Координатор проектів ОБСЄ в Україні відкриває конкурс заявок на участь у Літній школі для майбутніх фахівців/фахівчинь соціальної сфери та психологів/психологинь, які бажають ознайомитися з кращими практиками соціальної роботи при наданні послуг та психологічної допомоги постраждалим від домашнього насильства.

До участі в Літній школі запрошуються студенти та студентки старших курсів вищих навчальних закладів за напрямком підготовки фахівців соціальної сфери та психологів. Заявки будуть розглянуті на конкурсній основі. Перевага надаватиметься кандидатам, які пройдуть онлайн курс «ДІМ (НЕ)БЕЗПЕКИ» (курс розміщено на сайті EdEra: https://nonviolence.ed-era.com/). Усі апліканти повинні до 9 серпня 2020 року включно заповнити Гугл-форму за посиланням: https://forms.gle/GFZEY4m1M5wFP8NaA. Про результати відбору успішних кандидатів та кандидаток буде поінформовано 11 серпня 2020 року.

Успішним кандидатам/кандидаткам буде відшкодовано витрати на проїзд до та з місця проведення Літньої школи. Проживання та харчування забезпечуються організаторами. Успішні кандидати будуть додатково поінформовані про точне місце проведення та інші деталі Літньої школи.

Захід організовується в рамках проекту Координатора проектів ОБСЄ в Україні «Посилення спроможності Міністерства соціальної політики України у протидії домашньому насильству».

Літня Школа буде проводитися з урахуванням усіх санітарних вимог та правил безпеки в умовах пандемії COVID-19.

Протягом трьох днів учасники та учасниці заходу матимуть можливість отримати додаткові знання у сфері протидії домашньому насильству, зокрема щодо новел законодавства, що стосується протидії домашньому насильству, реагування на випадки домашнього насильства та ідентифікації постраждалих, надання соціальних послуг і допомоги постраждалим та роботи з кривдниками, а також ознайомлення з кращими практиками протидії домашньому насильству в регіоні ОБСЄ.

Приєднуйтесь до нас!

ІНФОРМАЦІЯ

для студентів випускників 2019 року бакалаврів та магістрів

(денної державної форми навчання), педагогічного профілю.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2006р. № 1361 «Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних» одноразова адресна грошова допомога надається у п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року випускникам вищих навчальних закладів, які здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю та уклали на строк не менш як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах.

Допомога надається випускникам денної форми навчання, які навчалися за рахунок бюджетних коштів за державним замовленням.

 

Перелік документів, які необхідно надати до комісії для отримання одноразової адресної грошової допомоги:

  1. Довідка з місця роботи (якщо працюєте в НВК, то в довідці зазначається, що працює в шкільному підрозділі НВК);
  2. Заява.
  3. Копія трудової книжки (копія завіряється «мокрою» печаткою та підписом директора школи).
  4. Копії диплому і додатку до диплому.
  5. Ідентифікаційний номер (копія).
  6. Копія паспорту (ст. 1, 2, сторінки з пропискою).
  7. Копія свідоцтва про шлюб (для одружених, якщо змінювали прізвище).
  8. Договір про працевлаштування випускників РДГУ (в трьох примірниках).
  9. Витяг з наказу про прийняття молодого спеціаліста на роботу
  10. Розрахунковий рахунок з банку

Документи необхідно надати у відділ з
1 вересня до 10 жовтня 2020 року

За детальнішою інформацією студенти можуть звернутися до діловода з працевлаштування
(С.Бандери/12, навчальний корпус №1, каб. 37)

Олена Володимирівна тел. 0987005972

Освітні центри "Донбас-Україна" та "Крим-Україна"

Відповідно до Закону України від 3 липня 2020 року №744-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про вищу освіту» щодо особливостей вступу до закладів вищої освіти осіб з тимчасово окупованих територій Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, Донецької та Луганської областей» у Рівненському державному гуманітарному університеті розпочали свою роботу освітні центри “Крим-Україна” та “Донбас-Україна”, звернувшись до яких вступники з тимчасово окупованих територій можуть вступати без ЗНО  до університету. Вступники, які бажають взяти участь у конкурсі на бюджетні місця, мають подати заяву та заповнити освітню декларацію в освітніх центрах:

  • вступники з Криму – не пізніше 20 серпня;
  • вступники з Донбасу – не пізніше 22 серпня.

