07.10.2024
Майбутнім корекційним педагогам під час навчання дуже важливо не тільки ознайомитися з теоретичними основами виховної роботи в закладах спеціальної освіти, але й розвинути навички організації виховних заходів для дітей з ООП. На лабораторних заняттях з теорії та методики виховання дітей з порушеннями мовлення (доц. Руденко Н.М., група ДЛ-41) студенти активно долучаються до організації корекційно-виховних занять на базі ГО «Передзвін».
08.10.2024
Наші майбутні логопеди (група Л-21) на занятті з дисципліни "Арт-терапія в інклюзивній освіті" (викладач - Оксана Борисова) ознайомились зі специфікою використання казкотерапії в професійній діяльності.
09.10.2024
Викладачі кафедри взяли участь у роботі ХVІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Неперервна освіта: актуальні дискурси» Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Широкий спектр проблематики освіти усіх рівнів та напрямів/галузей було обговорено у перший пленарний день. Другий день роботи конференції був присвячений обговоренню психолого-педагогічних аспектів компетентнісної парадигми сучасної неперервної освіти, стану та перспектив розвитку дошкільної, початкової, інклюзивної освіти, інноваційних педагогічних технологій в Україні та за кордоном.
10.10.2024
В заході до Дня ментального здоров'я, організованому на базі ГО "Передзвін", взяли участь наші студенти груп Л-31 (Якимчук Тетяна, Миколайчук Олена, Корінець Марина, Молчанович Марина, Погорілець Богдана, Процун Дар'я, Андрощук Анна, Рибак Аліна, Лукша Юлія, Дячук Марина, Яремчук Христина, Василюк Тетяна, Бобешко Анна) і ДЛ-42 (Абрамчук Олена, Ступницька Карина, Павлюк Дарія).
15.10. .2024
На лабораторних заняттях зі спецметодики початкового навчання мови студенти групи Л-31 презентували конспекти уроків для дітей із ТПМ із різноманітним дидактичним матеріалом.
16.10.2024
Навчання через гру – не просто слова! Вивчаючи тему «Пошуково-дослідницька діяльність в освітньому процесі закладу дошкільної освіти» у рамках курсу «Педагогіка гри в закладі дошкільної освіти» (викладач – доцент Ольга Козлюк), наші студенти довели, що наука може бути цікавою і веселою. Створивши міні-лабораторії з креативними назвами, вони показали, як зробити навчання цікавим та захопливим для дошкільнят. Це було справжнє свято дитячої допитливості!
16.10.2024
Розвиток мислення – важливий складник професійного зростання кожного педагога. Адже саме завдяки різним видам мислення ми можемо створювати та застосовувати інноваційні методи навчання, швидко адаптуватися до змін, надихати та виховувати дітей, які вміють критично мислити. Саме в цьому мали можливість переконатися студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, які вивчають курс «Педагогіка гри в закладі дошкільної освіти». Наші студенти 4 курсу, майбутні вихователі, як справжні детективи дитячого світу, мали можливість зануритися у захопливий світ педагогіки гри. На заняттях розбирали, як дизайн-мислення допомагає створювати інноваційні освітні середовища, як розвивати креативність у дітей та чому критичне мислення таке важливе в сучасному світі. Впевнена, наші студенти вже готові творити справжні дива у своїх майбутніх групах!
17.10.2024
Викладач Оксана Борисова продовжує презентувати групі Л-21 різні напрями арттерапії. Нещодавно студенти переглянули фільм «Талановитий містер пес», адаптований для дітей із порушеннями зору та слуху. Відтак здобувачі ознайомились зі специфікою кінотерапії, отримавши незабутні емоції. Так можна поєднувати навчання і відпочинок.
18.10.2024
Інформаційні технології - сучасний засіб корекції мовлення. На практичному занятті з логопедії доцент Галина Косарєва ознайомила студентів групи Л-41 зі специфікою використання компʼютерних технологій у роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями.
20.10.2024
Співпраця зі #Школа_ресурсу. На занятті розкрито важливі аспекти перинатальної психології та вплив її на психоемоційний розвиток дітей дошкільного віку. Тренер Оксана Косарєва представила глибокі практичні вправи та можливість заглянути у такі важливі особливості нашого дитинства, що впливають на нас у дорослому житті.
25.10.2024
Продовжуємо співпрацю з громадською організацією «Передзвін» (голова - Марина Косинська). Радіємо успіхам талановитих студентів-логопедів у проведенні занять з молоддю з особливими освітніми потребами
25.10.2024
25 жовтня відбулася Всеукраїнська наукова конференція "Життєві сенси і віра у часи війни. Психологічні та теологічні чинники резильєнтності" (м.Львів). Доц. Косарєва О. І. виступила з доповіддю «Актуальність використання психотерапевтичних методів у роботі з дітьми».
