович, О. І. Юрчук; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк. Рівне: РДГУ, 2019. 112 с.
  5. Степанова О.І. Місце дисципліни«Початковий курс української мови» унавчанні дітей із загальним недорозвитком мови (ЗНМ). Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія та практика: колект. монографія / За наук. ред. А.А. Колупаєвої, І.М. Дичківської. Рівне: Видавництво Волинські обереги, 2020. С. 177-191.

 

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Степанова О.І. Розвиток мовленнєвої культури як основа професійної підготовки майбутніх вихователів ДНЗ. Наукові записки. Серія «Філологічна.Острог: Видавництво національного університету «Острозька академія», 2015. № 57. С. 217 – 220.
  2. Степанова О.І. Особливості мовленнєвого спілкування педагогів ДНЗ з дітьми, які мають різні освітні можливості. Оновлення змісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць. Рівне, 2016. Вип. 13 (56). С. 93 – 96;
  3. Степанова О.ІПсихолінгвістичні основи розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Оновлення змісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць. Рівне, 2016. Вип. 14 (57). С. 154 – 157.
  4. Степанова О.І. Формування культури мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах реалізації компетентнісного підходу. Оновлення змісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць.Рівне , 2017. Вип. 15 (58). С. 158 – 161.
  5. Степанова О.І. Компетентісно-орієнтований підхід при викладанні культури мовлення майбутнім вихователям дошкільних навчальних закладів у контексті гуманізації освітнього процесу вишів. Оновлення змісту форм та методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. праць. Рівне , 2017. Вип. 17 (60). С. 197 – 201.
  6. Степанова О.І. Лексико-семантичні особливості термінів корекційної педагогіки. Наукові записки. Серія «Філологічна». Острог: Видавництво національного університету «Острозька академія», 2017. № 68. С. 64 – 68.
  7. Степанова О.І. Модифікація термінів спеціальної педагогіки в світлі поглядів Т.І. Поніманської на гуманізацію освітнього простору. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 7. Т. 1. Рівне : РДГУ, 2018. С. 214 – 221.
  8. Степанова О. І. Мовленнєва компетенція в контексті освітньої парадигми майбутнього вихователя. Теоретична і дидактична філологія : збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». Переяслав-Хмельницький : (Київська обл.) : Домбровська Я.М., 2018. Випуск 28. С. 140 – 148.
  9. Степанова О. І. М Риторичні вміння як основа формування комунікативно-мовленнєвої культури майбутніх вихователів. Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. Вип. 10. Рівне : РДГУ. 2019. С. 246-252.

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

Керівництво науковою роботою з теми «Формування часових уявлень у контексті розвитку самосвідомості в старших дошкільників» студентки Марії Божук, яка посіла в 2019 році у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук зі спеціальності «Дошкільна освіта» перше місце (Диплом І ступеня, м. Бердянськ);

НагородиНагороджена Знаком «Відмінник освіти України» (2001), Дипломом міжнародного академічного рейтингу популярності «Золота фортуна» в номінації «За вагомий внесок у справу розбудови України та високий професіоналізм у сфері освіти» (2011), Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації. Управління освіти (2013), Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації (2015), Почесними грамотами та подяками ректорату Рівненського державного гуманітарного університету.

Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Вчене звання: доцент

Профіль Google Scholar

ORCID

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: дитяча психологія, психокорекція батьківсько-дитячих взаємин, психокорекція та психотерапія.

Біографія:

Народилася у м. Славута Хмельницької області. У 1993 році закінчила Хмельницьке педучилище з відзнакою за спеціальністю «Дошкільне виховання, організатор музичної діяльності в дошкільних закладах».

Інформація про вищу освіту:

У 1999 році з відзнакою закінчила Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю “Дошкільне виховання, практична психологія” та здобула кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки та психології, практичного психолога в закладах освіти.

У 2006 році захистила кандидатську дисертацію. У 2009 році присвоєно вчене звання доцента.

У 2019 р. закінчила Рівненський державний гуманітарний університет  за спеціальністю «Корекційна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія» та здобула кваліфікацію вчителя-дефектолога, вихователя дітей з вадами психофізичного розвитку, асистента вчителя закладів освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням. 

Стаж роботи: 23 роки.

