Освіта: У  2003 р.  закінчила Рівненський державний гуманітарний  університет, за спеціальністю «Педагогіка та   методика середньої освіти», здобула кваліфікацію «Магістр педагогічної освіти».

У 2005 р. закінчила Рівненський інститут слов'янознавства Київського славістичного університету, за спеціальністю «Менеджмент організацій», кваліфікація "Менеджер - економіст".

У 2020 р. закінчила аспірантуру Державного університету «Житомирська політехніка».

2020 р. -  захистила дисертацію на здобуття наукового ступеню кандидата економічних наук. Тема дисертації – «Бухгалтерський облік та аналіз дисконтованої довгострокової дебіторської заборгованості».

Корпоративна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дисципліни: Основи маркетингу, Облік і аудит управлінської діяльності, Електронна комерція, Інноваційний та стратегічний менеджмент, Публічне управління бюджетною системою України

Основні наукові праці за 5 р. :

  1. Oliinyk О., Ksendzuk V., Tralo І. Formation of debt discount rate: accounting aspect. Współpraca Europejska. Podejście Naukowe & Zastosowane Technologie, 2020, Volum 2(46). pp. 7-17 (індексується в базах: DOAJ, ERIH PLUS, National Library of Poland, Polish Scholarly Bibliography (PBN), Index Copernicus, Citefactor, Google Scholar (GS), EuroPub, ROAD) (заг. обсяг 0,78 друк. арк.).
  2. Ксендзук В.В., Трало І.М. Оцінка фінансових інструментів за справедливою вартістю в бухгалтерському обліку. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва, 2019, № 2. С. 468-476 (індексується в базах: Google Scholar, Index Copernicus, CiteFactor, Academic Resource Index) (заг. обсяг 0,46 друк. арк.).
  3. Tralo I.M. Discounting in Accounting as a Tool for Cash Flows Management of the Enterprise. Економічний журнал Одеського політехнічного університету, 2019, № 3 (9). С. 136-142. URL: https://economics.opu.ua/ejopu/2019/No3/150.pdf. (індексується в базах: Index Copernicus, Google Scholar) (заг. обсяг 0,85 друк. арк.).
  4. Трало І.М. Окремі питання нормативно-правового регулювання довгострокової заборгованості підприємств. Міжнародний збірник наукових праць Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, 2019, Випуск 3 (44). С. 97-102 (індексується в базах: Index Copernicus, Google Scholar, DOAJ, WorldCat, BASE, Ulrich's Periodical Directory, RePec) (заг. обсяг 0,76 друк. арк.).
  5. Трало І.М. Дисконтування дебіторської заборгованості в обліковій політиці підприємства. Економіка, управління та адміністрування, 2020, №1(91). С. 154-159 (індексується в базах: Index Copernicus, DOAJ, Ulrich's Periodicals Directory; WorldCat; BASE; Google Scholar, ResearchBib) (заг. обсяг 0,44 друк. арк.).

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки і кафедри біології, здоровʼя людини та фізичної терапії Рівненського державного гуманітарного університету. Добросовісна, високоморальна, професіонал своєї справи.

Освіта: диплом молодшого спеціаліста (1989 р. Рівненське медичне училище, сестринська справа; медична сестра); диплом спеціаліста (1995 р., Рівненський державний інститут культури Культурологія. Педагогіка української народної творчості. Народне виконавство, Режисер-педагог. Керівник театрального колективу); диплом спеціаліста (2012 р., Рівненський державний гуманітарний університет, Психологія; Практичний психолог в закладах освіти); диплом спеціаліста (2012 р., Харківський Національний університет імені В. Н. Каразіна,  Педагогічна освіта. Валеологія; Валеолог-педагог); диплом магістра з відзнакою (2020 р., Національний університет водного господарства та природокористування, ступінь вищої освіти магістр, Фізична терапія, ерготерапія).