29.10.2024
Як цікаво та доступно пояснити дітям тему "Дроби" демонструють студенти 4 курсу спеціальності 016 "Спеціальна освіта" на практичних заняттях з навчальної дисципліни "Спецметодика математики з основами математики" (викладач - доц. Павлюк Т.О.).
30.10.2024
На занятті зі спецметодики розвитку мовлення студенти групи Л-41 спеціальності
016 Спеціальна освіта представили цікаві вправи та ігри для збагачення словника дошкільників із мовленнєвими порушеннями (викладач - доц. Ольга Шостак).
30.10.2024
У рамках вивчення дисципліни "Історія української культури" студенти груп Л-31 і ПО-21 із доцентом Валентиною Тюскою відвідали допрем'єрний показ пілотної серії вебсеріалу «Зворотна сторона війни» (епізод 1 "Чуєш, світе..?", продюсер - Віктор Булига). Фільм знято за підтримки Українського культурного фонду.
31.10.2024
На лабораторному занятті з вибіркової дисципліни «Основи психосоматики» (доц. Косарєва О.І.) відвідали «Центр інтеграціі», де психолог Центру Олена Ярмолюк ознайомила здобувачів вищої освіти групи Л-31 з травмоорієнтованим підходом у роботі з клієнтами.
31.10.2024
На останньому лабораторному занятті з вибіркової дисципліни «Основи психосоматики» студенти групи Л -31 опрацьовували техніки, які допомагають відреагувати негативні емоції, що викликають стрес і в подальшому психосоматичні захворювання. В кінці заняття була використана вправа «Смітник».
В рамках виконання індивідуального науково-дослідного завдання з дисципліни «Нарисна геометрія і креслення» здобувачі вищої освіти II курсу спеціальності «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» розробили та виготовили 2 наочні посібники з проекційного креслення.
За умовами батлу дві команди виконували однакову за формою геометричну модель, використовуючи при цьому різні технології.
Перша команда виготовляла наочний посібник із деревини (сосна), використовуючи інструменти, обладнання, матеріали і технології ручної та механічної обробки деревини.
Друга команда – виготовляла наочний посібник, використовуючи технологію 3D-друку. Вона полягає в послідовному створенні фізичного об’єкта шляхом нашарування матеріалу (пластику) для отримання готового тривимірного виробу за цифровою моделлю, створеною в програмі AutoCAD.
В кінцевому результаті команди набрали однакові бали, тому перемогла дружба.
Це змагання стало чудовою можливістю для практичного застосування здобувачами вищої освіти теоретичних знань із цілого ряду навчальних дисциплін та розвитку їх творчих здібностей.
Батл та текст підготував кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологічної, професійної освіти та цивільної безпеки Юрій Фещук.
Сьогодні, у День української писемності та мови, у читальній залі бібліотеки Рівненського державного університету зібралися студенти, викладачі й співробітники (близько 70 чол.) –усі ті, хто бажав написати Всеукраїнський радіодиктант єдності. Хтось брав участь в акції вперше, а хтось – вкотре, та всі учасники одноголосно запевнили, що не змогли залишитися осторонь від такої події. Цей диктант не контрольний, він не про помилки, не важливо, хто виявиться переможцем, важливо, що ми долучилися до єднання з усім україномовним світом, відчули себе частинкою українського народу й висловили усвідомлену громадянську позицію. В єдності – наша сила, а мова –зброя у боротьбі проти агресора. Шануймо українське слово! Збережемо мову – збережемо Україну!
Проєкт «Графічні голоси» – це спільна ініціатива здобувачів Міжнародного університету Флориди (FIU) та Рівненського державного гуманітарного університету (РДГУ), які об'єдналися та створили графічну історію про війну в Україні, щоб їхні голоси почули у всьому світі.
28 жовтня 2024 року доцентка кафедри теорії і практики іноземних мов та методики викладання Алла Фрідріх презентувала комікс «Графічні голоси» в університеті.
«Графічні голоси» – це словесні історії, відображені в ілюстраціях про мужність, стійкість українського народу та надію на мирне майбутнє. Важливо, щоб світ почув українців, а ця графічна історія допомагає привернути увагу міжнародної спільноти до ситуації та подій в країні під час війни. Завдяки графічним зображенням здобувачі освіти передавали свої почуття, що впливає на розвиток їх емоційного інтелекту, миротворчих навичок та критичного мислення.
Основні елементи графічної історії:
- Історії волонтерів.
- Описані героїчні вчинки українців, які допомагають Збройним Силам України та один одному.
- Символ соняшника, що втілює надію та незламність українців.
- Звукова палітра війни та миру, які передають атмосферу та емоції.
Досягнення проєкту:
Створено унікальну графічну історію, яка стала важливим документом досвіду українців.
Поширено обізнаність про війну в Україні: графічну історію переглядають у різних країнах.