Дисертаційні дослідження:

Кандидатська дисертація на тему «Педагогічні умови формування гармонійних взаємин між батьками та дітьми старшого дошкільного віку» (2006 р., науковий керівник – професор Поніманська Тамара Іллівна).

Наукові та професійні досягнення:

З 2005 р. – член Української спілки психотерапевтів Європейської Асоціаціі Психотерапіі.

Участь у роботі навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес» (Наказ Міністерства освіти і науки України № 809 від 07.12.2006  «Про створення навчально-науково-методичного комплексу «Прогрес»)

З 2019 р. – участь у роботі Лабораторії діагностики і корекції при кафедрі педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) Рівненського державного гуманітарного університету (затверджено Вченою радою РДГУ, протокол №5 від 30.05.2019 р.).

З 2019 року – член  Української спілки корекційних педагогів

В 2019 р. брала участь у роботі групи авторів з написання  міжнародної  монографії «Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations»

Гарант освітньої програми спеціальності 012 «Дошкільна освіта. Психологія» ступеня освіти «бакалавр».

Член проєктної групи з розробки освітньої програми спеціальності 016 «Спеціальна освіта» ступеня освіти «бакалавр».

Участь у держбюджетних темах:

  1. Педагогічне проектування засобів гуманізації виховання дітей дошкільного віку в сучасному інноваційному просторі (2006 – 2008 рр.).
  2. Педагогічні технології соціального розвитку дітей в умовах інноваційних дошкільних закладів (2009 – 2010 рр.).
  3. Розробка технологій професійної підготовки педагога до роботи в інноваційних дошкільних навчальних закладах (2011 – 2012 рр.).
  4. Розробка технологій психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя дошкільного навчального закладу в умовах інклюзивної освіти (2013-2014 рр.).
  5. Розробка інноваційної моделі педагогічної інтеграції дітей з різними освітніми можливостями на основі ідей М. Монтессорі (2015-2016 рр.). 

Навчальні дисципліни, які викладає:

Психологія дитяча

Корекційна андрагогіка 

Основи психокорекції та психогігієни дітей з порушеннями мовлення

Основи психоконсультування, психотренінгу та психокорекції осіб з тяжкими порушеннями мовлення

Психолого-педагогічний супровід родини, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами

 

Автор понад 80 публікацій.  Основні публікації:

Journal Indexing Web of Science:

Voitovych O.,Kozliuk O., Kosarieva O., Marchuk G., Stepanova O. Humanistic approach towards education of preschool children with developmental speech and language disorders. Rev. Tempos Espaços Educ. v.13, n. 32, e-14958, jan./dez.2020. PP. 1-14. 

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Kozliuk O., Kosarieva O., Stepanova O. Diagnostics of the humanistic direction of children's communication with peers and parents. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations: collective monograph. Part I. Warsaw: BMT Erida Sp. z o.o, 2019. Р. 111-125.
  2. Основи психогігієни та психокорекції. Навчально-методичний посібник для студентів заочного відділення спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» / Укладач. О.І. Косарєва.  Рівне: РДГУ, 2013.  70 с.
  3. Косарєва О.І., Руденко Н.М. Курсові роботи з дитячої психології. Навчально-методичний посібник студентів напряму підготовки 012 «Дошкільна освіта» Рівне: РДГУ, 2017. 38 с.
  4. Косарєва О.І., Руденко Н.М. Дитяча психологія: навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки 012 «Дошкільна освіта» Рівне: РДГУ, 2017. 56 с.
  5. Дослідницька робота здобувачів вищої освіти: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 016 “Спеціальна освіта” / Укл. І. М. Дичківська, О. А. Козлюк, Г. М. Косарєва, О. І. Косарєва, Т. О. Павлюк, Н. М. Руденко, О. І. Степанова, Н. Ф. Федорова, О. В. Войтович, О. І. Юрчук; За заг. ред. І. М. Дичківської, О. А. Козлюк. Рівне: РДГУ, 2019. 112 с.
  6. Косарєва О.І. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психолого-педагогічний супровід родини, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами»: Методичний посібник  для здобувачів другого магістерського рівня вищої освіти спеціальності 016 «Спеціальна  освіта» . Рівне: РДГУ, 2020.  22 с.
  7. Косарєва О.І. Методичні рекомендації до виконання практичних занять та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Основи психокорекції та психогігієни дітей з порушеннями мовлення»: Методичний посібник  для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 016 «Спеціальна освіта». Рівне, 2020.  19 с.
  8. Косарєва О.І. Методичні рекомендації до виконання практичних занять та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Корекційна андрагогіка»:  Методичний посібник  для здобувачів вищої освіти спеціальності 016 «Спеціальна  освіта». Рівне: РДГУ, 2020.  24 с.
  9. Косарєва О.І. Методичні рекомендації до виконання практичних занять та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Основи психоконсультування, психотренінгу та психокорекціі осіб з ТПМ»: Методичний посібник  для здобувачів вищої освіти спеціальності 016 «Спеціальна  освіта». Рівне, 2020.  27 с. 
  10. Косарєва О.І. Психологічний супровід батьків як засіб психокорекції особистісного розвитку дитини з порушеннями мовлення. Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія та практика:колект. монографія / За наук. ред. А.А. Колупаєвої, І.М. Дичківської. Рівне: Видавництво Волинські обереги, 2020. С. 104-117.