Навчалася в аспірантурі РДГУ при кафедрі педагогіки (2001/2005 рр.). Тема дисертаційного дослідження «Формування системи валеологічних знань учнів основної школи у процесі навчання основ здоров’я». Кандидат педагогічних наук (2012 р.) за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я), доцент кафедри ЗТД, Т та ЦБ (2014 р.).

На кафедрі ЗТД, Т та ЦБ викладає дисципліни «Безпека життєдіяльності», «Безпека життєдіяльності з основами охорони праці», «Основи охорони праці».

На кафедрі біології, здоровʼя людини та фізичної терапії викладає дисципліни «Медико-біологічні, психологічні та валеологічні аспекти планування сім’ї», «Нетрадиційні методи масажу», «Медико-біологічні, психологічні та соціальні аспекти здоров’язбереження», «Народні та нетрадиційні методи реабілітації», «Загальна теорія здоровʼя та здоровʼязбереження», «Здоров’язбережувальні освітні технології».

Отримала відзнаку (ІІІ місце згідно конкурсу за навчально-методичний посібник для вчителів та учнів «Валеологія. Розробки уроків для 5-7 класів») за пропаганду культури здоров’я і здорового способу життя, практичну реалізацію науково-методичного забезпечення валеологічної освіти та виховання в Україні від Представництва ООН в Україні, ЮНЕЙДС, Науково-методичного центру превентивного виховання АПН України (1999 р.). Посібник має гриф МОН України від 07.04.00 р.

З 2003 р. автор моделі «Школа сприяння здоров’я» ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 м. Рівного (почесна грамота Рівненського міського виконавчого комітету управління освіти за вагомий внесок у пропаганду здорового способу життя серед учнівської молоді та створення моделі «Школи здоров’я», 2004 р.)

Член обласної науково-методичної ради з  безпеки життєдіяльності, основ медичних знань та цивільного захисту (м. Рівне, з 2002 р.), Всеукраїнського громадського руху «Твереза Україна» (м. Рівне, з 2009 р.), Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація валеологів» (м. Харків, з 20012 р.).

Науковий керівник гуртка «Валеологія» Рівненської МАН учнівської молоді Рівненської обласної ради (з 2012 р.) та гуртка «Молоді науковці» РДГУ (з 2005 р.).

Автор сайту «sites.google.com/site/kabinetbzd» (кабінет «БЖД»).

Отримала диплом і статуетку лауреата всеукраїнського конкурсу «Краща робота з безпеки життєдіяльності та основ здоров’я» (м. Київ, 2006 р.) від Академії безпеки та основ здоров’я.

 Неодноразово нагороджувалася грамотами спілки фахівців із безпеки життєдіяльності людини (Харків, Одеса), ректорату національного університету водного господарства та природокористування (Рівне), Рівненської Малої академії наук учнівської молоді, державної служби України з надзвичайних ситуацій, навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Рівненської області, почесними грамотами ректорату РДГУ, голови облдержадміністрації м. Рівного та подякою Міністерства освіти і науки України за високий рівень підготовки переможців ІІ етапу (три І-ші місця, одне ІІ-ге, два ІІІ-ті місця, м. Рівне) та ІІІ етапу (два ІІІ-ті місця, м. Київ) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у секції «Валеологія»; високу професійну майстерність у підготовці призерів ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з професійно-орієнтованої дисципліни «БЖД» (ІV, ІІІ, два І-ші місця, 2012-2016 рр., м. Суми та м. Рівне), Міжнародної студентської олімпіади «Безпека людини та екологія мови», студентів-переможців до І-го Всеукраїнського методичного семінару-тренінгу з БЖД «Єдина країна. Єдиная страна» (І місце, 2014 р., м. Одеса, 6 студентів-переможців); досягнуті успіхи у керівництві науковою роботою студентів, підготовку переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з охорони праці, біології (ІІІ місце, 2015 р., м. Харків, І місце, 2017, Рівне, Суми); активну участь у підготовці й проведенні практичної частини олімпіади; багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну діяльність. 