Зміцнено міжнародні зв’язки: здобувачі FIU та РДГУ налагодили теплі дружні стосунки.
«Графічні голоси» не лише реальний досвід українців під час війни в малюнках, а й важливий інструмент мистецького впливу, який об’єднує людей з різних країн для підтримки України.
Щиро вдячні за реалізацію таких творчих задумів, мотиваційних ідей, що наближують нас до перемоги.
#Україна #мистецтво #солідарність #FIU #РДГУ
29 жовтня 2024 року на кафедрі української мови відбулася зустріч гарантів освітньо-професійних програм зі стейкхолдерами (роботодавцями та здобувачами вищої освіти), яка дала можливість покращити зміст обговорюваних програм, почути думку зацікавлених осіб щодо затребуваності випускників відповідних програм на ринку праці та в громадському житті країни.
Для обговорення було запропоновано проєкти освітньо-професійних програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальностей:
014 Середня освіта (Українська мова і література):
«Середня освіта (Українська мова і література)» – стейкхолдери: Софія Левицька – заступник директора з виховної роботи Рівненського ліцею № 25, Людмила Полюхович – заступник директора з виховної роботи Рівненського ліцею № 13;
«Середня освіта (Українська мова і література), психологія» – стейкхолдери: Ольга Ревут – директор Рівненського ліцею № 28, Віта Сиротюк – вчитель української мови та літератури Рівненського ліцею № 18; Вікторія Молошик – студентка 4 курсу, представник від здобувачів вищої освіти за цією ОПП;
«Середня освіта (Українська мова і література, англійська мова)» – стейкхолдери: Віктор Бортник – директор Рівненського ліцею № 25, Катерина Мельник – вчитель української мови та літератури Цмінівського ліцею Волинської області, Катерина Пахнюк – вчитель зарубіжної літератури Рівненського обласного наукового ліцею, Іванна Чабан – студентка 3 курсу, представник від здобувачів вищої освіти за цією ОПП;
та 035 Філологія:
«Українська мова та література, польська мова» – стейкхолдери: Оксана Яремчук – заступник директора з наукової роботи Рівненського обласного краєзнавчого музею, Вадим Мороз – журналіст, ведучий новин, автор програми «Sportmix» на телеканалі «ITV media group», Софія Гудовсек – студентка 4 курсу, представник від здобувачів вищої освіти за цією ОПП;
«Переклад (англійська та польська мови)» – стейкхолдери: Владислав Багінський – голова товариства польської культури на Рівненщині ім. В.С.Реймонта, Ольга Кирилюк – кандидат філологічних наук, директор Мовного клубу «IQ» м. Вараш, м. Луцьк, Діана Антонець – студентка 4 курсу, представник від здобувачів вищої освіти за цією ОПП.
Основна мета заходу – обговорення змісту освітньо-професійних програм та назрілих змін до них.
Кожен зі стейкхолдерів надав пропозиції для покращення якості аналізованої програми, а загалом усі відзначили актуальність та перспективність упроваджуваних освітньо-професійних програм.
Зустріч відбулася в змішаному форматі. Висловлені побажання та рекомендації будуть враховані під час оновлення освітніх програм.
Дякуємо учасникам за насичений захід та плідну співпрацю задля успішної професійної підготовки майбутніх філологів.
28 жовтня 2024 року викладачі кафедри української мови філологічного факультету Рівненського державного гуманітарного університету доєдналися до урочистого відкриття ХXV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
Було проведено І (загальноуніверситетський) етап конкурсу, який відкрила завідувач кафедри української мови Наталія Совтис і побажала студентам успіхів і натхнення.
З вітальним словом до учасників звернулася координатор І етапу конкурсу Наталія Павлюк.
Конкурсна комісія визначила переможців серед здобувачів вищої освіти філологічних та нефілологічних спеціальностей.
Список переможців серед нефілологічних спеціальностей:
І місце
- Вознюк Анна (студентка І курсу психолого-природничого факультету).
ІІ місце
- Герман Ілля (студент ІІ курсу факультету математики та інформатики).
- Кусяк Анна (студентка І курсу психолого-природничого факультету).
ІІІ місце
- Майданець Олег (студент ІІ курсу факультету математики та інформатики).
- Гузовата Софія (студентка І курсу факультету математики та інформатики).
- Юхимчук Вероніка (студентка ІІ курсу факультету музичного мистецтва).
Список переможців серед філологічних спеціальностей:
І місце
Ковтунович Альона (студентка ІV філологічного факультету)
ІІ місце
Вишневська Діана (студентка ІІ філологічного факультету)
ІІІ місце
Чабан Іванна (студентка ІІІ курсу філологічного факультету)
Щиро вітаємо переможців. Дякуємо всім учасникам! Бажаємо подальших успіхів!