 

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Косарєва О.І. Феноменологічні ознаки нарцисизму. Оновлення змісту, форм та методів навчання та виховання в закладах освіти: Зб.наук.праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 11 (54).  Рівне: РДГУ, 2015. С.170-173.
  2. Косарєва О.І. Психологічні особливості навчання і виховання дітей з різними освітніми потребами (на прикладі дітей з раннім дитячим аутизмом). Оновлення змісту, форм та методів навчання та виховання в закладах освіти: Зб.наук.праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 13 (56).  Рівне: РДГУ, 2016. С.135-138.
  3. Косарєва О.І. Діагностика рівня розвитку соціальної компетентності як комплексної характеристики особистості майбутнього педагога. Оновлення змісту, форм та методів навчання та виховання в закладах освіти: Зб.наук.праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 17 (60). Рівне: РДГУ, 2017. С. 122-125.
  4. Косарєва О.І. Рудь Г.В. Психологічні чинники ґенези особистісної сфери першокурсників. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Камянець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПНУкраїни / за наук.ред.С.Д.Максименка, Л.А.Онуфрієвої.  Вип.35. Камянець-Подільський: Аксіома, 2017.  С. 235-245.
  5. Косарєва О.І. Демянюк О.Б. Модальності світосприйняття як складова індивідуальної свідомості молоді. Психологія: реальність і перспективи:збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 8 / упоряд. Р.В. Павелків, Н.В. Корчакова; ред.. кол. Р.В. Павелків, В.І. Безлюдна, Н.В. Корчакова.  Рівне: РДГУ, 2017.  С. 75-79.
  6. Косарєва О.І., Демянюк О.Б. Особливості соціальної перцепції у студентської молоді (гендерний аспект). Психологічний часопис: збірник наукових праць / за ред. С.Д.  Максименка. № 4. Вип. 14. Київ : Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2018. С. 54-67.
  7. Косарєва О.І. Психолого-педагогічна сутність взаємин батьків та дітей дошкільного віку. Інноватика у вихованні: зб.наук. пр. Вип.7. Том 2 / упоряд. О.Б. Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М. Гринькова та ін.  Рівне : РДГУ, 2018. С. 114-123.
  8. Косарєва О. Характерні позиції чоловіків і жінок у ставленні до дітей дошкільного віку. Інноватика у вихованні: зб.наук.пр. Вип 10. /упоряд. О.Б. Петренко. Рівне: РДГУ, 2019. С. 183-188.
  9. Козлюк О., Косарєва О., Павлюк Т. Вплив стилів батьківського ставлення на емоційні характеристики дошкільників із порушеннями мовлення. Нова педагогічна думка. 2020. №3 (103). С. 122-126.  
  10. Павлюк Т.О., Косарєва О.І., Козлюк О.А. Особистісно орієнтований підхід в організації логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Педагогічний часопис Волині: науковий журнал. Луцьк: ПП Іванюк В. П. 2020. Номер 1 (16). С. 121-127.

Підготовка призерів олімпіад, конкурсів:

2013 рік – керівництво студенткою Соннік І., яка здобула диплом ІІ ступеня на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у Глухівському національному педагогічному університеті імені О.Довженка.

2019 рік – науковий консультант здобувача вищої освіти Божук М., яка посіла перше  місце на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі «Педагогічні науки» у Бердянському державному педагогічному університеті.