Інтереси. Валеологізація; Безпекознавство; Формування, зміцнення, збереження, відновлення здоров’я молоді; Реабілітація.

Автор 110 наукових та методичних праць, 4 навчально-методичних посібників, 5 навчальних посібників.

доктор педагогічних наук, професор

Народилась 10 вересня 1978 року в с. Дерев’яне Рівненського району Рівненської області, в сім’ї вчителів.

Після закінчення із золотою медаллю Клеванської середньої школи № 1 вступила до Рівненського державного гуманітарного університету. В 2000 році отримала диплом спеціаліста з відзнакою та кваліфікацію «вчитель математики».

Впродовж 1997–2012 років працювала на посадах вчителя математики, фізики, хімії, біології у санаторній школі, професійно-технічному ліцеї, загальноосвітній школі.

В 2011 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Виховання милосердя у дітей молодшого шкільного віку в умовах кардіоревматологічного санаторію», спеціальність 13.00.07 – теорія і методика виховання.

З 2011 року викладач (за сумісництвом), старший викладач, доцент, професор Рівненського державного гуманітарного університету. Заступник завідувача кафедри загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки із наукової роботи; гарант освітньої програми спеціальності 015 Професійна освіта (Охорона праці); керівник науково-дослідної теми 0122U000517 Технології формування загальнотехнічної та працеохоронної компетентностей здобувачів вищої освіти; керівник гуртка «Безпека життєдіяльності та охорона праці»; організатор щорічного Конкурсу студентських стіннівок і презентацій до Всесвітнього дня охорони праці; керівник проєкту «Здоров’я та безпека через просвіту».

В 2021 році захистила докторську дисертацію на тему «Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи», спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.

З 2023 року дійсний член Асоціації міжнародного освітнього та наукового співробітництва.

Почесна грамота РДГУ (2019 рік). Диплом наукового керівника дипломанта Міжнародного конкурсу учнівської та студентської молоді «Мій рідний край» (2019 рік). Грамота департаменту освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації (2022 рік).

Сфера наукових інтересів: основи безпечного та здоров’язберігального освітнього середовища; теоретико-методичні засади викладання безпекових дисциплін; формування працеохоронної компетентності здобувачів вищої освіти.

Автор більше 150 наукових та навчально-методичних публікацій.

Основні публікації за останні роки:

  1. Глінчук Ю. О. Система формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів початкової школи: [моногр.]. Рівне: Доцент, 2021. 520 с.
  2. Hlinchuk Yu.О. The influence of profession-oriented syllabus of «Occupational safety in the field» on the motivation of future primary school teachers to prepare for the provision of pupils’ physical activity. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering. Vol. 8 Issue 9. P. 1317–1324. SCOPUS 
  3. Bereziak К., Diachenko І., Hlinchuk , Kalinina Т., Tereshchenko О. The Influence   of   Hardiness   on   the   Effectiveness   of Students’  Adaptation  During  the  HostilitiesLa  Influencia de  la  Dureza  en  la  Eficacia  de  la  Adaptación  de  los Estudiantes Durante las Hostilidades. Journal for Educators, Teachers and Trainers. 2022. Vol. 13 (5). Р. 272–282. Web of Science
  4. Hlinchuk Yu. Тhe technology of the formation of the future teachers’ readiness to the prevention of the professional syndromes and illnesses. New stages of development of modern science in Ukraine and EU countries: [monograph / edited by authors]. 1st ed. Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2019. Р. 83–
  5. Глінчук Ю. О. Методологічні підходи до формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Напрями удосконалення соціально-гуманітарних відносин в сучасних умовах розвитку України та світу: [кол. моногр.]. Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2022. 120–129.
  6. Глінчук Ю.О. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей. Нова педагогічна думка. 2019. № 1 (97). С. 13–
  7. Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення. Нова педагогічна думка. 2019. №3 (99). С. 164–
  8. Глінчук Ю. Професійно-орієнтовані інноваційні педагогічні технології формування працеохоронної компетентності майбутніх учителів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. №1(95). 2020. С. 59–69.
  9. Глінчук Ю. Шкільні технології збереження здоров'я учнів: загальна класифікація. Освітологічний дискурс. 2020. № 1 (28). С.80–
  10. Глінчук Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення. Нова педагогічна думка. №1(101). 2020. С. 98–101.
  11. Глінчук Ю.О. Індивідуальні особливості учнів, що зумовлюють частоту випадків фізіологічного травматизму. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. Вип. 72. Т.1. С. 111–
  12. Глінчук Ю. Педагогічні умови формування працеохоронної компетентності у студентів педагогічних спеціальностей. Інноватика у вихованні. 2020. Випуск 12. Том 2. С. 118–123.
  13. Глінчук Ю. Модель формування фахової працеохоронної компетентності у студентів спеціальності «Початкова освіта». Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2021. № 76. С. 42–
  14. Глінчук Ю.О. Фахова працеохоронна компетентність вчителя. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. Вип. 74. Т.2. С. 128–
  15. Глінчук Ю. О. Удосконалення змісту навчання з безпеки життєдіяльності майбутніх педагогів. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 45. С. 167–
  16. Глінчук Ю. О. Підготовка майбутніх учителів до запобігання електротравматизму здобувачів загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 81. С. 147–
  17. Глінчук Ю. О. Розвиток ризик-орієнтованого мислення здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей під час вивчення безпекових дисциплін. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 49. С. 100–
  18. Глінчук Ю. О. Стан та проблеми підготовки майбутніх учителів у галузі цивільної безпеки. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022. № 83. С. 150–
  19. Глінчук Ю. Розвиток життєстійкості майбутніх педагогів у процесі вивчення безпекових дисциплін. Інноватика у вихованні. № 16. С. 95–101.
  20. Розвиток соціальної відповідальності з охорони праці майбутніх учителів у контексті європейського поступу України. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2022. Спецвипуск, присвячений євроінтеграційній тематиці. Том 1. № 76. С. 42–
  21. Глінчук Ю. Соціальний аспект працеохоронної підготовки майбутніх учителів. Viae Educationios: Studies of Education and Didactics. 2022. 1. № 3. Р. 102–108.

Доктор технічних наук, професор кафедр загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки, інформатики та прикладної математики Рівненського державного гуманітарного університету. Викладач дисциплін: технічна механіка, опір матеріалів, теорія механізмів і машин, теоретична механіка, механіка суцільних середовищ, математичне моделювання плоских контактних задач, рівняння математичної фізики.

Фахова освіта – Львівський державний університет за спеціальністю “Механіка” (1969 р.).

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата фізико-математичних наук “Концентрация напряжений в оболочках с конечной жесткостью на сдвиг” за спеціальністю 01.023 – теорія пружності і пластичності (1972 р.).

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук “Контактное взаимодействие анизотропных оболочек и пластин с тонкими упругими ребрами” за спеціальністю 01.02.04 – механіка деформівного твердого тіла (1991 р.).

А. О. Сяський – автор понад 150 наукових праць: монографія, 6 навчальних та 4 навчально-методичних посібників, 125 статтей, 30 матеріалів і тез наукових конференцій.

Проблематика наукової школи Сяського А.О.:

  • мішані контактні задачі для масивних і тонкостінних циліндричних тіл з гладкими та ребристими поверхнями;
  • часткове підсилення контурів криволінійних отворів в ізотропних та анізотропних пластинках тонкими пружними ребрами змінної жорсткості;
  • розробка інженерних методик розрахунку напружено-деформованого стану кусково-однорідних пластин з криволінійними міжфазними розрізами, береги яких контактують за дії згинальних навантажень.