Ті, які не встигнуть цього зробити у серпні, до 23 жовтня можуть подавати заяви для вступу на контракт. 

Для вступу мешканцям тимчасово окупованих територій не обов’язково мати український паспорт, достатньо мати свідоцтво про народження. А вступники, які не мають українського документа про освіту, можуть отримати його через освітній центр, який направить їх у школу при освітньому центрі для складання двох іспитів державної підсумкової атестації з української мови та історії України. Також їм потрібно буде скласти один вступний іспит, який встановлює заклад вищої освіти. 

Запрошуємо вас взяти участь у безкоштовному освітньому проєкті для викладачів «Teach Me Online», який допоможе адаптуватися до онлайн-формату, відкрити нові інструменти та зробити онлайн-викладання ефективнішим?

Щоденно з 3 по 7 серпня о 10:00 наші друзі UGEN будуть проводити вебінари на теми:
? організація навчальних лекцій та практичних занять в Zoom, Microsoft Teams, Google Meet;
? підготовка ефективних презентацій;
? функції соціальних мереж;
? методи групової роботи та як тримати аудиторію в фокусі;
? робота з інтерактивними опитувальниками.


Учасники проєкту отримають сертифікати про пройдене навчання, а найактивніші отримають подарунок — курс англійської зі speaking чи writing skills.

❗️ Для участі потрібно зареєструватися >>

Для полегшення роботи з електронними кабінетами для вступників розроблені спеціальні покрокові Інструкції по роботі з системою для вступу на бакалавра та магістра.

На що слід звернути увагу вступникам перед початком реєстрації електронних кабінетів та поданням заяв:

  • неможливо зареєструвати електронний кабінет на неіснуючу або заборонену в Україні електронну пошту (наприклад, mail.ru, yandex.ru тощо);
  • до електронного кабінету потрібно завантажувати якісні фото, оскільки вони використовуватимуться для замовлення студентського квитка, максимальний розмір файлу – до 1Мб;
  • краще заздалегідь спланувати куди і з яким пріоритетом подавати заяви, оскільки після того як заклад прийме заяву до розгляду, скасувати її можна тільки із втратою пріоритетності;
  • пам’ятайте, на бюджет можна подати не більше як 5 заяв на будь-які спеціальності;
  • кількість заяв, які можна подати на навчання за контрактом, не обмежується.

Упродовж двох днів, 29 та 30 липня, вступники матимуть можливість створити тестовий електронний кабінет на сайті https://ez.osvitavsim.org.ua/ та подати через нього заяви на вступ. Тестування триватиме з 10:00 29 липня до 22:00 30 липня 2020 року.

У тестуванні можуть взяти участь особи, які  мають:

  • сертифікат ЗНО та  свідоцтво/атестат про повну загальну середню освіту (подання заяв для здобуття освітніх ступенів «Фаховий молодший бакалавр», «Молодший бакалавр», «Бакалавр», «Магістр» на основі повної загальної середньої освіти);
  • сертифікат ЄВІ/ЄФВВ та диплом про вищу освіту (подання заяв для здобуття освітнього ступеня «Магістр» на основі вищої освіти).
  • Тестування має на меті перевірити роботу ЄДЕБО під час пікових навантажень, які припадають зазвичай на перший та останній день реєстрації електронних кабінетів та подання заяв, а також дати можливість вступникам ознайомитись з інтерфейсом системи.

УВАГА! По закінченню тестування всі внесені заяви будуть видалені із системи. Логін і пароль на тестовий електронний кабінет також не будуть працювати.

За матеріалами https://mon.gov.ua/

Напередодні початку основного етапу вступної кампанії МОН традиційно запускає серію відеороз’яснень з найбільш поширених питань, які турбують майбутніх студентів та їхніх батьків. Перший ролик – про вступні іспити та творчі конкурси. Він вже доступний на сайті МОН у розділі «Вступна кампанія 2020» та на офіційному YouTube-каналі Міністерства.

До прикладу, для вступників на бюджет творчі конкурси та вступні іспити проводитимуться в кілька потоків. Це зроблено для того, щоб вступники мали більше можливостей для вступу до різних вишів у разі збігу дат проведення цих випробувань.

База відеороз’яснень та інфографік для вступників на бакалавра, молодшого бакалавра та на магістра буде поповнюватись новими матеріалами до 1 серпня – початку основного етапу вступної кампанії 2020. 

За матеріалами https://mon.gov.ua/

 

Back to top