Нагороди. Нагороджена Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації (2012), Почесною грамотою Рівненської міської ради та виконавчого комітету за активну громадську і життєву позицію (2017), Почесною грамотою ректорату Рівненського державного гуманітарного університету.

Посада: доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені проф. Т. І. Поніманської

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Вчене звання: доцент

Профіль Google Scholar

ORCID             

Підвищення кваліфікації

Сфера наукових інтересів: етика і психологія спілкування, педагогіка і психологія вищої школи, професійна культура педагога.

Біографія:

Народилась у с. Милятин Острозького р-ну Рівненської області в 1955 році. Закінчила середню школу № 8 у м. Свободний Амурської області в 1972 році.

Отримала вищу технічну освіту в Українському інституті інженерів водного господарства зі спеціальністю «Промислове і цивільне будівництво» в 1977 році та вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)» в 1991 році.

Працювала на посадах лаборанта науково-дослідницького сектору Українського інституту інженерів водного господарства (1977 рік), молодшим науковим співробітником того ж сектора (1978 рік), інженера-конструктора виробничо-технічного відділу Здолбунівського цементно-шиферного комбінату (1979-1981 роки). У 1981 змінила професію і працювала вихователем закладу дошкільної освіти «Чебурашка» м. Здолбунів-2 (1981-1987 роки), методистом  закладу дошкільної освіти № 8 м. Дебальцеве (1987-1990 роки). З 1990 по 1991 рік працювала на посаді інженера Рівненської філії концерну спільних підприємств «Едланд», з 1991 по 1994 рік – референт-психолог у цій установі.

З 1994 року  працює у системі вищої освіти (Рівненський державний інститут культури (1994-1997 роки); Рівненський державний гуманітарний університет (з 1998 року)) на посадах викладача  кафедри педагогіки і психології (1994-1998 роки), старшого викладача кафедри педагогіки і психології (пізніше реорганізованої у кафедру управління освітою) (1999-2007 роки), доцента кафедри управління освітою (2008-2010 роки), доцента кафедри практичної психології та психотерапії (2010-2016), доцента кафедри педагогіки і психології (дошкільної та корекційної) імені проф. Т. І. Поніманської (з 2016 року). Займала посаду заступника декана з навчальної роботи факультету документальних комунікацій та менеджменту (1999-2001 роки). З 2008 працює у керівному складі приймальної комісії Рівненського державного гуманітарного університету як голова відбіркової комісії (2008-2009 роки), заступник відповідального секретаря (2010-2012 роки), відповідальний секретар (2013-2015 роки; 2017-2019 роки), заступник голови приймальної комісії (2016; 2020 роки). З 2012 року бере участь у забезпеченні системи якості освіти в Рівненському державному гуманітарному університеті на громадських засадах.

Стаж роботи 43 роки, з них педагогічний стаж – 35 років; стаж роботи у вищій школі – 26 років.

 

Кар’єрний ріст у вищій школі:

З 2004 по 2007 рік була прикріплена до інституту педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України в якості пошукувача на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. Захистила кандидатську дисертацію в 2007 році.

 

Дисертаційне дослідження:

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук на тему: «Формування культури спілкування майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах» (2007 р., науковий керівник – старший науковий співробітник Коновець Світлана Володимирівна).

 

Наукові та професійні досягнення:

З 2012 по 2017 рік – заступник директора Центру моніторингу якості освіти Рівненського державного гуманітарного університету.

З 2017 року – відповідальна за роботу центру якості освіти Рівненського державного гуманітарного університету.

 

Навчальні дисципліни, які викладає:

Вступ до спеціальності.

Педагогіка загальна.

Психологія ділового спілкування.

Педагогічна етика.

Основи педагогіки і психології.

Автор понад 100 публікацій.  Основні публікації:

Монографії, підручники, навчальні та методичні посібники:

  1. Джеджера К.В., Шагай Н. М. Основи педагогіки і психології. Рівне: Волинські обереги, 2011. 392 с. Гриф МОН України (лист № 1/11-461 від 20.01.2011 р.)
  2. Джеджера К. В., Джеджера О. В. Психолого-педагогічні умови підвищення ефективності начальної діяльності студентів: аспект актуалізації творчої активності. Психологічні основи забезпечення якості освіти у вищому навчальному закладі:монографія. – Рівне : Видавець О. Зень, РДГУ, 2015. С. 133–159.
  3. Етика і психологія ділового спілкування: навч.-метод. посіб. / К.В.Джеджера. – Рівне : РДГУ, 2013. – 105 с.
  4. Етика ділового спілкування: метод. посіб. / упоряд. К.В.Джеджера,. – Рівне: РДГУ, 2015. 106 с.
  5. Етика і психологія ділового спілкування: курс лекцій / К.В. Джеджера, О. В. Джеджера. Рівне : РДГУ, 2015. 98 с.