Вектор наукового пошуку: побудова математичних моделей мішаних контактних задач у вигляді систем сингулярних інтегрально-диференціальних рівнянь з ядрами Гільберта і логарифмічними ядрами; встановлення структури контактних зусиль на кінцях ділянки контактування; розробка числово-аналітичних методів розв’язування цих систем та дослідження напружено-деформованого стану на ділянці контакту пружних тіл.

 Підготував 7 кандидатів наук: Комбель С. М. Батишкіна Ю. В. Шевцова Н. В. Трохимчук О. Я. Шинкарчук Н. В. Кот В. В. Музичук К. П., Демчик С.П. (наукове консультування).

Член спеціалізованої вченої ради із захисту докторських дисертацій в Луцькому національному технічному університеті, член редакційної колегії наукового видання “Нова педагогічна думка” (м. Рівне).

Державні та відомчі нагороди. Нагрудний знак “Відмінник освіти України” (2001 р.), Почесна грамота Міністерства освіти і науки України (2005 р.), Почесна грамота Рівненської обласної державної адміністрації (2009 р.), Почесна грамота комітету Профспілки працівників освіти і науки України (2009 р.), Почесна грамота Рівненської міської ради та виконавчого комітету (2015 р.), грамоти Рівненського державного гуманітарного університету.

 

 

 

кандидат педагогічних наук, доцент

У 2010 році з відзнакою закінчив Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання». Отримав диплом магістра з відзнакою та здобув кваліфікацію “Викладач загальнотехнічних дисциплін у вищих навчальних закладах, вчитель трудового навчання, креслення, безпеки життєдіяльності та основ інформатики”. 

У 2010-2011 роках працював викладачем спеціальних дисциплін («Технологія зварювальних робіт», «Матеріалознавство») у Рівненському професійному ліцеї (м.Рівне).

З 2011 року до сьогодні працював на посадах викладача, старшого викладача, доцента та завідувача кафедри загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки.

З 2014 року є членом Всеукраїнської асоціації наукових і практичних працівників технологічної освіти.

2016 рік – захистив кандидатську дисертацію на тему «Методика навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій» зі спеціальності 13.00.02 «теорія і методика навчання технологій» (науковий керівник – проф. М.М. Козяр) (Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова).

2017 рік – голова екзаменаційної комісії (спеціальність «Технологічна освіта») Володимир-Волинського педагогічного коледжу.

2017–2019 роки –  голова ради молодих вчених Рівненського державного гуманітарного університету.

2018 рік –та гарант освітньої програми «Професійна освіта (Охорона праці)».

2019 рік – стажування в університеті імені Марії Кюрі-Склодовської (м. Люблін, Польща) та Люблінському науково-технологічному парку (м. Люблін, Польща). Курс: "Edukacija i nauka bez granic".

2020 рік – завідувач кафедри загальнотехнічних дисциплін, технологій та цивільної безпеки

2020 рік – голова наукового товариства Рівненського державного гуманітарного університету.

Викладає наступні дисципліни: «Технічні вимірювання», «Основи прогнозування виробничих ризиків», «Стандартизація та управління якістю»,  «Різання матеріалів, верстати та інструменти», «Виробництво та обробка конструкційних матеріалів», «Деталі машин», «Основи охорони праці», «Цивільний захист».

Автор понад 50 наукових та методичних публікацій, учасник всеукраїнських та міжнародних конференцій.

Наукові інтереси: інноваційні технології загальнотехнічної підготовки здобувачів вищої освіти, удосконалення викладання працеохоронних та безпекознавчих дисциплін, діджиталізація освітнього середовища, енергоефективність та енергозбереження.

Посада: старший лаборант кафедри філософії

Контакти

Адреса Рівне, вул. Пластова 31, корпус  №5, каб.218

Телефон:  0955256033

e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Back to top