Наукові публікації у наукових виданнях:

  1. Джеджера К. І., Черніговець Т. І. Особистісна реалізація студентів у позааудиторній діяльності (на прикладі Рівненського державного гуманітарного університету). Нова педагогічна думка. № 1.С. 106–110. 
  2. Джеджера К.В. Академічна доброчесність як моральний орієнтир професійної підготовки майбутніх вихователів. Інноватика у вихованні. 2019. № 10. С. 157–164.
  3. Джеджера К.В. Комунікативні уміння як чинник конкурентоспроможності майбутнього вихователя. Психологія: реальність і перспективи. 2019. С.55–60.
  4. Джеджера К. В. Дефініції «ділове спілкування», «професійне спілкування», «професійно-ділове спілкування» у термінологічному тезаурусі стосовно комунікативної підготовки студентів. Оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання в закладах освіти: зб. наук. пр.: наук. зап. Рівн. держ. гуманіт. ун-ту. Вип. 17 (60) / Рівнен. держ. гуман. Ун-т [редкол.: В. В. Вербець, М. С. Янцур, І. Д. Бех та ін.]. 2017. С. 197–201.
  5. Джеджера К. В. Навчальний курс «Вступ до спеціальності» як засіб дидактичної адаптації майбутніх вихователів у закладі вищої освіти. Інноватика у вихованні. Вип. 7 Т.1. 2018. С. 94–107.
  6. Джеджера К.В., Черніговець Т. І.  Комунікативна підготовка студентів у вищих навчальних закладах. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка».Острог: Вид-во Національного ун-ту «Острозька академія», 2016.  Вип. 17. С. 82–92.
  7. Джеджера К.В., Черніговець И. І. Формування естетичної культури майбутніх офісних працівників у ВНЗ. Нова педагогічна думка. 2016. № 3. С. 168–173.
  8. Джеджера К.В. Якість вищої освіти у вищому навчальному закладі як предмет моніторингу. Нова педагогічна думка: матер. ХІ міжнар. наук.-методич. конференції «Забезпечення наступності змісту в системі ступеневої вищої та післядипломної освіти». Ч. 1. 2013. №1. С. 228–231.
  9. Джеджера К.В. Актуальні регулятиви поведінки студентів у вищих навчальних закладах. Освіта регіону. Політологія. Психологія. Комунікації: Український наук. журнал. – Київ: Ун-т «Україна», 2013. № 2. С. 269–272.
  10. Джеджера К.В. Формування соціальної компетентності студентів вищих навчальних закладів: комунікативно-когнітивний аспект: Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: збірник наукових праць / Київський Національний університетт ім. Тараса Шевченка: редкол.: В.І. Судаков [та ін.]. – Київ: Логос, 2011. С. 23–31.
  11. Джеджера К.В. Особливості використання засобів комунікації студентами вищих навчальних закладів: проблеми та можливості їх розв’язання. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». – Острог: Вид-во Національного ун-ту «Острозька академія», 2011. Вип. 17. С. 83–91.
  12. Джеджера К.В. Проблема формування педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів. Науковий вісник Чернівецького університетуту: збірник наукових праць. Вип 575. Педагогіка та психологія. Чернівці: Чернівецький Нац. ун-т, 2011. С. 54–59.
  13. Джеджера К.В. Регулятивні чинники спілкування особистості. Наукові записки Південноукраїнсьуого національного університету ім. К.Д. Ушинського: збірник наукових праць. – Одеса: ПНПУ  ім. К.Д. Ушинського, 2011. С. 67–75.

Нагороди: Нагороджена Грамотою Національної академії педагогічних наук України (2015), Почесними грамотами управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (2010, 2015, 2016), Почесною грамотою Рівненської міської ради (2013), Почесними грамотами та подяками ректора Рівненського державного гуманітарного університету.

Back to top